Moshu Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 (edited) Am fost la service astazi pentru planificarea reviziei la 6 luni. Masina are 7000, trebuie sa merg sa schimb uleiul si ce mai trebuie daca trebuie... Responsabilul de garantie mi-a spus ca de la Craiova le-au trasat sarcina ca TOATE MASINILE CIELO PANA IN 10.000 SA VINA LA SERVICE PENTRU VERIFICAREA RULMENTILOR SPATE deoarece se pare ca NU AU LUBRIFIANT (vaselina), sau daca au, este in cantitati foarte mici. Bineinteles este vina fabricii, dar macar au dat-o pe goarna de data asta. Asa ca procedati cum credeti de cuviinta. Eu zic sa mergeti la o verificare si cereti sa puna vaselina cat trebuie. Succes. Edited June 7, 2006 by Moshu Link to comment
vmg Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 am patit o si eu . i am schimbat la 40 k Link to comment
elprypas Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 (edited) Si la mine huruie de vreo 20 mii inca mai merge asa. Dar ma duc acum la revizia de 50 mii si ii pun sa mi schimbe Edited October 2, 2007 by elprypas Link to comment
Tommy Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Boala la daewoo, si la matiz e aceeasi poveste Link to comment
Lao Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Pe mine m-au ţinut 63 de mii de km. Cielo Euro2, din 2003. Mi-am depăşit propriul record. Link to comment
adostar Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Pai la matiz stiu ca la revizia de 1000 km se baga vaselina la greuceanu. Link to comment
iso Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Problema nu sint rulmentii in sine ci felul in care au fost strinsi/"reglati" in fabrica . Link to comment
tolin Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 ... si faptul ca nu se pune, periodic, vaselina la ei. Link to comment
alexinno Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 Cam la cati km se completeaza?Atunci trebuie obligatoriu scos butucul si curatati rulmentii devechea vaselina si impuritati?Eu folosesc vaselina Castrol verde la tub(din Praktiker),scrie pe ea ca e facuta in Germania si am observat ca dupa 5.000 km nu se face apa chioara,sta exact cum am pus-o.Multumesc! Link to comment
tolin Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 Se schimba sau se completeaza de cate ori este nevoie. Inspectia trebuie facuta la fiecare revizie. Link to comment
aramis1 Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 in sfarsit, de data asta am reusit sa-i conving pe cei de la service ca huruie rulmentii, ma straduiam sa o fac de cand am luat masina, febr. 2005, iar acum chiar depasisera masura dupa 56000 km. Sunt curios maine cand ma duc sa-i schimbe pe garantie care dintre ei sunt vinovati. Sa nu fie decat cei de pe spate precum ca nu ar avea de ajuns vaselina si asta a provocat uzura? Atunci de ce nu a aparut si joc? Vad eu maine... Initial am crezut ca e de la porcariile alea de cauciucuri Debica Presto, care haraiau si alea parca erau senile, dar acum le-am schimbat si a coincis cu acutizarea zgomotului de rulmenti... Link to comment
aramis1 Posted December 21, 2007 Share Posted December 21, 2007 Da, i-am schimbat pe cei din fata, a disparut "hauiala" ce se acutizase in ultimul timp dar zgomot la rulare tot a ramas. Ori nu e antifonata ca lumea, ori cauciucurile, care totusi sunt noi, fac totusi zgomot, ori rulmentii spate in ciuda asigurarilor mecanicilor au ceva... E ciudat ca rulmentii fata, japonezi, se pare au cedat dupa 56000 km. Link to comment
cris06 Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 La 37.400 km (2 ani) mi s-a schimbat pe garantie rulmentul fata stanga. Saptamana trecuta, la 47.300 (2 ani si 6 luni) am schimbat rulmentii spate dreapta. Cel spre exterior era cam varza (coronita ciupita) si haraia binisor. Vaselina... nu prea avea! Daca mai tineam "senilele" Debica nu cred ca sesizam huruiala in mers. Cam nasol cu rulmentii astia! Rulmentii noi montati: FAG-Germany (pe cutie) iar pe ei era stantat Korea. Intr-adevar ,trebuie avut mare grija cu rulmentii spate! Link to comment
uskt2005 Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Eu pe cielo-ul meu care a ajuns la 90.000 de km nu am schimbat decat un rulment dreapta fata si asta l-am schimbat pe la 60-70.000 nu mai tin minte exact. Tot atunci am mai bagat, fortat, vaselina pe spate , cu toate ca avea suficienta, dupa spusele mecanicului. Link to comment
sorin77 Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Intrebarea este cam care este durata medie de viata a unui rulment spate la Cielo? (montat si intretinut corect) Eu am Cielo '96, noneuro, are la bord 131.000 km, si pana acum nu am schimbat nici un rulment fata ori spate. Totusi imi pare ca daca merg cu peste 90km/h zgomotul la rulaj este cam mare. Am inca cauciucuri de iarna pe masina, si nu stiu daca respectivul zgomot il trec in contul cauciucurilor sau chiar trebuie sa schimb rulmentii spate. Aveti vreo metoda de diagnostic rulmeti ? Faza aia cu ridicatu pe cric si invartit de roata in gol, la mine cel putin nu produce mare zgomot. Link to comment
Dj_Dark Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 (edited) Nu stiu insa pot sa-ti spun ca nici eu la espero nu am schimbat nici unul pana acum. Masina luata la 100.000 acum are 180.000. Pe spate i-am uns odata si am reglat jocul de 2 ori, pe fata nimic. Zgomot de rulare nu am sau nu-mi dau seama, chiar daca e nu e suparator. Puntea spate e identica cielo noneuro. Edited May 4, 2009 by Dj_Dark Link to comment
bella Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 (edited) Durata medie de viata la rulmentii de pe spate, la cielo, este de 50.000 Km. Edited May 4, 2009 by bella Link to comment
uskt2005 Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Eu mai am putin si dublez aceasta valoare fara nicio problema, nu se aude nici musca cand masina e ridicata pe elevator si invart de roti. Link to comment
EM!L Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Nici la fostul meu Cielo n-a apărut nicio problemă cu rulmenţii, în 100+ k km. Link to comment
smailmiami Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Durata medie de viata la rulmentii de pe spate, la cielo, este de 50.000 Km. In nici un caz ! Depinde ce rulmenti au bagat. Primul meu Cielo, an fabricatie 96, a necesitat inlocuirea rulmnentilor spate la mai mult de 600.000 km ... Link to comment
bella Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 ... inlocuirea rulmnentilor spate la mai mult de 600.000 km ... Ma rog...fiecare face cum crede. Link to comment
sorin77 Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 De dragul unor date concrete, pentru prima data de cand am Cielo am schimbat ieri un rulment la el. Este vorba de rulment roata dreapta. Am 131.000 km, si masina e la mine in batatura de 12,5 ani. La modul practic pe roata aia, a exista un motiv pentru care a tinut doar atat. Acum cativa ani am avut un etrier care se tot bloca, efectu imi incalzea roata fata, butuc si evident rulmentu. Astfel a curs ceva vaselina de la rulment, a intrat apa si uite asa i-am scurtat viata. Ceilalti rulmenti sunt inca ok. (nu fac zgomot). Acum, ma bucur si eu de mers in liniste (in habitaclu) fftopic: Schimbarea rulmentului fata e costisitoare si nu se poate face decat la un service bine dotat. La reprezentanta am platit cam 3 mil, piesa +manopera + 24 luni garantie. Doar pentru comparatie aceeasi operatie costa 70 ron pentru roata spate, tot la reprezentanta DW. >- Link to comment
c_french84 Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Salut ! Aproximativ 65k fara probleme cu rulmentii! Link to comment
silviu4you2003 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Am si eu 45 k km , cielo executive 2004, si mi se pare si mie un zgomot la rulare pe spate, care nu-l avea. Ma gandesc dupa ce am citit aici sa le pun si eu vaselina. Stiti cumva cum se procedeaza, este ceva complicat, trebuia mers la Daewoo, trebuia vreun aparat special? Cine a vazut cum se face pls help Link to comment
sorin77 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 (edited) Gresarea rulmentiilor de pe rotiile spate e simpla si se poate face fara sa dai jos roata de pe masina -necesita vaselina de calitate, o surubelnita si eventual un cleste papagal. Centrat intre prezoanele de prindere a rotii, exita un capac din tabla iesit putin inafara rotii. Respectivu capac trebuie scos afara si in el pui vaselina, apoi il impingi la loc. Exista o mica smecherie si anume pui vaselina in exces in capac dar nu mai mult de jumatate volumu cat iti permite capacu, si musai vaselina trebuie asezata in capac astfel incat atunci cand il impingi la loc sa permiti aerului in exces sa iasa afara. Daca vaselina nu e pusa cum trebuie si aerul nu iese afara atunci exista riscul ca in momentu in care vrei sa pui capacu la loc, prin presare, sa aiba tendinta sa nu intre (e aruncat inapoi de aerul in exces comprimat). Daca respectivu capac nu a mai fost scos de mult timp e posibil sa iasa mai greu si doar folosind o surubelnita linie mai lata s-ar putea sa nu il convingi sa iasa afara. Ca sa treci de acest obstacol poti incerca sa rotesti usor de el cu ceva cleste..un cleste papagal face treaba ok. Trebuie lucrat cu grija, sa scoaterea capacului sa nu il distrugi pentru ca e facut din tabla subtire. Daca nu te descurci cere ajutorul unui mecanic, operatiunea asta nu are cum sa coste o avere ) Edited July 3, 2009 by sorin77 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now