Moshu Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 N-o s-o ia reno in freza, toti spera sa se strice a lu' vecinul, si a lui nu. Si cumpara in continuare. Link to comment
smailmiami Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 (edited) La bieleta antiruliu am pierdut o cifra ... e 121 RON ... iar cu tot cu nush ce bucsi e 220 RON. Edited September 18, 2006 by smailmiami Link to comment
ticolino Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Oricum la SH vor scadea preturile la Logan vertiginos !!!... Nu cred. Cand creste pretul la masina noua, creste si la SH. Link to comment
Cristian W Posted September 20, 2006 Author Share Posted September 20, 2006 Revin ... Primul pret este oentru Logan, iar al doilea este pentru Cielo ... CAPOTA FATA ... 792 ... 504 CAPOTA SPATE ... 930 ... 440 ARIPA FATA ... 207 ... 165 / 335! USA ... 906 ... 592 (fata) / 501 (spate) LAMPA SPATE ... 155 ... 154 Set pistoane+segmenti R1 ... 1028 ... 270 Injectorul de Logan 1.4 e cu vreo 50 RON mai scump decat cel de Cielo. WOW! ma bucur ca am ales Cielo! Oricum... Loganistii sa-si stapaneasca sanatosi masinile! Eu sunt multumit de "Aurelia" mea. Cum ziceam si pe alt topic, primii 1000 km trebuie sa-i parcurg numai pe benzina, abia apoi pe GPL. Totusi am un consum de 8,36 l/100 km in conditiile in care parcurg zilnic drumul Buftea- Bucuresti Filaret si retur. Dimineata e mai liber, la pranz e aglomerat, uneori foarte aglomerat. Cred ca am , totusi, un consum bunicel. Loganul ala 1,4 Benzina cat o lua "pe bune" in oras? Link to comment
hades Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Ironick, chiar ai Logan 1.4? A mea are cateva zile, deci motorul e nou-nout si nu consuma atat. Computerul afiseaza 9.2 mediu, deci nu cred sa sara de 10. Repet, asta in conditiile in care a mea e noua. Si apoi, desigur, depinde si de felul in care conduci masina... Link to comment
IRONICK Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 (edited) Nici iarna, nici vara (cu AC pornit) nu a sarit de 9,5. Si asta chiar daca ma grabesc. Edited September 20, 2006 by andreib Link to comment
Nero Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Foarte inteligent, comparati piese de schimb intre o masina care 15 ani de fabricatie in spate si una de 2 ani care e "pe val". E clar ca piesele la Logan sunt mai scumpe din cauza monopolui Renault dar la cate masini se vand si colectii de kituri se trimit in strainatate e absolut normal sa fie penurie care se traduce prin pret mare. Link to comment
Mircea Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Ma lasi! Care penurie? Cat costa proiectorul de solenza? Si cat costa acum acelasi proiector, care se numeste de logan? Link to comment
laurentziu83 Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Mie nu mi se pare normal sa platesc acum de 3 ori mai mult doar pentru ca e pe val. Dar de, fraier e cine cumpara, nu cine vinde. Problema la Logan e ca nu are doar 2 ani vechime, conceptia e oricum de acum 7-8 ani, deoarece incorporeaza tehnologii de la Clio lansat prin 1999, de motoare nu mai zic, motorul ala de 1.4 a aparut prima data cu carburator daca nu ma insel. Asa ca diferenta la vechime de conceptie intre Cielo si Logan nu mai e asa mare. Si mie mi se pare normal ca la o masina ieftina si intretinerea sa fie ieftina, dar nu-i asa. Ca e de conceptie mai veche, nu zic nimic, nu ai cum sa vinzi masina ieftina cu cele mai noi tehnologii, dar cu faptul ca piesele sunt la fel de scumpe ca la orice model Renault, chiar si la cele nou aparute, cu asta nu pot sa fiu de acord. ABS-ul, e trecut acolo pe hartie, este si in dotari, dar este un ABS de generatie veche, nu se compara cu ce e acum. Dar multi se pacalesc, isi inchipuie ca au acum frane de BMW. Dar e maaaaare diferenta. S-a cam saturat lumea de imprimante de 1 milion cu cartuse de 2 milioane, ca sa fac o comparatie. Mie, ca utilizator de Clio Symbol, masina usor superioara fata de Logan, dar nu cu mult, nu mi se pare ca Renault face cine stie ce masini, calitatea interiorului este inferioara fata de Matiz, in Matiz nu mi se parea ca sunt inconjurat de plastice chinezesti. Consumabilele si ora de revizie sunt mai scumpe la Renault decat la matiz (am repere comune la Clio cu cele de Logan), desi calitatea este mai slaba. Am destule probleme la masina asta, de la care nu ma asteptam, avand in vedere ca imi goleste mai mult buzunarul, asta fara a lua in calcul consumul, ca n-are rost. Cand am atras atentia in alta parte ca nu sunt multumit de masina, mi s-a bagat pacaleala la moda acum, in care tii masina 3-4 ani, dupa care scapi de ea. Bine, o tin 3-4 ani, da nici macar in primul an? In ritmul asta peste 10 ani o sa-i cada o roata de cum o cumpar. Link to comment
smailmiami Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Chestia asta ca tii masina 3 ani cat are garantie ca sa nu te omoare piesele mie mi se pare o aberatie. Si dupa 3 ani cui dreaq o vand ? O arunc ? Ca n-oi fi doar eu singurul destept care stie ca piesele sunt scumpe si te cam rupe la buzunar masinuta dupa 3 ani. Sunt exagerat de scumpe, Renault vrea sa scoata bani cu sacu de pe urma lor si cu asta basta. Mai inteleg, un piston, un vibrochen, un ambreiaj, sa fie mai scumpe, dar tablaria frate, eu de-aici trag concluziile, asta de ce e dubla ca pret fata de Cielo, ca doar n-o importa si pe asta ? Acu o problema personala: piesele de Dacie (1400) erau recunoscute pentru preturile mici si zic ca erau relativ fiabile, problema cred ca era masina care era depasita tehnic. Daca Renault a ales sa importe nu-stiu-cat la suta din piese din afara, eu zic (,) ca baietii au facut niste calcule din care rezulta ca ii duce mai ieftin asa, sa importe, decat sa retehnologizeze un pic . Atunci de ce piesele sunt infiorator mai scumpe decat cele care erau facute in tara ? Asta nu prea inteleg ... Link to comment
Moshu Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Hei, Logan 1,4, sunteti OFF TOPIC cam de multisor... Se discuta de logan diesel aici versus Cielo STD GPL. Link to comment
alx Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Afirmatia gresita a lui Laurentiu83 se poate combate simplu, prin simpla intrebare: Ce tip de ABS este mai nou decat Bosch 8.0? Link to comment
icet Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Cat costa proiectorul de solenza? Si cat costa acum acelasi proiector, care se numeste de logan? Oare de ce am eu asa un sentiment ca nu e unul si acelasi proiector? Or fi ele un pic umflate acum preturile la piese de schimb,dar sa vad o comparatie asemanatoare si peste 10 ani!Oare ce preturi aveau piesele de la cielo prin '96-97??? Link to comment
alx Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Oameni buni, preturile mari sunt din cauza lipsei retelelor de productie alternative. Deja au inceput sa apara dar mai dureaza pana vor avea un efect de a forta retelele de piese de origine sa scada pretul. Va dau un exemplu: placute de frana originale sunt aproape 2 milioane iar la nicubarbu placute de frana de logan sunt 550 de mii. Deci usor, usor, pentru piesele de uzura vor exista producatori alternativi. Iar pentru celelalte exista CASCO. Link to comment
Cristian W Posted September 22, 2006 Author Share Posted September 22, 2006 Hei, Logan 1,4, sunteti OFF TOPIC cam de multisor... Se discuta de logan diesel aici versus Cielo STD GPL. Mda... cand am deschis acest topic faceam comparatie intre Logan Diesel si Cielo GPL, mai ales din cauza faptului ca era vorba de "mers pe bani putini" . Este adevarat insa ca la Logan, indiferet de model piesele si consumabilele sunt substantial mai scumpe ca la Cielo. Acuma... sa nu fiu carcotas ... or fi mai bune, mai rezistente cele de Logan, nu? Poate de aia sunt de 2 ori mai scumpe? Link to comment
laurentziu83 Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Oare de ce am eu asa un sentiment ca nu e unul si acelasi proiector? Or fi ele un pic umflate acum preturile la piese de schimb,dar sa vad o comparatie asemanatoare si peste 10 ani!Oare ce preturi aveau piesele de la cielo prin '96-97??? S-ar putea sa nu fie chiar acelasi proiector, asa cum e diferit proiectorul de clio fata de cel de logan, la clio e diferita sticla, deci ar putea sa fie mici diferente, mai mult la cantitatea de sticla si de plastic, dar in nici un caz nu sa justifice diferenta. Si la Clio nu e bine sa mergi cu ele aprinse cand ploua afara deoarece se sparg la soc termic. Sunt destui care s-au trezit cu ele sparte fara sa stie de ce si fara vreo zgarietura in bara. Eu ma feresc sa le aprind in astfel de conditii. Link to comment
CARABUSU Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Am gasit intr-o zi un proiector de ceata de logan pe sosea ,asta chiar e de ras,va ajunge sa se desmembreze cu totul daca ii pun un motor mai mare. )"> Link to comment
Cristian W Posted October 17, 2006 Author Share Posted October 17, 2006 Mda... Dom'le mai am un pic si-am sa regret ca nu mi-am luat Logan Diesel! La cat a inceput sa "suga" masina mea ( GPL) ma tem ca in curand am sa ajung sa-mi blestem... buzunarul. Buftea- Bucuresti Filaret si retur zilnic, liber dimineata si cam aglomerat la pranz... si totusi a ajuns la 11,8 % Gpl , de unde la inceput a mers cu 9,5-11%. Creste-creste... ------------ Unde ie Loganu', sa vina Loganu'! Link to comment
Esperatul Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 Pai si cu Loganul crezi ca scoteai sub 6%? Link to comment
Moshu Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 La urma urmei aici s-au spus pareri pro si contra. Sunt mai mult decat convins ca oricine citeste ar avea de unde alege tot felul de opinii. Dar rezultatul ii apartine cumparatorului si numai lui. Eu sustin tot ce am scris despre Cielo gpl. Nu stiu ce asteptari are fiecare, dar important este ca acestea sa nu depaseasca realitatea... Cam la fel s-ar fi purtat si discutia despre Logan daca ar fi fost cazul... La urma urmei nu exista masina pe lumea asta care sa consume cat am vrea noi. Link to comment
adostar Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 @Cristian W - Vinde cielo si ia un logan. Ce te retine ? Daca nu te deranjeaza zgomotul de motor diesel nu-i nici o problema, eu unul urasc masinile diesel oricare ar fi ele, tot o benzinara prefer. Link to comment
Mircea Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 CristianW, daca vorbesti de acelasi traseu pe care eu il fac aproape zilnic cu matizul la un consum de circa 8% benzina... adica traseul ala care e drum in lucru si pe care se merge 2 m si se sta 5 minute, iar pe respectiva bucata de drum rareori poti sa schimbi in treapta a 3-a... si apoi treci intersectia de la Gara de Nord... sau centrul Bucurestiului... apai cu parere de rau, dar n-ai ce-i face... Asta este Bucurestiul. Nubira mea se duce in 12% pe traseul respectiv, tot GPL, in conditiile in care in mod normal ia in jur de 10. N-ar strica sa faci si o verificare si un reglaj al instalatiei, adaptat stilului tau de mers. Link to comment
Cristian W Posted October 18, 2006 Author Share Posted October 18, 2006 Merci de sfaturi. Hai sa va zic o treaba, am mai spus-o dar nu strica sa repet. Am trecut de la Lada 1200 si Moskvici 2141 ambele cu GPL, la Cielo cu GPL. Este un salt calitativ de netagaduit. Pe de alta parte stiam ca la 8000 euro nu-mi iau Mercedes ori BMW. Insa vazand cum consuma la inceput ( cand ce-i drept era MULT mai cald ca acum) si cum consuma acum... am avut o oarecare SUPARARE. Sorin77 mi-a explicat ceva interesant aici si mi-a confirmat unele banuieli legate de "calitatea" GPL in Ro: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=216546 ---------- Daca ne refeream la calitatea motorinei... cred ca ar fi fost la fel de multe de spus. Link to comment
Tommy Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Cristiane.. un motor pe injectie electronica, ce trebuie sa scoata un Euro 3, e complet altceva decat unul pe carburator, asa ca orice comparatie trebuie facuta sub semnul.. istoriei. Din punctul meu de vedere, gazul e o gaselnita, un compromis al sanatatii buzunarului .. asa nici capra nici magar. Link to comment
BogdanG Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Cristian, stai ca vine iarna si creste pretul la GPL, sa vezi fericire ) PS> ce bine ca am diesel Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now