balanel Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Salut. Am si eu o intrebare pentru cei care la revizii, nu au putut sta langa masina. Cum au reusit cei de la service sa va determine sa nu fiti prezenti acolo. Intreb pentru ca eu nu am de gand sa plec de langa masina, si vreau sa stiu care sunt metodele lor de constangere, ca sa le pot combate. Multumesc. Era sa uit, dealerul meu este DI-BAS. Link to comment
Satori Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 In principiu, ii rogi frumos. Daca nu merge, le spui ca nu bagi masina in service. Singurul service in care nu am putut sta exact exact langa masina a fost GTT. Stai in spatele unui perete de sticla. Chiar si cand te cheama in service nu ai voie sa stai sub elevator si chestii din astea. Sunt foarte stricti, cred ca au patit-o cu vreun client caruia i se intamplase ceva sau poate numai cand am fost eu se comportau asa. Link to comment
tolin Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Am auzit o varianta: predai cheia din dreapta volanului. Cine te poate da jos din masina ta ? Link to comment
Abram Burel Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Misto asta! Ma gandesc; cum ar reactiona daca le spui ca vrei sa faci o "receptie" la final si sa-ti arate tot ce au facut? Oare e dreptul tau din... spatele geamului de sticla? (pentru cei care au asa ceva) Link to comment
Wolfman Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Am auzit o varianta: predai cheia din dreapta volanului. Cine te poate da jos din masina ta ? Stai degeaba acolo, nu vezi ce-ti fac ei sub capota sau pe la roti, nici nu stii ce talent de prestidigitatori au unii mecanicii... Link to comment
tolin Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 N-ai inteles, stai in dreapta pana o baga in hala, apoi stai cu ochii pe ei ca pe butelie, ca tot esti pe gaz. Link to comment
ileana Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Mi-am facut si eu probleme din astea. Am fost la Autonet. Super de treaba baietii. Nu numai ca m-au lasat sa stau langa masina cu rugamintea sa nu ma bag sub ea), dar mi-au raspuns si amabili la intrebarile probabil aberante pe care le puneam Link to comment
lauamd Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 La mine la servici este interzisă intrarea. Dacă la sfârşit clientul acuză ceva,ridicăm maşina şi îi arătăm. Atunci să vezi râs când se face de toată ocara că ne-a făcut hoţi. ) Dar mai întâi de toate e vorba de protecţie şi faptul de a putea lucra mecanicul în linişte. Am avut caz când pur şi simplu elevator de 7 luni a căzut, noroc că nu era nimeni. Ia închipuiţi-vă că era clientul acolo... Cât despre faptul că altfel pleacă , n-are decât . Mai bine să plângă el că nu poate sta lângă maşină decât eu dacă se întâmplă ceva. "> Link to comment
balanel Posted July 17, 2006 Author Share Posted July 17, 2006 (edited) Multumesc de respunsuri. Deduc de aici ca, in principiu, clientul este la putere. Cat despre riscul de a fi ranit, se poate semna un document prin care imi asum riscul, nu? Edited July 17, 2006 by balanel Link to comment
alx Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 EU fac simplu, ii intreb de la inceput. Ma lasati sa stau langa masina? Nu, ok, ma duc la alt service. Avantajul meu este ca am de unde alege. Daca am fi in Germania, nu as iesi din cafenea decat la sfarsit, dar in .ro mecanicii sunt a mai a dracu speta... Sunt si meseriasi dar din ce in ce mai putini... Link to comment
negoctav Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Problema este in principal legata de protectia muncii.De accea nu prea se lasa clientii insrvice. Inchipuiti-va ca Doamne fereste cade un elevator (cum s-a intamplat si cuiva cunoscut mie) sau ca treci pe langa postul de tinichigerie grea si pe o caroserie sunt bagati "doi cai de tras" si o trusa de impins si scapa vreun lant din ala (nu ne referim la standuri de redresat caroserii ca suntem in Ro.) care e supratensionat ,ce patesti?si cine face puscarie? Si eu sunt de acord cu politica aceasta ale serviceurile (chiar daca stiu ca deranjeaza unii clienti), eu chiar fiind in cursul deschiderii unui service ,dar sunt adeptul transparentei totale,cu geamuri pe unde clientul se poate uita si camere de supraveghere pentru fiecare post de lucru. Link to comment
Tommy Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 (edited) Ce-nseamna sa vezi si din cealalta parte a baricadei Eu m-as gandi la mentalitatea japoneza, cu asta le-au luat fata americanilor: Clientul trebuie sa fie multumit! Daca el vrea.. ce iti pasa tie unde sta? Elevatoarele au sistem de siguranta, ca si lifturile, din ce stiu eu. Camere pentru fiecare post de luru? Dar mecanicul ala e la puscarie? Sau crezi ca deschizi vreo banca? Octave, lasa clientii sa vina la tine Edited July 17, 2006 by Tommy Link to comment
negoctav Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 (edited) Sistemul de siguranta ale elevatoarele este reprezentat de o piulita si un clichet.Atat! Iar cu camerele,ma gandesc ca e investitie care nu prea isi are rostul,totusi. Oricum intr-un service te pandesc multe pericole,eu stiu mai bine si nu am de gand sa platesc, iar cat priveste venirea clientilor, calitatea lucrarilor va face asta... Edited July 17, 2006 by negoctav Link to comment
Vijelia Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Multumesc de respunsuri. Deduc de aici ca, in principiu, clientul este la putere.Cat despre riscul de a fi ranit, se poate semna un document prin care imi asum riscul, nu? Dar se semneaza un asemenea document. Uitati-va bine pe fisa pe care o completati cand aduceti masina la doctor Pe mine nu m-a oprit nimeni la intrarea in service. Si cred ca puteam sa stau pe langa mecanicul meu daca aveam timp. Oricum stateam degeaba Ar trebui sa mai avem si putina incredere in oameni. Cand a terminat constatarea m-a sunat si mi-a spus ce-ar fi de lucrat la masina si cam cat m-ar costa, apoi m-a sunat sa merg s-o iau. Mi-a spus ca a facut niste chestii (micutze) pe care nu le-am vazut trecute in factura... Cred ca-l stresam daca stateam langa el... Link to comment
Tommy Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Acuma serios, tu ai auzit de marketing? Tu-ti inchipui ca pe un om ca ALX il convingi ca o sa-i faci treaba buna dar el sa stea afara? Tu ai vazut ca a zis clar ca el intreaba primul daca il primesti, si in caz de raspuns negativ, pleaca? Grea piata asta.. ps: Scuze, ALX, postul tau mi-a fost un exemplu la indemana, ma revansez Link to comment
negoctav Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Acum vezi tu sunt serviceuri unde iti dau masina si nimeni nu iti explica nimic sau te balmajeste 2-3 min si gata.Eu nu am de gand sa fac asta mai ales ca sunt o pers f pretentioasa si intr-adevar ,cum zici tu pierzi la capitolul prezentare/publicitate. Clientul nostru,stapanul nostru! Link to comment
Gica Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 In cazul in care elevatorul a cazut si clientul...doamne fereste era acolo dedesupt, proprietarii service-ului vor fi imediat trasi la raspundere de organele de ancheta. Mai bine 100 de clienti pierduti decat 1 mort. Insa acum se pune intrebarea fireasca ce se intampla daca se prabuseste peste un mecanic, fiindca ei sunt mai tot timpul sub masina catarata pe elevator ? Accident de munca, mortul e de vina ? Din spusele voastre "doar o piulita si un crichet" sa inteleg ca nu are dublu sistem de siguranta ? Eu lucrez in industria liftului si alea au sistem dublu-redundant, la fel si platformele din constructii (astea ar trebui cel putin teoretic)... Foarte interesant fiindca eu am stat sub masina de "n" ori cand mi-o ridicau baietii pe elevator... mi se face deja pielea gaina daca ziceti ca au fost ceva cazuri de cadere... Link to comment
Moshu Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Nici la service-ul meu nu sunt probleme cu statul pe langa masina-mecanic. N-am auzit de cazuri in care a cazut elevatorul, dar acum ma gandesc de cate ori m-am bagat sub ea sa casc gura pe acolo si puteam sa fiu foaie de taitei acum. Ma prindea cu ochii pe catalizator si gura deschisa ca vorbeam cu mecanicu'. Doamne fereste. Cred ca e civilizat ca la reno: nu ai voie in service, dar au un bar cu pereti de sticla de unde te uiti cat vrei in hala. Link to comment
negoctav Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 In mod normal, la elevatoare ca la orice macara sau alt sistem de ridicare se face inspectie periodica si firma care face acest lucru e trasa la raspundere.Dar numeni nu vrea sa se ajunga acolo... Oricum piata nu mai este impanzita de elevatoare romanesti sau cine stie ce alte ciurucuri cum era odata, totusi se mai gasesc si cine isi cumpara asa ceva risca. Link to comment
laurentziu83 Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Cred ca e civilizat ca la reno: nu ai voie in service, dar au un bar cu pereti de sticla de unde te uiti cat vrei in hala. La Reno unde? La Reno la Braila in nici un caz... si mai bine nu puneau cafeneaua aia cretina, aveam si eu un motiv. Link to comment
lauamd Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Domnilor,nu există nici o hârtie ce poate fi completată de client care să îi permită să stea. Răspunzător direct de ceea ce păţeşte este cel ce i-a permis să stea acolo. Aşa spune legea. Mai bine să stea afară decât un om mort pe care nu îl mai poţi aduce înapoi şi pentru care vor trage mai mulţi. Poate nu aveţi nici cea mai mică idee dar să asişti la căderea elevatorului şi pur şi simplu pentru că s-a rupt şurubul este tragic . Dă-o naibii de maşină,asta se mai face însă o viaţă nu.o mai adici înapoi. O parte veţi înţelege atunci când cum spunea cineva mai devreme când veţi "lucra de partea cealaltă". "> Link to comment
Moshu Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Sa stii ca eu iti dau dreptate. Chiar daca sunt client si ma doare sufletul sa nu vad si eu ce face mecanicul la masinuta mea Link to comment
tolin Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Pretext din acesta am auzit, doar motiv sa ma bag sub elevator nu gasesc. Mai bine spuneti ca unii clienti sunt de-a dreptul enervanti si va pierdeti timpul si nervii cu ei. Asta-i adevarat. Link to comment
negoctav Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 In service auto nu exista doar pericolul "generat" de elevator. Exista atatea pericole. Credeti ca daca stati pe langa masina mecanicul nu va mai fura sau o sa faca totul ca la carte. Nexam, va fura cu voi de mana daca stie si veniti si a doua oara , ca cica a facut treaba buna... Daca un service este bun si face treaba de calitate oricum va va explica ce operatii s-au facut asupra masinii si veti primi lamuriri complete. EDIT by alx: Atentie la: punctuatie si ton. Multumesc! Link to comment
ileana Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 fftopic: Octave mama, eu inteleg ca tu vrei sa iti deschizi service, dar incearca sa fii mai politicos. Si sa nu crezi ca daca il deschizi in Oltenita, o sa ma tii in spatele geamurilor! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now