Mishu Posted March 4, 2004 Share Posted March 4, 2004 Tin minte ca am mai gasit diverse articole magulitoare pentru masinile noastre , (da, masini!), dar uit de ele, asa ca daca gasiti si voi ceva interesant (de bine, evident) puneti aici sa ne minunam. Link to comment
Mishu Posted March 4, 2004 Author Share Posted March 4, 2004 Iata ce am gasit intr-un articol despre Matiz II (http://www.autoweb.com.au/start_/showall_/...ewsarticle.html): The design that earned Matiz the Most Beautiful City Car of 1998 award at the L'Automobile Pin Bella De Mondo contest in Milan, Italy, has undergone a major make over. wow! Link to comment
FLEX Posted March 4, 2004 Share Posted March 4, 2004 Matiz a fost desenat de Giugiaro. P U N C T ! Link to comment
Mishu Posted March 4, 2004 Author Share Posted March 4, 2004 Asta stiam. Parca mai era o statistica de unde reiesea ca ar avea cel mai mare spatiu interior or something ... Link to comment
FLEX Posted March 4, 2004 Share Posted March 4, 2004 Uite, am pe acasa o revista Quattroruote in care se facea o comparatie intre mini-uri: Fiat Seicento (tocmai fusese lansat), Hyundai Atos, Suzuki Wagon R, Daewoo Matiz si Renault Twingo ... de acolo iesea destul de bine micutul, mai putin motorizarea, realmente prea mica; la spatiu interior era al doilea, dupa Wagon R (dar ala e mult mai inalt si mai urit) si era pe penulimul loc la portbagaj (mic, mic, cunoasteti); comparatia era facuta acum 4-5 ani, de atunci a curs multa apa pe Dunare ... Sa nu ne imbatam cu apa rece, Matiz I la ora actuala e un model depasit DE CONCURENTA STRAINA, la vremea lui a fost un best-seller (nu la noi, ca era scump!), acum traieste din reputatia de fiabilitate si din marketing-ul agresiv axat pe politica de reducere a preturilor ... si mai are doar 2 ani de viata ... daca nu se intimpla o minune! E o masina frumoasa (Matiz II e si mai frumos!), ergonomica, suficient de sprintara in oras si poti face cu ea o croaziera decenta la 110-120km/h, destul de bine fabricata si suficient de fiabila ... si cam atit! ofera multe satisfactii daca stii CUM sa-i ceri ... Link to comment
FLEX Posted March 4, 2004 Share Posted March 4, 2004 Si Tico, ...? n-am vazut nici o comparatie cu Tico, el saracu` n-a avut viza de Vest ... Link to comment
brusli Posted March 4, 2004 Share Posted March 4, 2004 tico e model 1991 pe cind matiz 1 e model 1999 o fi bine? Link to comment
Lucman Posted March 4, 2004 Share Posted March 4, 2004 Dar e fiabil si in 2004, stabil si bun de fuga Link to comment
FLEX Posted March 4, 2004 Share Posted March 4, 2004 Lucman, mai detaliat, please ... fa o compunere, o oda, ceva ... hihihihihi! Link to comment
Lucman Posted March 4, 2004 Share Posted March 4, 2004 Iti spun verbal ca nu am timp de scris acum Link to comment
brusli Posted March 5, 2004 Share Posted March 5, 2004 luc al tau e CHIAR bijuterie ar trebui sa veniti sa va dati cu el putin...ca eu m-am dat . chiar daca nu aveti tico. comparati cu MATiz Link to comment
zalmoxis Posted March 5, 2004 Share Posted March 5, 2004 Deci Tico e cea mai reusita masina a grupului Daewoo!...Nu e numai parerea mea vb cu toti meseriasi din service! Link to comment
Lucman Posted March 5, 2004 Share Posted March 5, 2004 Deci ati auzit ce bijuterie de masina a zis Brusli ca ma, da? Link to comment
brusli Posted March 5, 2004 Share Posted March 5, 2004 lucccccc...gata stop. pai e bijuterie fiindca nu prea o folosesti(exploatezi) TU understand me? Link to comment
Stefan_VRD Posted March 5, 2004 Share Posted March 5, 2004 Salut! Matizutzul asta are calitatile lui, insa cel de la noi, mai ales ceea ce se fabrica acum, nu ar mai putea concura cu vreun model actual al altui constructor de automobile. Totusi are inca destule atuuri, un raport calitate/pret destul de bun, spatiu pt pasageri satisfacator, motor destul de economic..dar nu foarte mult. A ramas totusi mult in urma cu siguranta activa si pasiva. Din pacare Romania nu este o tara in care sa se vanda "siguranta". Romanii ar da oricand bani pe un super casetofon SONY si spoilere/eleroane etc, decat sa plateasca un airbag sau ABS. Nu e valabil doar pt cei cu venituri mici si medii, ci si pt cei cu bani multi. Cel putin asa am observat eu. Se mai discuta pe alt forum despre cele 3 stelute ale Matiz-lui, stele obtinute la un bowling "la prete" organizat de ENCAP. Matiz-ul ala insa avea 2 airbag-uri. Fara ele nu ar lua mai mult de o stea. E foarte "punctata" prezenta lor. (e surprinzator acel BMW seria 3, din penultima generatie, care a avut 2 stele, si i-a fost luata una din ele in urma reorganizarii sistemului de punctare) Matiz-ul nu are in usi decat bare pt protectie la impact lateral, nu si frontal..iar la cel E e cam aiurea fara capitonaje, in caz de accident sunt utile capitonajele. La americani chiar se cer niste capitonaje destul de "pufoase" in anumite zone. De altfel, prin STAS-uri legate de siguranta autov. se specifica obligatia existentei capitonajelor pe suprafetele interioare ale masinii...cam peste tot. Nu este in sa singura masina fara asa ceva, se gasesc si la firme mult mai mari. In dreptul stalpului B unde in caz de impact lateral ai putea lovi cu capul nu s-a folosit ca la modelele de la SE in sus plasticul care sa acopere metalul si sa lase un spatiu pt amortizarea loviturii. Totusi, din accidente pe care le-am vazut cu unele Matiz-uri, nu se comporta rau caroseria la impact. Ar fi fost insa interesant de oferit airbag-uri optional. Voi, posesorii de Matiz-uri E, ati fi platit in plus sa zicem 300-400 euro pt 2 airbag-uri daca ar fi fost pe lista de optionale? Nu vi se pare zgomotos Matiz-ul? Troncane prin el in principal suspensia spate...si mai sunt niste mici zdranganeli. Link to comment
Sunman Posted March 6, 2004 Share Posted March 6, 2004 Fuel consumption City cycle (l/100km) 6.1 Highway cycle (l/100km) 4.4 Citat din primul articol postat la subiect ... Cine a obtinut asemenea consumuri cu Matizul de 0,8 e mare meserias ... ma duc sa ma uit la topicul de consumuri din nou ) Link to comment
ovidiuc Posted March 8, 2004 Share Posted March 8, 2004 Daca exista posibilitatea as fi dat 300-400 euro in plus pentru 2 airbag-uri. Link to comment
brusli Posted March 8, 2004 Share Posted March 8, 2004 eu as fi cumparat-o cu minim 6 airbag-uri...sincer :arrow: fara Link to comment
brusli Posted March 8, 2004 Share Posted March 8, 2004 cine a scris de 6,1 /4,4 oras/out...cu matiz? sa se arate Link to comment
FLEX Posted March 8, 2004 Share Posted March 8, 2004 Si eu as fi dat ... daca prindeam promotie! as fi renuntat cu draga inima la A/C, ca sa am airbag ... Link to comment
brusli Posted March 9, 2004 Share Posted March 9, 2004 Si eu as fi dat ... daca prindeam promotie! as fi renuntat cu draga inima la A/C, ca sa am airbag ... n-as fi renuntet la A/C (daca as fi avut) dar airbag-uri le-as lua si fara promotii Link to comment
danielson Posted March 12, 2004 Share Posted March 12, 2004 Daca exista posibilitatea as fi dat 300-400 euro in plus pentru 2 airbag-uri. Eu zic ca merita urmarite campaniile "Buy-Back" ale celor de la Daewoo. Decat sa tot bagi in masina, mai bine iei un alt Daewoo care are la standard tot ce vrei tu. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now