Jump to content

Rola Intinzatoare Alternator


Recommended Posts

Am inteles ca, de regula, cand se inlocuieste cureaua de distributie si rola, se schimba si celelalte curele si intinzatoare. Totusi, in practica, se pare ca doar cureaua si rola de la distributie, respectiv A/C, au viatza mai scurta. In plus, rola de alternator vine de obicei si cu acel suport (e vreo 2 mil. cu totul - Mag. P-ta Muncii), iar cureaua n-am prea gasit-o originala, pe motiv ca "aia se rupe rar, n-are rost sa comandam d-aia scumpa!". Asa ca stau si ma-ntreb: hai, pun curea noua... da' se merita sa schimb si acea rola? ...suportul, cel putin, parca-i de tractor. Voi ce ziceti? Ati inlocuit vreodata acea rola doar pe motiv c-ar fi uzata? ...si nu ca 'tot se umbla acolo'...

Astept pareri.

Link to comment

Da, eu, la 109 mii kilometri parcursi cu masina. Simptom: aluneca cureaua (zgomot) si scadea nivelul tensiunii date de alternator. Ce-i drept, a rezistat foarte mult, dar te asigur ca sentimentul posibilitatii de a ramane in drum la dracu' in praznic nu a fost prea placut :)

Link to comment
  • 4 months later...

Se poate schimba DOAR rulmentul .Se desfac cu masina de gaurit cele 3 nituri ,se schimba rulmentul cu un rulment de roata fata de Dacia parca 6002,si se inlocuesc niturile cu suruburi de M5 cu piulite.La mine merge de 113.000 Km ,facuta operatia de mine nu de "Domn mecanic".

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...