Jump to content

E Bine Sau Nu?


Recommended Posts

La revizie, acum vreo 2 saptamani mi s-a spus ca am joc la pivotul stanga si ar fi bine sa-l schimb(tot bratul am aflat) si ar trebui sa schimb si bucsele de la bara stabilizatore. Masina are 30.000 km. Acum intrebarea, sa le schimb pe ambele, stanga / dreapta daca tot schimb, ca baietii de la iasi mi-au trimis doua, desi am comandat unul, si ma gandesc ca daca tot umbla oamenii pe acolo sa le schimbe pe amandoua. Merita mers la service pentru aceasta operatiune sau sa apelez la altcineva, ca sa nu ma rupa cei de la radacini la manopera. Masina face 3 ani in decembrie, si oricum nu mai are garantie la trenul de rulare.

Astept sfaturi.

Multumesc anticipat.

 

S-ar putea sa fi postat gresit si imi cer scuze.

Link to comment

Pivotii nu se schimba pereche decat daca vrei sa fii catolic precum Papa. Adica ai putea sa ii schimbi pe amandoi, nu ti-ar dauna la nimic. Dar al doilea ar putea fi inca bun.

Link to comment

Pai da, ca de cel de pe dreapta nu a zis nimic, dar ma gandeam sa-l schomb sa fie amandoi(pivotii)/amandoua(bratele) noi, iar pe cel de pe dreapta sa-l pastrez. Mi-e teama sa nu ma trezesc peste o saptamana ca-mi cade si ala, totusi io nu ma prea pricep care e treaba cu jocul in pivoti, iar urmatoarea constatare ca si cel de pe dreapta e busit, as faceo la revizia urmatoare, adica in decembrie.

Cam asta e.

Link to comment

Domnule, pivotii ar trebui sa tina mai mult de 30k. La tico i-am schimbat unu la 80k si altu pe la 90 si ceva. Acuma, poate tu ai dat in mai multe gropi.

Dar, in orice caz, uzura lor nu poate fi identica.

Link to comment

Mortymer, ca acu suntem prieteni ... daca nu te mananca, ce rost are sa te scarpini ? Ala dreapta daca il dai jos acu, chiar crezi ca il mai montezi tu vreodata ? Daca vrei, schimba suruburile de la pivot daca nu arata prea bine.

Link to comment

Eu de fiecare data cand inlocuiesc pivotul inlocuiesc si surubul care se infileteaza in portfuzeta si strange pivotul ca daca iti apare joc acolo termini si portfuzeta si daca sare pivotul in mers ... Si e doar 15 mii surubul. In plus eu mai schimb si surubul care strange pivotul pe sasiu. Cam astea sunt ...

Edited by smailmiami
Link to comment
Eu de fiecare data cand inlocuiesc pivotul inlocuiesc si surubul care se infileteaza in portfuzeta si strange pivotul ca daca iti apare joc acolo termini si portfuzeta si daca sare pivotul in mers ... Si e doar 15 mii surubul. In plus eu mai schimb si surubul care strange pivotul pe sasiu. Cam astea sunt ...

 

Detaliaza rogu-te. Deci tu schimbi surubul basculei la schimbarea pivotului inferior, da? De acord, dar de ce ai schimba numai surubul daca nu e cazul sa schimbi pivotul? Cine este portfuzeta? E aia a lui Terente? :D

Link to comment
Poate surubul care prinde bratul de sasiu, nu pivotul...

Evident ca deoarece sunt dintr-o bucata e si pivot si brat intr-una si normal ca m-am referit la surubul care fixeaza bratul de sasiu. Cand ma duc la mecanic cu masina imi zice : "Ai pivotul dus", nu zice nici unu ca "Ai bratul dus" si de aici, tot referindu-se la pivot, mi-a intrat in reflex sa ii zic pivot nu brat ...

 

Detaliaza rogu-te. Deci tu schimbi surubul basculei la schimbarea pivotului inferior, da? De acord, dar de ce ai schimba numai surubul daca nu e cazul sa schimbi pivotul? Cine este portfuzeta? E aia a lui Terente? :D

Omul a intrebat daca sa schimbe pivotul dreapta desi nu este necesar si eu am spus ca mai bine schimba si suruburile de la cel stanga si il lasa pe cel dreapta pentru cand o cadea ...

Ti-am atasat o poza cu portfuzeta de Matiz, pentru cea a lui Terente nu cred ca e asta forumul, dar daca te intereseaza portfuzeta lui Terente ...

post-2615-1152788589_thumb.jpg

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...