Tommy Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Cum omul nu se hraneste numai cu paine ci si cu fiecare cuvant al lui Demiurgului.. la fel, intr-o societate facuta sa hraneasca ochiu' si stomacu', cred ca ar trebui dedicat un topic.. sclipirii si frumusetii mintii umane ! As indrazni sa incep.. si as fi jurat ca dureaza mai mult! Asta-i eterna credinta masculina. Link to comment
alx Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 gresita dar sublima in naivitatea lor... Link to comment
Gica Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 cred ca ar trebui dedicat un topic.. lui tolin ? Altminteri m-ai incuiat, eu unul chiar nu am priceput ce ai explicat matale ca initiator de topic. Cred cam greu de cap la ora asta... Link to comment
Tommy Posted June 22, 2006 Author Share Posted June 22, 2006 In fine, un opus al Gazetei ca sa fiu mai lesne inteles. Cui ii este dedicat? Spiritului in general. Drept la replicaEste timpul sa te dezamagesc. Sunt doar amator in materie si asta doar din curiozitate. In rest, la ingineri este o vorba: "Cine este f.b. merge in productie. Cine nu este bun de productie merge in proiectare. Cine nu este bun de proiectare merge in cercetare. Iar cine nu este bun nici in productie, nici in proiectare si nici in cercetare merge la catedra, sa-i invatze pe altii". Link to comment
JMu Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Pentru a continua in acelasi stil, tot de la maestrul Tolin citire: Cate femei fac la noi 1M6 km intr-o viata ? Poate doar Laura Andresan, dar acolo-i vorba de alti km. Link to comment
Gica Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Mestrul claz insa nu ne mai onoreaza cu asa multe replici ca odinioara, insa iata ca una mai veche. (cred ca e de la aerul tare de munte, ca si la tolin...). Nu vreau sa se simta ofentati alti participanti la dialog. Fac autocolante la cerere...fara bani..cate vreti.Nu am drept de copyright Poate primesc comanda de pe la vreun moderator/admin ia uite.. au inceput sa apara si falsuri Ca urmare a celor de mai sus, se poate spune ca:cine doreste autocolante contrafacute, sa se duca la dreaQ Link to comment
Moshu Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Cu toata consideratia pentru spiritul ager si efervescent al prietenului Tommy, iata o replica memorabila care merita citata: Nu contest elaborat efectul dar cauza e refuzata de idee. Link to comment
Tommy Posted July 10, 2007 Author Share Posted July 10, 2007 Daca stau bine si ma gandesc, unii oameni nu ar trebui sa poarte centura de siguranta. Si care scapa dintre ei.. sa treaca numai pe rosu Link to comment
Satori Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Weekendul asta parca au turbat, au iesit toti nebunii pe sosele! Maica-mea m-a intrebat: "Si tu ce ai cautat acolo?" KO forumistic. Link to comment
Tommy Posted January 20, 2009 Author Share Posted January 20, 2009 (edited) *2 Sad but true .. fftopic: Numai cocosi pe forumul asta, unul mai tare ca celalalt ...in replici. Avem şi găinuşe... Pardon! Closhcutze!! Edited January 20, 2009 by Tommy Link to comment
Tommy Posted February 25, 2009 Author Share Posted February 25, 2009 (edited) @Tolin: de ce esti rau cu mine? Nu ma substitui naturii. Nici TATAL Insusi n-ar putea.. Edited February 25, 2009 by Tommy Link to comment
rm.popa Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Politică externă. Foarte tare. Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Ha, si o sa participe la concurs in Moscova! http://entertainment.timesonline.co.uk/tol...icle5766175.ece Bine, in general e la fel de melodios ca toate celelalte melodii de la Eurovision dar... Link to comment
Tommy Posted March 13, 2009 Author Share Posted March 13, 2009 .. ce cati pe posturi cu femei imbracate si cu capul gol ? Pentru ele o fi postu Link to comment
Englishman Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Zilele trecute am dat aiurea peste site-ul asta http://autostrada80.com/ Vazand ca baietii nu au trecuta marca Daewoo in panoplia stralucitoare din prima pagina, i-am sesizat mai mult la misto, sugerandu-le sa inlocuiasca marca Dacia sau Tata cu Daewoo, neasteptand vreun raspuns, bineinteles. Spre surpriza mea, mi-au raspuns si si-au cerut scuze zicand ca nu au o sigla Daewoo pretabila postarii. Am trimis rapid vreo 10 variante si...gata ! Au inlocuit marca TATA cu " mama" Daewoo....( ultimul rand de jos) Link to comment
sebian Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Dieselul e ca o pitiponaca, mereu nesatisfacuta sau mofturoasa cum nu-i dai ce doreste se supara pe tine si te lasa cand ti-e lumea mai draga Benzina e o fata modesta care se multumeste cu orice cadou primeste,nu conteaza cat de mic.Ea nu se supara ca o scoti la cel mai ieftin suc din oras frumos spus > Link to comment
Tommy Posted April 1, 2009 Author Share Posted April 1, 2009 Traim intr-o perpetua pacaleala, asa ca... Nu credeam sa gasesc un asemenea adevar.. tocmai acolo.. dar e cumplit de adevarat. Link to comment
Tommy Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 Dacă nu ai gustat gluma, îmi cer scuze. Nu, nu am gustat-o.. Dar cu siguranta tu o s-o gusti pe-a mea cand o sa fie cazul. Sper ma_car sa nu auzim apoi pe aici .. impresii despre Link to comment
rm.popa Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Asta e din categoria eu unul nu vreau sa citesc posturi in limbaj de cartierdesigur.Bine cel puţin că îţi încântă spiritul. Link to comment
claz Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 (edited) Pai nu, ca era pentru spiritul tau, nu al lui. Si unde ai vazut tu limbaj de cartier? Esti cumva offtopic? Ce am scris eu era doar o simpla promisiune ca te voi distra la un moment dat. Edited July 7, 2009 by claz Link to comment
rm.popa Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Sper ma_car sa nu auzim apoi pe aici .. impresii despre Am uitat să spun că asta a fost o "onanietristă" de post?? Link to comment
Tommy Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 Nu inteleg sensul, nu vad expresii licentioase, sunt doar glume. E doar unul dintre momentele alea cand trebuia sa inghiti. Gluma Link to comment
rm.popa Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 (edited) Din păcate unele dintre glumele tale nu depăşesc nivelul şcolii generale. Iar insulta este evidentă pentru orice om cu patru clase, care a învăţat şi să citească în timpul lor. Şi un moderator corect ne-ar fi sancţionat pe amândoi, acum, ca şi atunci. claz: daca mai continui offtopicul, te sanctionez pe tine si pentru Tommy. Pe bune, tu nu te-ai saturat de gluma asta? Vrei sa-ti iei glume pana dimineata? după Claz edit: Dacă s-ar putea defini off-topicul în acest topic, aş fi perfect de acord cu tine. Dar nu poţi să ştii spiritul cui e încântat de care post din acest topic şi care post devine on şi off-topic. Aşa cum postul lui Tommy nu mi-a "încântat spiritul", iar eu îl pot considera off-topic, s-ar putea ca posturile mele să încânte spiritul altora şi să fie on-topic. Şi cu asta punct. Ai dreptate, ajunge. claz: tie ti-a spus cineva "ajunge" vreodata? Banuiesc ca nu... asa ca raspunzand la intrebarea ta: spiritul meu de gluma a fost incantat, si cred ca si al lui Tommy daca a postat aici. după Claz II: Nu-ţi adresasem nici o întrebare. Aşa că nu ştiu cui nu-i "ajunge"... "> Edited July 7, 2009 by rm.popa Link to comment
Tommy Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 (edited) Probabil multi il stiti, este mai vechi articolul: http://old.cotidianul.ro/liiceanu_la_volan_elogiu_lui_siegfried-27113.html In urma articolului "Masinile-surpriza ale intelectualilor de elita" publicat de Cotidianul pentru weekend, Gabriel Liiceanu ne-a trimis un "drept la replica", la insistentele prietenului sau Siegfried, un BMW seria 3. O "masina de fenomenolog trecut prin scoala pilotilor de Formula 1", caruia i-am facut o mare nedreptate confundindu-l cu un BMW seria 5, "masina de racheti si de recuperatori" Stimate domnule Cristian Teodorescu, Cotidianul din 25 mai a.c. a publicat, sub semnatura doamnelor Raluca Ion si Steluta Voica, un articol despre "masinile scriitorilor". Desi se mentioneaza ca am refuzat sa particip la "ancheta" initiata de ziarul dumneavoastra, in textul amintit se vorbeste despre masinile "pe care le am in posesie" si se pomeneste (lucru care mi s-a parut total impudic, intrucit tine in mod strict de intimitatea mea si a celor doua masini) chiar si numele lor: Siegfried (BMW-ul) si Marcello (Alfa Romeo). Pina aici, treaca-mearga. Mi-am inghitit supararea facind unele reflectii despre felul in care se incalca viata intima a oamenilor in Romania zilelor noastre. Intimplarea face insa ca, din neglijenta (eram si foarte obosit), am uitat numarul din Cotidianul (deschis chiar la pagina cu pricina) pe scaunul de piele de culoarea antracitului din dreapta mea (ma aflam in Siegfried), unde, dupa lectura, il aruncasem plin de suparare. Am revenit dupa 15 minute. Am pus cheia in contact si, pentru intiia oara in doi ani, motorul nu a pornit din prima. Am simtit ca ceva nu e in regula. Inima a inceput sa-mi bata mai repede si pe frunte mi-au aparut citeva broboane de sudoare. Nici mormaitul inconfundabil al lui Siegfried, mugetul acela infundat, amestec de furtuna ce sta sa inceapa si de monstru marin in calduri, nu mai era acelasi. Ochii mi-au alunecat pe ziarul abandonat de pe scaun si dintr-o data am inteles: in sfertul de ora in care lipsisem din masina, Siegfried citise articolul! Exact lucrul de care ma temusem - ca Siegfried ar fi putut afla cumva de articol, dar eu ma gindeam la o discutie neatenta, purtata pe tema asta in masina sau in preajma ei - se petrecuse. Mai mult ca sigur ca o sa va intrebati ce anume l-ar fi putut supara pe Siegfried atit de tare (si ce l-a suparat efectiv dupa citire) in articolul scris de cele doua gratioase doamne de la ziarul dumneavoastra. Ei bine, in primul rind - pentru ca dupa o vreme a binevoit sa-mi explice ce s-a intimplat in absenta mea si a recunoscut ca citise articolul - l-a scos din sarite poza din ziar. Imediat si-a dat seama ca nu e a lui. Cum si-au imaginat cele doua gratioase autoare ale articolului, fie si pentru o clipa, ca Siegfried s-ar fi putut lasa inselat atit de copilareste? El a observat de indata ca era vorba de poza unui impersonal BMW, luata de pe Internet si pusa in ziar. (Ziarul dumneavoastra a trisat, domnule Teodorescu, a trisat si nu stiu daca am sa-l pot opri pe Siegfried sa va dea in judecata pentru lezare de imagine si de identitate). Bineinteles ca l-a scos din minti si faptul ca � sta scris acolo! - el, Siegfried, ar fi facut parte din Seria 5! Acum imaginati-va si dumneavoastra o clipa, dle Teodorescu, ca ati fi avut, sa zicem, 90 de kilograme si ca dupa o dieta complicata ati fi reusit sa atingeti greutatea mult visata de 78 de kilograme, cea pe care o avuseserati in plina forta si tinerete, in jurul virstei de 28 de ani. V-ar placea sa va puna cineva numele in ziar sub o huiduma de 90 de kile? Pai Siegfried, domnule Teodorescu, face parte din Seria 3. Este un 330 xd. Ceea ce inseamna ca are talie medie, 3 litri capacitatea cilindrilor, 230 de cai-putere, tractiune pe patru roti si motor diesel. E suplu, domnule Teodorescu, este suplu ca o sageata care s-a dat de trei ori peste cap si s-a prefacut in sotul unei antilope gnu. Nu are burta, domnule Teodorescu, ca fratii lui din Seria 5 despre care, fie vorba intre noi, toata lumea stie ca sint masini de racheti si de recuperatori. Or, Siegfried, draga domnule Teodorescu, este masina de fenomenolog trecut prin scoala pilotilor de Formula 1, este un ogar afgan care ajunge la 100 pe ora in 6,3 secunde, tinind in timpul asta Sein und Zeit in gura si fiind capabil sa ti-l povesteasca dupa ce a trecut linia de sosire! Va veti fi intrebind de ce il cheama Siegfried. Evident ca de la eroul nibelungic, dar mai ales pentru ca in numele sau se imbina victoria (Sieg), binecuvintarea (Segen) si pacea (Frieden). Fiecare cursa a lui Siegfried pe Valea Oltului este o victorie a inteligentei suple, repurtata cu binecuvintarea Celui de Sus asupra sufletului involburat al celui de la volan. Adevarul e, domnule Teodorescu, ca Siegfried imi coboara pacea in suflet. Cind s-au exprimat atit de frumos ("cele doua masini pe care le are in posesie"), autoarele articolului nu si-au dat, iarasi, seama (de-asta nu e bine sa intram cu picioarele in viata oamenilor si a masinilor!) ce loc sensibil au atins. Siegfried nu e al meu! Ca si Marcello, el nu e nici macar al Editurii Humanitas care a angajat leasingul, ci e al firmei care l-a dat in leasing. Or, Siegfried sufera teribil din cauza asta. Este pur si simplu terorizat ca firma de leasing o sa-mi propuna, dupa doi-trei ani, o alta masina si ca am sa renunt la el. (Tentative au existat deja si, dupa ce am condus o sora a lui din Seria M - a aflat, bineinteles -, am crezut ca o sa moara pur si simplu. Argumentul ca orice amanta de o noapte te face sa-ti iubesti mai tare sotia l-a lasat complet rece.) Sint momente cind se opreste pe marginea soselei si cind ma pune sa jur ca, atunci cind se va putea, am sa-l cumpar si ca va fi cu adevarat al meu. Sper si eu din tot sufletul ca viata ne va uni cindva definitiv. Cind Marcello a aparut in garaj, in boxa de linga Siegfried, am crezut ca o sa se surpe cerul. Trei zile nu m-a mai lasat sa ma urc in el. "Siegfried!", i-am spus, "intelege baiatule, tu nu esti masina de Bucuresti. E pacat de amortizoarele tale! Pe urma, dupa trei-patru parcari la Casa Scinteii, ramii fara oglinzi. Adu-ti aminte ce ne-a spus domnul de la firma, ca se fura pe capete oglinzile de BMW. Ne-a sfatuit chiar, ca sa putem parca linistiti, sa-ti crap oglinzile cu o lovitura usoara de ciocan si ne-a aratat, iti mai amintesti?, si locul in care trebuie lovit. M-am infiorat, tii minte. I-am raspuns ca mai bine mi-as fi dat cu ciocanul peste degete decit sa comit barbaria pe care mi-o propunea. Ti-am vazut atunci ochii splendizi, arcuiti fin spre aripa, cum au inflorit intr-un zimbet recunoscator. Cred ca din clipa aceea ai inceput sa tii la mine. Dar sa revenim. Marcello, Siegfried draga, o sa ne ajute, lasindu-se frecat toata ziua in acest oras care, vorba lui Cioran, arata din ce in ce mai mult ca un sancru, sa raminem in forma pentru drumurile mai lungi". N-a raspuns. Am schimbat tonul. L-am rugat, cu o severitate abia mascata in glas, sa termine o data cu nationalismele timpite nemtesti, i-am explicat ca am intrat cu totii in Europa si ca, oricum, traim intr-o lume a globalizarii: motoarele sint nemtesti, designul e italian, soferii sint romani. Si ca trebuie sa invete odata si odata sa respecte pe "altul" si "diferitul". Siegfried este insa trufas. (S-ar putea ca superbia lui sa-l piarda intr-o buna zi.) Seria 3 a BMW-ului este singura care a produs un bolid, lasind recognoscibila linia clasica a prototipului. (Din cauza asta seamana cu un campion pe suta, care se prezinta la start imbracat intr-un costum Balmin.) Daca francezii au dat lumii brinza perfecta (Brie de Meaux), iar italienii lauta perfecta (Stradivarius), nemtii au dat lumii motorul perfect. El s-a numit BMW, iar intruparea acestui geniu intr-un individ poarta numele de Siegfried. Trebuie sa luati, cu mine si cu Siegfried, o curba pe Valea Oltului, domnule Teodorescu, in care sa intrati cu 110 pe ora si sa iesiti cu 130, bind in timpul asta, fara ca un strop sa va alunece pe pantalonii de culoarea oului de rata, o ceasca de cafea, pentru ca sa puteti intelege ceva din minunea numita Siegfried. Trebuie sa mai stiti ca mugetul motorului, un muget tandru si salbatic totodata, e cel care ii innebuneste pe fericitii soferi ai unui Siegfried. Mugetul acesta inconfundabil, obtinut prin combinatii sofisticate de filtre executate in laboratoarele de testare ale BMW-ului, este rezultatul muncii unei echipe din care fac parte deopotriva ingineri, sunetisti si constructori de orga. La auzul lui, soferul simte ceva ce nu poate fi comparat decit cu efectul afrodiziac al mirosului de frezie asupra unui indragostit sau cu gustul unui simbure de maslina asupra unei pisici. El se lasa auzit la cea mai mica apasare a piciorului pe pedala de acceleratie. Si atunci se mai petrece ceva. Motorul pe diesel al lui Siegfried are o latenta de o zecime de secunda; el nu raspunde in prima zecime de secunda comenzii. Si exact in clipa in care incepi sa te nelinistesti, Siegfried, cu aspectul lui de inalt functionar de banca imbracat in haina la doua rinduri, face un formidabil salt inainte care-ti taie respiratia si te infunda in scaun. Viteza manevrei de depasire este fulgeratoare. Si, din aceasta cauza, Siegfried e o masina pentru Romania, nu pentru Germania. Cine nu a lasat in urma, inghitind instantaneu, una cite una, masinile care se tirasc in cirduri in spatele unui convoi de TIR-uri pe soselele Romaniei a trait, intr-un anume sens, degeaba. O ultima precizare. Data fiind stilistica lui Siegfried, pe care nu stiu in ce masura am reusit sa o redau in aceste citeva cuvinte, as propune ca la volanul unui BMW 330 xd sa le fie interzis sa se urce celor care nu au citit capitolul "Antinomiile ratiunii" din Critica ratiunii pure si cele 25 de versuri din Henric al IV-lea (Partea I), care alcatuiesc faimosul schimb de replici dintre Hotspur murind si printul invingator. Cu speranta ca am reusit sa elimin citeva din inexactitatile strecurate in articolul gratioaselor dumneavoastra colaboratoare, va rog sa primiti, stimate domnule Teodorescu, expresia sentimentelor mele distinse. Edited November 12, 2010 by Tommy Link to comment
Englishman Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 (edited) Adica Liiceanu are dreptul la un fetis dus pe culmi...nebanuite, iar noi nu? Eu zica ca prin comparatie, noi suntem degeaba in metaforele noastre, si nu ma refer la (ne)talentul scriitoricesc. ) 2 Fast 2 Furious, or 2 much porn or .. dureri de cap pentru d-l Freud? Matiz Euro 4 demonul alb (AmunDei) Furia Argintie Matiz SE (sNaKey) Furia Alba ) (aurelianstanciu) Micul Meu Gigant - Matiz Se (ushu_83) R O N D A si nu e gagica (raven84) The Blue Shark Blog (Abram Burel) Bebelushu Verde (CatalinC) Espero 1.5 Dohc Bej a doua nevasta (Dj_Dark) The Car I Own And Love: My White Aveo Sedan (tudor2402popescu) Mandretea Mea- Cielo Executive 2002-2003 O scumpa... (Englishman) Inca Un Matiz Rosu ? cu pretentii off-road...(RaZoR-07) Hyundai Getz Crdi 1.516v 88cp mica mea panarama (mr_) Daewoo Matiz E-klasse - 2003 Silver Spur - dracu' gol! (FLEX) Lacetti Hatch Diesel A doua furie albastra (toby) Daewoo Matizzz ...inceputul unei relatii pe termen lung (ProjecT_SymbiosiS) My Daewoo Tico Sl '98 mi-a mancat zilele, noptile si banii (th3_grimreaper) Tico-buz sunt fascinat (styx) Masinile Mele Actuala si fostele (negoctav) Furia Alba Matiz, cam teapa (tzighy) Chevrolet Epica Negresa mea (gabigpl) Astra Classic 1.7 Cdti am trecut la mulatre (Cristaky) Edited November 15, 2010 by Englishman 2 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now