r3my Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 sper sa nu o lungeasca cine stie cat... oricum, deja mi s-a acrit de ei... Link to comment
dan_sibiu Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Buna ziua ! Nu stiu daca e bine ca postez aici dar sunt foarte disperat . As dori daca se poate sami trimiteti si mie MANUAL DE UTILIZARE PENTRU CIELO GPL ! pe email : d1sco_wade@yahoo.com Multumesc Anticipat ! Link to comment
bogudoby2 Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 Poate stie cineva cam cat costa o verificare punte spate, punte fata, un test de amortizoare si o verificare de directie la service ENA in Galati. Link to comment
alexinno Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 Acum 2 ani in Braila,pe stand computerizat foarte serios m-a costat 50 lei. In afara de amortizoare (nu aveau stand pt asa ceva atunci),am refacut geometria si s-au verificat toate unghiurile pe spate(unde nu se poate regla nimic la Cielo).Pana in prezent nu am probleme,uzura la pneuri este normala,egala la toate,directia este reglata ok. Link to comment
adeamus Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 Pentru Cielo GLE: fise Packard (de la magazinul Daewoo peste drum de Apaca)> 53.5 lei bujii NGK (Augsburg): 53 lei schimbat bujii si fise: 20 lei curata IAC: 20 lei schimbat senzor turatie (sper ca nu gresesc, o mica piesa electrica aflata sub IAC): 88 lei si dupa cum se preconizeaza, cred ca va fi necesar sa schim pompa de benzina. Am 2 variante, cumprata de la magazinul peste drum de Apaca la 250 lei si instalata in service, dar fara garantie, sau luata de la service (au magazinul lor) si costa 350 lei, si are garantie. Cred ca, la urma urmei, dau un ban mai mult dar am garantie, sa le dau cu ea in cap in caz de sucombare. Link to comment
bogudoby2 Posted July 25, 2008 Share Posted July 25, 2008 Am fost de am facut o verificare la masina, cielo gle e3 din 2005. Si am reusit sa adun cam asa: 1.toate amortizoarele (au joc si sunt curse) 2.ambii palieri amortizor 3.de reglat rulmentii spate 4.sincronul de la a 3-a (nu prea mai intra in viteza a 3-a de la 60 km/h in sus) 5.un semering de la caseta de directie (curge ulei pe la axul pedalier) 6.1 pivot stanga. 7.fir sonda lambda desprins. Si acum elementele posibile, voi vedea dupa ce schimb sincronul: 1.levier debreiere 2.rulmet de presiune sau kitul de ambreiaj complet (as prefera sa schimb tot kitul). Saptamana viitoare, luni sau marti, cand au toate piesele ma duc sa le schimb si va tin la curent cu costurile. Link to comment
adimatu Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 "Am un furtun in plus" Am un Cielo din 95, cutie automatica (il posed de putina vreme) si aici, in acest forum, am gasit multe sfaturi bune. De cateva zile merge prost si pe benzina si pe gaz si uitandu-ma la motor am constatat ca am un "furtun in plus". Pleaca de langa acceleratie si nu duce nicaieri. E lung de 44 cm si nu cred ca este original. Am sa pun si o poza cu locul de plecare (al furtunului). Poate stie cineva, ceva despre persoana lui...ca eu nu gasesc unde ar trebui sa-l introduc. Link to comment
cris06 Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 @bogudoby2: cielo GLE E3 din 2005? Ce hibrid de Daewoo mai e si asta? Poate Executive (in profil e din 2004). Oricum, cam multe probleme cu ea la vechimea asta! Cati km parcursi are? E forjata, mai ales la partea de schimbare a vitezelor? Link to comment
scorpion Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 Masina avind cutie viteze automata , cred ca e vorba de un furtun de aerisire al cutiei de viteze care are celalalt capat neconectat . Stai linistit , nu e in plus , asa a fost prevazut de proiectant . Link to comment
adimatu Posted August 8, 2008 Share Posted August 8, 2008 Multumesc, scorpion! M-am mai linistit. Link to comment
tanoxxl Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 Mai de unde fac rost de o carte tehnica cu reglaje pentru un cielo din 95 gle ??? miam schimbat pompa de benzina si o luato rasna consumu...si nu are pierderi...motoru e G15MF Link to comment
EM!L Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 (edited) De aici: http://anagabriela.ro/Manuale%20Daewoo/Cielo/ ( Search - Manuale Auto Daewoo si Chevrolet ) Edited August 13, 2008 by EM!L Link to comment
alexinno Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 Da' care-i faza cu schimbatul pompei si reglajele? Ori ti-ai bagat nasul pe la potentiometrul de oxigen? Daca da,n-o rezolvi numai cu cartea de service! Link to comment
adimatu Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 Salutare, Spuneam intr-un post anterior ca masina nu mai merge bine. Acum nu mai merge deloc. Dupa ce a facut "poc" la incercarea de a o scoate din curte, am gasit pe jos fulia aceea care vine in prelungirea arborelui cotit. Dupa ce am spalat bine pinionul am constatat ca se rupsese vibrochenul. M-am tot intrebat cum e posibil sa se intample asa ceva cand nu era o sarcina exagerata si am privit cu mai multa atentie pinionul. Si m-am lamurit: ruptura se vedea ca a fost veche. Mecanicul la care am dus-o mi-a explicat ca axul respectiv a fost lipit si apoi presat cu un surub (acesta s-a rupt in interior). Am sa pun si doua poze sa vedeti. Masina am luat-o acum aproape un an si am convingerea ca a fost carpacita special pentru vanzare. Am muscat-o. Acuma umblu dupa piese si nu stiu daca merita sa iau piese noi. Cine stie ce o mai fi inauntru, in motor. Sunt curios sa vad cum arata dupa ce-l deschide mecanicul. Am cam uitat e inseamna cheltuieli de intretinere pentru o masina. Batrana dacie din 1976 de 3 ani nu a mai fost folosita, iar pana atunci nu prea a papat bani multi. Motorul i l-am facut acum 23 de ani, iar la cutia de viteze n-am umblat niciodata... La Cielo m-am cam speriat cand am vazut preturile si cand ma gandesc la anul ei de fabricatie (1995) ma trec fiori. Link to comment
andreis Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 (edited) In conditii de mers cu peste 100 km/h imi simt volanul foarte usor, lucru semnalat si de un alt membru al familiei. Poate fi vreo problema? Cauciucurile sunt Dunlop sp01, au 6000 km, e drept, ar trebui reechilibrate pentru ca se simte o usoara bataie in volan la viteza sus mentionata. Stiu ca la alte masini volanul se intareste in functie de viteza, ceea ce ma face sa ma gandesc ca ar fi .. normal, dar totusi. Edited August 20, 2008 by andreis Link to comment
EM!L Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Bătaia poate proveni şi de altundeva. În timpul mersului "trage" stanga/dreapta? Cielo nu are servodirecţie "progresivă" (parcă aşa îi zice, celei care devine mai fermă pe măsură ce viteza creşte). Link to comment
andreis Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 (edited) Asa ziceam si eu ca n-are. Pai au fost momente in care, luand mainile de pe volan mi s-a parut ca merge putin spre dreapta, dar am zis ca e de la drum si n-am mai incercat. Volanul era 'usor' la 100 km/h si pe montane, si am zis ca o fi de acolo. Totusi, daca ar trage dreapta ce ar putea fi? Edited August 20, 2008 by andreis Link to comment
EM!L Posted August 21, 2008 Share Posted August 21, 2008 Păi posibil de la presiunea scăzută a pneurilor pe partea dreaptă, posibil roţi dezechilibrate, geometrie proastă... Link to comment
bogudoby2 Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Am fost de am facut o verificare la masina, cielo gle e3 din 2005. Si am reusit sa adun cam asa: 1.toate amortizoarele (au joc si sunt curse) 2.ambii palieri amortizor 3.de reglat rulmentii spate 4.sincronul de la a 3-a (nu prea mai intra in viteza a 3-a de la 60 km/h in sus) 5.un semering de la caseta de directie (curge ulei pe la axul pedalier) 6.1 pivot stanga. 7.fir sonda lambda desprins. Si acum elementele posibile, voi vedea dupa ce schimb sincronul: 1.levier debreiere 2.rulmet de presiune sau kitul de ambreiaj complet (as prefera sa schimb tot kitul). Saptamana viitoare, luni sau marti, cand au toate piesele ma duc sa le schimb si va tin la curent cu costurile. Pentru Cris06, masina mea e fabricata in 2004 si vanduta in 2005, si e modelul Daewoo Cielo standard de 80 cp, si are cutie de executive. Sincronul de standard nu se potrivea. Si a fost forjata destul, ca a fost taxi, si din cate stiu acu are 220.000 km si merge perfect si nici nu scoate fum, asta cred ca din cauza ca 90% din ce e sub capota era nou nout acu 1 an cand am cumparat-o. Daca la kilometrii astia ti se par multe probleme?...mie nu Am rezolvat aproape toate problemele, dat fiind ca pivotul stanga inca merge, mai astept putin pana il schimb si pe ala.Semeringul de la directie nu l-au schimbat ca nu aveau. Firul de la sonda lambda l-am lipit singur. Si acu sa incep: Amortizoare Daewoo, palieri, ulei CV, bloc de lumini(schimbat de mine), sincron de a 3-a si strans rulmentii spate = 10 milioane. (Noroc ca m-au mai ajutat ei, ca daca nu saream pe la vreo 15 milioane). In curand: schimbat pivot stanga, filtru benzina si filtru gaz, bracaj roti si semering directie, daca gasesc. Link to comment
cris06 Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 In 2004 nu s-au fabricat GLE-uri ci Standard si Executive. Nu am stiut ca a facut taxi. La numarul de km specificati si mers (cred) peste 90% urban, atunci e ok pt. defectele ei. Sa te duca multi km de acum inainte! Link to comment
yonutz_90_yntz Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 (edited) sal care puteti sa ma ajutati??? am un cielo din 2007, an fabricatie 97. de la o vreme a inceput un "troncanit" usor in spate. la inceput am crezut k sunt plasticurile din spate de pe langa geam, am tinut cu mana de ele dar nu sunt ele de vina. am skimbat amortizoarele akum 2 zile. tot bate. mai cred k pot fi bucsi. am fost la un mecanic plictisit de viata si mi-a zis k bucsele la cielo nu se skimba PE SPATE. e adevarat?? nu stiu ce poate sa mai troncane. la inceput era doar pe stanga trocanitu, akum se aude si pe dreapta. dati-mi si mie idei k nu stiu ce sa mai fac. care vreti sa ma ajutati puteti intra pe id "yonutz_90_yntz" sau pe mail "yonutz_90_yntz@yahoo.com". cat mai repede va rog frumos. ast . Edited September 8, 2008 by tolin Casca ochii si vezi cum se scrie pe aici ! Link to comment
Costi VLN Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 (edited) Salut tuturor.sant nou pe forum intru pt prima oara.am din 2007 un cielo gle fabricatie 95,l-m cumparat la 84000 km si acum am 95000km,si am schimbat urmatoarele: -conducte benzina.mare ghinion pt ca sistemul de conducte vechi nu se mai fabrica si a trebuit sa schimb toata instalatia incepand cu rampa de injectoare si furtune si conducte. -radiator aer conditionat.bagat freon si a mers vreo 2 luni si gata.a murit,trebuie sa merg sa vad ce problema e.cred ca freon dar cam devreme.2 luni? -radiator interior[calorifer] -pistonase frana spate./parbriz. -carbuni electromotor. -filtru aer,benzina,bujii,fise,schimbat ulei,etc. am bagat ceva bani in el dar asta e masina e cheltuiala mai ales daca este sh. Astazi am facut revizia ITP si mi-au gasit pivot dreapta,bucsa superioara stanga,bec stop frana,stopuri ceata.problema cu becul am rezolvat-o era becul ars.Am cumparat pivotul si bucsa.Intrebarea mea este daca le pot schimba singur ca am aflat ca mi-ar lua 150ron la service.la dacie am schimbat o gramada dar la cielo nu si nu as vrea sa fac vreo prostie.Ma poate ajuta cineva cuun sfat daca pot realiza singur operatia? multumesc,astept pareri. @yonutz_90_yntz > Incerca rulmentii.e posibil sa fie din cauza lor. Edited September 8, 2008 by tolin Citare inutila, chiar deranjanta, a postului anterior Link to comment
Tommy Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 .Am cumparat pivotul si bucsa.Intrebarea mea este daca le pot schimba singur ca am aflat ca mi-ar lua 150ron la service.la dacie am schimbat o gramada dar la cielo nu si nu as vrea sa fac vreo prostie.Ma poate ajuta cineva cuun sfat daca pot realiza singur operatia? http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...&hl=manuale Link to comment
Costi VLN Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 Salut tuturor. Am o problema si as vrea sa stiu parerea voastra.Am pus la 3 plinuri 3 sticlute de dunk cleaner injector,cand am plecat din buc.Dupa vreo 2-3 sapt a inceput sa tremure la relantii si parneste mai greu.O ia la prima cheie dar tremura vreo 2-3 secunde.ma gandesc ca nu cumva acest gunk sa fii curatat rezervorul si sa nu fii impins mizeria in filtru si injectoare.E posibil asa ceva? Multumesc in avans... Link to comment
nt98adu Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 Dupa 2 ani, am redevenit posesor de Cielo si prin natura imprejurarilor Cielo pe care-l vandusem l-am rascumparat de la vechiul proprietar intr-o stare jalnica. In 3 saptamani am schimbat urmatoarele piese: Proiectoare = 90 ron; Garnitura chiulasa, capac, filtru aer, filtru ulei, filtru benzina, rola AC, aparatoare noroi dreapta = 203ron; Semeringuri supape = 25ron; Tampon motor ( cel din mijloc) = 45ron; Esapament final = 90ron; Garnitura diferential = 14ron; Pompa apa = 75 ron; Ulei Motul 10w40 = 140ron; Ulei cutie Castrol 75w80 = 40ron; Kit reparatie frana fata, contactori usa, cablu frana mana, saboti spate, suport tija capota, cheder portbagaj = 738ron; Urmeaza sa-mi mai cumpar un motor sh de rezerva cu 1200ron si cu 1000 euro sa o vopsesc. Astea in primavara cand da caldura! ) Salut tuturor. Am o problema si as vrea sa stiu parerea voastra.Am pus la 3 plinuri 3 sticlute de dunk cleaner injector,cand am plecat din buc.Dupa vreo 2-3 sapt a inceput sa tremure la relantii si parneste mai greu.O ia la prima cheie dar tremura vreo 2-3 secunde.ma gandesc ca nu cumva acest gunk sa fii curatat rezervorul si sa nu fii impins mizeria in filtru si injectoare.E posibil asa ceva? Multumesc in avans... Ai si GPL pe masina? Multi ar spune ca nu are relevanta, insa daca este instalatia clasica, nu cea secventiala, se impune a se circula pe benzina cu cleaner injector pana isi da drumul. Posibil la tine cifra octanica slaba, probleme de fise, bujii sau dereglare IAC. Da un reset la ECM si vezi cum se comporta. Potentiometrul CO este OK? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now