MCojo Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 fftopic: ...ce bine ca am diesel ... Si ce o sa ma mai chinui la iarna sa-l pornesc... Link to comment
BogdanG Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 (edited) fftopic: De ce sa ma chinui sa-l pornesc ? Nu am prins aluzia . Sincer . De cind a aparut injectia directa de motorina (prin 1988) nu mai sunt probleme cu pornirea dizelelor. Ma rog fiecare are dreptul sa-si dea cu parerea ) Edited October 18, 2006 by BogdanG Link to comment
uskt2005 Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Cristian, stai ca vine iarna si creste pretul la GPL, sa vezi fericire ) PS> ce bine ca am diesel Azi am alimentat GPL si de curiozitate am intrebat daca se scumpeste gazul Si ce credeti ca mi-a spus??? NU! Si nici nu se va scumpi chiar daca trec la gazul de iarna @Cristian: Ai grija de unde pui motorina - am mai vazut si filtre inghetate )"> asa ca...TAKE CARE Numai bine! Link to comment
Zmeul cel rau Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Cristian, stai ca vine iarna si creste pretul la GPL, sa vezi fericire ) PS> ce bine ca am diesel Inteleg ca iti place sa te pastrezi proaspat ca un pui din Metro in timpul iernii. Link to comment
Tommy Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Mda.. stie el ce stie de nu vine la Moeciu Link to comment
hawkeye Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 De cind a aparut injectia directa de motorina (prin 1988) nu mai sunt probleme cu pornirea dizelelor. Eu am vazut asta iarna masini noi (maxim 2 ani vechime) audi/vw care erau cu capota ridicata dimineata cand erau minus grade. Sa fie motorina proasta? Link to comment
tolin Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Nu-i proasta, asa este motorina in raport cu temperatura. Cu cat temperatura este mai mica ea devine magiun. Asta-i limita acestui combustibil. Nu exista ceva ieftin si nelimitat decat prin tufe sau pasuni. Link to comment
BogdanG Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 (edited) fftopic: Bai terminati cu bascalia, de 9 ani am diesel si nu am stat in nici o iarna cu mainile in motor . @Tolin in Siberia este adevarat ca motorina se face marmelada dar la -25 grade cit sunt la noi nici o sansa .Dupa -30 grade se poate . GPL-ul de iarna este mai scump pentru ca este aditivat . Edited October 18, 2006 by BogdanG Link to comment
alx Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Dieselul nu porneste iarna din 2 motive posibile si mai raspandite: bujii incandescente duse sau compresie slaba. Ambele sunt improbabile la masinile noi. Cristian, nu inteleg de ce te plangi. Consumul tau pe GPL mi se pare foarte bun, e cam identic cu ce se scoate pe benzina, in Bucuresti, la Cielo. ADVICE: Acum ca ai luat-o, nu te mai uita inapoi... Link to comment
tolin Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Alexei, ca sa-ti functioneze bujiile, mai intai trebuie sa treaca motorina de filtru. Asa ca ai uitat sa pui pe lista filtrul si pe prima linie acumulatorul. Altfel, adaugi si demarorul. Link to comment
alx Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Din cate stiu eu, chiar si dci-ul de pe logan are preincalzitor in filtru. Nu bag mana in foc dar parca asa am retinut. Io am patit-o cu motorina inghetata in filtru dar pe vremea aia schimbam filtrul de motorina doar atunci cand din cauza ca era infundat nu mai pornea masina (20-30k km). Link to comment
andreib Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Dieselul nu porneste iarna din 2 motive posibile si mai raspandite: bujii incandescente duse sau compresie slaba. Sau avans redus, sau injectoare duse sau pompa pe duca sau baterie ceva mai slaba sau motorina congelata(da, am patit de 3 ori in 5 ani)... Cred ca sunt mai mult de doua . Mai pe scurt cand un diesel nu porneste dimineata e durere mare de cap iar din experienta mea cu dieselurile fiat. La benzina de mai simplu: bagi cheie, rotesti->porneste. Nu am avut vreo experienta cu masinile pe benzina sa nu porneasca, dar cu dieselurile da (apelezi la cel mai bun prieten: SPray de pornire). Cand erau -30 de grade in Iasi cred ca am vazut minim 5 pasaturi inscriptionate mandru cu TDI la coarda si multe alte dieseluri, nu vreau sa exagerez pentru ca sunt cazuri rare DAR exista. Link to comment
laurentziu83 Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Si care-i broblema? Iei frumos o torta, ii dai foc si o bagi pe sub masina pe sub traseele conductelor. Efect garantat. ) Link to comment
icet Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 dci-ul de pe logan are preincalzitor in filtru. Da,are.Si mai are si o rezistenta de incalzire in habitaclu,la aeroterma,care functioneaza pana cand temperatura lichidului de racire ajunge pe la 45*C. Asta iarna cand au fost -20*C in bucuresti,pornea fara probleme dci-ul de la munca si e din ala din primele modele fara senzor de apa in filtru.. Link to comment
tolin Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 -21'C se atinge la Bucuresti doar o data la 30 de ani. A fost anul trecut. La Bv se ating -25'C de 3-6 ori pe an. Link to comment
BogdanG Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Pai tocmai de aia am spus ca iubesc Brasovul doar in weekend ) Oricum dci urile nu au probleme cu pornirea iarna . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now