Moshu Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 (edited) Pai daca vrei sa continuam, trebuie sa specifici care tip de logan cu ce tip de cielo? Standard s-a facut si in 16 valve si in 8. Diferenta de putere. Logan 1,4-1,6-sau dci? La doua din ele iti raspund eu, ca am avut ocazia sa le testez pe sosea la drum, cu standardul meu: 1,4 si dci. Nici nu stau in retrovizor, si asta pe gaz. Ca daca-i dau benzina de 98 se sinucid. Nu stiu cu 1,6 dar promit sa va tin la curent. Iar in serpentine, cred ca glumesti. Cum naiba sa se comporte mai bine loganul? Numai forma si inaltimea masinii iti spun tot. Oricum de cand am masina m-a depasit un singur logan de iasi, dar era la vale si eu schimbam CD-ul Dupa 5 minute i-am facut cu mana. Dar la deal )"> , unde el a decedat. Era 1,4. Si n-am oprit AC-ul, crede-ma. Mergeam la mare, la intalnirea de la Vadu si ala mi-a stricat ziua ) Acum te rog sa ma intelegi: nu vorbesc de liniute si alte alea. Vorbesc de trafic normal, comportament pe sosea. PS Poate cei care n-au intrat dupa tine aveau rate la masina Si eu merg cu a mea numai pe asfalt. Si pe nisip, la Vadu. N-a vazut noroi. Pentru offroad am Lada. Chestie de gust. PPS Stiu Ovi_jer, trebuie sa am grija la garnitura de chiuloasa, mai ales pe gaz datorita temperaturii mari dezvoltate in cilindri. Dar daca nu pot sa ma abtin, ce sa fac? Edited September 6, 2006 by Moshu Link to comment
ovi_jer Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Asa mai vii de acasa osirus. Deci loganul are 2 mari avantaje : -greutatea mai mica -raportul final al transmisie mult mai scurt care favorizeaza consumul mic in mediul urban(nu e cazul la viteza). Garda la sol e aceasi iar diferenta de inaltime face ca loganul sa fie foarte usor de rasturnat pe serpentine sau drumuri rau accidentate. De viteza maxima nu are rost sa discutam mai ales aici unde e vorba de diesel. Link to comment
icet Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Da,aici e vorba de diesel.Dar ca sa-i raspund lu Moshu,al meu e 1.6 full.Asa e cum zice ovi,in oras niciodata nu am scos un consum mai mare de 9.5 si asta asta iarna cand a fost gerul ala naprasnic si nu pot sa zic ca nu merg prin zonele pe unde e carvarul ala de circulatie.In perioda asta acum am 7.5 cu a/c pornit.Afara,cel mai mult am avut 8.8 la un drum Bucuresti-Constanta,dar pe A2 am mers numai 150-170 si dupa 150 cel mult...am facut undeva pana in 2 ore(nu cu mult)deci i-am dat rau in goarna(cu 4 persoane+bagajele aferente). Pe unde am incercat eu stabilitatea in curbe,cel mai mult fuge de popou,lucru care ma ajuta mult sa abordez curba cu o viteza ceva mai mare decat de obicei,ajutat un pic si de abs.Oricum cam stiu ce limite are si in ciuda faptului ca e inalta si e urata si mai stiu eu cum,se comporta destul de bine,aproape la fel ca o nubira2(cine are stie ce si cum)la tinuta de drum si demaraj.Sa nu uitati ca rotile sunt pe 15,daca avea pe 13 ca la supernova,era si mai tare la demaraj. Link to comment
Moshu Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Off topic Sa nu ma intelegi gresit. Nu am nimic cu masina in sine, nu am spus niciodata - poti sa-mi urmaresti posturile - ca e "proasta", doar ca mie nu-mi place. E o parere personala. Acum, tu ai scos in oras 9,5 cel mai mult, iarna. Eu pe gaz, 13 tot iarna. Acum nu trec de 10. 13 gaz = 7 benzina = consum matiz nou -> oras 10 gaz = 5,5 benzina = consum tico nou -> oras Afara 9. 9 gaz = 5 benzina -> extraurban A1 de ex. Ce zici? Merita banii? Dar fii sincer te rog, cum am fost si eu. PS N-am ABS si-mi pare rau, dar asta e. On topic Cu logan dci nu discut pe sosea, sorry. Link to comment
BogdanG Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Faza cu Logan dci nu discut pe sosea este cam deplasata, am vazut zeci de astfel de masini care mergeau pe A2 cu fix 170km/h, deci fug nu gluma la un consum de ras .Sunt fan diesel recunosc dar nu iubesc loganul de nici un fel dar totusi aceste masinute fug bine de tot, de fapt erau singurele Logane de pe A2 care mergeam peste viteza legala ) Am stat mult timp si ma gandeam daca nu cumva erau tunate dar erau totusi prea multe, multe dintre ele incarcate cu 4 pers si bagaje iar eu mergeam cu 180km/h constant si imi lua ceva timp sa trec pe linga ele . Nu mai vorbesc de faptul ca foarte usor se pot duce la 85CP @205Nm deci devine o masina chiar performanta . Link to comment
andreib Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Hai mai bogdane, cum o masina ce are viteza maxima constructiva 155km/h sa mearga constant cu 180 km/h? Stock, doar in cadere libera! Sincer inclin sa cred ca un logan dci s-ar tine greu dupa un cielo mai ales pe autostrada(viteze mari) sau pe un traseu virajat. Iar Osirius, hai sa fim seriosi, pentru a folosi aceleasi argumente ca si tine eu cu nubira cred ca fac un M3...Si mai scot si consum de 7.49% urban (dar circul numai noaptea). Link to comment
Tommy Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Bogdane, sa fim seriosi.. cu 65 de cai nu cred ca poti ajunge la 180 la o greutate de o tona. ALH-ul tau neumblat la el (de 90, da?) nu duce mult peste 180, daramite una de 65 cu un coeficient aerodinamic nevrotic. Link to comment
Moshu Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 (edited) Bogdane, ai retinut ce ti-am zis: pe gaz. Ca daca apas comutatorul si o dau pe benzina ... "> Deci tu zici ca singurele logane care mergeau cu 170 erau dci. Alea de 1,6 nici nu le mai vedeaii, ca se duceau cu 200 cred. Normal, toate depaseau viteza legala Acuma on topic: Intr-devar consumul e de ras, dar nu stiu cum draku de reuseai tu sa le vezi consumul la viteza aia? Prin luneta di spate sau prin geamul lateral din stanga cand treceai cu 180 pe langa ele? Nu e bascalie, chiar sunt curios. Faza cu Logan dci nu discut pe sosea este cam deplasata, am vazut zeci de astfel de masini care mergeau pe A2 cu fix 170km/h, deci fug nu gluma la un consum de ras .... Am stat mult timp si ma gandeam daca nu cumva erau tunate dar erau totusi prea multe, multe dintre ele incarcate cu 4 pers si bagaje iar eu mergeam cu 180km/h constant si imi lua ceva timp sa trec pe linga ele . ... PS Eu inteleg astfel de discutii si imi fac mare placere. Dar cu exemple de genul celui de mai sus, sau "cutare masina n-are stabilitate, stie toata lumea" nu sunt de acord. Care lume stie, ca eu nu stiu de ex. Suntem oameni maturi (cel putin asa cred, in spatele unui nick se poate ascunde oricine) si cred ca nu ar trebui sa "ne dam cu parerea gratis". Eu n-am pus la indoiala nimic din ce ai scris tu despre vag, deoarece nu am, si nu-mi permit sa zic "sunt puturoase si zgomotoase, stie toata lumea". Asta nu-i argument, nu te supara. Daca ai DCI sau ai condus-o macar 10 mii, poti sa zici orice despre ea. Altfel opinia ta nu se bazeaza decat pe presupuneri, adica pe... nimic. Nici eu n-am condus si de aceea nu fac afirmatii gratuite de genul "stai ca in caruta" sau "scartiie plasticele prin ea". Dar pe sosea am vazut cum se comporta. Si pe mine m-a depasit o berlina odata, eu avand 130, dar nu am fost atent, recunosc Dar asta nu inseamna ca berlina e masina mai performanta ca Cielo... Era performanta daca ma pierdea in spate. Bine, m-a depasit pentru 5 minute, ca pe urma ) a decedat. Cam asa si cu Loganul. De ala de 1,6 nu ma leg, ai vazut. Oricum am remarcat mai de mult parerea ta despre Cielo. Dovada ca suntem un forum democratic ) Apropos de consum, cam cat crezi ca ia DCI la 170? Sau al tau de ex.? Sa nu-mi zici ca 4,5 te rog... Am vazut cu ochii mei stand in dreapta, dar vreau sa-mi zici tu consumul de ras cat e. Cam asta e cu Logan DCi versus Cielo GPL. Si eu am stat si m-am gandit mult timp daca sa mai scriu sau nu aici, dar am zis ca mai merita un post, deoarece omul s-a hotarat la... Cielo GPL. Bafta pe sosele tuturor! Edited September 7, 2006 by Moshu Link to comment
body Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Mai osirus , ce naiba , iar o dam in balarii ? Compari acum loganul cu nubira . Uita-te si tu un pic la tinuta de drum a nubirei si uita-te si la cea a loganului. Cat priveste motorizarea chiar nu are sens sa vorbim . Fii si tu realist . Noi avem , dupa cum am mai spus cred , la pravalie niste loganuri 1,5 dci . Cam de la 120 in sus incep sa gafaie , iar cu 4 persoane si bagaje uneori chiar serios .Deci eu personal ma indoiesc ca astea pot merge CONSTANT cu 170 . Pentru conformitate sunt 5 sau 6 loganuri albe cu numere PH-xx- PSP nu stiu varianta , stiu ca nu au AC. Link to comment
zalmoxis Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Nu vreau sa ma bag prea tare in discutia asta insa franele sunt mai bune la Logan ...Mai bune ca la Matiz, ca la Cielo, ca la Nubira!....Una peste alta eu unul cred ca Cielo e o masina depasita moral ...Este drept Loganul nu are stabilitatea coreenei si nici puterea si nici tinuta de drum si cred ca nici voteza...In ceea ce priveste garda la sol si patrunderea Loganului pe anumite drumuri mai "salbatice" va rog sa aveti in vedere distanta de la botul masinii si rotile din fata...La Logan e mult mai mica si astfel unghiul de atac al denivelarilor este mult mai mare in timp ce cu Cielo risti sa lovesti obstacolul pana ajung rotile din fata pe el ...Nu stiu cat de clar am fost insa cei care au mers cu ambele masini vor intelege ..E un avantaj pe care il prezinta de altfel si micul gigant ... Link to comment
Moshu Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Zeule, partea cu franele asa e. Am mai zis si eu ca loganul are pedala mai iute si mai tare. Si are si ABS, daca vorbim de un model dotat cu asa ceva. Sunt niste masini f. bune pentru scoala de soferi, mai putin la parcari laterale datorita spatelui suprainaltat. Si altele. Dar sa spui ca numai loganurile dci mergeau pe A2 cu 170 + 4 persoane + bagaje e cam mult. Link to comment
Satori Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Nu vreau sa ma bag prea tare in discutia asta insa franele sunt mai bune la Logan ... Iti dau impresia ca sunt mai bune, actionarea nefiind liniara. Pune o frana brusca, de urgenta, cu Logan si daca scapi mai vorbim. Link to comment
zalmoxis Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 4 Satori Eu zic sa mergi cu Logan (da' cateva zile) si apoi sa te sui in orice Daewoo si o sa intelegi la ce ma refer ... 4 Moshu Vezi ca BogdanG nu a zis ca numai Loganurile mergeau asa!..Presupun ca mai mergeau si Audiurile sau X5urile sau compressoarele (de Mert e vorba nu de asfaltoare).. Link to comment
Wolfman Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Iti dau impresia ca sunt mai bune, actionarea nefiind liniara. Pune o frana brusca, de urgenta, cu Logan si daca scapi mai vorbim. Exact, Sato a pus punctul pe i, la golan ai DOAR IMPRESIA de frane mai bune, cum ai atins frana esti cu capul in parbriz, am verificat asta pe distanta de cel putin 2000 km... De puturosenie nu mai spun, am vazut de cateva ori moartea cu ochii cand nu mai reuseam sa trecem de cate un autobuz si se apropia curba... Link to comment
Tommy Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 (edited) Despre testarea distantelor de franare, atat am gasit la cele doua masini: Sursa : http://www.autobild.de/test/neuwagen/artik...artikel_seite=2 Pentru poza cu nexia, bremsweg=distanta franare. Interesante rezultate. Edited September 7, 2006 by Tommy Link to comment
Satori Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Scrie in romana, daca stii germana. cca 50m vs cca 40m, nu? Link to comment
Tommy Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 (edited) Cam asa ceva, loganul pierde 10 metri la franarea la 100 la ora fata de cielo. As zice ca mitul franelor Dacia Logan.. e busted Interesante si rezultatele cu privire la elasticitatea motorului Edited September 7, 2006 by Tommy Link to comment
Satori Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Sincer, nu ma asteptam sa iasa chiar asa de bine Cielo. Link to comment
Esperatul Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 (edited) ...franele sunt mai bune la Logan ...Mai bune ca la Matiz, ca la Cielo, ca la Nubira!.... Mai bune ca la Nubira?!? Pai Nubira pe langa ABS are suspensie independenta spate si discuri frana spate, sincer mi se pare absurd (ma refer la CDX, ca probabil comparatia se face oricum cu Logan cu ABS, cel fara n-are sanse, e varza). Edited September 7, 2006 by Esperatul Link to comment
Satori Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Sincer, nu ma asteptam sa iasa chiar asa de bine Cielo. Si am avut dreptate. Nu stiu germana, dar ABS stiu sa citesc. Link to comment
Miste_R Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Logan pe A2 cu 170!!! Au fost ceva tornade vara asta pe A2? Cu siguranta masina are si partile ei bune dar la viteza asta mi-e teama ca dispar toate... Link to comment
Satori Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Ce are? Duce masina? Duce. Bravo lui. O sa primeasca si dovada ca a mers cu atat din elicopter. Si oricum, nu cred ca pe Cristian il intereseaza sa mearga asa de repede. Link to comment
Moshu Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 4 Moshu Vezi ca BogdanG nu a zis ca numai Loganurile mergeau asa!..Presupun ca mai mergeau si Audiurile sau X5urile sau compressoarele (de Mert e vorba nu de asfaltoare).. Am inteles, ideea era ca din toate modelele de logan, numai logan dci o ardea cu 170. Si erau si multe. Cel putin eu asa am perceput ideea. Nu stiu cat e viteza maxima constructiva la logan dci , dar sigur la golf iv 180 mi se pare cam mult. Astazi am luat relatii de la un prieten care are unul din 2002. Full options. Iar de kompressssoare ce sa mai vorbim. Daca si-ar pune mintea... trec pe langa tine de zici ca stai pe loc. Link to comment
Tommy Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 (edited) Si am avut dreptate. Nu stiu germana, dar ABS stiu sa citesc. Am gasit pentru Nubira 1 la aproximativ 80km/h un test ceva mai relevant, in sensul ca se da distanta de franare la diferite forte de apasare. Tot aici se vede masura contributiei ABS-ului. Edited September 7, 2006 by Tommy Link to comment
Satori Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Tot aici se vede masura contributiei ABS-ului. Not true. ABS-ul intra aici datorita folosirii necorespunzatoare a franei. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now