CieloFan Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 @hepea> totusi sa nu exageram cu asamblatul. Omul are Moskwich din '92 nu BMW din '92. @Cristian_W> Am Cielo AC/LPG, sau mai bine spus avem, din decembrie 2005. Masina este practic noua. Are in jur de 8000km. Consum GPL in jur de 11 - 13% (cu AC) in Galati, dar prin condus eco se poate ajunge si la 10,5. In afara localitatii 9%. Prima revizie, cea de 6 luni ne-a costat 2.6 milioane (cu ulei sintetic Castrol de 380.000litrul). Uita-te atent la toti de pe forum care vorbesc de consum. Unii sunt din orase mari (Bucuresti, Iasi...etc) ceea ce inseamna implicit un consum mai mare. Uita-te la ce motor au, SOHC (o singura axa cu came) sau DOHC (doua axe cu came in cap) care consuma nitel mai mult (are 4 supape pe cilindru). Astazi nu mai poti cumpara Cielo nou decat cu motor SOHC. Consumul tine de foarte multi factori pe care probabil o sa-i citesti pe forum. De cum este reglata instalatia, felul cum conduci etc... Oricum un 11-12% pe gaz sincer nu consider ca este un consum mare (avand in vedere ca litrul de gaz este 17-18.000). Faptul ca porneste pe benzina... ) Iti dai seama cata benzina poate sa consume pana trece pe gaz...adica dupa ce accelerezi la peste 2500 de rot/min. Daca ai bani sa-ti cumperi o masina noua, nu ezita, fie ca e Logan fie ca e Cielo (alegerea ramane a ta)...Cele mai importante lucruri sunt garantia si faptul ca este noua, lucruri pe care la o masina SH nu o sa le ai in veci. Iar daca intentionezi sa o tii mai mult, dupa cum ai citit si pe forum, Cielo este o masina fiabila. Avem colegi cu masini din '95, '96 etc., care nu sunt nici pe departe rable si nici nu au bagat cine stie ce bani in ele. Cat despre Logan, nu stiu...trebuie sa mai treaca vreo 8 ani pana sa stim cat de fiabila este. Ca topicuri poti sa intri aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=10289 (consum SOHC) http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=1140 (jurnal de bord, reparatii si defecte) Link to comment
sorin77 Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 (edited) Din experienta proprie, pornesc pe benzina si niciodata nu fortzez motorul cum l-am pornit sa treaca pe GPL. Astept in mers sa ating 2400rot/min de obicei in viteza a-II-a si atunci trece singur pe GPL. Pe ultimii 1600 de km majoritari pe GPL, 90% in Timisoara, traseu de cca 3-6Km si opresc. Numai cu pornirile pe benzina am consumat 14,5 l benzina. (aprox 1litru de benzina la 100Km trecut in contul acestor schimbari automate de pe benzina pe GPL) si am un consum de 11-12 l de GPL in oras. Restul calculelor le faceti voi. Edited July 6, 2006 by sorin77 Link to comment
CieloFan Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...10735&st=80 (programul rabla) Plus ca beneficiezi si de reducere pana pe 31iulie Deci Cielo Euro3 + GPL = aprox. 6.700 euro (cu tot cu TVA, reducere promotionala si reducere rabla) Link to comment
Cristian W Posted July 6, 2006 Author Share Posted July 6, 2006 (edited) Eu iti sugerez sa faci un drive-test cu amandoua. Si mai ai grija ca Cielo nu se mai asambleaza ca inainte. S-ar putea chiar sa vrei sa nu renunti la vechea masina dupa drive-test Nu sunt chiar novice... am condus acum cativa ani si Espero ( aia chiar mi-a placut, pacat ca nu se mai face! Avea volanul reglabil pe inaltime si puteam sa-mi bag genunchii complet sub volan... am uitat sa va spun ca am 1,92m... ) si am condus si un model de Cielo Standard, nu avea turometru... nu prea stiu exact despre ce tip e vorba, in fine nu erau masinile mele, nu le-am dat atentie nici la consum.. ca nu pusesem eu benzina. Masinile m-au impresionat insa placut. Iau insa in calcul si parerile unor colegi de munca si prieteni... PRECUM SI PE ALE VOASTRE. Am la dispozitie 3-4 saptamani sa ma hotarasc. In privinta drive-test Logan nu stiu ce sa spun, nu am fost inca la un dealer Dacia. Probabil ca acum se ofera sa te lase sa "plimbi" masina pe acolo...?! Ca sa atraga clientii? Nu am auzit asa ceva... --------- Nu prea stiu cum e cu comutatorul Gaz/Benzina la Cielo. Cred ca este diferit de ce am eu, deoarece a mea are carburator si trecerile se fac manual. In principiu a mea trebuie trecuta pe Gaz atunci cand temeperatura apei atinge 30 C, insa vara o las pe gaz la venire si tot asa o pornesc dimineata. Doar o data pe saptamana ii fac trecerea pe benzina " ca sa nu se usuce/intareasca membrana pompei" cum m-a invatat acum cativa ani un prieten. La masinile pe carburator dotate cu GPL, pornirea direct pe gaz e un pic mai greoaie si ralentiul nu "tine" pana cand motorul nu se incalzeste macar un pic, asa ca trebuie "tinuta " din acceleratie. La cele cu injectie precum Cielo este la fel? In fine, poate parea usor ciudat ce scriu eu pe aici, insa pentru cine a mers numai pe carburator, acestea sunt noutati si detalii importante CAND VREI SA CUMPERI O MASINA. Multumesc colegilor care mi-au dat atatea sfaturi bune. Si inca un lucru: un coleg zicea mai devreme ca as fi deja "fan Cielo"... Nu este deloc asa. Imi place, insa nu ma omor dupa ea. Nici macar aspectul exterior nu ma atrage in mod deosebit. Mult mai "simpatice" imi parea Kadetturile din care provin... de fapt Daewoo Racer. Si la 39 de ani nu te mai omori nici dupa performanta la demaraj, etc... vremurile cand "frigeam" cu inconstienta Dacia cu 4 trepte la 130, - PE PLOAIE venind de la Pitesti,- au trecut demult! Acum confortul ( cat-de -cat) si SIGURANTA primeaza! E adevarat ca dimineata cand e soseaua libera "calc" si Moscoviciul pana la 100-110 ( ma mir de unde mai poate ... a prins si 140 asta vara!), dar asta e deja aventura cu o masina din 1992 si... "sovietica" Concluzia: CONSUMUL, FIABILITATE IN TIMP, SIGURANTA in exploatare,- sunt elementele dupa care ma ghidez in alegere. @criatian WIn concluzie, Cielo e mai bun din aproape toate punctele e vedere, mai putin spatiu interior ( si nu mai ziceci ca sunt la fel , urcati-va intr-unLogan in spae sa vedeti boierie ) si poate consum. Te-ai gandit si la varianta de a lua ( am inteles ca nu prea ai bani de una noua ) o masina de 1 maxim 2 ani vehime ?? Sigur ti-ar ajunge banii pentru ca valaorea scade instant cu scoaterea masinii de pe poarta dealerului . Sau , de ce nu , o masina luata de afara mai buna ca Cielo si Logan la un loc ??? Ai dreptate, in principiu. Dar dupa 14 ani de experienta cu tot felul de SH am ajuns sa suflu si-n iaurt! . Adica nu mai vreau SH, chiar daca - sa zicem- un Opel de 2-3 ani este MASINA! In plus, astazi masinile SH sunt folosite la greu, nu ca pe vremea lui Ceasca cand iti luai Dacia sau Lada de 5-6 ani si aveau doar 30.000- 35.000 km. Edited July 6, 2006 by Cristian W Link to comment
CieloFan Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 (edited) La Cielo trecerea pe gaz se face automat cu depasirea pragului de 2500 de rot/min. Indiferent ca e in viteza 1 a2a etc. Odata ce ai ramas fara gaz automat comuta pe benzina. Se poate porni motorul fortat si numai pe gaz dar nu este recomandat. Manualul instalatiei LPG de pe Cielo il gasesti aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...mp;#entry135226 Mai multe date tehnice despre Cielo Euro 3 gasesti aici: http://www.daewooclub.ro/wiki/index.php/Daewoo_Cielo_Euro_3 Iar ca dotari, pentru Standard poti intra aici: http://www.daewooclub.ro/wiki/index.php/Dotari_STD (Cele de pe www.daewoo.ro sunt dotarile vechi) Edited July 6, 2006 by CieloFan Link to comment
perfidus Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 @cristian, daca te ajuta cu ceva, in primavara am avut de ales la servici o masina noua pentru deplasari loco si in judet, pentru service si interventii. S-au studiat: Cielo STD/AC GPL, Logan 1.5 dCI cu AC, Chevrolet Aveo 1,2 cu AC. Pana la urma au primat consumul si intretinerea si s-a ales ... Cielo! Daca asta conteaza cel mai mult, poate fi si alegerea ta. Bafta! Link to comment
Moshu Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 (edited) Deci asa cum spuneau si antevorbitorii mei, alegerea iti apartine. Din ce am citit pana acum rezulta ca: 1. Vrei ca masina sa fie noua 2. Baleiezi intre Logan dci si Cielo LPG/AC Ca posesor de Cielo STD cu care am trecut de prima revizie, luat iarna in decembrie si folosit nonstop pe toate tipurile de vreme rea si strazi si mai rele imi permit sa dau cateva pareri despre Cielo: 1. Cielo standard este identic dpdv al caroseriei, interior, tapiterie, bord, motorizare, tren rulare cu Cielo Executive. Ce ai condus tu, acela fara turometru a fost un bastard care a disparut de pe piata. 2. Ideea cu "asamblarea" este o legenda frumoasa, "Da, a mea e din 95 dar e coreeana." Dar totusi, are 11 ani. Ei, a mea e din 2006 si pe toate componentele inclusiv ornamentele de plastic este sigla Daewoo Coreea. Si ea asamblata aici, la Craiova. Super bine. 3. La acest pret de vanzare mai ales cand sunt reduceri (dec, mar, iun-iul anual), nu poti lua o masina mai buna noua. 4. La consum pe benzina este echivalent cu dacia berlina, la gaz cu matizul. 5. La talia ta era bun un scaun reglabil si/sau volan reglabil... Cielo std nu are. Exe are scaun reglabil inaltime. 6. Masina e zdravana, bine legata, e mai inalta ca cele vechi, suspensii mai tari. Alta cutie, mai scurta, te ajuta in trafic foarte bine. 5. Despre Logan nimic, pentru ca nu cunosc. Dar gasesti unde sa te informezi. Intrebai de instalatia LPG: La acest tip de instalatie LPG, trecerea pe gaz se face automat (se poate face si manual-fortat). Detalii gasesti pe forum. Deci nu te intereseaza decat sa bagi cheia, pornesti si mergi. Restul face electronica instalatiei. Nu seamana cu ce ai tu pe carburatie. De asemenea te mirai de un consum de 11 gaz in oras: pai asta inseamna 6 benzina, deci mai bine nu se poate. E vorba de 1500 cmc si 80 cai totusi. Afara consuma echivalentul a 5 benzina, si sub 5. Off Topic Concluzie: Eu in locul tau as lua Nubira GPL. Cea mai buna alegere pret performanta. Si are si reglaje pentru soferii uriasi... Si e limuzina, nu tractoras. Succes! Edited July 6, 2006 by Moshu Link to comment
sorin77 Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 (edited) Cristian W In presa se scrie ca: (da click) "Potrivit lui Abbot [directorul comercial al Automobile Dacia ], pretu-rile pentru modelul Logan vor creste diferentiat de la 1 ianuarie 2007, ca urmare a trecerii de la actualele standarde de emisii de noxe Euro 3 la Euro 4. “Modificarile tehnice vor fi mai complicate pentru versiunile diesel si, in consecinta, diferentele de pret vor fi mai evidente”, a declarat directorul comercial al companiei" Eu zic ca in conditiile astea un Logan Diesel Euro 3 cumparat acum isi va pastra mai bine valoarea la revanzare sa spunem la anu' cand referinta adica Logan Diesel nou va fi la pret de Euro 4 si deci la un pret mult mai mare Edited July 7, 2006 by sorin77 Link to comment
Cristian W Posted July 7, 2006 Author Share Posted July 7, 2006 (edited) Multumesc mult pentru informatie, ca si celorlalti pentru sfaturi. Intr-adevar, citind pe Dacia Club am constatat ca problemele cele mai mari le au modelele pe benzina, nu cele diesel. , iar consumul de motorina este super-acceptabil osciland in jur de 6 l/100! Prin comparatie, Cielo cu GPL pare mult mai gurmand, DIN PACATE!. Chiar aseara citisem cateva posturi de pe forum in care cativa colegi reclamau un consum de ... 15-17l /100!!!! S"> . In aceste conditii, cu toate ca GPL e 17.200 lei litrul, comparatia NU se ma poate face. Este adevarat, ca aici am vazut si exemple de consumuri mai rezonabile, 12-13. Pot sa fac comparatia cu masina mea care nu trece ( de obicei) de 11-12 l/100 gpl. Chiar acum o ora i-am facut plinul la gaz si am constatat un consum de 12,89/100, - insa recunosc ca zilele astea am frecat-o pe la semafoarele din Bucuresti de ma plicitsisem! Intr-adevar, situatia se prezinta destul de echilibrata intre cele 2 modele. Ambele au plusuri si minusuri. Evident, Cielo sta mai bine la finisare si calitate... iar Logan DCI la spatiu si consum. Ne mai gandim... Edited July 7, 2006 by Mircea Link to comment
florinbad Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Ne mai gandim... Nu va mai gânditi... (observ ca sunteti mai multi ). Iar revin, iar postez, iar fac pariu citind toate argumentele aduse de colegi: o sa-ti iei Logan! Toate argumentele pro Cielo aduse de colegi au fost daramate din start. Deci, nu mai postati, omul s-a hotarat ! Link to comment
Tommy Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Ce sa te mai gandesti.. toate discutiile de gen s-au terminat la fel. Ia Golanul Link to comment
hawkeye Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Sincer nu stiu de ce ne mai obosim. Oricum rezultatul era stiut de la inceput. Link to comment
Cumnatu Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Pai ne obosim sa il iluminam pe om, nu intotdeauna se reuseste ! Link to comment
Moshu Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Asta este. E alegerea lui la urma urmei. O sa-si ia tractoras PS Ultima incercare Si Daewoo trece la Euro 4 deja, fara insa sa mareasca pretul... Chestia cu "Cielo gurmand pe GPL" nu e asa. Daca ai citit posturile sunt probleme izolate datorate reglajelor. Bafta si intelepciune la achizitie! Link to comment
tuf5075 Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Da...si desi nu prea are legatura cu subiectul...sau poate are... Acu 2 zile am vazut ( de 2 ani de cand a aparut Loganul) primul logan cu numere nemtesti...pe aici... O spune asta ceva S"> ...sau o fi consumul prea mic...si calitatea prea buna... ) Link to comment
ticolino Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Masina nemteasca dom'le, calitate... Acum o saptamana am studiat si "noi" piata ca sa facem un upgrade la Tico. In urma studiului rezultatul a fost ca ramanem la Tico. Personal nu-mi place Logan-ul si nu mi-as lua niciodata unul. In principal din cauza felului cum arata. Iar cielo-ul mi se pare totusi depasit, la cei 20 si ceva de ani pe care ii are. Daca as fi fortat sa aleg, as alege Cielo, dar din motive pur subiective. Link to comment
Tommy Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Sa alegi din motive subiective, asta da, obiectiva alegere Ticolino, asa de 20 de ani cum e Cielo, are valva egr, iar in pompa n-are inclus si filtrul de benzina. De buna seama.. ca astea acum 20 de ani nu erau, dar nu-i bai .. loganul nu va avea nici peste 20. Link to comment
Cristian W Posted July 7, 2006 Author Share Posted July 7, 2006 Asta este. E alegerea lui la urma urmei. O sa-si ia tractoras PS Ultima incercare Si Daewoo trece la Euro 4 deja, fara insa sa mareasca pretul... Chestia cu "Cielo gurmand pe GPL" nu e asa. Daca ai citit posturile sunt probleme izolate datorate reglajelor. Bafta si intelepciune la achizitie! Inca nu stiu DACA imi voi lua "tractor" Si vorba lui Mircea... incercam sa va solicit parerea in materie de consum, fiabilitate, rezistenta, preturi comparative la piese, etc. Stiu ca discutia nu are cum sa nu atinga si subiectul "infatisarea masinii/design" , evident ca si asta e ceva important. A propos... cei de la IPSO de pe bulevardul Mihalache ( 1 Mai) sunt sub orice critica. Gagica aia de acolo nu era in stare sa dea 2 detalii despre masina! In schimb la Adras de pe bd. Turda... jos palaria! Si-ti mai si dau masina direct de la Showroomul lor, nu te trimit la ... Otopeni ca IPSO! Si... contra a 88 euro se ocupa si de RAR si inmatriculare: " Va aducem numerele acasa, domnule... ca sa nu alergati prin caldura asta!" ASA DA! Luni ma duc la Radacini pe Grivita, ca sa vad ce si cum si pentru Cielo LGP! Link to comment
Brainiac Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 (edited) @Cristian W Am impresia ca nu prea esti atent la calculele referitoare la consum . Ai spus ca un Logan DCI consuma 6% (lucru de care ma indoiesc extraordinar de mult, avand in vedere ca are motorul de 1.5 de pe Clio, care nu coboara sub 7% in Bucuresti nici sa-l tai), dar...ma rog, sa zicem. 6%*33.600 litrul = 201.600 ROL / 100 km. Cielo GPL ai zis ca are consum 12% (iau si aici in calcul limita inferioara, asa cum am procedat in cazul Loganului). 12%*17.200 litrul = 206.400 ROL/ 100 km. Diferenta de aproape 5.000 ROL/ 100 km. Cred ca merita, avand in vedere ca in cazul Cielo-ului poti oricand sa beneficiezi de suplimentul de putere oferit comutarea pe benzina... In alta ordine de idei, am condus Loganul pe benzina, motor de 1.4, 75 de cai, cica. Or fi fost 75, dar atunci cand au iesit pe poarta fabricii, pentru ca la mine nu cred ca au ajuns mai mult de 60, lesinati si aia...In plus, avand in vedere ca masina are un coeficient aerodinamic asemanator cu cel al unui frigider nefinisat, sa vezi ce te bucuri atunci cand iti "iese" cate-o depasire in 500 de metri, la 100-110 km/h... Iar dieselul lor are doar 65 de pseudo-cai "putere". Acum conduc un Ford diesel de 1.4, cu 68 de cai, insa sincer iti spun, se simt incomparabili mai bine in trafic decat cei 75 de pe Loganul de 1.4, pe benzina. Iar consumul in Bucuresti, desi la mine este declarat de producator ca fiind 5.6%, NICIODATA nu a scazut sub 6.5%, cel extraurban fiind putin sub 5% (desi declarat este 3.8%!!!). Asa ca sfatul meu ar fi sa nu ai asa mare incredere in cifrele comunicate de producator, pentru ca ele sunt calculate dupa niste calcule foarte laborioase si "stiintifice", insa total neconforme cu realiatea de pe drumurile noastre. Iar cine spune ca a avut consum de 6% in Bucuresti cu Loganul, ori a facut consumul pentru o distanta foarte scurta (ceva in genul 100-150 km, cand a avut conjunctural acest consum), ori merge cu masina numai noaptea, ori minte. Edited July 7, 2006 by Brainiac Link to comment
Juliaen Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 @Cristian W: ai probleme la 1.92? Eu am 2.05 si stau lejer, si in Nubira si in Cielo. Pe cand aveam Dacie berlina aveam scaunul dat la maxim in spate, dar nu mai statea nimeni pe bancheta din spate in dreptul meu (poate doar un copil sau catelul). La Cielo (am condus de cateva ori) nu am problema asta, stau lejer, scaunul nu e la maxim si am scapat de chinuitoarea problema de a da cu genunchiul in volan, bord si toate alea cand conduc. Pe de alta parte, am mers cu Logan pe bancheta din spate: e spatiu destul, dar nu e confortabil: prin comparatie cu Cielo, parca as sta pe un taburet in loc de fotoliu. Link to comment
sorinrec Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 (edited) Daca ar fi sa dau timpul inapoi si sa trebuiasca sa fac si eu aceasta alegere ..tot Cielo as lua.Sunt super multumit de masinuta. Edited July 7, 2006 by sorinrec Link to comment
alexino Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Eu asa alege Cielo. Cateva dintre atuuri sunt: fiabilitate sporita fata de Logan, design exterior ceva mai atractiv, finisaje mai reusite, tinuta de drum superioara. Tin sa precizez ca am mers atat cu un Logan (nou), cat si cu un Cielo Executive cu LPG (cca.50k km). Punctul forte al Loganului mi s-a parut transmisia. Link to comment
laurentziu83 Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Da ce-i asa misto la logan transmisia? Din cate stiu eu, cel putin modelul de 1.4 are cutie pentru motor de 1.6 16v, de asta e asa de lenes. Dar cine are la 100 la ora 2500 de ture? (cand subsemnatul are 3000). Da, transmisia pe logan e buna, dar doar cu un motor de 1.6, nu cu amaratul de 75 cp, de e subturat tot timpul. Link to comment
alexino Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Da, transmisia pe logan e buna, dar doar cu un motor de 1.6, nu cu amaratul de 75 cp, de e subturat tot timpul. Numai cu 1.6 am mers. Nu ma pronunt la modelul 1.4 ca nu cunosc Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now