Jump to content

Atentie Posesori De Cielo Euro 3! Probleme


Recommended Posts

Am fost la service astazi pentru planificarea reviziei la 6 luni. Masina are 7000, trebuie sa merg sa schimb uleiul si ce mai trebuie daca trebuie... Responsabilul de garantie mi-a spus ca de la Craiova le-au trasat sarcina ca TOATE MASINILE CIELO PANA IN 10.000 SA VINA LA SERVICE PENTRU VERIFICAREA RULMENTILOR SPATE deoarece se pare ca NU AU LUBRIFIANT (vaselina), sau daca au, este in cantitati foarte mici. Bineinteles este vina fabricii, dar macar au dat-o pe goarna de data asta. :mda:

 

Asa ca procedati cum credeti de cuviinta. Eu zic sa mergeti la o verificare si cereti sa puna vaselina cat trebuie.

 

Succes. :lavolan:

Edited by Moshu
Link to comment
  • 1 year later...

Cam la cati km se completeaza?Atunci trebuie obligatoriu scos butucul si curatati rulmentii devechea vaselina si impuritati?Eu folosesc vaselina Castrol verde la tub(din Praktiker),scrie pe ea ca e facuta in Germania si am observat ca dupa 5.000 km nu se face apa chioara,sta exact cum am pus-o.Multumesc!

Link to comment
  • 2 months later...

in sfarsit, de data asta am reusit sa-i conving pe cei de la service ca huruie rulmentii, ma straduiam sa o fac de cand am luat masina, febr. 2005, iar acum chiar depasisera masura dupa 56000 km. Sunt curios maine cand ma duc sa-i schimbe pe garantie care dintre ei sunt vinovati. Sa nu fie decat cei de pe spate precum ca nu ar avea de ajuns vaselina si asta a provocat uzura? Atunci de ce nu a aparut si joc?

Vad eu maine... Initial am crezut ca e de la porcariile alea de cauciucuri Debica Presto, care haraiau si alea parca erau senile, dar acum le-am schimbat si a coincis cu acutizarea zgomotului de rulmenti...

Link to comment

Da, i-am schimbat pe cei din fata, a disparut "hauiala" ce se acutizase in ultimul timp dar zgomot la rulare tot a ramas. Ori nu e antifonata ca lumea, ori cauciucurile, care totusi sunt noi, fac totusi zgomot, ori rulmentii spate in ciuda asigurarilor mecanicilor au ceva...

E ciudat ca rulmentii fata, japonezi, se pare au cedat dupa 56000 km.

Link to comment
  • 10 months later...

La 37.400 km (2 ani) mi s-a schimbat pe garantie rulmentul fata stanga. Saptamana trecuta, la 47.300 (2 ani si 6 luni) am schimbat rulmentii spate dreapta. Cel spre exterior era cam varza (coronita ciupita) si haraia binisor. Vaselina... nu prea avea! Daca mai tineam "senilele" Debica nu cred ca sesizam huruiala in mers. Cam nasol cu rulmentii astia! Rulmentii noi montati: FAG-Germany (pe cutie) iar pe ei era stantat Korea. :o

Intr-adevar ,trebuie avut mare grija cu rulmentii spate!

Link to comment

Eu pe cielo-ul meu care a ajuns la 90.000 de km nu am schimbat decat un rulment dreapta fata si asta l-am schimbat pe la 60-70.000 nu mai tin minte exact. Tot atunci am mai bagat, fortat, vaselina pe spate , cu toate ca avea suficienta, dupa spusele mecanicului.

Link to comment
  • 6 months later...

Intrebarea este cam care este durata medie de viata a unui rulment spate la Cielo? (montat si intretinut corect)

 

Eu am Cielo '96, noneuro, are la bord 131.000 km, si pana acum nu am schimbat nici un rulment fata ori spate.

Totusi imi pare ca daca merg cu peste 90km/h zgomotul la rulaj este cam mare.

Am inca cauciucuri de iarna pe masina, si nu stiu daca respectivul zgomot il trec in contul cauciucurilor sau chiar trebuie sa schimb rulmentii spate.

 

Aveti vreo metoda de diagnostic rulmeti ? Faza aia cu ridicatu pe cric si invartit de roata in gol, la mine cel putin nu produce mare zgomot.

Link to comment

Nu stiu insa pot sa-ti spun ca nici eu la espero nu am schimbat nici unul pana acum. Masina luata la 100.000 acum are 180.000. Pe spate i-am uns odata si am reglat jocul de 2 ori, pe fata nimic. Zgomot de rulare nu am sau nu-mi dau seama, chiar daca e nu e suparator.

 

Puntea spate e identica cielo noneuro.

Edited by Dj_Dark
Link to comment

Eu mai am putin si dublez aceasta valoare fara nicio problema, nu se aude nici musca cand masina e ridicata pe elevator si invart de roti. :uff:

Link to comment
Durata medie de viata la rulmentii de pe spate, la cielo, este de 50.000 Km.

In nici un caz ! Depinde ce rulmenti au bagat. Primul meu Cielo, an fabricatie 96, a necesitat inlocuirea rulmnentilor spate la mai mult de 600.000 km ...

Link to comment
  • 2 weeks later...

De dragul unor date concrete, pentru prima data de cand am Cielo am schimbat ieri un rulment la el. Este vorba de rulment roata dreapta.

Am 131.000 km, si masina e la mine in batatura de 12,5 ani.

La modul practic pe roata aia, a exista un motiv pentru care a tinut doar atat. Acum cativa ani am avut un etrier care se tot bloca, efectu imi incalzea roata fata, butuc si evident rulmentu. Astfel a curs ceva vaselina de la rulment, a intrat apa si uite asa i-am scurtat viata. Ceilalti rulmenti sunt inca ok. (nu fac zgomot).

Acum, ma bucur si eu de mers in liniste (in habitaclu) =))

 

:o fftopic:

Schimbarea rulmentului fata e costisitoare si nu se poate face decat la un service bine dotat. La reprezentanta am platit cam 3 mil, piesa +manopera + 24 luni garantie. Doar pentru comparatie aceeasi operatie costa 70 ron pentru roata spate, tot la reprezentanta DW.

:) >-

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Am si eu 45 k km , cielo executive 2004, si mi se pare si mie un zgomot la rulare pe spate, care nu-l avea. Ma gandesc dupa ce am citit aici sa le pun si eu vaselina. Stiti cumva cum se procedeaza, este ceva complicat, trebuia mers la Daewoo, trebuia vreun aparat special? Cine a vazut cum se face pls help :osanale:

Link to comment

Gresarea rulmentiilor de pe rotiile spate e simpla si se poate face fara sa dai jos roata de pe masina -necesita vaselina de calitate, o surubelnita si eventual un cleste papagal.

 

Centrat intre prezoanele de prindere a rotii, exita un capac din tabla iesit putin inafara rotii.

Respectivu capac trebuie scos afara si in el pui vaselina, apoi il impingi la loc.

 

Exista o mica smecherie si anume pui vaselina in exces in capac dar nu mai mult de jumatate volumu cat iti permite capacu, si musai vaselina trebuie asezata in capac astfel incat atunci cand il impingi la loc sa permiti aerului in exces sa iasa afara.

Daca vaselina nu e pusa cum trebuie si aerul nu iese afara atunci exista riscul ca in momentu in care vrei sa pui capacu la loc, prin presare, sa aiba tendinta sa nu intre (e aruncat inapoi de aerul in exces comprimat).

 

Daca respectivu capac nu a mai fost scos de mult timp e posibil sa iasa mai greu si doar folosind o surubelnita linie mai lata s-ar

putea sa nu il convingi sa iasa afara. Ca sa treci de acest obstacol poti incerca sa rotesti usor de el cu ceva cleste..un cleste papagal face treaba ok.

Trebuie lucrat cu grija, sa scoaterea capacului sa nu il distrugi pentru ca e facut din tabla subtire.

 

Daca nu te descurci cere ajutorul unui mecanic, operatiunea asta nu are cum sa coste o avere :) )

post-754-1246604074_thumb.jpg

Edited by sorin77
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...