Jump to content

Mein Neue Auto


Recommended Posts

Masinuta a luat recent locul Ticozaurului, este "nascuta" in aprilie 2003, are 44.000 km la bord, este varianta de echipare Sport, merge super si consuma putin.

De maine intra in revizie, primind cauciucuri de vara, curele, frane si consumabile noi, ca nu vreau sa imi asum riscuri.

Nu stiu ce sa mai zic despre dansa, mai ales ca multi dintre voi ii cunoasteti povestea inca de pe vremea cand nu eram hotarat daca sa o iau sau nu, altii au vazut-o si unii chiar testat-o :lavolan: la intalnirea de joi.

Azi am testat-o pe autostrada si se comporta excelent, dar mai mult de 160 nu i-am dat, pt ca are inca pneuri de iarna :> si mi-a fost si frica de camerele militiei de pe A2, ca nu stiu unde sunt amplasate si detectorul nu le simte :wallbanger:

post-261-1150050825_thumb.jpg

post-261-1150050832_thumb.jpg

post-261-1150050844_thumb.jpg

post-261-1150050851_thumb.jpg

post-261-1150050858_thumb.jpg

post-261-1150050864_thumb.jpg

post-261-1150050868_thumb.jpg

post-261-1150050874_thumb.jpg

post-261-1150050879_thumb.jpg

post-261-1150050885_thumb.jpg

post-261-1150050891_thumb.jpg

post-261-1150050896_thumb.jpg

post-261-1150050902_thumb.jpg

Edited by ticodriver
Link to comment

La cat mai multi km fara probleme! Model sport, in 3 usi, foarte tineresc. Eu chiar prefer o singura usa mai lunga decat doua mai scurte pe laterala intrucat am acces mai lejer la postul de conducere. Pacat ca aceste modele, desi au o mai buna rigiditate torsionala cat si o rezistenta sporita la impact lateral fata de suratelor lor in 4-5 usi, sunt penalizate de prejudecata multor romani cum ca "o masina normala are 4 usi". Eu unul numar pe degetele unei maini de cate ori calatoresc cu pasageri in spate intr-o luna, si cred ca si multi altii.

Stiu ca ti-a fost greu sa te desparti de Tico, cum imi va fi si mie, dar aceste "upgrade-uri auto" contribuie la ridicarea moralului si evita instalarea senzatiei de plictiseala la condus, foarte probabila in cazul pastrarii aceleiasi masini mai multi ani. Felicitari inca o data pt noua masinuta! :lavolan:

Link to comment

Multam' fain pt urari...Asa m-am gandit si eu, ca 90% din timp calatorim doar 2 persoane, asa ca nu avea rost sa dau bani pe usi :D , plus ca imi place mai mult masinuta asa cu 2 usi :lavolan:

Referitor la mentalitatea romanilor cu usile, cred ca si asta a contribuit la insuccesul Oltcit-ului in raport cu Dacia, desi era o masina mult mai moderna, mai rapida etc.

Link to comment

Faina echiparea Sport, consola si cadranele albe sunt superbe, nici nu mai aduce a Opel (prea "sobra" in ultimul timp marca asta dupa parerea mea). 'jdemii de km fara probleme si sa te bucuri de ea!!

Link to comment

Va multumesc inca o data tuturor. Pretul a fost de 6650 euro, adusa din Luxemburg. A primit deja cauciucuri de vara (lassa impressum 2). I-am pus de 185/60/14, pt ca mergeau fara sa atinga, cele de iarna fiind 175/65/14. A trebuit sa-i fac si geometria, pt ca "rodea" pe stanga fata in interior. Urmeaza alarma, revizia, magazia de cd-uri si semnul din fata zilele astea. Apropo de semn, stie cineva unde pot gasi ca la reprezentanta e nesimtit de scump, plus ca aia sunt niste gomosi si figuranti de parca ar fi nu stiu ce de capu' lor.

Edited by ticodriver
Link to comment
Apropo de semn, stie cineva unde pot gasi ca la reprezentanta e nesimtit de scump,

 

Pe la vecini prin parcare > :) Cred ca ai sanse si la vitan in targ.

Edited by dreaQ
Link to comment

Ieri am schimbat cureaua de distributie, uleiul+filtrele si placutele de frana. Azi am dat drumul la AC si numai cu el pornit se aude un huruit la franare, in fata. M-am intors la service, au fost revizuite toate operatiunile, puse si placutele vechi la loc, tot ce se putea face si verifica si huruitul persista.

Repet: se manifesta numai cu AC pornit. Am sesizat ca si la o frana de motor mai violenta se aude; fenomenul nu se manifesta si la franarea din mersul cu spatele; la fel, nu se manifesta cu masina suspendata.

Nu stiu ce ar putea fi, ca mi-a mancat sanatatea si nimeni la niciun service nu stie nimic. :wallbanger:

 

PS: Inainte de a merge cu masina in service, evident ca nu avea nici pe dracu. :spumelagura:

Link to comment

Poate un cablu, un plastic ceva se misca cand se apleaca masina in fata la franare si se atinge de curele. Cauta sa vezi daca se misca ceva sau daca se vad semne de frecare (uita-te cu atentie la capacul curelei de distributie sa nu atinga o fulie in el)

Edited by Pedala
Link to comment

Scuze pt double-posting - cand e cald afara iar huruie cand franez, chiar si de motor mai tare, cu AC pornit :wallbanger: . Inclin sa cred ca e de vina cureaua de accesorii si alternator (e aceeasi).

Link to comment

Felicitari pt achizitie. Corsa e de mult timp la sufletul meu, si cred ca in curand voi face si pasul decisiv - Corsa 1.7 Dti, 5 usi. As vrea sa imi spui insa cam cat au costat consumabilele pe care le-ai schimbat, sa-mi fac o idee mai clara despre ce ma asteapta. Multumesc frumos.

Link to comment

In total, cu asigurari (RCA+CASCO), cu toate taxele si impozitele si piese, manopere, alarma, gume de vara, m-a costat 750 de euro.

Pe piese (filtru ulei+motorina, placute si saboti, curea distributie+intinzator) am dat 5,7 milioane si manopera pt inlocuirea lor - 2,3 milioane la niste prieteni cu service.

Edited by ticodriver
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...