ovi_jer Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 TTibi@Foloseste functia cu incredere pe forum.Amandoua probleme sa discutat pe forum. 1.Ai probleme cu masa indicatorului de la apa.Trebuie desfacut bordul si strinse piulitele din spate de stringere ale ceasului de apa. 2.Folosesti bujii cu alta clasa de temperatura sau cu distanta prea mica la electrod. Link to comment
Moshu Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 (edited) Nu stiu unde Doamne iarta-ma sa postez, imi incerc si eu norocul aici. Mi-a venit sorocul si tre sa merg la prima revizie (6 luni). Masina a facut aproape 7k. Vreau sfaturi de la voi: ce sa cer, ce sa cumpar (ulei, etc), la ce sa ma uit ca sa stiu ca si-au facut treaba. Normal la aceasta revizie se face altceva decat schimbul de ulei? Cu multumiri, astept pareri. PS va rog nu ma trimiteti sa ma uit pe diagramele de revizie, le stiu. Eu va intreb PRACTIC ce ati facut voi la aceasta revizie. Edited June 1, 2006 by Moshu Link to comment
TTibi Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 (edited) TTibi@Foloseste functia cu incredere pe forum.Amandoua probleme sa discutat pe forum.1.Ai probleme cu masa indicatorului de la apa.Trebuie desfacut bordul si strinse piulitele din spate de stringere ale ceasului de apa. 2.Folosesti bujii cu alta clasa de temperatura sau cu distanta prea mica la electrod. Salut Ovidiu, Ieri am stat vreo patru ore pe forum si m-am uitat la tot felul de probleme intalnite la Cielo. Poate nu le-am vazut chiar pe toate... o sa ma mai uit si in continuare. Bujiile le-am schimbat acum doua luni si am cumparat de care mi-a spus mecanicul (a fost 10 ani mecanic la Service Daewoo). Ma uit pe factura si compar cu cele recomandate in sbiectul precizat de tine. Referitor la acul de temperatura am avut probleme inainte cu el (ba urca, ba cobora si apoi raamanea jos) si l-am schimbat. Am facut urmatorul test: am lasat sa urce temperatura, cu AC cuplat, am oprit motorul si l-am repornit dupa doua minute. Acul era in aceeasi pozitie (urcat) si a inceput sa coboare abia dupa ce am circulat putin fara AC cuplat. Nu cred ca e problema de la acul de temperatura. El urca mai ales cand AC e cuplat si merg sub 50 Km/h. Cum urc peste 50-60 acul revine incet la pozitia normala. Acum mi-a urcat temp. dupa ce am urcat vreo 8Km pe Semenic, cu patru in masina. Nu a urcat mult, dar a iesit dintre cele doua puncte. Toate cele bune ! Tibi. Edited June 1, 2006 by TTibi Link to comment
ovi_jer Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 1.Nu mai cita mesajele anterioare. 2.Eu nu ti-am spus sa schimbi ceasul,mai citeste odata ce am scris.Daca mai mergi odata la ei il mai schimbi de 2-3 ori. Esti clientul perfect pentru ei Link to comment
TTibi Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Ovidiu, Citarea mesajului tau a fost neintentionata, am dat pe "raspuns" si ti-a inserat mesajul tau initial. Am notat sa ma uit sa nu mai citez. Nici eu nu am spus ca vreau sa schimb ceasul din nou. L-am schimbat imediat ce am luat masina pentru ca nu arata mai nimic si nu aveam la cine sa apelez pentru sfaturi. Nu vreau sa dau nici eu bani aiurea pe piese daca nu trebuie, de aceea am apelat la acest forum, macar sa stiu la ce sa ma astept. M-am uitat la topic-urile legate de indicator si chiar cred ca la mine arata real (se intampla doar cand e in sarcina motorul: cu AC cuplat sau cand urc), oricum ma uit Sambata si la suruburile din spatele indicatorului. Defapt, Sambata vreau sa incerc toate variantele propuse de ceilalti membrii ai forumului care mi-au scris: reset ECU, IAC, ... sa vad daca scap si de hacait. Bujiile sunt BPR6 ES (cred ca BOSCH). Am uitat sa precizez ca am schimbat si pompa de apa (fula) si filtrele, tot acum doua Luni. Mersi de ajutor ! Tibi. Link to comment
ovi_jer Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 La pornirea aerului conditionat sau cand pornesc electroventilatoarele indicatorul datorita unei mase cu contact imperfect incepe sa indice eronat.Ce sa iti zic : e problema ta daca tu crezi ca e din alta parte ) La bujii incearca distanta la electrod de 1mm. Link to comment
TTibi Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Chiar sunt curios, incerc Sambata sa vad cu suruburile din spatele indicatorului. Probabil ca ai dreptate si eram eu fixat pe ideea ca se incinge motorul. Sambata incerc si scriu (abia Duminica seara o sa pot - plec din localitate la sfarsit de saptamana). Noapte buna ! Link to comment
calinrussu Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 @TTIBI "2) Cand ajung in treapta a 2-a sub 1500 tr/min (la o franare de ex.) si accelerez din nou, incepe sa zgaltie destul de suparator" Sa ne spui daca ai facut ceva , si la mine cam tot asa, s-au schimbat 3 seturi de bujii noi, curatat injectoare etc, tot asa a ramas. Eu banuiesc ca la o turatie asa mica-sub 2000- , in treapta 2 -moment mare ,sistemul motor-transmisie-roti fiind elastic, intra in rezonanta si motorul incepe sa "joace" sub capota. Cu mana pe schimbator, simt cum joaca toata cutia. Daca nu fac nimic , miscarea se amplifica rapid si ori se opreste motorul ori masina seamana cu un cal naravas. Debreiere,calmare, turatie si din nou ... Uneori schimb chiar in treapta 1, ca sa am turatie. Am sugerat la service sa verifice tampoanele daca nu-s duse. Le-a verificat ochiometric si apoi practic cam asa : Frana de mana trasa, pornit inainte, fata se ridica, oprit,pornit inapoi,spatele se ridica,oprit. Si tot asa de cateva ori. Gata. Am inteles eu figura desi nu prea m-a convins. Tot la tampoane ma gandesc... Link to comment
ovi_jer Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Deci mai nou moare motorul in sarcina dn cauza tampoanelor? Link to comment
calinrussu Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Vorbeam de zgaltait.(cu rosu) Mai incerc un reset ECM. Link to comment
adycez Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Atasez si eu aici un jurnal de bord al masinutzii mele - CIELO GLE '96 - cumparata in ianuarie 2006 cind avea 146.650 km. CIELO_GLE_96.xls Link to comment
LIX Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Salut ! Pentru TTIBI si toti cei care mai au aceasi problema descrisa la punctul 2. Acest subiect s-a discutat mai pe larg in topicul:" Problema Pornire Cielo - Voi Ce Credeti? " Link to comment
TTibi Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 (edited) Salut, Lix, mersi ! M-am uitat peste post-urile indicate de tine. Ar putea sa fie si cauzele descrise pe acolo. Totusi masina mea porneste la sfert de cheie si iarna si vara. Turatia urca normal, iar apoi se stabilizeaza in jurul a 800 tr/min. Asta pana Vineri, cand am vrut sa plec cu masina in "deplasare", pun bagajele in masina, dau drumul la muzica, pornesc motorul si dupa o secunda moare si nu a mai vrut sa o ia. N-am insistat ca sa nu termin bateria. Sun mecanicul, vine si imi spune sa dau la automat. Motorul dadea semne sa porneasca, dar foarte dezechilibrat si murea. Imi cere mecanicul o cheie si incepe sa ciocaneasca in injectoare, dau la automat si porneste motorul . Parea sa mearga rotund motorul, dar dupa cateva minute am vazut ca iar incepuse sa mearga dezechilibrat si chiar se oprise la un moment dat. A doua zi (Sambata asta) m-am dus la service si mi-am schimbat un injector care stiu ca imi "lacrima" (nu inchidea bine) inainte de purjare. Sper ca l-am schimbat pe cel care trebuia, oricum il tin si pe cel vechi si o sa vad cum evolueaza lucrurile. Am facut plinul de benzina si am bagat un aditiv de curatat injectioare. Am plecat in deplasare si i-am dat un 160 ca sa se curete injectoarele. Si acum pare sa mearga OK motorul. Parca s-au mai domolit si "zgaltielile" de care pomeneam. Mecanicul spunea ca acele socuri vin de la "lipsa putere - cuplu" transmise la rotile motrice. Si cred ca ar putea sa fie cauzate si de injector/ injectoare cu probleme (nu lucreaza bine sau sunt infundate). Cu indicatorul de apa nu am apucat sa fac nimic, pentru ca a plouat tot weekend-ul si n-am avut chef sa desfac bordul sa strang suruburile din spatele ceasului. Ce as vrea sa fac (in functie de costuri), din post-urile pe care le-am citit pe forum am vazut ca acest fel de probleme pot fi cauzate de fise, bujii, delcou (distribuitor), injectoare, asa ca m-am gandit sa iau inca trei injectoare noi plus alte fise, pentru ca restul pieselor le-am schimbat. Oricum mai scriu daca am noutati. E destul de ciudat cu astfel de probleme pentru ca nu sunt usor de reprodus. Nu apar totdeauna , depinde daca motorul e cald sau nu, cat de incarcata e masina si altele... Va salut pe toti ! P.S. : Calin, e buna ideea cu suportii de motor, m-am gandit si eu la asta, dar am uitat sa-i spun mecanicului sa-i verifice. Pana la urma, daca motorul nu are putere, inteleg sa sune mai jos (sa gafaie), dar nu inteleg de ce sa intre in "fibrilatii" toata masina ??? Tibi. Edited June 7, 2006 by TTibi Link to comment
cornel_dum Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 (edited) salut numele meu este cornel si de curand 'mi am luat cielo' masina este din 2004 eu sunt al treilea proprietar are 20000 km in bord dar personal cred ca mai mult +7 8 mii dupa uzura pneurilor fata .ce am observat dupa ce am parcurs 1500 cu masina: -capota portbagaj are un luft cam maricel pe partea stg desi nu intra apa ma cam deranjeaza -se poate regla? -rulmentii rotilor din spate au joc foarte mare si huruie - clar o sa i schimb dar de ce asa devreme?\ -manerele geamurilor sunt de o calitate f proasta ,deunazi chiar am ramas cu unul in mana - unde pot gasi unele mai bune. -poampa de benzina face un zgomot cam mare -asa este normal? am inteles ca tre sa mergi cu minim 15 litri in rezervor sa si faca racirea adevarat? -scaunele din fata lasa de dorit la capitolul confort -dupa 3 4 ore de sofat ma doare spatele si o ultima problema dar care ma pune serios pe ganduri - de cateva zile dimineata la pornire si pana se incalzeste se aude un tacanit in motor -am citit comentariile voastre si cred ca este axul cu came si/sai tachetii sau ce o fii acolo (eu is mecanic de meserie dar imi exersam talentul pe dacia mea) voi ce ziceti? in rest o masina buna usor de intretinut (sper) Nu mai incerca subtitrarea vorbirii curente ! Edited June 22, 2006 by tolin_afc Link to comment
laur_gle Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Salut . Am schimbat capetele de bara la Cielo . Preturi : Cap bara : 48 RON / buc . Manopera + reglat directia ( pe calculator) : 80 RON . Am schimbat si filtru ulei (9 RON) - a fost strins prea tare , nu am schimbat tot uleiul pt ca are doar 1800 km ! . In rest nu am avut probleme cu pivotii sau bucsele . Link to comment
Moshu Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 salut numele meu este cornel si de curand 'mi am luat cielo' masina este din 2004 eu sunt al treilea proprietar are 20000 km in bord dar personal cred ca mai mult +7 8 mii dupa uzura pneurilor fata .ce am observat dupa ce am parcurs 1500 cu masina: -capota portbagaj are un luft cam maricel pe partea stg desi nu intra apa ma cam deranjeaza -se poate regla? -rulmentii rotilor din spate au joc foarte mare si huruie - clar o sa i schimb dar de ce asa devreme?\ -manerele geamurilor sunt de o calitate f proasta ,deunazi chiar am ramas cu unul in mana - unde pot gasi unele mai bune. -poampa de benzina face un zgomot cam mare -asa este normal? am inteles ca tre sa mergi cu minim 15 litri in rezervor sa si faca racirea adevarat? -scaunele din fata lasa de dorit la capitolul confort -dupa 3 4 ore de sofat ma doare spatele si o ultima problema dar care ma pune serios pe ganduri - de cateva zile dimineata la pornire si pana se incalzeste se aude un tacanit in motor -am citit comentariile voastre si cred ca este axul cu came si/sai tachetii sau ce o fii acolo (eu is mecanic de meserie dar imi exersam talentul pe dacia mea) voi ce ziceti? in rest o masina buna usor de intretinut (sper) 1. Greu de precizat km dupa uzura pneurilor. 2. Capota portbagaj o poti regla singur invartind in sensul convenabil acel "dop" de cauciuc (distantier) de pe latura respectiva 3. Pentru ca nu au fost reglate rotile din spate, respectiv jocul la rulmenti. Vezi sa aiba si vaselina din plin. 4. Nu e chiar asa, e vorba de intretinerea sistemului de macara (curatat, uns etc) 5. E adevarat, trebuie sa ai minim 1/4 din rezervor (de preferat prima linie de la indicatorul de combustibil 6. Asta cu scaunele rezolv-o cum stii. Ai incercat toate pozitiile spatarului? Ia-ti husa cu profil pentru zona lombara (macar la sofer una) 7. Cu tacanitul mergi la service. Ulei are masina ta? E negru sau nu, controleaza si tu. Dar mai bine fa un schimb ca sa fii sigur. 8. Este o masina usor si ieftin de intretinut. Zi-ne si tu ce model este (eu trag conluzia ca standard). Are turometru? Si in final, sa o folosesti sanatos fara evenimente neplacute pana o sa vrei alta. Link to comment
Moshu Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Iata ca azi s-a implinit sorocul. Am fost la revizia de 6 luni. Km: 7300. Am luat aminte la sfaturile voastre, si am procedat astfel: 1. Ulei Castrol TXT Softec 5w40+filtru (nu am gasit OMV) 2. Scos filtru de aer (nu era prea jegos) si curatat la compresor. Pus la loc. 3. Verificat nivel lichide, bien. Completat la servo. 4. Verificat joc roti. Fata fb. Spate putin joc, reglat si pus vaselina la greu la rulmenti (aveau dar putina). 5. Curatat traseu geam lateral fata, mergea greu. Spray cleaner, dat din plin. Merge cu un deget acum. 6. Verificat pe sub ea vizual, arata bine. Cred ca o sa-i trag o Borla finala. Ce zici Ovi, merita? 7. Curatat motor cu spray, frumos luceste el acum!!! 8. Reglat instalatia de gaz (consuma cam mult in ultima vreme) 8. Dat la baieti de berica, urmeaza sa ma duc sa-mi monteze deschidere portbagaj la buton. 9. Cost fara berica 2.600.000 (380.000 l/ulei) lei vechi 10. Cost cu berica 4.000.000 lei vechi Multumiri tuturor pentru indrumari. Link to comment
Nu_stiu_totul Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 9. Cost fara berica 2.600.000 (380.000 l/ulei) lei vechi10. Cost cu berica 4.000.000 lei vechi M-ai facut confuz sau e din cauza soarelui care ma bate in cap ? Cum cost cu berica 4 000 000 lei? Link to comment
Mad MAX Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Cu ce spray ai curatat motorul ca n-am retinut? Link to comment
exode Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Sa inteleg ca le-ai dat 1.400.000 de bere? Doamne, dar insetati sunt baietii aia! Sau in banii astia iti monteaza deschiderea de portbagaj? Link to comment
Moshu Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Sorry dragii mei, greseala de tastare. Cu berica 3.000.000 lei, adica inca 400.000 lei vechi. Ce vreti, batranetile Cu ce spray ai curatat motorul ca n-am retinut? Cu un spray pe care scria "brake cleaner". Nu stiu cine-l produce dar pot sa aflu. Atat mi-au zis baietii "e scump domle, nu merita sa-l cumparati". Link to comment
viorel31 Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Salutare! Sunt posesorul unui autoturism Daewoo Cielo din dec.2003, masina fiind fabricata in mai 2000, si pot sa zic ca am avut ceva probleme cu ea... Pompa de benzina am schimbat-o de 2 ori din cauza de benzina proasta (am crezut eu si nu numai eu) dar mai ales datorita faptului ca filtrul de benzina cred ca avea si pamant in el cand l-ams schimbat prima data. Aceeasi mizerie de nedescris am gasit-o si in rezervor. Gunoaie si benzina proasta - rezulta injectoare terminate. Abia dupa ce am curatat rezervorul si schimb filtrul de benzina la 5 000 Km pompa functioneaza OK si injectoarele asemenea. Am schimbat de asemenea pivoti (dreapta uzura mare , stanga pt a fi noi amandoi) cine trece prin jud Db imi va da dreptate... si amortizoare de asemenea fata acceasi poveste. In rest nu prea am de ce sa ma plang. Am facut cu ea aproximativ 50 000 Km si este o masina care nu te lasa. PS Ma bucur ca am dat de un site/forum specializat pe deawoo/chevrolet, unde sa invatam unii de la altii cat mai multe despre masinile noastre Link to comment
apartamentu104 Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Salut! Ma numesc Mihai, si am un Cielo executive dohc 16 v din septembrie 2003. Tocmai ce am venit de la service, unde mi-am reparat geamul electric stanga-fata (motorasul s-a ars) si antena extensibila (care s-a rupt din vina mea cand am intrat in garaj zilele trecute, incercand sa scap mai repede de o grindina). Totul a costat 203,8 RON plus spaga (sau banii de berica ) 30 RON. (in jur de 1 milion motorajul pt geam, vreo 250 mii partea extensibila a antenei si restul manopera). Masina are 38000 km si pana acum nu a solicitat nici o investitie, exceptand aici reviziile periodice efectuate la fiecare 10000 km. Link to comment
laur_gle Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Salut ! Am observat un usor tremur la relanti . Am schimbat bujiile : Champion RN9YC 6,5 RON / BUC .( tot din astea am avut si inainte ) . Am schimbat si fisele cu unele Tesla 75 RON /SET . (Am avut Packard inainte .) Problema rezolvata ! Link to comment
Executive Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Salut tuturor. Este primul meu post,sunt proaspat posesor de Cielo.Am cumparat o masina de 4 ani la 145ooo km rulati.Ma mandresc cu ea si sincer va spun ca,parca ieri a iesit de pe poarta fabricii,atat de bine a fost intretinuta.Un singur defect:a dat rugina in usa din dreapta fata. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now