Jump to content

Tico Si Matiz - Pericole Pe 4 Roti ?


dr.pepper

Recommended Posts

Sunt ceva mai nou pe forumuri si in ale internetului, dar azi pierzand timpul pe net am dar de individul asta. Intrebarea mea e de ce nu a pornit o astfel de discutie aici pe un forum dedicat acestor masinutze.

Mie mi se pare cam mult ce zice el acolo. Voi ce parere aveti ?

 

 

http://www.auto-pedia.com/forum/viewtopic.php?p=161#161

Link to comment

Raspunde-i lui Campionu' ca afara e plin de Matiz. Alaturi de Micra si Yaris, poate Corsa un pic, face parte din masina traditionala de oras. Acum ca a aparut si Spark de ceva vreme, vezi o multime pe strazi din Italia, Franta si Germania. Mergi la Roma cu Nubira si o sa vezi ce comod este... Nu discut de autostrazi, aia e alta treaba. Deci, sau sa mai umble, sau sa-si mai deschida ochii cand umbla! Din cate vad iar e unul care "cica" a fost sa se civilizeze si nu a invatat nimic! Spune-i ca "civilizatii" se uita de doua ori in buzunar la bani de benzina! Acum costa la fel si la noi, dar nu ne comportam ca ei! Inca mai circula masini care nu consuma microscopic.

 

Cu stima,

Costel

Edited by pavcostel
Link to comment

In general forumurile astea, multimarca, gen 4tuning, AMC, sunt frecventate de pustani care nici macar jocul din ambreiaj nu stiu sa-l faca, dar se cred experti si considera BMW-ul foarte tare frate. Normal ca matizul e un kkt de masina pe langa ce viseaza ei.

Da-i in branza masii de copchii cu cas la gura. Nu incerca sa te bati cu ei, sunt prea prosti.

Link to comment

Fiecare are dreptul la propria opinie dar argumentata, eventual poze, alte surse etc. daca spune de bord ca se face aschii si asa mai departe.

 

@Pavcostel, foarte bine ai punctat. Din ce mi-au spus si mie cei care au fost prin afara (italia, germania, spania etc), oamenii au inceput sa foloseasca mai mult masinile mici. Nu neaparat din economie de combustibil. Pur si simplu au o masina mica pentru oras, sa se strecoare mai repede, sa parcheze in locuri inguste si in final sa consume mai putin, si inca o masina mai mare, limuzina pentru calatorii.

 

Ca dovada uitati-va pe site-urile cu masini secound hand nemtesti, italienesti, etc. sa vedeti cat costa o masina mica fata de una "beton" un bmw 535 din '91 care consuma 20-25% in oras... Dar vorba lui Laurentiu, cine stie daca macar are permis respectivul...nu mai vorbim de BMW-ul pe care il viseaza... :)

 

Later edit: Ar trebui totusi schimbat numele topicului. E prea agresiv

Laurentiu: Ai vazut cati useri are forumul :) ) Poate e o tehnica agresiva de a aduce useri pe forum, cine stie =))

Edited by CieloFan
Link to comment

La italieni acum e reclama (spot tv) pentru Aveo si Spark cu GPL din fabrica, ideea reclamei fiind "mergi cu 1 eurocent / kilometru".

Link to comment

Vaxxi nu poti merge cu 1cent/km pentru ca aceasta masina nu poate consuma 2L/100km [-X

In legatura cu mini masinutele gen TICO am o impresie foarte bune ,deabia astept sa ne civilizam si sa scapam de monstri fumegatori din oras .

Edited by BogdanG
Link to comment

Mda, cunosc stilul: ieri am vazut un matiz aranjat, cu jenti interesante in Bucuresti. La care reactia unuia a fost: nu merita sa pui asa ceva pe k**-ul asta de masina! Si replica venea de la cineva fara masina si fara carnet, dar care viseaza BMW-uri & stuff :(

Edited by Mishu
Link to comment

Voi stiti ca la testele Euroncap Matizul este mai rezistent decat un Opel Corsa A?

Sunt foarte multi xxxxx care vb din auzite sau dupa cum se trezesc ei cu fata la cearceaf, visatori de BMW, pustani fara minte care viseaza numai tuning, liniutze si capsuni in Spania sa faca banii de BMW .

Ce sa mai vorbim,nu merita sa ne enervam aiurea...

 

Si in plus un BMW seria 3 E36 ("pisicuta" -cum i se mai zice) are la testele de impact facuta de Euroncap 2 stele sau 2 stele si jumatate.Un pericol pe roti ...Si sunt foarte multe masini de acest gen,dar Domne' este BMW si nu mai conteaza altceva.Nu conteaza ca are tractiune spate fara nici macar un diferential autoblocabil (decat optional la motorizari mari sau standard la M3), fara airbaguri si... condus de un inconstient va deveni o bomba pe roti.

Ma gandesc ca de la anul toate masinile sport vechi din Europa de V vor ajunge la noi si (sper sa gresesc) sa vezi atunci accidente...

Link to comment

Ce spui tu, seamana cu povestea mea de trista amintire.Cand aveam fostul Matiz euro 2, un BMW cu tractiune spate, a incercat sa ma depaseaca, pe sosea umeda, dar a derapat si a intrat in mine cu 130km/h. Eu aveam 80km/h, iar din cauza impactului, m-am rasturnat in sant , pe contrasens. Si atunci m-am convins de rezistenta Matizului. Desi tabla a fost serios sifonata, structura de rezistenta nu a patit absolut nimic, iar eu nu am avut nici o zgarietura sau lovitura. In service, am vazut Matizul dezmembrat pe toate partile, si pot spune ca are niste bare de ramforsare si stalpi de rezistenta, de invidiat, pentru clasa din care face parte. Bmw-ul era condus de un inconstient de 21 de ani, caruia-i curgea sangele din nas in urma impactului.Oricum ambele masini au plecat de acolo pe platforma. Si cu toate astea, l-am vandut pe cel vechi, si am ales tot Matiz.

Link to comment

Eu cred ca ati dat prea multa importanta unui post scris de catre cineva care nu gandeste. Lasati-l pe ala sa circule intr-o camioneta si feriti-va de el, e prea odihnit.

Link to comment

Stiti voi vorba aia: un p...t, om, adica odihnit mintal, arunca o piatra in mijlocul baltii si zece intelepti se chinuie s-o scoata.

Lasa-i sa fabuleze, ca nu costa. :)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Matiz e o masini facuta pentru oras, este mediu perfect pentru el.Nu stiu de ce respectivul are probleme in acest sens, probabil ca pentru el Camaro sau Corvette reprezinta masini de oras.Insa trebuie sa recunosc ca Tico nu mi se pare o masina sigura , mai ales ca in alte tari civilizate nici nu a fost omologat.

Link to comment

Tare faza ,pai daca Tico & Maty nu sunt masini sigure atunci Smartul ce este ???? Kamikaze car ????

Nu are nici o legatura faptul ca Tico nu s-a comercializat in Germania cu siguranta ci mai degraba cu normele de poluare .O masina cu carburator este mai greu de comercializat in tari "verzi" .

Matiz se vinde intr-o veselie in Italia .

Link to comment

Trecând peste ce zic unii puţoi ( :) ), pe ici pe colo, eu unul pot să spun că am ceva aversiune pe maşinuţele astea, mai ales pe Tico. Motivul nu este maşina în sine, deşi are şi ea o contribuţie, ci mai ales şoferii. "Profilul" e simplu: maşină de firmă mică, dată pe mâna unor puşti (ca să nu zic iarăşi puţoi) care, presaţi fiind probabil de cifra de afaceri a patronului sau poate doar de muşchii cu cârcei de la piciorul drept, aleargă ca smintiţii şi se stecoară pe unde doar motocicliştii mai îndrăznesc.

S-ar putea să-mi fi rămas şi sechele gen Freud dat fiind că odată, mai demult, conduceam un Espero, când mi s-a înfipt în roata din faţă dreapta un Tico plic ochi. Mergea doar cu vreo 70, fandase de pe banda 3 pe 1 ca să "depăşească" pe cei ce se opriseră deja la stop şi se grăbea nevoie mare.

După mai vechiul "Feriţi-vă de motociclişti" (evident "modificat" în mod... ecologic), mai că aş deschide un topic "Feriţi-vă de Tico". Dar mă... abţin :D

Link to comment

Asa e, insa cred ca situatia asta era acum cativa ani, mai ales ca Tico nu se mai fabrica de multicel timp, iar majoritatea firmelor de distrbutie le-au inlocuit depasindu-si numarul de km si perioada de casare. Si noi la firma avem un Tico (masina de serrvice) care a mers numai prin oras, am schimbat alte masini mai noi ca el, insa iti dau dreptate, ca cel ce o conduce chiar daca are bine peste 35 de ani, nu e tocmai cuminte atunci cand se grabeste la o interventie... si se mira de ce consuma uneori pana la 9 la suta in oras... :)

Edited by Gica
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...