serban_pc Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Salut, Am un cielo fabricat in '96 caruia i-am adus urmatoarele plusuri: 1. Jante CMS pe 14" cu cauciucuri 185/65/14 2. Amortizoare Sachs pe gaz de opel vectra a + arcuri spate tot de vectra heavy duty 3. Huse originale pentru cielo + cotiera 4. Facut motorul complet (ma costat final 36mil facut acasa de un mecanic de la daewoo) 5. Schimbat etrieri cu unii de lanos(=frana foarte buna) 6. Schimbat pivoti, bucsi si rulmenti spate in decursul a 2 ani de mers in continuu cu ea 7. Pus instalatie audio : statie JBl(4*150 w rms)+subwoofer Jbl CS1200 (125W rms)+boxe alpine spate(50W rms)+boxe sony fata(30W rms) + aproape cel mai tare mp3 de la Panasonic si anume modelul 8301N. 8. Montat instalatie de A/C 9. Montat instalatie GPL cea mai buna si anume BRC 10.Montat inchidere centralizata + alarma 11.Montat antena electrica 12.Montat perdelute pe geamuri spate + luneta Sunt foarte multumit de ea cu toate aceste modificari. Urmeaza: 1. Geamuri electrice 2. Servodirectie 3. Punte cu discuri pe spate 4. Chiptuning 5. Vopsea Ce ziceti ? Bag si niste poze sa va convingeti de ea. Link to comment
Tommy Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 (edited) Treaba buna. Vezi doar ca la kilometraj iti indica cu 3 si ceva procente mai mult. Si.. Chiptuning si cu Gaz? Later edit.. Ovi, scuze scuze, m-am exprimat pe dos, asa-i, viteza e mai mare decat indica. Edited August 1, 2006 by Tommy Link to comment
ovi_jer Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Invers.Daca cauciucurile sant mai mari kilometrajul indica si inregistreaza mai putin. Link to comment
BAD_MF Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 E ok masina, bandourile de la colturi nu sunt deloc pe gustul meu dar sunt practice. Pneurile nu le-ai nimerit deloc, 185/60 R14 arata mult mai bine si nu dau nici eroare la kilometraj. Iar chiptuning (vorba lui Tommy) si gpl nu prea se pupa . Mai ai loc in portbagaj? Incearca sa o tii cat mai simpla posibila, orice modificare vrei sa-i faci sa fie in ton cu restul masinii. Bafta! Link to comment
serban_pc Posted August 2, 2006 Author Share Posted August 2, 2006 Salut, Da loc in portbagaj mai este destul dupa cum se vede si in una din poze. Gazul l-am pus pentru ca merg mult cu ea ,iar ca economie se vede enorm. Daca vrea sa alerg trec pe benzina nu am inteles de ce este toata lumea impotriva gazului ci in plus se pot face niste reglaje la gaz sa fuga rau. http://www.mastertuning.ro/detalii.php?cod...Tuning&act= Cu cauciucurile stiu ca am dat gres dar au fost de iarna cand voi lua de vara voi lua 185/60/14. O sa vin intr-o zi la intalnire sa o vedeti mai indeaproape. Link to comment
ovi_jer Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 E prea tarziu ce vrei tu sa faci acum.Daca se monta o instalatie electronica pentru euro 2 aveai mai multe performante si un consum mai redus fara sa fi nevoit sa ajungi la mana pungasilor care vand iluzii. Link to comment
uskt2005 Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Treaba buna. Vezi doar ca la kilometraj iti indica cu 3 si ceva procente mai mult. Si.. Chiptuning si cu Gaz? Later edit.. Ovi, scuze scuze, m-am exprimat pe dos, asa-i, viteza e mai mare decat indica. ce ai vrut sa zici cu "Si.. Chiptuning si cu Gaz? " ca dak masina e pe gaz omu nu poate sa-si faca si chiptuning? total gresit pt ca eu pe gaz am ajuns la 200 si pe benzina mai mult de 180 nu a vrut no ofence Link to comment
andreib Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Cu toate ca sunt total off-topic iti voi raspunde: 1. Chip-tuning este o mare iluzie la motoarele pe benzina aspirate, cu atat mai mult cu cat ele sunt pe GPL. 2. La o instalatie clasica cu mixer exista intotdeauna sansele unui rateu, cresterea avansului marind aceasta sansa exponential. Daca vroiai consum mai redus si putere ceva mai multa montai o instalatie secventiala. 3. Viteza maxima mai mare pe gaz decat pe benzina se datoreaza faptului ca ai injectoarele pe benzina infundate(probabil pentru ca nu mergi pe benzina mai deloc). 4. O fi el gazul bun la buzunar dar in nici un caz nu-ti creste puterea si scade consumul, asta numai un necunoscator ar putea sa o creada. Link to comment
uskt2005 Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Nu cred ca in 10.000 de km aveau cand sa se infunde injectoarele mai ales ca le-am verificat la revizia de 10k dar mai e ceva la cielo pe care nu o stii pe gaz o duc in 8.000 rpm pe benzina mai sus de 6500 nu vrea Nu mai cita inutil si integral posturile anterioare ! Link to comment
Ady02GBX Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Cat te-a ajuns CIPU ??? Link to comment
tolin Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 ... dar mai e ceva la cielo pe care nu o stii pe gaz o duc in 8.000 rpm pe benzina mai sus de 6500 nu vrea E invers, noi o stim. Asta insemna ca pe gaz nu-ti functioneaza limitarea de turatie din ECM. O duci acum, n-o s-o mai duci mult. Proiectantul stie mai bine de ce a limitat-o. Link to comment
Tommy Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 (edited) pe gaz o duc in 8.000 rpm pe benzina mai sus de 6500 nu vrea Nici mama lu cielo nu prinde 8000 de ture. Pun pariu ca nici 7 nu i-ai dat.. dar ti-a zis mesterul de ti-a montat gazul ca merge pina in 8, ca e fentat ECM-ul, si nu stie unde sa limitarea intre cand ii dai din butelie. Am vazut Honda care a cedat la 8 mii, motor ce era facut sa mearga la 8000. Sa vedem poza la 8000 si te cred. Edited October 11, 2006 by Tommy Link to comment
Zmeul cel rau Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Sunt offtopic dar puteam sa ii dau 8000 de ture Oltcitului intr-a intaia. Cand trecea de turatia asta pica turometrul la zero. De ce sa nu poti sa faci chestia asta si cu Cielo (fara limitare)? Link to comment
uskt2005 Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Tommy in seara asta iidau 8.000 si pun imediat pozele sa te convingi In momentul cand faci un schimb de ulei cel scos din masina care a mers pe benzina e mai negru ca draq pe cand cel care il scoti dintr-un motor care in afara a mers pe gas si in oras pe benzina ar mai merge pus intr-un motor de dacie 1300 care sa mai duca si aia vre-o 5000 de km Asta am auzit si eu de la un inginer de la daewoo Am revenit cu poza asa cum am promis 8.000 rpm Daca nu e convingator mai fac una si pe lumina ca "sa se faca lumina" Link to comment
fdv Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 (edited) @Serban_pc: Sa ai noroc de masina! Nu iti freaca rotile in aripa spate cu cauciucurile astea? (185/65/14) Edited February 21, 2007 by fdv Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now