Jump to content

Opel Astra H 1.9 Cdti (150 Cai) Cosmo - 2005


Recommended Posts

Ma bag si eu printre voi ca stiu ca nu sunteti suparaciosi ca va mai stiu de pe la intalniri :) . Macar e GM :D !

 

imgp11456vy.jpg

phto00478as.jpg

imgp11398iv.jpg

 

 

Opel Astra H 1.9 CDTI (150 cai) Cosmo - 2005

 

 

 

Caroserie – Hatchbach, 5 usi, 5 locuri

Motor – 1.9 CDTI, Common Rail, catalizator

Combustibil – Diesel

Putere max. (CP/rpm) – 150/4000

Cuplu maxim (Nm) la rpm – 320/2000-2750

Transmisie – manual, 6+1

Tractiune – fata

Acceleratie 0-100 km/h (sec.) – 8.9

Viteza maxima (km/h) – 210

 

1. ABS cu EBD

2. Airbag-uri frontale si laterale

3. Imobilizator

4. Geamuri electrice

5. Oglinzi exterioare actionate electric si incalzite

6. Servodirectie electro-hidraulica - EHPS

7. Inchidere centralizata cu telecomanda

8. Volan sport in 3 brate, in piele cu finisaje carbon

9. Jenti 6.5J x 16, anvelope 205/55 R16

10. Computer de bord

11. IDS Plus (sistem de conducere interectiv, sasiu sport coborat, CDC – Continuous Damping Control, ESP Plus, UCL (Understeer Control Logic), CBC (Cornering Brake Control), TC Plus – traction control, buton „sport”, servodirectie sport)

12. Radio CD player CD30 MP3 – 7 difuzoare (subwoofer) si antena, comenzi pe volan

13. Pachet Cosmo (scaun sofer reglabil in 6 moduri cu suport lombar, bandouri laterale in culoarea caroseriei, bancheta fractionabila 40/20/40, tava pentru portbagaj, cotiera centrala fata)

14. Proiectoare de ceata cu halogen

15. Pachet Driving Control (Hill Start Assist-HSA, cruise control, sistem de monitorizare a presiunii in pneuri - TPMS, senzor de parcare spate)

16. Pachet Sight & Light (senzor de ploaie, oglinda interioara sensibila la lumina, faruri cu aprindere automata)

17. Pachet Iarna 2 (sistem de spalare faruri, sistem electric de incalzire habitaclu - Quick Heat,scaune incalzite fata, conducte incalzire spate)

18. Aer conditionat cu reglare electronica - Clima

19. Senzor de calitate a aerului (recirculare automata)

20. Vopsea Metalizata – Black Saphire

 

 

Alte poze :

 

 

imgp11431rw.th.jpg imgp11424jz.th.jpg imgp11392oz.th.jpg phto00560ce.th.jpg phto00471md.th.jpg phto00397li.th.jpg phto00365qe.th.jpg phto00324bv.th.jpg phto00245dd.th.jpg phto00233cf.th.jpg phto00223jn.th.jpg phto00218tf.th.jpg phto00202do.th.jpg phto00113ks.th.jpg phto00107hx.th.jpg phto00093tv.th.jpg phto00031cw.th.jpg phto00026op.th.jpg phto00018cz.th.jpgphto00550mi.th.jpg

Link to comment

Abia astept sa o vad remapata :D

 

La partea cu pretul raspund eu deocamdata: din 2005 de cand le-am luat noi s-au schimbat listele de 2 ori, asa ca pretul de atunci nu mai e relevant acum cand asteptam listele cu specificatii si preturi pe 2007...

 

P.S. daca doriti sa le vedeti pe toate, e intalnire AstraClub la Polivalenta, la locul stiut, azi incepand cu... Hmmm, e deja lume acolo :D

Link to comment

Multumesc tuturor pentru urari !!

 

Masina fara reduceri la momentul achizitionerii costa in jur de 23.400 DDP dar am avut niste reduceri consistente si am luat-o la un pret mai mic. Neagra mi-a placut cel mai mult si nu m-am gandit la altceva (stiti voi ce e cu negru) decat la spect.

 

Ieri masina a primit o evacuare sport :

 

phto00454qt.th.jpg phto00464oj.th.jpg phto00473lr.th.jpg264jm12oc.th.jpg

 

 

Top Gear Mai 2006

post-3704-1149948734_thumb.jpg

Edited by DragosV
Link to comment

Felicitari pentru masina - foarte frumoasa !

 

In legatura cu evacuarea sport, foarte frumoasa si ea - vreau si eu una care sa aiba tips-ul tot oval (pt Nubira mea) - poti sa-mi spui te rog de unde ti-ai luat-o, ce marca este si daca ai schimbat doar toba finala sau tot traseul de evacuare ? S-a schimbat sound-ul evacuarii ?

 

PS> da, am remarcat articolul in Top Gear :)

Edited by dinoc
Link to comment

Evacuarea este ... doar ornament pentru ca am vrut doar look fara zgomot si la diesel performanta nu creste. La un moment dat vroiam o evacuare care costa circa 1600 RON dar am pus doar ornament Borla pe care am dat 180 RON cu tot cu montaj.

 

Cauciucurile sunt GoodYear NCT5 si asa au venit pe masina. Nu sunt foarte rele dar la 20.000 de km mers numai la stres pentru ele :) au inceput sa-si arate limitele fata de unele noi. Vor urma unele mai performante dar astaa mai rezista inca atat ca nici nu am schimbat inca fata cu spatele.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...