smv Posted January 14, 2017 Share Posted January 14, 2017 Este normal, rezistenta dezaburirii si alimentarea memoriei RC sunt pe aceeasi siguranta (F18 = 30A). Probabil vreun scurt la masa a firului care duce la luneta. 1) Ai incercat sa deconectezi papucul de la luneta ? 2) Fara sa actionezi butonul dezaburirii (eventual, scoate sig. F18), cu papucul deconectat de la luneta, vezi daca exista continuitate a firului spre masa (nu ar trebui !). Se poate verifica continuitatea cu un bec si o baterie (nu neaparat cu ohmmetrul, daca nu ai). Daca exista continuitate, cauta pe fir sa vezi unde da la masa. Poti ingusta aria de investigatie prin deconectarea conectorilor X8 (in portbagaj, stanga) si X5 (baza stalpului fata stanga, sub capacul din plastic = piciorul stang al soferului). Firul cu pricina ar trebui sa aiba culoarea violet. 1 Link to comment
yodjibril Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 salutare tuturor! am si eu o problema electrica cu un cielo executive 2004 . de cand s-a racit vremea cred ca am un scurtcircuit pe instalatie pt ca in momentul cand pornesc masina imi sta aprins martorul de faza lunga si semnalizare dreapta desi nu sant aprinse efectiv, in momentul in care dau semnalizare dreapta acul de la temperatura motor oscileaza sus-jos pe toata perioada cat este pusa semnalizarea, indicatorul de benzina arata full desi nu este! mai nou iau borna minus de la baterie noaptea pt ca intr-o dimineata am ramas fara pornire desi bateria am verificat-o si este ok! precizez ca nu s-a intervenit asupra instalatiei electrice! v-ati mai intalnit cu o astfel de situatie? care credeti ca este problema? ma puteti ajuta cu un electrician bun in craiova? multumesc! Link to comment
Thegenius Posted February 25, 2017 Share Posted February 25, 2017 La tabloul de sigurante te-ai uitat daca ai vreo siguranta topita? Link to comment
kikosro Posted February 26, 2017 Share Posted February 26, 2017 O mini revizie de 87k km . Cielo an 2005 59kw Bujii NGK BPR6ES Ulei Mobil 5W40 + Filtru Un rulment stanga fata Febi Curea alternator care avea 12 ani deja si a inceput sa scartaie la frig . Am pus contitech . Urmeaza un rulment dreapta spate si la 90.000 schimb filtrul de aer , cel de benzina . Link to comment
cris06 Posted February 26, 2017 Share Posted February 26, 2017 Iti recomand sa pui rulmenti SKF. Sunt mai scumpi dar nu mai ai treaba! Am avut si eu FAG pe fata si au tinut max. 65000 km. Febi, sper sa fie la calitatea celor SKF. 1 Link to comment
Nu_stiu_totul Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 Conducta de frana ruginita-> sparta. Schimbat toate (4) cu conducte de CU . Schimbat si cele 3 conducte de benzina preventiv. Masina merge foarte fain Link to comment
kikosro Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Imediat fac 95.000 de km si programez pentru revizie urmatoarele (unele piese le-am cumparate)Un rulment FAG dreapta spate Filtru aer Filtru de benzina Ulei mobil 5w40 sau LM 5W40 (inca nu m-am decis) Directia (trage umpic dreapta si la mecanica nu are probleme)AntigelSi o sa fie verificat ambreiajul , are tendinta uneori daca stau cu piciorul deasupra pedalei , pedala sa coboare singura pana incepe sa faca cursaMomentan cam atata Link to comment
fsiarazvan Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 Salutare! Am un cielo 8v si am o problema ... nu mai sta la relantiu... azi dim la rece a pornit a sarit in 2000 deture si dupa s-a oprit... am pornit-o iar ... la fel... ce poate sa aiba ? Link to comment
doiuxxl Posted July 30, 2018 Share Posted July 30, 2018 Buna. A venit vremea sa schimb distributia masinii, un cielo 2007 cu 180.000. Ceea ce nu reusesc sa identific sigur este daca termostatul deschide la 87 sau la 92 ? Codul motorului este A15SMS dar am gasit ambele modele disponibile pentru acest motor. Ce cod are cel pus in fabrica sau macar care este temperatura corecta de deschidere ? Multumesc. Link to comment
Mihai.Ionita Posted July 30, 2018 Share Posted July 30, 2018 Din ce stiu, si euro 3-ul tot 87 de grade vrea. Nu-i tragedie nici cu 92 oricum, iti pleaca mai des ventilatorul vara si ai mai multa caldura iarna. Daca vrei s-o tii cum a iesit pe poarta, pune-i termostat de 87 Link to comment
CFL Posted July 31, 2018 Share Posted July 31, 2018 Din fabrica vine cu cel de 87,eu am mers vreo 3-4 ani cu cel de 92 fara probleme! Link to comment
Artemis Posted August 9, 2018 Share Posted August 9, 2018 Buna ziua, am si eu o problema cu pornirea unui Daewoo Cielo din 2007. Cand dau de cheia de contact nu mai porneste, nu se mai aprinde nici bordul, nimic. Cheia se invarte in butuc, isi face cele 3 secvente. Am schimbat contactorul de aprindere cu unul cumparat de la Radacini, acum porneste motorul de la cheie, dar dupa cateva secunde se opreste, nu merge nici casetofonul, deci tot ceva nu este in regula. Specific, ca daca incerc sa pornesc motorul, facand contact din fire, merge perfect. Aveti vreo idee ce ar putea sa mai aiba, unde sa ma mai uit? Link to comment
kikosro Posted September 29, 2018 Share Posted September 29, 2018 Posibil contactul de radacini sa fie unul cu probleme , mai probeaza unul daca ai cum 🙂 Link to comment
kikosro Posted May 18, 2019 Share Posted May 18, 2019 A venit momentul inlocuirii distributiei . Am gasit la un pret destul de avantajos de 202 lei kit complet de distributie de la INA (curea , rola , pompa apa si termostat) . Operatie destul de usoara fara complicatii . Dupa ce am ajuns acasa m-am uitat atent la kit-ul ales si am observat un lucru ce ma pus pe ganduri . Termostatul deschide la 92 de grade iar cel fabrica cred ca era la 87... La iarna stiu ca o sa am avantaj ca o sa am caldura mai buna , dar la vara nu risc sa ard garnitura de chiuloasa ? Link to comment
cris06 Posted May 18, 2019 Share Posted May 18, 2019 Nu esti/ ai fost multumit de termostatul original? Daca electroventilatorul functioneaza normal, nu-i problema! Link to comment
kikosro Posted May 18, 2019 Share Posted May 18, 2019 L-am schimbat preventiv , cel original arata super ok .. dar l-am pastrat . Sper sa nu imi fii facut de lucru singur . Electroventilatorul functioneaza in parametrii Link to comment
Viktor Posted May 19, 2019 Share Posted May 19, 2019 Mi-s de perere a se mentine temperatura joasa . Cu cit ii termostatul mai mare cu atit mai mult ii permiti a da in clocot pe canicula in special. Link to comment
florinellll Posted May 19, 2019 Share Posted May 19, 2019 La 18.05.2019 la 16:47, kikosro a spus: A venit momentul inlocuirii distributiei . Am gasit la un pret destul de avantajos de 202 lei kit complet de distributie de la INA (curea , rola , pompa apa si termostat) . Operatie destul de usoara fara complicatii . Dupa ce am ajuns acasa m-am uitat atent la kit-ul ales si am observat un lucru ce ma pus pe ganduri . Termostatul deschide la 92 de grade iar cel fabrica cred ca era la 87... La iarna stiu ca o sa am avantaj ca o sa am caldura mai buna , dar la vara nu risc sa ard garnitura de chiuloasa ? Asta cu 92 vs 85 este pierdere de timp Masurati temperatura pe chiulasa(extremitati) cu un termometru laser si veti intelege. Link to comment
Nu_stiu_totul Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 Dupa 20 de ani trecuti au aparut intreruperi la motor imediat ce se incazeste ... Am schimbat fisele ... si nimic . Am schimbat bujii si nimic... Am schimbat bobina de inductie si motorul merge perfect acum ! Din pacate rugina ma va face sa duc masina la rabla in toamna cand expira ITP-ul ... cu piese noi 😉 Asta e. 1 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now