Jump to content

Litoral Meeting Same Place 7 Pm Sharp

Recommended Posts

• Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

... si eventual de o schimbare a locatiei catre un local cu TV (uhm, in spate la Gloria Jeans?!) la ora 10 ca sa vada si fanaticu' Brazilia - Franta?!

[edit]

Bine'nteles, in cazul in care unii pensionari au intentia de a depasi aceasta ora :D

[/edit]

Oricum, eu apar ;)

Edited by Immortal

Da , eu zic sa punem intalnirea pe la 11 , daca e macar sa stim o treaba !!!

Eu zic sa ramana la ora 7 , ptr ca poate mai vor sa vina si altii care nu stau in c-ta , va cred voua va este usor , dar mie ? hmmm

Nu va mai contraziceti in ore ca bulversati pe toata lumea. S-a stabilit la ora 19.00 ramane asa ca ne putem scalda suficient pana la 7.

@ sebian - din pacate intalnirea le la Murighiol a fost amanata pentru o data ulterioara.

P.S. La Zodiac sunt si televizoare!

Eu zic sa ramana la ora 7 , ptr ca poate mai vor sa vina si altii care nu stau in c-ta , va cred voua va este usor , dar mie ? hmmm

Ei hai sa nu ne plangem. Daca este adevarat ce ai postat la semnatura si arata ca-n poza atunci te ajutam noi cu balizajul. :D

In principiu tin sa reamintesc unor entuziasti ca ToPserul ne-am primit in club si macar cu atat ii suntem datori intr-u respect. :-W

post-2099-1151687911_thumb.jpg

Edited by safari hunter
... si eventual de o schimbare a locatiei catre un local cu TV (uhm, in spate la Gloria Jeans?!) la ora 10 ca sa vada si fanaticu' Brazilia - Franta?!

[edit]

Bine'nteles, in cazul in care unii pensionari au intentia de a depasi aceasta ora :D

[/edit]

Oricum, eu apar ;)

Sa se opreasca lumina in minutul 70 ca poate asa vezi si tu flashuri! :tongue:

Sa se opreasca lumina in minutul 70 ca poate asa vezi si tu flashuri! :tongue: