Jump to content

Recommended Posts

Salve !

Originale cu timbru Daewoo pe punga , sunt 1.200.000 lei.

Faza a fost ca dupa ce am desfacut punga scria pe fise General Motors , Made in USA.

Bafta

Link to comment
Salve !

Originale cu timbru Daewoo pe punga , sunt 1.200.000 lei.

Faza a fost ca dupa ce am desfacut punga scria pe fise General Motors , Made in USA.

Bafta

 

Ce nasol domle' , auzi fishe americane :lol: , oare si la dacia e la fel :?: :scarpin:

Link to comment
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

cam lacati km trebuie skimbate fisele? sau nu e o regula si depinde de noroc? ca a inceput si la mine sa sa mearga patratzos si fara putere ma gindeam ca o fi de la fise. problema e ca sunt o groaza de bani si daca nu e de la ele nu vreau sa am piese de rezerva in plus si sa nam bani sa repar masina :(

Link to comment
  • 10 months later...

Well, update la topic. Preturi: aici.

 

Simptome: mers neregulat, tremura schimbatorul, tija de fixare a capotei oscila aproape 2 centimetri.

 

Diagnoza primara: bujiile, fisele de bujii. M-apuc sa scot cate o fisa pe rand, pentru a vedea care-i problematica. Raman cu 2 fise in mana (se rupsese "mufa", partea metalica a fisei, de pe conductor). Am cumparat fise noi, am profitat de ocazie sa schimb si bujiile cu NGK, le-am reglat distanta corespunzator (cele vechi nu erau reglate bine, ca deh, in service nu sta nimeni de asa finetzuri), si aia e.

 

Analiza ulterioara: fisele de Cielo se potrivesc foarte bine (cele de Espero 1.8 au alt cod in catalog, si ... probabil alt pret), mai putin aparatorile metalice pentru mufe; prin scurtare (taierea celor 2 aripioare si a inca un centimetru din cilindru), intra la fix. Fisele anterioare fusesera montate fara aceste aparatori, ca atare acum arata de parca au trecut prin 2 razboaie mondiale.

 

Problema rezolvata.

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

cumparat in vara 2005, fise Pakard -400 mii lei vechi

cateva luni mai tarziu, au fost facute praf in service de catre mecaici si am luat alte fise Champion -1,2 mil lei vechi

Edited by sorin77
Link to comment
  • 7 months later...

Cand am facut schimbul cu fisele Champion, am fost nevoit sa pastrez fisa centrala PACKARD -care la vremea respectiva era noua nouta.

Fisa centrala din setul Champion nu incapea tocmai bine la delcou datorita geometriei.

 

:shock: Iata cum arata dupa nici 1 an de zile fisa centrala PACKARD. Fara sa trag de ea sau sa actionez mecanic asupra ei. Pur si simplu a putrezit cauciucul!!!! de pe fisa! :wallbanger:

Pozele vorbesc de la sine :spumelagura:

 

Eu nu mai pun niciodata fise Packard pe masina mea.

Piesele astea de schimb desi sunt zise "originale" sunt de f. proasta calitate.

post-754-1158914696_thumb.jpg

post-754-1158914705_thumb.jpg

post-754-1158914711_thumb.jpg

Link to comment
  • 1 month later...

Salut all

 

Momentan pe masina am fise Packard le folosesc de vreo 10 luni, nu prea sunt multumit de ele. Astazi am verificat rezistenta la fise, 3 fise se incadrau bine iar una nu avea rezistenta de loc. Daca nu avea rezistenta de loc ma asteptam sa nici nu mearga dar surpriza fisa mearge (in timp ce motorul mergea am scos fisa, facea scanteie destul de puternica se simtea si la motor). Daca fisa aia nu are rezintenta trebui sa schimb fisele? Daca da ce fise mai recomandati?

Edited by vlivius1
Link to comment
  • 7 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...