Jump to content

Nou venit


ULISE

Recommended Posts

Salutare! In primul rand as vrea sa adresez felicitarile mele celor ce au realizat si modereaza acest forum! Si voua cei care participati, de asemenea.

Nu sunt inca posesor al unui "Maty", dar sper in viitorul apropiat. In comparatie cu o Dacia se conduce super usor. Dar ce va spun eu voua?

Am citit destul de mult din acest forum, mai ales subiectele referitoare la performante, probleme tehnice, consum, fiabilitate, etc. Informatiile sunt foarte utile, in special pentru unul ca mine, care vrea sa stie cam pe ce da banii.

Bafta! :roll:

Link to comment

Multumim de urari !!! :thanks:

Tinand cont ca eu imi doresc un Espero ( imi plac la nebunie ) si nu ma las pana nu-mi iau unu' , am scapat de "spaima" Chevy :headbanger: . De saptamana viitoare demarez toata treaba ( imprumut bani banca etc ) . M-a tinut cineva incurcat pana acum : ba' ca-si vinde Esperoul , ba' ca dupa ce se intoarce din concediu ia o decizie ... si-n final s-a razgandit si nu-l mai vinde acum , ci mai incolo ... si era o oferta faina , mai ales ca-l cunosc bine pe proprietar si stiu cum a fost intretinuta masina ( era un Espero 1.8 din 1997 , reparat numa' la reprezentanta , nu prea a fost condus in oras ci numai in afara Brasovului , in special pe ruta Brasov - Bucuresti si si atunci condus batraneste - proprietarul este om cuminte la ~ 56 de ani , iar masina are in momentul asta 59.000 km la bord ) . Aaah , ce-am pierdut ! Da' asta este ! Am mai vazut vreo 2 Espero-uri de 1.5 de vanzare , da' nu le cunosc trecutu deci trebe sa fiu atent ( aici am noroc cu sfaturile gasite in acest forum :thanks: ) . Tineti-mi pumnii ... da' Doamne sa am salupa ! :veneratie:

Link to comment

Bun venit Ulise, forumurile sunt excelente pentru a afla părerile posesorilor şi nu informaţiile celor ce vând produsul, aşa că întreabă fără frică orice (dar nu înainte de-a folosi căutarea ;) ).

 

Părerea mea secundară (mai mult un mic gând): de obicei Espero-urile cu 1.8 nu prea au fost hingherite, pentru că românul are în sânge teama de motoare mari, şi s-a cam ferit lumea de ele - cine le-a luat, ştia ce-şi ia şi a îngrijit maşina cum se cuvine. Repet, "părerea mea".

Link to comment

Si mie mi-ar place mai mult unu' de 1.8 ( caci de 2.0 sunt foarte rare , da' si unu' de 1.5 mi-ar place , daca este bine intretinut ) ... da' pana acum nu am vazut nimic in Brasov de genu' asta ! Mai caut ... caci acordarea imprumutului la banca mai dureaza un pic ... si oricum nu ma grabesc atat de tare ... In general , motoarele mai mari sunt mai rezistente la uzura ... cum mi-o fi norocul .

Link to comment
In general , motoarele mai mari sunt mai rezistente la uzura ... cum mi-o fi norocul .

 

Colegul unui vecin si-a facut segmentarea la Espero la 60.000 km !! :!:

Si eu am ramas socat cand am auzit...dar din pacate nu cunosc mai multe amanunte.

Link to comment

Hmmm ... s-o fi vazut cu masina de cilindree 1.8 si-o fi zis ca are masina sport ... nu vad cum poti distruge un motor care s-a dovedit fiabil atat de repede ... pe la 100.000 km ar mai fi fost ceva ... da' 60.000 ... Este clar , masina a fost forjata in regim sport ! Pacat ca unii au si nu stiu sa pretuiasca ...

Link to comment

Hmmm... la mine la servici este un Espero care are cam 250.000 km... Nu i-au facut nici o segmentare si nu papa decat foarte putin ulei. Adica nu-i de speriat. E drept ca l-au tratat cu dura-lube de pe la 100.000 incolo!

Link to comment

Din moment ce eu se pare că sunt singurul forumist care şi-a segmentat motorul, văd că deja mă dau exemplu de nefiabilitate pe DaciaClub :lollol: , aş vrea să subliniez că segmentarea am făcut-o voluntar la ~100000 km, odată cu ruperea (din vina mea, nu am schimbat-o la timp) curelei de distribuţie, gândindu-mă că nu strică. Motorul nu consuma mult ulei, nu scotea fum, dar aşa am vrut eu. Dixit.

Link to comment
Colegul unui vecin si-a facut segmentarea la Espero la 60.000 km !!  :!:  

Si eu am ramas socat cand am auzit...dar din pacate nu cunosc mai multe amanunte.

 

da da...

am shi io un prieten care a fost nevoit s'o faca la 75mii, tot la un espero de 1.5...

shi cand s'a mai uitat pe la motor, a gasit atarnat de vreun mecanic (care poate a lucrat in vest, k la noi nu se uziteaza..) un cartonash ARAL pe care scria ca ultimul schimb s'a folosit ARAL shi s'a facut la 190mii km..

Concluzia o putetzi trage shi singuri, dar v'o spun io: luase un espero manarit.

S'a prins, i'a facut segmentarea shi l'a dat cu cat il luase, dar in euro (4500)..

deci a mai shi cashtigat bani..

 

Concluzia finala pe care am tras'o eu e ca nu'mi voi lua niciodata SH.. PUNCT!

Link to comment

Respectiva persoana de care spuneam a avut Esperoul de nou; nu cunosc maniera cum a condus, daca a facut schimburile la timpul lor (ulei, filtre, curele, etc). Oricum vreau sa va mai zic de un caz, povestit de un amic care lucreaza la service-ul Mercedes. A venit un Mercedes CL 600 (motor V12) cu blocul motor crapat, iar masina avea numai 6000 km !! :!: Deci se poate intampla mult mai rau si la unii din cei mai buni.

Link to comment

Adevarul este ca cele mai multe masini ( indiferent de marca ) se strica datorita soferului . Asta este factorul principal . Din pacate , am mai spus-o si-n alte posturi , foarte multi "soferi" nu-si merita masinile si nu stiu sa le aprecieze .

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...