uskt2005 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 (edited) Imi cer scuze daca s-a mai discutat, dar am o problema care m-a dat peste cap complet De ceva timp masina a inceput sa-mi traga dreapta, dar numai in momentul cand accelerez, cand e pe liber in miscare merge drept, in clipa in care bag in viteza (oricare) si bag talpa masina o ia in dreapta. Mentionez ca am fost la service unde mi-au echilibrat rotile, mi-au reglat directia dar fara niciun rezultat Mentionez deasemenea ca nu am luat nicio groapa prea mare (in 31.500 km aproape 25.000 i-am facut in afara localitatilor pe sosele bune) Baietii din service mi-au spus ca toate piesele si bucsele de la directie si amortizare fata sunt perfecte Aveti idee, sau ati mai intalnit aceasta problema ? Daca da...Ce rezolvari ? Multumesc Edited February 27, 2007 by uskt2005 Link to comment
Tommy Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Ai incercat sa schimbi rotile intre ele sa vezi daca face la fel? Poate n-are una aderenta ) Link to comment
Mircea Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 E normal. E din cauza diferentelor de lungime dintre planetare. Continuand sa accelerezi ar trebui sa nu mai traga. Link to comment
Tommy Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Ciudat ce zici .. n-am patit asa ceva la nici o masina cu care am fost. Link to comment
uskt2005 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 @ tommy> Am s-o incerc si pe asta dar nu cred sa fie de aici problema uzura la cauciucuri este la fel pe toate rotile deoarece le-am schimbat intre ele destul de des tocmai din acest considerent - sa se uzeze uniform @mircea> De ce nu a facut de la inceput? A inceput sa faca de vre-o 500-1000 km. iar de tras trage in dreapta atata timp cat accelerez cum nu mai acclerez nu mai trage Alte idei cu alte incercari? Link to comment
Mircea Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 In carte la masinile cu motor amplasat transversal si planetare inegale, scrie ca este normal ca la accelerari brutale, masina sa traga intr-o parte, de regula in dreapta. Fenomenul nu trebuie sa fie exagerat si mai ales nu trebuie sa dureze. Adica ai accelerat brutal, masina trage in dreapta, corectezi continuand sa accelerezi si fenomenul dispare de la sine prin echilibrarea tractiunii si nu mai este nevoie de corectii ulterioare. Daca la tine dureaza pe toata acceleratia, nu e normal. Link to comment
uskt2005 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Daca la tine dureaza pe toata acceleratia, nu e normal. Stiu ca nu-i normal dar ce as putea incerca? Voi care credeti ca ar putea fi cauza pentru care trage dreapta? Multumesc "> Link to comment
bella Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Vezi ca s-a discutat aici. bafta Link to comment
uskt2005 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Merci bella, am sa incerc varianta lui tommy "Ai incercat sa schimbi rotile intre ele sa vezi daca face la fel? Poate n-are una aderenta ", poate o fi de la cauciucuri dar nu prea vad de ce si cum daca eu le-am rulat intre ele de asa natura sa se uzeze uniform Link to comment
Nu_stiu_totul Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 ... De ceva timp masina a inceput sa-mi traga dreapta, dar numai in momentul cand accelerez, cand e pe liber in miscare merge drept, in clipa in care bag in viteza (oricare) si bag talpa masina o ia in dreapta... Aveti idee, sau ati mai intalnit aceasta problema ? Daca da...Ce rezolvari ? Parerea mea este ca ai o problema la diferential si acesta nu lucreaza corect. Link to comment
Englishman Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Am avut aceleasi simptome destul de multa vreme. ( drectie +toate elementele de directie perfecte) Totul s-a datorat rotilor. Dupa permutari succesive, fenomenul a disparut. Mi s-a spus ca daca trage in dreapta, cauciucul din STANGA este mai usor datorita uzurii inegale ( nu e neaparat nevoie sa se vada cu ochiul liber uzura) Link to comment
Mircea Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Uskt, la franare nu trage? Diferite forte de franare, diferite suprafete etc? Geometria e ok, pentru ca daca ar fi fost nasoala ar fi tras non-stop. Jocurile s-au verificat? Rulmenti etc? Daca toate astea sunt ok, ramane vreo problema la grup...in cutie Link to comment
uskt2005 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 @ Mircea La franare indiferent de suprafata merge drept, "matzele" de la directie sunt ok, directia a fost reglata inca odata, totul pare ok si totusi trage Mai ramane sa incerc asa cum au spus majoritatea (schimbul cauciucurilor intre ele), daca nici asta nu este atunci... asta imi mai ramane sa fac ca daca e vorba de cutie nu cred ca cei de la service sa se bage la ea ...or sa-mi spuna ca nu e de acolo si gata, probabil asteapta sa iasa masina din garantie si apoi or sa inceapa sa faca experiente pe banii mei Link to comment
Mircea Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Daca nu-i de la roti, atunci este de la grup. Adica desfacut cutie. Link to comment
uskt2005 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Nu imi puteam inchipui ca daca am sa schimb rotile fata intre ele nu o sa mai traga dreapta, deci in concluzie s-a rezolvat Dar acum ii vine sa-i strang de gat pe aia de la service ca in urma reglajului de directie pe care mi l-au facut volanul nu mai este centrat pe mijloc, trebuie sa il tin putin spre stanga ca sa mearga masina dpret Link to comment
Tommy Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 (edited) Ce ti-am zis? Daca intai o comiti si apoi intrebi Cielo e o masina cu tren de rulare solid al naibii, normal poti sa mergi si 100 de mii fara sa umbli la unghiuri daca nu o izbesti foarte rau prin gropi si alte alea. Se pare ca anvelopele tale sunt uzate sensibil diferit. Ca sa poti stii exact cat de bine ti-au facut aia directia iti trebuie doua roti "ceas". In alta ordine de idei ai putea sa scoti volanul si sa-i schimbi pozitia.. dar eu nu as umbla la asta pina nu mi-as pune roti noi si abia atunci sa vad daca e cazul. Edited February 28, 2007 by Tommy Link to comment
Nu_stiu_totul Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Cumpara doua cauciucuri noi pentru ca cel cu "buba" nu mai e de incredere! Si un sfat , nu pleca la drum fara parteneri de incredere ! Apoi verifica directia.. Link to comment
barto Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Salut, Am urmatoarea problema:cind iau piciorul de pe acceleratie pentru a reduce viteza masina da in nas - fenomen sesizabil in special la trepte de viteza inferioare . Cind reiau acceleratia la fel - smuceste. Nu am gasit cu search decit o referire la un epurator.Stie cineva ce ar putea fi ? La service au umblat pe la senzorul de viteza dar fara rezultat. Mersi Cielo Euro3 /2005 / 30.000 Link to comment
Zuy Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Buna ziua tuturor, Sunt de o saptamana un fericit posesor de Cielo Standard AC/LPG cu 0 km Saptamana viitoare trebuie sa merg cu ea la revizia de 1500 km. As dori o parere sincera la ce sa ma astept. Ce operatii se fac ? Cat costa ? Probleme nu am pana acum, sau cel putin nu imi dau seama pe moment (inainte am avut o dacia berlina). Am sa revin cu amanunte pe masura ce am sa acumulez experienta. Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Link to comment
Cristian W Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 (edited) Sa o stapanesti sanatos! Citeste aici despre Cielo Nou Standard cu GPL: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=13327 Si aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=244498 --------- E interesant de urmarit, probabil ca vei trece prin "chestii" asemanatoare cu mine. Si... vezi ca e posibil sa-ti recomande aia la service sa schimbi uleiul de RODAJ. Ai sa vezi in mesajele mele ca si mie mi s-a "recomandat" asta, iar cei de la Craiova mi-au facut oarece observatie pentru asta. Daca masina ta nu va circula foarte mult, eu zic ca sa pastrezi pana la revizia de 6 luni uleiul de rodaj, nu sa-l schimbi cum am facut eu. Practic aia mi-au luat banii degeaba, ca sa zic asa ( prima revizie e gratuita, dar platesti uleiul si filtrul....). Edited March 22, 2007 by Cristian W Link to comment
Zuy Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 (edited) Multumesc mult de sfaturi. In doua saptamani am facut 1000 de km. Majoritatea pe gaz, consum aprox 8% (merg zilnic 60 km din care 20 urban restul extra), iar pe benzina cam tot pe acolo. Si eu am intampinat unele din problemele enumerate de tine, dar neconducand pana acum alta masina asemanatoare, nu prea stiu la ce sa ma astept. Sa vedem ce va fi in continuare. Rog moderatorii daca am gresit topicul sa imi atraga atentia. Multumesc inca odata. Edited March 22, 2007 by Zuy Link to comment
craciun_bogdan_andrei Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 @ tommy> Am s-o incerc si pe asta dar nu cred sa fie de aici problema uzura la cauciucuri este la fel pe toate rotile deoarece le-am schimbat intre ele destul de des tocmai din acest considerent - sa se uzeze uniform @mircea> De ce nu a facut de la inceput? A inceput sa faca de vre-o 500-1000 km. iar de tras trage in dreapta atata timp cat accelerez cum nu mai acclerez nu mai trage Alte idei cu alte incercari? echilibrarea dinamica a planetarelor sau ai probleme la diferential Multumesc mult de sfaturi. In doua saptamani am facut 1000 de km. Majoritatea pe gaz, consum aprox 8% (merg zilnic 60 km din care 20 urban restul extra), iar pe benzina cam tot pe acolo. Si eu am intampinat unele din problemele enumerate de tine, dar neconducand pana acum alta masina asemanatoare, nu prea stiu la ce sa ma astept.Sa vedem ce va fi in continuare. Rog moderatorii daca am gresit topicul sa imi atraga atentia. Multumesc inca odata. Sunt inginer auto, pe partea de conceptie si in cateva luni expert auto si ITI RECOMAND SA SCHIMBI ULEIUL DE RODAJ!!!!!!! Uleiul de rodaj contine pilitura metalica in cantitati foarte mari comparativ cu un ulei uzat normal=>uzura prematura a motorului. Inainte de a merge la service deasemeni iti recomand sa studiezi ghidul de revizii si sa urmaresti ca mecanicul sa efectueze toate verificarile. Este foarte important mai ales la o masina noua. Link to comment
Tommy Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 echilibrarea dinamica a planetarelor sau ai probleme la diferential Intre timp s-a descoperit cauza Nu imi puteam inchipui ca daca am sa schimb rotile fata intre ele nu o sa mai traga dreapta, deci in concluzie s-a rezolvat Sunt inginer auto, pe partea de conceptie si in cateva luni expert auto si ITI RECOMAND SA SCHIMBI ULEIUL DE RODAJ!!!!!!! La cati/e km/luni? Salutam aparitia unui expert printre noi Probabil Primul Link to comment
ovi_jer Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Sunt inginer auto, pe partea de conceptie si in cateva luni expert auto si ITI RECOMAND SA SCHIMBI ULEIUL DE RODAJ!!!!!!! Ar trebui sa stii ca nu se mai foloseste ulei de rodaj decit in testele de pe banc iar acestea nu se mai fac de ceva timp ! Link to comment
danny27 Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 (edited) Revizie 20.000 km, Cielo STD AC/LPG Ulei OMV BIXXOL 4l Filtru ulei Mann Filtru aer Filtru Gaz Bujii Bosch Lichid de frana OMV-2 cutii 2 "T" uri pe instalatia de apa, cele de plastic s-au uzat si le-am inlocuit cu unele de metal "custom made". In total cu tot cu manopera 410 lei Edited March 24, 2007 by danny27 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now