george03 Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Am facut ieri vreo 200 km cu un Logan in postura de pasager ... si m-am simtit exact ca intr-un microbuz. Daca nu aveam 1,88 ... cred ca-mi atarnau picioarele ca la scaunele de bar ) Glumeam ... desigur ... dar tot nu m-am simtit confortabil. Pozitia in Logan este mult mai sus decat la Cielo, Nubira si alte woo-uri. Diferenta dintre pozitia la volan in Nubira si cea din Logan este mai mare decat cea pe care am simtit-o cand am trecut de la Tico la Matiz. Ma refer strict la inaltime ... ca la Matiz imi incapea mai bine fundul in scaun ) Numai ca, din punctul meu de vedere, aceasta nu aduce un plus de vizibilitate pentru Logan Masina cu care am mers eu era a unei firme, avea 4 luni jumatate si 15k km, benzinar de 1,4, dotarea ... habar n-am care (geamuri electrice fata, AC, fara ABS). Nivelul de zgomot din interior l-am "ascultat" in comparatie cu "bazaitul" care-l scoate la semnalizare. La peste 70 km/h ... nu se mai auzea nimic. Insa radioul ... cel original ... cu volumul dat la 18-19 ... se auzea rezonabil la 140-150 km/h (adica am putut asculta stirile). Accelerarea ... lipsa totala. La aproape 100 km/h a incercat sa depaseasca un camion si cred ca i-au trebuit cateva sute bune de metri sa treaca pe langa el ... in treapta a 5-a. Intr-a patra au mers bine depasirile. In toate situatiile fara AC-ul pornit. @Cristian W: Deci ... daca vrei Logan ... este foarte indicat sa mergi inainte cu unul ... sa-l chinui putin, sa vezi daca e chiar ceea ce vrei tu ... si abia dupa aceea sa te hotarasti. La fel si pentru Cielo ... da' zici ca ai mai condus asa ceva!! Link to comment
laurentziu83 Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Si mie imi bipaie enervant releul de semnalizare. Despre accelerare si eu retrogradez a 4-a chiar daca am o cutie mult mai bine etajata decat la logan. Link to comment
icet Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 (edited) Tommy,repede ai sarit cu gura pe mine... Eu unul macar avand cele 2 masini la firma unde lucrez,pot sa fac o comparatie reala(nu din auzite)intre ele(cielo avand montat gpl de vreo 2 ani)la consum si intretinere.Loganul e relativ nou(7 luni si aproape 30k km)iar cielo are ceva peste 90k km si vreo 7 ani(l-am prins de nou).Dar ma rog,sa zicem ca pererea mea e subiectiva,eu fiind "cavaler de colibasi" ...oare cine ma poreclit asa?? Oricum Cristian W ar face bine sa faca un test drive cu masinile,ca doar el alege. ps..pozitia scaunului de la pasager e destul de inalta,dar scaunul soferului e reglabil pe inaltime(la versiunile Laureate si Ambition),deci se poate lasa mai jos. Edited July 14, 2006 by osirus Link to comment
tolin Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Mai mult decat ontopic: osirius > daca ai ajuns poreclit Cavaler de Colibasi, de ce te-ai inscris la acel mic Maserati cu sigla de FIAT, creatii hulite de catre toti romanii care nu stiu ce-s alea ? Decat sa aperi un proiect gandit ca o teapa de catre cei mai mari farseori de pe planeta, mai bine ai povesti doritorilor de masini, noi sau SH, de ce ai facut aceasta alegere ? Precis n-ar mai zambi cineva si ar citi toata lumea. Link to comment
Cristian W Posted July 15, 2006 Author Share Posted July 15, 2006 Domnilor, citesc... citesc pe forumuri parerile diversilor insi care au Cielo ori Logan si ajunge sa mi se intareasca ideea ca ambele sunt ... la fel de fiabile ( FIE AMBELE LA FEL DE DETESTABILE... nu va mirati daca scriu asta!). Si de asemenea rog colegii sa inteleaga si faptul ca IN MOD SINCER imi doresc sa fac o comparatie cat ma realista. Pentru ca nu sunt omul care-si cumpara o masina si o tine o luna-doua... ma gandesc sa o tin cativa ani buni, nu-mi permit sa arunc cu banii aiurea deoarece sunt un om obisnuit. Am sa citez cate un exemplu pentru fiecare din cele 2 masini, in sprijinul ideii pe care am bolduit-o mai sus: @Am un Daewoo Cielo Executiv DOHC in 16 valve cu 87 CP cumparat in august 2003. Povestea ei: La prima impresie am ramas surprins: masina a fost livrata in 24 de ore de la semnarea contractului, si ne-au oferit si o revizie gratuita la 1.500 km. Eram super incantat. Am facut cateva drumuri cu ea si am ajuns repede la service la "vizita" gratuita. De aici au inceput problemele... s-a constatat ca vasul de expansiune al masinii era crapat... Seful de la service vine, se minuneaza si ma intreaba: "Vreti unul nou pe garantie sau doriti sa-l cumparati?" Nu am inteles ce vrea ala de la mine, dar evident am optat pentru cel gratuit pt ca tocmai dadusem caruta de bani si... Mi l-au schimbat, totul ok. Peste 3 zile am observat ca e spart iar... m-am enervat, m-am dus la ei, am facut scandal, mi l-au schimbat gratuit, dar nu fara sa-mi puna din nou miraculoasa intrebare... Nu i-am bagat in seama... am zis ca-s nebuni... si din nou s-a spart la 2 zile, m-am intors, si tot asa... am schimbat 5 vase de expansiune si inca nu aveam nici macar 2.000 km... la al 5-lea vas m-am simtit chiar iritat de acea intrebare tampita pe care nu au uitat niciodata sa o puna si i-am intrebat care-i faza si de ce as opta sa dau bani cand am garantie si primesc gratuit altul?? Chiar nu intelegeam asta... Al 6-lea vas l-am cumparat, nu l-am mai luat de la garantie... am acum 78.000 km si nu are nimik... toate piesele Daewoo care se dau pe garantie sunt lucrate la o calitate mult mai proasta decat cele pe care le comercializeaza. Probleme la masina: consum de benzina ENORM!!!; ambreiaj moale de la 20.000 km; proiectoarele de ceata se ard foarte repede (am inteles ca sunt probleme la sistemul electric); la 60.000 km am schimbat curelele, la 70.000 s-a rupt intinzatorul de la cureaua AC-ului si s-a dus si cureaua, evident - motiv: necunoscut; tot plasticul ala urat si prost finisat scartatie la toate imbinarile; scaunului pasager dreapta i s-a desprins un surub; geamul din dreapta nu se mai inchide decat daca il tii cu mana cand apesi pe buton, altfel sare de pe sina, se inclina si se blocheaza; geamul soferului se inchide foarte foarte incet; daca mergi cu radio pornit si cu viteza mare antena sa indoaie si nu mai intra la locul ei; pivotii i-am schimbat toti 4 pt ca aveau joc; toba finala schimbata la 70.000 km, acum s-a spart cea intermediara; si multe altele care nu imi vin in minte la ora asta... Probleme la service: ai nevoie de nervi de otel; te programeaza la o ora la care au mai programat inca alti 2 oameni; sunt mai mult decat scumpi; pe angajatii de acolo scrie pe fata lor: "vrem spaga"; daca iti schimba vreo piesa pe garantie tu platesti manopera (am fost la 2 serviceuri diferite si am patit acelasi lucru); te paseaza de la unul la altul; te plangi de o problema cand mergi in service, iesi cu ea agravata si cu alte 2-3 probleme; lipsa de raspundere, seriozitate sau profesionalism, daca te intorci cu spatele iti schimba piesele si iti spune ca sunt defecte; nu respecta niciodata cartea de service; etc SFAT: NU VA CUMPARATI MASINI DAEWOO!!!!! This post has been edited by b0rgu`: Dec 12 2005, 03:13 ----------------------------------------- Despre BUBELE modelelor Logan nu va mai obosesc cu citate din alte parti, fac doar o scurta trecere in revista: 1) Finisare interioara si exterioara slaba, inclusiv exfoliere vopsea; 2) Servodirectie cu probleme atat in manevre pe loc ( trepidatii) cat si in trafic ( scurgeri de lichid, zgomote, trepidatii); 3) Blocara in pozitie "apasat" a acceleratiei ( mai ales la modelele pe benzina, problema FRECVENTA din cate am citit pe tot felul de forumuri); 4) Instabilitate la viteze ridicate; 5) Probleme cu calitatea asamblarii ( inclusiv componenete de motor si cutie!!!); 6) Fuzete "slabe si jocuri mari in caseta de directie chiar la masini noi noute! 7) Piese scumpe, etc. -------------------------------------- Concluzia care deja se impune? Una singura: Ambele masini sunt cam la fel. Iar achizitionarea unui model "bun" este... O CHESTIE DE NOROC, la fel ca la vechile Dacii cand unii le "nimereau " bune, iar altii isi smulgeau parul din cap! Link to comment
VAXXi Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Sincer, cred ca a fost cineva prea nervos la momentul scrierii postului respectiv Da, problema cu vasul de expansiune e o chestie stiuta, intalnita mai des pe Matiz. A fost o problema la perioada respectiva, dar s-a schimbat producatorul si a fost remediata (oricum, jenant ce-i drept). In rest: - consumul poate fi "enorm" daca mergi incorect cu masina (adica subturat) - ambreiajul e normal sa se lase, la o masina noua (uzura), dar se poate regla; din nou, daca mergi "calarind ambreiajul", uzura va fi mai rapida - proiectoarele de ceata n-am auzit sa se arda asa repede; probabil daca mergi cu ele in permanenta aprinse, ceea ce nu e legal, se ard - la 60 mii kilometri se schimba curelele, este scris in in tabelul de revizii, si se verifica starea rolelor intinzatoare; nu e vina masinii ca s-a rupt intinzatorul, ci a mecanicului care-a facut revizia - antena intr-adevar se indoaie (e normal, cand mergi cu 140-160 km/h) dar n-am patit sa nu mai intre la loc; blocarea ei se datoreaza uzurii si lipsei de ungere (vezi aici) - restul, da, sunt inerente oricarei masini care circula pe strazile romanesti (am vazut Peugeot 206 cu tot traseul de evacuare cazut pe asfalt) Oricum, prefer sa se inchida geamul greu si sa scartaie plasticele, decat problemele enumerate chiar de tine la Logan: servo cu probleme, directie cu probleme, blocarea acceleratiei, roata rupta la urcat bordura si asa mai departe. Link to comment
icet Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Tolin,as spune eu de ce astept sa vina acel mini Maserati,dar suntem off-topic. Nu apar un proiect gadit din start din economie,dar nici sa se arunce asa usor cu noroi numai dupa ce se aude de la altii,nu pot accepta. Referitor la problemele Loganului,indiferent ca e pe benzina sau pe motorina,multe dintre ele sau remediat din mers. Cea mai grava(din punctul meu de vedere)a fost cea cu vopseaua(exfolierea).Problema rezolvata,s-au schimbat ingredientele vopselelor cu probleme(rosu si albastru nemetalizate). Blocarea cablului de acceleratie numai la benzinare iar este o problema rezolvata. Servofrana cu probleme ...nu am auzit. Servodirectie cu trepidatii la bracarea pe loc,au fost cateva cazuri cu defecte de presostate,dar marea majoritate se sperie de acest trepidat care e dat de natura carosabilului(si la mine se intampla uneori). Acea masina din C-ta cu "roata rupta",nu la urcarea pe bordura a patit acea belea,ci dupa un mic accident(am vorbit cu cel care a postat poza).Se mai stie de un caz cu un mos de fuzeta rupta,dar si acolo nu se stie clar motivul.Daca a fost defect de fabricatie,Dacia a reusit cu brio sa musamalizeze cazu. Restul probleme inerente oricarei masini care circula pe strazile patriei,ca sa-l citez pe VAXXi . Link to comment
tolin Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Tolin,as spune eu de ce astept sa vina acel mini Maserati,dar suntem off-topic. A fost o invitatie de-a deschide un topic aparte. Link to comment
icet Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 (edited) fftopic: O sa o fac la timpul potrivit,cand o sa am masina,nu-mi place sa vorbesc doar din auzite . Cristian W,din experienta i-ti spun,nu e suficient sa citesti ce spun unii.Ei te pot pacali(in bine sau in rau)!Cel mai bine e sa vezi tu ce si cum,in cazul de fata facand un test drive mai amanuntit cu ambele masini. Edited July 15, 2006 by osirus Link to comment
luck33ro Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Am un prieten care i s-a rupt fuzeta la logan in mers drept pe autostrada Soarelui... masina de firma! deci nu e doar un mos cu problema musamalizata e o chestie mai grava aici si e de anul asta... Link to comment
icet Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 (edited) Scuza-ma,dar cred ca daca ar fi asa cum zici tu,acel prieten ar fi acum intr-un loc cu O .Banuiesc ca nu stationa.Si te-as ruga sa vii cu dovezi(poze),ca asa as putea sa zic si eu multe,dar daca nu am cu ce argumenta... Nu cita inutil mesajul anterior! Edited July 15, 2006 by Satori Link to comment
Satori Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Acuzatiile nesustinute sunt nefondate. Lucian, vino cu niste poze asa cum sunt cele postate de TopSer la topicul de accidente, tot despre un Logan cu fuzeta rupta. Pana atunci, ceea ce ai spus tu nu poate fi luat in seama. Link to comment
Tommy Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 (edited) Lucian: pe respectivul prieten..il chema terente? Osirus, chiar n-am sarit, doar am observat ca ce spui te transforma intr-un avocat al dreqului (nu al celui de pe forum), insa .. vezi ca pierzi si la recurs, ca locul bugurilor scoase in prima faza, este luat de unele noi frumoase.. desigur la faimosul dci. Voi pune poze edificatoare asupra "fumurilor" Dar ca sa continui intrebarea lui Tolin, de ce nu ti-ai mai luat un logan, daca e asa mare afacere.. ca raspunsul la asta ar fi on-topic Nici drive testul nu spune nimic asupra fiabilitatii. Edited July 15, 2006 by Tommy Link to comment
Satori Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Daca intr-o zi o sa imi cumpar Captiva nu inseamna ca ce am acum, Kalosul, e prost. Veniti cu argumente logice si rationale. Este pur si simplu alt nivel de pret, alta mancare de peste. Daca omul si-ar fi luat un Clio sau o Albea era cu totul altceva. Link to comment
icet Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Tommy nu am ce sa pierd si nici de ce,pentru ca amaratul meu logan e cea mai edificatoare proba!Nu pot sa zic ca sunt multumit 100% de aceasta masina,sicer sa fiu ma asteptam la mai mult de la ea si aici ma refer strict la capitolul finisaje interioare si mai precis la fetele de usi!E singurul lucru pe care il urasc la masina asta si nu pot sa fac nimic sa schimb acest aspect.In rest,cam ce ma deranja la ea am modificat asa cum am vrut eu. ps...daca la logan baga si motorul de 80cp sa stii ca pasta il luam fara sa comentez,dar am vrut altceva.Ca sa-l citez pe Satori,e alt nivel de pret,alta mancare de peste .Momentan doar atat despre GP.Pe parcurs o sa revin cu detalii... Link to comment
Mircea Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Uite la ce poze se referea Satori mai devreme: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=145794 Asa cum am spus si acolo: Nici un comentariu! Link to comment
luck33ro Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 O sa incerc sa fac rost de ceva dovezi cu fuzeta... Sansele sunt totusi slabe, tipul nu e genul obsedat de dreptate si corectitudine: ultima data i s-a pus benzina in loc de motorina la Mol sau OMV (m.bravu) si nu era prea agitat desi ma suna disperat ca i s-a stricat Meganu...face figuri si nu porneste (se aprindea comp. bordu cu mesaje ciudate). fftopic: I-am spus ca daca a alimentat de curand sa se uite ce dracu abagat in rezervor si mi-a zis ca nu mai stie de unde a bagat si ca nu crede ca are nici bonul (desi are masina pe firma sa deconteze).Cica l-a lasat pe gigelul de la pompa sa-i puna carburant . Ma gandesc ca numai unei blonde i se poate intampla faza din asta... Link to comment
ticodriver Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 (edited) fftopic: @Lucian - in cazul prietenului tau "blonda" a fost gigelu' de la statia de carburanti...singura vina a prietenului tau a fost ca a uitat ca locuieste in .RO, unde tre' sa stai cu ochii ca pe butelie pe toata lumea. @Tommy - nu ca as fi vreun aparator al Loganului, dar probleme cu fum la diesel am vazut si la noul Passat si la A8 etc. Din pacate, e o problema generala a motoarelor diesel, cauzele ei putand fi si un stil de condus ciobanesc sau altele, inca nu s-a ajuns la o concluzie clara. Ma bucur doar ca panzerul/tractorul meu, INCA nu scoate fum Edited July 16, 2006 by ticodriver Link to comment
Cristian W Posted July 16, 2006 Author Share Posted July 16, 2006 Fumul scos de diesele nu e o problema , daca e negru. Atunci cand apesi in nestire si brusc pedala, e normal sa fumege un pic! Daca fumul e albastru... atunci e uzura la motor si aia e "alta mancare de peste", oricum nu se pune la masinile noi... Link to comment
Tommy Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 @Tommy - nu ca as fi vreun aparator al Loganului, dar probleme cu fum la diesel am vazut si la noul Passat si la A8 etc. Din pacate, e o problema generala a motoarelor diesel, cauzele ei putand fi si un stil de condus ciobanesc sau altele, inca nu s-a ajuns la o concluzie clara. Ma bucur doar ca panzerul/tractorul meu, INCA nu scoate fum Crezi? Nu vorbesc de fumul scos la accelerare, ala e normal, in poze se vede binisor fumul, in realitate am dat aerul pe recirculare, ca ma innecam. Motorul emana fum albastru: * Sistem de filtrare aer defect - filtru infundat * Rezistenta pe sistemul de evacuare, pierderi pe turbina * Sistemul de scurgere al uleiului din lagar este infundat sau cu pierderi * Epuratorul infundat sau defect * Lagarul central al turbinei infundat sau coxat * Scaun supape, segmenti, camasi de cilindri uzate * Rotor compresor murdar sau intercooler infundat * Segmenti de etansare a turbosuflantei uzati * Lagarele turbosuflantei defecte Motorul emana fum negru: * Sistem de filtrare aer defect - filtru infundat * Obstructii in sistemul de aspiratie sau pierderi de aer * Rezistenta pe sistemul de evacuare, pierderi pe turbina * Sistemul de alimentare defect sau reglat incorect (injectoare, duze si pompa de injectie dereclata) * Scaun supape, segmenti, camasi de cilindri uzate * Rotor compresor murdar sau intercooler infundat * Supapa de franare nu se inchide * Lagarele turbosuflantei defecte * Obiecte straine au distrus rotorul compresorului sau turbinei * Pierderi la galeria de aspiratie * Carcasa turbina supraincalzita (distrusa) * Presiune scazuta de ulei in sistem Link to comment
icet Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 (edited) Vezi ce patesti daca mergi la aspiratie,dupa un logan?? Edited July 16, 2006 by osirus Link to comment
Juliaen Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Uite, inca un minus la Logan. M-am chinuit aseara in parcare cu Loganul unei vecine sa ii deschid masina din telecomanda (masina e noua, de 2 luni). Se inchidea din telecomanda dar de deschis nu voia nici rupta, abia am reusit cu cheia. Daca incercam sa o deschid din telecomanda, semnalizatoarele clipeau, se auzea cum incearca sa ridice acuatorii, dar parca nu avea forta, si acolo ramaneau. Link to comment
luck33ro Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Se poate sa aiba alarma cu centalizata romaneasca sau chinezeasca ... Link to comment
BogdanG Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 @Tommy de cind ai devenit bre expert in "tractorase " turbo )"> Ai uitat ceva si anume combustibilul diesel care este infect in Romania si cauzeaza uzuri accentuate ale sistemului de alimentare la motoarele CR gen dci, HDI ... Orice motor diesel scoate fum mai ales daca nu stii sa il folosesti si apesi pedala la fund cind turbina nu este in plaja de turatii .Acest fenomen se intampla frecvent la posesorii de Logan dci care nu stiu sa conduca o masina cu turbina . Eu personal mi-am schimbat putin parerea despre Logan dci dupa ce am vazut unul care are deja 60.ooo km (8 luni vechime ) facuti intre Viena si Bucuresti ,masina este super forjata si merge impecabil ,chiar am ramas super impresionat este mai silentioasa decit varianta MPI (evacuarea) . Ce m-a incintat a fost si consumul mediu de 5% si faptul ca nu este chiar puturoasa masina . Despre Cielo nu am ce spune ,parerea mea este simpla si sublima .Cititi posturile Moshului si vedeti daca merita Cielo GPL sau nu )"> Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now