Juliaen Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 @lucian 14 - nu stiu exact ce are pe ea masina, dar e exact cum a iesit pe poarta fabricii. Link to comment
Tommy Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 (edited) Bogdane, nu-s expert, am cautat informatia. Chiar daca nu am diesel.. nu inseamna ca nu ma pot informa, nu? Motorina proasta? Sigur, inca un motiv in plus sa nu iau diesel. De-abia aici ai punctat bine . Plus ca nu stau iarna sa ma rog de ea. BTW ce inseamna ca nu este chiar puturoasa? Edited July 16, 2006 by Tommy Link to comment
Cristian W Posted July 16, 2006 Author Share Posted July 16, 2006 Domnilor... stati putin sa ne intelegem! Eu nu cunosc masinile Diesel, am mers numai cu benziniste si GPL. Dar asa stiam si scuze daca gresesc... stiam ca Logan diesel are motor de 1,5 diesel simplu aspirat, NU cu turbo-suflanta... Stiam ca tubo ii ofera un plus de cai putere, da? Pai... la 65 de CP... unde si care e plusul acela? Link to comment
BogdanG Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 (edited) mai citeste domnule Cristi dci are turbina fie ca e de 65CP fie ca e de 100CP . Este o discutie pe care nu o mai repet ,o gasesti pe topicul de diesel ,spor la cautat . @Tommy inseamna ca nu e puturoasa ,asta am zis .Mergi cu Vectra C 2.2 cdti sa vezi ce inseamna o masina puturoasa Loganul dci este chiar ok din punctul meu de vedere ,am reusit sa scartai rotile deci imi este indeajuns . PS> oricum din Logan dci poti face o bestie de motor cu max 500E (adica soft si Intercooler) adica 100CP iar la Cielo Euro 3 nu prea ai ce sa-i faci cu 500E poate sa repeti greselile facute de alti colegi si tot nu fuge )"> Edited July 16, 2006 by BogdanG Link to comment
Tommy Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 (edited) Ala de 1.9 facut de dacia nu are turbo si are 65 de cai. Cel de 1.5 are turbo si tot 65 de cai. Turbina de pe logan, e ca si abs-ul de pe logan.. de 2 lei. Astea-s faimoasele progrese ca il incanta pe bogdang Plus airbagul care nu sare, plus semnalizarea frana ce nu functioneaza mereu. Dar nu-i bai, e sublima Edited July 16, 2006 by Tommy Link to comment
BogdanG Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Bre Loganul dci e sublim in comparatie cu 1.4 MPI numai datorita faptului ca nu mai grohaie evacuarea si tot e un plus PS> hai ca iar o dam in tractoare Link to comment
Cristian W Posted July 16, 2006 Author Share Posted July 16, 2006 (edited) mai citeste domnule Cristi dci are turbina fie ca e de 65CP fie ca e de 100CP . Este o discutie pe care nu o mai repet ,o gasesti pe topicul de diesel ,spor la cautat . @Tommy inseamna ca nu e puturoasa ,asta am zis .Mergi cu Vectra C 2.2 cdti sa vezi ce inseamna o masina puturoasa Loganul dci este chiar ok din punctul meu de vedere ,am reusit sa scartai rotile deci imi este indeajuns . PS> oricum din Logan dci poti face o bestie de motor cu max 500E (adica soft si Intercooler) adica 100CP iar la Cielo Euro 3 nu prea ai ce sa-i faci cu 500E poate sa repeti greselile facute de alti colegi si tot nu fuge )"> Nu rade domnule... am facut confuzie cu motoarele alea mai vechi de 1,9 care sunt pe Daciile utilitare... Deci... am aflat inca un lucru nou si... cam trist: Logan DCI are o turbo-suflanta SLABA! Mai bine puneau un Diesel simplu aspirat... In fine... Asta e. Cielo... -------------- PS. Doi prieteni dieselisti imi ziceau despre Octavia: Daca nu te lasa turbina in perioada de garantie, atunci te tine cat masina! Daca e sa te lase, o face in garantie si ti-o schimba aia... asta e buba turbinelor de pe masinile Octavia aduse la noi in Ro... Si de ce am postat fraza asta, care atunci cand am auzit-o nu i-am dat importanta? Pai ma gandesc: Logan e facuta de romani ( mda... "francezi" ) si nu de germanii de la Skoda... Deci e clar cum e cu turbina aia! Edited July 16, 2006 by Cristian W Link to comment
BogdanG Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 (edited) Se pare ca nu ai invatat nimic din pacate ,nu e vorba de nici o turbina slaba sau grasa ,este vorba de faptul ca MOTORUL DCI de 65-68CP nu are INTERCOOLER deci nu poti scoate multi cai din el nici cu mama lui turbosuflanta .Cu Intercooler(IC) se ajunge la 80CP iar cu IC+VNT(Turbina cu geometrie variabila) se ajunge la 100CP . Sper ca acum sa fii inteles . Fratele meu coleg de forum te rog eu nu mai vorbii din auzite ,la VAG nu se strica turbina ci DOAR actuatorul care comanda mecanismul VNT si numai la motoarele de 1.9 TDI montate transversal ,actuatorul se umple de apa si rugineste ,costa fix 100E sau daca mergi in service costa 1500E toata turbina pentru ca nu stie lumea ca actuatorul se poate gasi atit de aproape ) PS> unele turbine VAG sunt MADE IN ROMANIA si nu sunt mai proaste decit cele facute in Franta sau Germania . Edited July 16, 2006 by BogdanG Link to comment
Cristian W Posted July 16, 2006 Author Share Posted July 16, 2006 Mda... nu intru in polemici despre diesele, mai ales ca nu cunosc tema si MAI ALES ca am citit un oarece profil... chiar NU polemizez cu cineva care e MULT mai tanar decat mine si care crede ca a demara in scartait de roti e... mare lucru. Si Trabantul poate sa plece de pe loc asa... Iar la Lada 1200 daca o turam puternic, scartaiau rotile ( eeeee... transmisie spate! ) si de la a 2-a la a 3-a... asa ca... __ In fine, deja suntem off topic! >- Link to comment
Satori Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Bogdane, tu nu ai inteles. Tu vrei CePei, omul vrea sa nu ramana fara turbina. Performanta vs fiabilitate. Garantezi pentru performantele in materie de fiabilitate ale turbinei de pe Logan? PS: Bre, oi fi eu dus cu pluta, dar daca si Loganul dci se misca bine... sa fim seriosi. E puturoasa. Link to comment
BogdanG Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 (edited) Cristi din partea mea poti sa ai si 100 de ani ,daca nu intelegi sistemul de functionare al unui motor este egal cu 0 (zero) chiar daca un pusti ca mine viseaza motoare . Ai intrebat ti-am raspuns .(punct) @ Sato, DA garantez pentru turbina de dci ,nu turbina este calcaiul lui Ahile ,ci sistemul de filtrare al combustibilului unde din considerente financiare s-a renuntat la filtrul cu senzor de impuritati . E puturoasa comparativ cu ce ????? Si Cielo este puturoasa comparativ cu Golf 4 . Edited July 16, 2006 by BogdanG Link to comment
Tommy Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 (edited) Varsta nu e un argument, asa-i. Bogdane.. baga domnule timpii de la 0 la 100, 80, 120 pentru G4 ala de 90 de cai On-topic: uita-te si tu la 0-100 la dci si la cielo Cred ca iti va alunga orice umbra de indoiala. Edited July 16, 2006 by Tommy Link to comment
icet Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Sato,ai mers cu dci-ul de la logan ca sa vezi cat de puturoasa e?Nu e ea BMW si nici o masina cu care sa faci liniute,dar simti cum trage,mai ales la depasiri te ajuta mult.Are cutia ceva mai scurta ca la benzinare si asta conteaza mult. ps..pai daca si BogdanG zice ca nu-i puturoasa . Link to comment
Tommy Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 (edited) Bine, hai sa punem capat discutiilor empirice despre cat de puturoasa sau nu este, ca pute de-acuma. Datele producatorului: Viteza maxima (km/h) 155 0-1000 m cu start de pe loc (s) 37 0 la 100 km/h 15,5 Edited July 16, 2006 by Tommy Link to comment
Cristian W Posted July 16, 2006 Author Share Posted July 16, 2006 (edited) CORECT! ( probabil ca NU inteleg functionarea unui motor.. nu e asa nene Bogdan ? Probabil ca am ramas la anii 1959 cand NSU- Prinz lansa prima data motoarele rotative la automobile... dar pun pariu ca STIAI ca in afara de motoarele Otto si Diesel mai exista si ... motoarele Wenkel rotative care la o capacitate cilindrica de 1200cc , - de exemplu,- scot puterea egala cu a unui motor de 3000cc ...) @ Sato, DA garantez pentru turbina de dci ,nu turbina este calcaiul lui Ahile ,ci sistemul de filtrare al combustibilului unde din considerente financiare s-a renuntat la filtrul cu senzor de impuritati . E puturoasa comparativ cu ce ????? Si Cielo este puturoasa comparativ cu Golf 4 . ( Bogdan) ---------------------- Mda... vezi exemplul off topic de mai sus cu masinile cu motoare Wankel... Pe mine NU ma intereseaza in mod special ce performante in demaraj scoate masina... ci cat de fiabila este in ansamblul ei si cat de economica este! Clar? -------------- >- Ideea ce se desprinde in urma acestei mici discutii ar fi urmatoarea ( pentru MINE): Cielo cu GPL castiga puncte in fata dieselului "turbo" de la Logan. Recunosc faptul ca pana acum inclinam catre dieselul de la Logan. Sincer. Insa tot citind si documentandu-ma revin la spusele unui cunoscut ( director in Ministerul Transporturilor) care avea ca masina de servici un Cielo si care zicea cam asa: "Dom'le, masina ASTA are 220.000 km facuti in 4 ani. In afara de 2 amortizoare pe fata, tobele de esapament si O singura planetara... nu i-a schimbat nimeni nimic! Ca nu a fost nevoie!" Tot din spusele soferilor cu "state vechi" reiese ca dieselele straine sunt chiar mai fiabile decat motoarele pe benzina. Sincer MA INDOIESC de faptul ca Loganul nostru diesel sau benzina va rezista atat fara reparatii capitale! Pacat! Edited July 16, 2006 by Cristian W Link to comment
nrares Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 ...Sincer MA INDOIESC de faptul ca Loganul nostru diesel sau benzina va rezista atat fara reparatii capitale!Pacat! Poate ca motorul va rezista dar caroseria sigur va da chix in urmatorii 3 ani. Link to comment
blumurgg Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Salutare. Am citit si acest topic si cu tot respectul pentru toatea lumea am sa aplic un post nesimtit de sincer. In concluzie, discutiile de aici le gasesc in spiritul proverbului "tot tiganu' isi lauda ciucanu' daramite eu barosu' ". Fiecare dintre noi isi cumpara masina care ii place si care ii satisface nevoile.Sunt plusuri si minusuri la orice model, orice marca. Se vorbeste despre faptul ca logan consuma mult. Dar prietenii nostri care au matizuri carora le consuma 10-11l. in oras? Da, loganul este o masina scumpa pentru ce ofera dar cred ca mult mai discutabila este problema vis a vis de tratamentul clientilor in service. asa cum am mai spus, am intrat intr-un cielo nou...dragii mei plasticele, asamblarea sunt cel putin jenante; o rusine! Eu am avut o Lada si cand era viscol sau ploaie si treceam pe langa o statie RATB si lumea era acolo inghesuita si inghetata si plouata iar eu stateam in lada la caldura, cu muzica, aveam un sentiment de parca eram intr-un S Klasse...drept pentru care eu zic ca nu este cinstit sa dam pareri urechiste... Aduceti-va aminte cand a aparut cielo ce valva anti- a fost; tot felul de pareri; cumnatul meu pana sa-si ia leganza nu dorea sa faca acest pas tot datorita unor pareri ca nu sunt bune ca asa si pe dincolo... E foarte buna si dacia logan si cielo. daca vorbeam care e mai buna dintre octavia si astra sau...nu stiu fiat si kia ce mai ziceam? Poate o sa considerati ca am sarit offtopic dar cred ca postul meu este cel putin rezonabil si echilibrat, atingand tangential subiectul. Iar ca P.S. cred ca este mult mai bine sa abordam aceste probleme prin prisma faptului ca si noi si posesorii de logan putem sa ne impartasim pataniile si sa invatam unii de la altii constructiv. Respect tuturor! Link to comment
Moshu Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Despre Cielo nu am ce spune ,parerea mea este simpla si sublima .Cititi posturile Moshului si vedeti daca merita Cielo GPL sau nu )"> Bogdan, cu tot respectul lucrurile s-au rezolvat. Masina este in garantie. Nu m-am plans niciodata de instalatia GPL, ma refer la consum. Acum am 9000 cu ea si merge impecabil. Iar la consum am mai zis, dar repet: 7 in oras, 4 sau 4,5 afara (fara sau cu AC). Transformat in benzina. Cred ca atata consuma si "tractorasul" tau, numai ca e o mica diferenta: de pret, cam la jumatate ) (pretul masinii, bineinteles.) Link to comment
luck33ro Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 mOSHU mi se pare cam mare consumul totusi ... eu mergeam cu nexia pe gaz (zavoli) la 10-11 L/100 km in oras gaz... masina era benzina cu plumb injectie 1995. Afara era insa cam gurmanda la peste 90-1ookm/h ajungeam la 8-9% gaz... Link to comment
Moshu Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 (edited) Iar ca P.S. cred ca este mult mai bine sa abordam aceste probleme prin prisma faptului ca si noi si posesorii de logan putem sa ne impartasim pataniile si sa invatam unii de la altii constructiv.Respect tuturor! Pai draga din profil parca se vede Matiz? Dar daca ai si logan, incepe tu cu ceva constructiv, pentru ca Cristian are nevoie de parerile noastre la achizitia masinii. Daca nu poate ai Cielo, si atunci incepe cu asta. Cristian, Bogdan are problema lui cu motorina. Tu esti cel care trebuie sa alegi, nu uita! Si eu daca aveam Golf cred ca aveam acelasi aplomb. Dar fiecare cu a... lui, sau cu a familiei lui Iar problemele mele, la care se face referire s-au rezolvat toate. In garantie. Masina este impecabila acum. Si n-as vinde-o nici cu 10 mii la cat consuma si cum se comporta la drum. Toata lumea intreaba de ce nu se aude nimic in masina, la drum? pentru ca pe gaz nici injectoarele nu tacane. VAG? Nu exista zgomot in masina. Este cunoscuta silentiozitatea motoarelor diesel. (Si logan dci este silentioasa!) Buna asta. ) Off Topic Problema plasticelor: s-a discutat asta pana la epuizare. Ce draku, alte masini au lemn? Sau tabla pe la bord sau usi? E jenant zice un nene mai sus. Dar cand dai 15 mii de €, si vezi plastice nu-i jenant? La ce masina nu sunt plastice, faceti va rog un topic separat... mOSHU mi se pare cam mare consumul totusi ... eu mergeam cu nexia pe gaz (zavoli) la 10-11 L/100 km in oras gaz... masina era benzina cu plumb injectie 1995. Afara era insa cam gurmanda la peste 90-1ookm/h ajungeam la 8-9% gaz... De acord, dar n-ajungi la cifrele mele de mai sus daca transformi in benzina? Iar motorul abia are 9000. O sa se mai lase, mai fac o reglare la GPL si e ok. Edited July 16, 2006 by Moshu Link to comment
Satori Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Osirus, da, am condus. E sentimentul ala de diesel, iti da un impuls turbina dupa care te lasa cu curul in balta si schimbi. Numai ca nici impulsul ala nu e mare lucru. Stiu, stiu... nu sunt in target. Link to comment
dann Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 @cristian w: Sa stii ca pana la urma o masina atat de complicata, cum ar fi un diesel turbo sau un otto gpl, poate sa fie o alegerea prea grea. Inainte de a lua in talbaca oamenii care incearca sa te ajute, gandeste-te de 2 ori, unii dintre noi suntem studenti sau chiar absolventi de Transporturi, si e chiar deranjant sa ni se arunce in fata misto-uri cu Wenkel si alte tipuri de motoare de care ai mai auzit tu pe Discovery. Personal, din simplul fapt ca nu ai stiut ca dci e un motor turbo, inteleg ca nu are rost sa ne agitam sa iti explicam ceva. Alegerea o vei face tot de capul tau, si indiferent ce masina vei lua, va fi cea mai buna din lume. BogdanG are experienta masinilor de VAG, si de la Daewoo, si nu e singurul. Si stie ce vb. Daca astepti sfaturi numai de la cei de varsta ta, te rog sa ma scuzi, inseamna ca fac inginerie mecanica degeaba, si pot deschide gura doar peste 30 de ani. Link to comment
zalmoxis Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Mai baieti sa stiti ca intre banzinare si dieselare nu mai e chiar atat de mare diferenta .Una peste alta dupa 2 zile de condus un Logan (1,4) am trecut pe Mati si ..nu prea mi-a mai placut ..IN LOgan stateam mult mai confortabile servodirectie geamuri electrice AC-ul care mergfea odata cu motorul etc...Bine nu era ea prea fasneata insa credetima ca de la 60 la 10o are zvac in a III -a ...In ceea ce priveste demarajul as zice ca unele diesele bat la poponet unele benzinare ...Asac cum am mai zis eu cred ca LOgan dci e o alegere fair!...INsa fiecare face ce-l taei capul ...Mai Cristi eu as zice sa dai cu banul ... Link to comment
Moshu Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 (edited) @cristian w: Sa stii ca pana la urma o masina atat de complicata, cum ar fi un diesel turbo sau un otto gpl, poate sa fie o alegerea prea grea. Dann, nu te aprinde, omul vrea un sfat. Nu e cazul sa ne jignim intre noi. N-a stiut ca-i turbo, asta e. Si printre voi studentii or fi unii la drept, foarte tineri, care nu stiu cu ce ce se mananca un turbo diesel. Si tocmai pentru ca e mai in varsta, fii mai intelegator. Mai bine da-i argumente ca sa-l lamuresti, daca te pricepi, nu crezi? Hai peace, si inapoi la subiect. Te-ai hotarat Cristiane? Edited July 17, 2006 by Moshu Link to comment
Cristian W Posted July 17, 2006 Author Share Posted July 17, 2006 @cristian w: Sa stii ca pana la urma o masina atat de complicata, cum ar fi un diesel turbo sau un otto gpl, poate sa fie o alegerea prea grea. Inainte de a lua in talbaca oamenii care incearca sa te ajute, gandeste-te de 2 ori, unii dintre noi suntem studenti sau chiar absolventi de Transporturi, si e chiar deranjant sa ni se arunce in fata misto-uri cu Wenkel si alte tipuri de motoare de care ai mai auzit tu pe Discovery. Personal, din simplul fapt ca nu ai stiut ca dci e un motor turbo, inteleg ca nu are rost sa ne agitam sa iti explicam ceva. Alegerea o vei face tot de capul tau, si indiferent ce masina vei lua, va fi cea mai buna din lume. BogdanG are experienta masinilor de VAG, si de la Daewoo, si nu e singurul. Si stie ce vb. Daca astepti sfaturi numai de la cei de varsta ta, te rog sa ma scuzi, inseamna ca fac inginerie mecanica degeaba, si pot deschide gura doar peste 30 de ani. Stimate coleg, imi e indiferent ce facultate ai facut ( sau faci chiar acum). Iar daca tu crezi ca eu mi-am format cultura generala urmarind Discovery... chiar ca nu prea avem puncte comune in discutie. E dreptul fiecaruia sa creada ce vrea. Inca de la inceput am precizat ce anume imi doresc de la o masina noua. Si inca de la inceput mi-am precizat pozitia fata de motoarele diesel, spunand pur si simplu ca-mi sunt quasi-necunoscute. Faptul ca nu am stiut ca DCI este un turbo-diesel si l-am confundat cu mai vechiul diesel de pe Daciile utilitare..., este intr-adevar asa de "descalificant" incat merita ( in conceptia ta de absolvent la Transporturi) o "besteleala" off topic de acel Bogdan, cat mai ales de la tine. Bravo! Am nota 4 si daca deja ti-ai format o parere despre mine este perfect. Am solicitat sprijinul colegilor in alegerea pe care urmeaza sa o fac. Daca as fi fost "toba" de informatii despre motoare si masini, - NU CEREAM nici un sfat. Insa anumiti useri confunda sfaturile cu "mistoul". E dreptul lor, nu am ce sa le raspund. Ma multumesc sa citesc si sa iau in seama parerile "ne-mistocare" venite de la colegi responsabili, care vad intr-un automobil mai mult decat "calc-o mosule, da-le ceatza la boshorogi". Dann, nu te aprinde, omul vrea un sfat. Nu e cazul sa ne jignim intre noi. N-a stiut ca-i turbo, asta e. Si printre voi studentii or fi unii la drept, foarte tineri, care nu stiu cu ce ce se mananca un turbo diesel. Si tocmai pentru ca e mai in varsta, fii mai intelegator. Mai bine da-i argumente ca sa-l lamuresti, daca te pricepi, nu crezi?Hai peace, si inapoi la subiect. Te-ai hotarat Cristiane? Aproape, domnule coleg. Multumesc pentru sprijin si sfaturi. Mai Cristi eu as zice sa dai cu banul ... Dom'le asa mi-a zis ieri si nevasta-mea! "Ce te tot strofoci atat? Da cu banul si gata! Dupa cum te stiu, oricum ai sa fi nemultumit de ce vei cumpara, indiferent daca e Cielo , ori Logan". Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now