vonLeeb Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Cand sunt in treapta a 2a, eliberez ambreiajul, si la apasarea (rapida) pe pedala de acceleratie masina nu accelereaza treptat, ci cu o mica intarziere si zvacnind de vreo 2-3 ori. Uneori imi face asa si cand apas lin pe pedala. In celelalte trepte nu patesc asa, indefirent daca apas brusc sau lin. Am incercat o gramada de metode, cum ar fi schimbarea bujiilor, a filtrelor, a fiselor, punerea de aditivi de curatare a injectoarelor in benzina si mers turat la drum lung, curatarea la ultrasunete a injectoarelor, insa niciuna nu a dat roade. Am observat ca fenomenul dispare daca debreiez extreeem de lent, si apas foarte foarte incet pe acceleratie in primi 5 mm de cursa a pedalei. Insa asta duce la intarzieri de reactie in trafic, atunci cand ai nevoie mai mult de rapiditate. Ce ma sfatuiti sa fac? Link to comment
getablonda Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Eu cred ca schimbi din treapta I intr-a II-a prea devreme. Stai in treapta I pana la 20km/h (cel putin). Link to comment
vonLeeb Posted August 2, 2006 Author Share Posted August 2, 2006 (edited) Acelasi lucru se intampla si cand retrogradez 3-2. si bag in a doua la sub 25-30 km/h, depinde de situatie. Edited August 2, 2006 by vonLeeb Link to comment
Pedala Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Un tampon de la motor slabit sau rupt Link to comment
vonLeeb Posted August 3, 2006 Author Share Posted August 3, 2006 Deci tampoanele motorului... Ca tot veni vorba de motor, eu am vazut mecanicii cand il accelarau direct din clapeta acceleratiei, si motorul avea o miscare de oscilare, se misca la accelerare. E normal? mi s-a parut destul de accentuata chestia. O avea si asta vreo infleunta? Nu e bine fixat in suporti? Link to comment
Pedala Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Orice motor se misca la accelerare. Acum depinde de motor cat. La un motor asa mic nu ar trebui sa se miste mult. Ideea este ca daca ai un suport rupt, motorul se misca la accelerare brusc sa zicem 1 cm, cam cat permit tampoanele de la suportii motor, dupa care se opreste brusc in acestea. De aici ar putea proveni socul pe care il resimti tu. Link to comment
[mgs]parazitu' Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Eu patesc altfel, cred, mers mai sportiv - treapa I-ii (20-30), treapta a II-a recunosc la podea nu accelereaza cum ar fi daca as accelera treptat, nu are putere dar daca eliberez acceleratia un pic ma duc destul de tare fata de acceleratul obisnuit...e vreo problema sau e normal pt. matiji? Link to comment
PIG Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Fratilor aceeasi problema si la mine...numai ca face in toate treptele uneori ce-i drept dar ma enerveaza cand se intampla asta...inainte plecam de la semafor primul...acum d-abia d-abia pleaca...a doua la fel...a treia la fel cu zvagniri de la a patra isi revine ...tot tampon ?.............sau sunt si alte chestii ?.........cred ca un sercice m-ar ajuta Link to comment
Mircea Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Verificati valva PCV sa nu fie infundata.(copyright ovi_jer) Link to comment
tolin Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Acelasi lucru se intampla si cand retrogradez 3-2. si bag in a doua la sub 25-30 km/h, depinde de situatie. Esti subturat la viteza aceea in treapta a III-a, retrogradeaza mai devreme 35-40 km/h. Link to comment
vonLeeb Posted February 20, 2007 Author Share Posted February 20, 2007 Esti subturat la viteza aceea in treapta a III-a, retrogradeaza mai devreme 35-40 km/h. Practica pe masina mea contrazice ceea ce ai zis, in plus am mai citit pe forum, cum ca alti membrii schimba 3-2, cum scade sub 30 km/h viteza. Daca o retrogradez 3-2 la 35-40 km/h se... cum sa-i zic... se aude un zgomot foarte puternic de frana de motor, ca si cum as retrograda mult prea devreme, aproape de calare, se infraneaza violent si foarte zgomotos. Mie accelerarea tarzie, mi se intampla si dupa ce schimbam valva PCV, insa cred din ce in ce mai mult ca e de la injectoare. Cand instalatie GPL euro2, Marini stag 2L, nu pateam asa, accelera foarte bine, chiar si in treapta a doua. Cand dadeam pe benzina, iar facea asa... Link to comment
mike.omega Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 Ceea ce spune Tolin e absolut corect, si se aplica si la Tico Pe langa asta frana de motor face bine, tot aici s-a spus ca in frana de motor consumul este zero Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now