hawkeye Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Nu pot sa ma abtin, dar daca meganele e mai misto decat epica, chiar isi are sens un topic Logan 1.6 16V vs Epica 2.5 L6. Link to comment
Satori Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Eu zic sa te abtii ) Deci: http://www.chevroletgtt.ro/nou/epica_dotari.html GM DAT iar a dat cu bata in balta. Gasiti-mi si mie o masina cu putere asemenatoare, aceiasi clasa, aceleasi dotari in acelasi pret. Link to comment
hawkeye Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Pai e simplu. Nu exista. Singurele dezavantaje (pentru publicul romanesc) sunt: nu e masina germana si nu e diesel. Expresia "a dat cu bata-n balta" nu avea cumva alt sens? Link to comment
Satori Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Era ironica exprimarea. Cred ca si acum e pe DaciaClub provocarea mea de a gasi o masina cum am zis mai sus pentru Kalos... si nu au gasit Punem acolo de Epica? Sa vedem ce iese Link to comment
totti Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Nu va iesi nimic De alftel, am vazut si io una 'live', imi place la maxim. Astept sa iasa dieselu si schimb Kalosu pe una Ma intreb de ce n-or fi pus totusi si o cutie manuala in sase trepte pe motoru de 2.5l ? Link to comment
ovi_jer Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Pentru ca este cutie triptronic pe motorul de 2,5l Link to comment
hawkeye Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Exista si pe 2.0L cutie automata. Link to comment
Brainiac Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 (edited) Satori said: Gasiti-mi si mie o masina cu putere asemenatoare, aceiasi clasa, aceleasi dotari in acelasi pret. Honda Accord. Modelul de 2 litri de la Accord, 4 in linie, cu cel de 2 litri de la Chevrolet, 6 in linie: putere mai mare, cuplu un pic mai mic, consum mai mic, viteza maxima mai mare, dotari egale, pret MAI MIC (e adevarat ca au oferta de 2400 de euro reducere, asa ca sa spunem ca aici stau la fel). Toate astea sunt in dreptul Accordului. Taxele sunt la fel in cazul ambelor. Asa ca...nu mai ramane decat chestia de gusturi. Eu, personal, cred ca Accordul arata muuult mai bine decat Epica, vazuta din poze. Poate realitatea spune altceva, insa pana atunci...mie nu prea-mi place. P.S. Honda = masina japoneza, asa ca...or avea ei costuri mari, insa nu prea ai probleme cu ea. Legendele asa spun. P.P.S. portbagajul de la Epica este mai mare decat cel de la Accord, dar am auzit pe cineva spunand la un moment dat "si ce ma intereseaza, ce, conduc din portbagaj?" Edited August 2, 2006 by Brainiac Link to comment
alx Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Bre, ia comparati cu Meganu' si nu va luati de Accordu' meu, CLAR? Link to comment
zapacitu Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Am vazut si eu ieri una la Radacini...au inceput sa le vinda deja Link to comment
Satori Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Accordul nu stiu daca este in aceiasi clasa. Dotarile sunt mai putin la Accord si motorul mai simpatic. Pretul Accordului este cu 2000E mai mare... Next? PS: Si da, imi place Accord, dar nu despre asta e vorba Link to comment
Immortal Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Pretul nu e mai mare (Accord are reducere), sunt in aceiasi clasa si dotarile aproximativ egale Ah, si Accordul are vreo 12CP in plus fata de 2.0'ul coreenei (remember, alx? ) Link to comment
ToPser Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Toate ca toate dar farurile sunt cah! S-au incadrat si ei in curentul general, maine poimaine o se le puna faruri lungite pina la stalpii parbirzului. Mai bine copiau Alfa !!! >- Link to comment
Matizel Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Lasati bre oameni buni Meganu ca nu mai e ce era Megane Classicu. Acum asta nou e aproape un jeg cu finisaje si consum de Logan. Iar in ceea ce priveste pe Epica mi se pare o alternativa stralucita; o masina senzationala ca dotari si ca pret, atragatoare din toate punctele de vedere. Nu vreti sa faceti o schimbare sa renuntam la germanismele care au ramas doar cu faima si sa incercam o aroma orientala? Nu lucrez la Chevrolet Link to comment
dinoc Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 (edited) Masina-i faina, are dotari excelente dar la motorizare slabut (rau) - 144 cai din 2L in 6 cilindri? Plus sa nu uitam ca masina-i are si 1,5 tone. Vis a vis de concurenta, un exemplu ar fi (ca tot l-ati pomenit), Acordul scoate 155 cai din 4 cilindri (2L) - si sa nu uitam ca Acordul a iesit pe locul 1 in cea mai fiabila masina pe anul in curs. Iar din 2.5L (6 cilndri) - doar 156 cai ) - BMW (ca tot l-ati pomenit) scoate peste 200 cai din asa ceva ... Chiar si concurenta, Sonata scoate din 2,4L (4 cilndri) 160 cai ... Edited August 2, 2006 by dinoc Link to comment
mike.omega Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 (edited) Deci... pe langa faptul ca exteriorul e mai rau, ca design, ca la Aveo(sedan) mai avem asa pe la concurenta: Ford Mondeo, 4 usi, 2.0 Duratec, 145CP, Trend: 16 115 (pt Ghia mai e 1200 de euro in plus) Toyota Avensis, 4 usi, 1.8 VVT-i 129CP, Linea Sol: 16 750 (pt 2.0 trebuiesc 2200 de euro in plus, cam mult!) Accord Sedan, 4 usi, 2.0i (VTEC ), LS: 17.750 (deja de asta s-a mai scris) Hyundai Sonata, 4 usi, 2.4 161CP, GLS: 15900 (pt 1000 de euro in plus e GLS+) Concluzia mea: "Scump doamna! Scump!" PS: daca stau bine si ma gandesc la preturile astea se mai poate oferi un discount! Edited August 3, 2006 by mike.omega Link to comment
lauamd Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 Cred că odată cu trecerea timpului (pentru că orice lucru nou se perimează) vor veni şi discounturile. Cât despre puterea motoarelor, eu prefer un motor mai slab în performanţe dar mai fiabil,bineânţeles că nu cunoaştem fiabilitatea însă dacă are fiabilitatea altor modele daewoo atunci cred că merită. Cu toate acestea ştim cu toţii că GMDaewoo nu a fost niciodată un vârf de lance în tehnologie pentru că altfel ar fi avut şi nişte preţuri pe măsură însă preţul, poate, puţin mai mare este probabil să vină şi din faptul că uzinele au unele carenţe financiare de recuperat. Personal dacă aş vrea să achiziţionez un auto nou şi mi-aş permite ar fi prima pe listă. Eu personal prefer automobilele mai puţin tehnologizate pentru că fiabilitatea unui sistem este invers proporţională cu numărul de componente. Aş fi curios câte stele a obţinut la testele americane pentru că cele europene mă lasă rece. "> Link to comment
Brainiac Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 http://www.ford.ro/files/2005/05/08/46.pdf Ford Mondeo, versiunea Titanium X de 2 litri in 4 usi, pret CIP 18.715. Nu are TAXE, asa ca per total este in cel mai rau caz la acelasi pret cu Epica. Sta mai prost la sistemul audio, pentru ca nu are decat 4 boxe. E in clasa cu Epica, motorul are 4 cilindri in linie, 145 HP/6000 rot, 190 Nm/4500 rot, 1378 kg, consum 11.2/5.8/7.8, viteza maxima 215 km/h, aceeleratie 0-100 in 9.8 secunde. Pierde la capitolul costuri de intretinere, castiga la garantia de 4 ani fara limita de km. Nu spun ca Accordul sau Mondeo, sau alte masini sunt mai bune, mai proaste, mai scumpe sau mai ieftine decat Epica. dar nici nu poti sa afirmi "Masina asta e unica, e cea mai buna, cea mai frumoasa, cea mai confortabila, cea mai ieftina. Nu va mai chinuiti sa gasiti alta ca ea, nu o sa reusiti niciodata". Link to comment
perfidus Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 (edited) Dimensiuni Epica: Caracteristici / Motor 2.0i 24V 144 CP 2.5i 24V 156 CP Lungime (mm) 4805 4805 Latime (mm) 1810 1810 Înălţime (mm) 1450 1450 Ampatament (mm) 2700 2700 Ecartament faţă spate (mm) 1550 / 1545 1550 / 1545 Raza minimă de bracaj (m) 5,388 5,388 Greutate fără încărcătură (kg) (valoarea variază în funcţie de opţiuni) 1500 1500 Greutate maxim admisă (kg) 1985 1985 Capacitate de remorcare cu dispozitiv de frânare (kg) 1700 1700 Capacitate de remorcare fără dispozitiv de frânare (kg) 700 700 Capacitate portbagaj (l) 480 480 Rezervor (l) 65 63 Cine are datele sa le compare cu Mondeo sau Accord. S-ar putea sa nu fie din aceeasi clasa decat ca preturi. Ca motoarele sunt mai slabe este foarte adevarat . LE: Caut de 15' ceva dimensiuni la Mondeo pe siteul Ford.ro si nu gasesc nimic. Cred ca n-au mai considerat necesar sa le treaca. Epica si Mondeo par asemanatoare, Acordul e mai mic clar. Apropo de motoare neperformante: Ford Duratec 2.0L are tot 145CP ). Edited August 3, 2006 by perfidus Link to comment
Satori Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 Cel putin ca CP/cc, da, sunt slabute. Link to comment
mike.omega Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 (edited) Mondeo, dimensiuni exterioare: lungime 4731 mm, latime 1958 mm, inaltime 1429 mm, ampatament 2754 mm, garda la sol 130mm. Portbagaj: 450L cu roata normala si 500L cu roata subtire Masa totala 1.4T, masa totala autorizata 1.9T Concluzie: e din aceeasi clasa cu Mondeo, Accord, Avensis si restul. Problema ramane la finisari(sunt multi care sa plang ca scartaie Kalos-urile sau Lacetti), motorizarile prin lipsa unui diesel si eu personal nu stiu cat de noi/vechi sunt motoarele oferite, pretul la revanzare, costul reviziilor, consumul real, tinuta de drum si mai sunt Edited August 3, 2006 by mike.omega Link to comment
perfidus Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 Iti spun eu pret de revanzare la Mondeo Ghia cu piele si xenon dupa 4 ani si 150kkm: 9000euro. Adevarat, Mondeo e mai "pe val" decat Chevrolet la vanzari (comparat cu masina veche Evanda), iar la motorizari ai mai multe de ales. Pietele lor de desfacere sunt diferite, Chevrolet e conceputa pentru India, Rusia si Europa de est. La scartait nu ma pot pronunta, la mine nu se aude nimic anormal si am si hayon. Link to comment
Brainiac Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 (edited) Mondeo 2.0 Duratec - HE 1999 cc, 4 cilindri in linie, 16 valve, 145 HP@6.000 rpm, 190 Nm@4.500 rpm 2.5 Duratec V6 2495 cc , 6 V, 24 valve, 170 HP@6.000 rpm, 220Nm@4.500 rpm Lungime: 4731 Latime: 1812 Inaltime: 1429 Ampatament: 2754 Ecartament: nu am gasit!! Greutate fara incarcatura: 1378 (1503 pentru motorul de 2.5) Greutate maxima admisa: 1905 (2010) Capacitate portbagaj: 500 litri Rezervor: 58.5 litri Accord 2.0 ES, 1998 cc, 4 cilindrii în linie, 155 HP@6.000 rpm, 220Nm@4500 rpm Lungime: 4865 Latime: 1780 Inaltime: 1445 Ampatament: 2670 Ecartament: 1515 Greutate fara incarcatura: 1398 (1434 pentru modelul cu cutie automata) Greutate maxima admisa: 1920 Capacitate portbagaj: 438 Rezervor: 65 Accordul nu stiu daca este sau nu in aceeasi clasa cu Epica, insa Mondeo sigur este. LE: @perfidus - uite aici linkul cu specificatiile de la Mondeo, ca ai zis ca nu le-ai gasit http://www.fordbdt.ro/ie/mondeo/-/mdo_specs/mdo_specs.htm Edited August 3, 2006 by Brainiac Link to comment
ovi_jer Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 Important e sa fie reali CP.In ultima vreme sant pe hartie la mai toate firmele mai ales cele care stau prost la vanzari. Perfomantele masinii nu sant contractuale asa ca merge orice pe hartie pentru reclama Link to comment
alx Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Da, Ovi are dreptate. Pe langa asta, nu mi se pare un motor neeficient, 144cp e totusi onorabil de bine. Problema ar fi 6 bujii, 6 injectoare, cat o costa kitul de distributie, etc. Masina totusi mi se pare excelenta, cu pretul am o problema... Link to comment
Recommended Posts