Zmeul cel rau Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Poate avea Oltcit Special , nu club , cu motor de 650 cmc. Link to comment
NFS Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Vad ca nu ma credeti... n-am ce va face mai mult decat sa va spun. :? Era Oltcit Club, 1129cmc (parca), motor boxer - 4 cilindri, fabricat in '85, in circulatie din Mai '86, totul frantuzesc pe el! Il puteti admira (cit de cit) la album! PS. Am cam dat-o in diverse, adica suntem off-topic! (adevaru ca eu am inceput) Link to comment
brusli Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Vad ca nu ma credeti... n-am ce va face mai mult decat sa va spun. :? Era Oltcit Club, 1129cmc (parca), motor boxer - 4 cilindri, fabricat in '85, in circulatie din Mai '86, totul frantuzesc pe el! Il puteti admira (cit de cit) la album! PS. Am cam dat-o in diverse, adica suntem off-topic! (adevaru ca eu am inceput) daca n-ai alte probleme la matiz...o dai in diverse Link to comment
Zmeul cel rau Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Ca tot suntem la capitolul furturi ... Stopuri nu ti-au luat niciodata de pe Oltcit? Ca la mine... si semnalizatoarele alea mici de pe aripa...si chederul de la geam... Link to comment
NFS Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Bai, stii ca esti tare? Sa mor daca n-am uitat! Exact, o data mi-au luat stopurile de la Oltcit! Dupa care am tras la misto o bucata de platbanda peste ele si n-am mai avut probleme! La misto, pt ca platbanda nu era prinsa decat sus... jos statea libera in spatele barii de protectie, se putea da cu mina intr-o parte Semnalizatoare laterale n-am avut decat dupa ce am schimbat aripile, la alea originale n-aveam gaurile respective, desi firele erau trase si atirnau pe dinauntru! Si nu mi le-au furat. Si nici cu chederul de la geam n-am avut probleme. Link to comment
Zmeul cel rau Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Si ce e mai tare ca la mine in fata blocului e un Oltcit care se descompune (rugina, sar copiii pe el) si inca are stopuri. Link to comment
NFS Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Te pomenesti c-or fi ale mele!!! Sunt unele rosii? Link to comment
laurentziu83 Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Numai 11 litri consuma Oltctul tau in oras? Pai al meu cu pus carburatorul pe banc si reglat, cu aranjat motor tot consuma 15% in orash. In afara scotea 6,5-7 %. Bine imi si placea sa imi bag picioru' in acceleratie ca accelera bine si se si auzea un zgomot misto. Cum ai observat ca ti-au furat radiatoru'? Detaliaza partea asta ca pare interesant! Nu conduceam eu ci taica-miu. Oltcit-ul a rulat pana in 98, dup-aia a infundat garaju'. El atata zicea ca ar lua in oras. Lua 14 iarna, cand se inzapezea, in nici un caz 15. De ramas in pana prostului nu stiu sa zic. Stiu ca a ramas de vreo 7 ori (sau de mai multe nu stiu). La cat e de distrat taica-miu nici nu ma mira. Acum e la mare, mi-a lasat si Dacia si ma gandesc sa-i mai repar pe-acolo da nu stiu de unde sa ma apuc. Am luat-o la un test drive pana la Braila si m-am infiorat de bataia din volan de la 120. Bine ca nu mergea mai mult intr-a patra (gooood car, shit), da-mi bag cracii in masina lui, ca nu stie sa si-o pastreze. I-am facut comanda din interior la climatizare (nu de la motor). Credeti ca mai merge? De-acum de la Dacie nu cred ca imi va mai fura cineva ceva (exceptand 3-4 litri de benzina, ca mai mult nu are de obicei), la cum arata. A ajuns depozit de scule masina aia. Cum am vazut lipsa radiatorului: noroc ca era lumina si trebuia sa plecam cu masina si veneam spre botul ei. Eram in parcare la Belvedere, in Olimp in vara lui 2000. Va dati seama ce se intampla daca nu vedeam. Atunci am observat ca se vad destul de clar paletii de la ventilator si alternator. Marlanii taiasera furtunele si il inhatasera. Noroc cu casco, ca ne-am scos de altul nou DE CUPRU 8) . @NFS: De ce n-ai facut ca taica-miu sa-ti inscriptionezi triplele cu letconul? La mine au stat 10 ani (pana mi le-au spart marlanii) cu cate o cifra a numarului pe fiecare bec, aratau oribil. Urmatoarele aveau antifurt incorporat, adica transpirai bine pana reuseai sa le scoti. BTW: cam multi fosti posesori de Oltcit pe forumul asta, nu ma asteptam. Link to comment
Zmeul cel rau Posted August 18, 2004 Share Posted August 18, 2004 Principalul motiv pentru care am acum espero este ca Oltcitul consuma mult, in schimb acceleratie avea si el destula (mai mult decat dacia asta e clar), tinuta de drum avea (in curbe se misca mai bine decat espero fara nici un dubiu). Am avut si eu stopurile scrijelite cu letconul dar unul dintre ele tot a disparut si asa, mai ales ca asta era in timpul mandatului lu' taica-miu la volanul masinii si de atunci am si schimbat numerele Link to comment
ticolino Posted August 19, 2004 Share Posted August 19, 2004 ontopic: tocmai m-a sunat un prieten sa-mi zica ca am capota deschisa la tico, care-i parcat in fata blocului. ajung de-abia diseara acasa, si imi fac acu o gramada de griji. oare mai pot fura ceva in afara de baterie ??? Link to comment
VAXXi Posted August 19, 2004 Share Posted August 19, 2004 Păi şi nu poate să se ducă prietenul şi să-ţi închidă capota ?? :gothigh: Link to comment
ticolino Posted August 19, 2004 Share Posted August 19, 2004 nu, ca doar a trecut cu masina pe-acolo, acu e departe ... Link to comment
NFS Posted August 19, 2004 Share Posted August 19, 2004 Ca sa zic asa... suna un prieten, ca altfel fac ei fifty-fifty! Adica hotii! Link to comment
laurentziu83 Posted August 19, 2004 Share Posted August 19, 2004 Depinde de noroc, eu mi-am uitat masina cu geamul deschis de vreo doua ori in parcare si nu mi-a disparut nimic. Si doar cass-ul e detasabil. Link to comment
expero 16V Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Copii la Buzau nu se fura.Eu am uitat-o de atatea ori descuiata si nu mi-a furat nimic.La Dacie numerele.La cele 3 Oltcituri care le-am avut nimic. Si apropos de Oltcituri cel mai bine consuma si mergea ala facut in 89 care avea cutie de Citroen.La ala din 91 ii tacanea avansul si era cam puturos .Iar ala din 95(12 TRS) fugea, era silentios dar consuma 15 in oras.Drept care tre' sa ai bani sa mergi cu Oltcitul... Link to comment
ticolino Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 ura!!! nu mi-au luat nimic! :leghump: da' cum a ajuns capota deschisa ... nu stiu... :porky: oricum, bine ca nu s-a intamplat nimic si doamne' ajuta si-n continuare :cadelnita: Link to comment
B33GLM Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 in legatura cu capota deschisa, sa va povestesc ce i s a intamplat prietenei mele la dacie: ea sta in zona valea lunga in militari si intr o dimineata, cand se ducea la facultate, isi gaseste masina cu capota deschisa; a crezut ca i au luat bateria , ridica un pic capota, vede ca e la locul ei, o inchide si pleaca mai departe; pe la politehnica, observa indicatorul de la apa care era pe rosu; opreste si se mai uita odata la motor; ce credeti ca disparuse...radiatorul, care fusese taiat, cred ca cu bomfaieru (mama lor de ciorditori) Link to comment
VAXXi Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Păi la cât costă ... de-aia se şi fură. Nu putem decât să mulţumim mafiei pieselor din service, mecanicilor care zic "ce să dai x milioane pe piesa nouă, las' c-am eu la jumate de preţ", celor care vând în târg piese cu kilogramul... şi poliţiei care nu face nimic să-i combată ! Oare la Passat-uri or pune piese noi ? sau ... Vitan ? Link to comment
expero 16V Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Cat de distrus tre' sa fii ca sa furi radiatorul unui om?Hai ca am mai auzit si eu capacul de delcou dar radiatorul?? Link to comment
VAXXi Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Da' cât de distrus să fii să furi un parbriz ? şi-am auzit şi de asta. Link to comment
NFS Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Da' cit de insetat sa fii sa spargi un geam lateral din spate ca sa furi 2 cutii de bere de pe bancheta! Si mai era si usa descuiata! Link to comment
VAXXi Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Bre, deci cred că eu pot să pretind titlul de "cel mai ieftin furt" la Dacie, pe vremurile când deschideam portiera maşinii vecinului cu cheia mea şi invers, de bune ce erau încuietorile, am găsit-o într-o dimineaţă descuiată, iar din maşină lipseau (ţineţi-vă bine ) ... o şurubelniţă şi un pachet de ţigări Link to comment
SYL Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Da' cât de distrus să fii să furi un parbriz ? şi-am auzit şi de asta. Parbrize si lunete am azuit o groaza de cazuri, se fura la greu; ce mare lucru tai chederul si pleci cu geamul. Mie cand mi-au furat polita cu boxele de pe spate mi-au taiat chederul, au scos luneta si au smuls polita (ma mir ca nu mi-au furat si luneta; oricum m-am bucurat ca nu mi-au rupt instalatia de dezaburire). Sunt curios daca se fura geamuri laterale (si ma refer la cele care se deschid, nu la ultimul geam lateral de la break care e si ala prins in cheder). Link to comment
VAXXi Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 ce mare lucru tai chederul si pleci cu geamul Imaginea unui "pardailan" care aleargă printre blocuri cu geamu' în braţe şi proprietarul după el cu bâta priceless Link to comment
laurentziu83 Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Cat de distrus tre' sa fii ca sa furi radiatorul unui om?Hai ca am mai auzit si eu capacul de delcou dar radiatorul?? Da cat de prost poti sa fii ca sa furi capacul de delcou? Doar asta poa' sa se fisureze la primul drum. Radiatorul poa' sa tina ani buni. In perioada folosesc Dacia si, un prieten cu care mergeam imi cere sa deschid portbagajul. Se mira cand vede a doua incuietoare si ma intreaba de ce. Raspuns: a montat-o taica-miu ca sa nu-i fure roata de rezerva. Se uita asta la roata de rezerva, vede ca desen nema, ca ies sarmele si-mi spune: asta-i roata de furat, mah? si incepe sa rada. Sa mai zic ca te umpleai de panze de paianjen, te faceai din orice cu ulei si ca masina face de rusine orice service mobil din tara prin multitudinea de piese de schimb (stricate) si de scule, bujii cat sa motorizezi un Veyron si sa mearga ca un trabant cu ele si carpe peste tot. Cine mama naibii sa sparga masina asta. Mi-a luat o vesnicie pana am gasit cheia de 17 ca sa desfac un filtru si sa-mi dau seama ca-mi trebuia de 18 "> . Asadar cum imi spunea cineva: Avantajul harbului: il lasi in parcare murdar de toate cele, cu juma de servis pe portiera, cu geamul deschis si cu usa doar lipita si si o gasesti a doua zi la fel. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now