Jump to content

Recommended Posts

Va salut cu respect!

 

Se da o Nubira I 1.6 16v din 2000.

Dimineata merge fara probleme. Vine pranzul si o apuca mersul in 3. Bujiile au fost schimbate recent cu cele recomandate de producator, deci am zis ca le verific abia la urma. Ma concentrez asupra fiselor. Le scot pe rand din bobina si la fiecare sezizez o inrautatirea a mersului motorului, mai putin la fisa corespunzatoare cilindrului #3. Dau capacul de plastic jos si dau sa scot fisa de pe bujie si raman cu ea in mana. Bucata metalica din capul fisei ramasese infipta in bujie (fara sa trag prea tare). O injur, ma obisnuiesc cu ideea, cumpar fise, le pun, fericit ca le-am gasit pe stoc si o pornesc. Masina tot in 3 mergea. Ma pun pe injurat din nou si ma mai uit o data la bobina. Scot din nou toate fisele pe rand si ma uit sa vad daca scanteiesc toate. #4 nu scanteieste.

Intrebarea mea este: de ce?

Ce schimb? Si de ce s-a ajuns la situatia asta? (batranete?)

Orice raspuns/sugestie va fi mult apreciat(a)!

 

Va multumesc anticipat!

Edited by R19/16v
Link to comment

Imi cer scuze, din neatentie probabil am incurca 4 cu 3.

Mi-am modificat si postul initial.

Deci bujia catre care nu se duce scanteie este bujia numarul 4 (pe care am verificat-o)

 

@ovi_jer Am scos fisa de pe bobina in timp ce motorul mergea cat sa vad scanteia, asa am vazut ca la 3 exista scanteie si la a 4 nu.

Edited by R19/16v
Link to comment

M-am exprimat oarecum gresit. Pana in dimineata ASTA a mers bine, iar AZI la pranz au apucat-o talentele si de atunci se mentine situatia neschimbata.

Imi cer scuze pentru confuzie.

Link to comment

Da, este ciudata! Daca era sa nu mearga, nu mergeau 2 cilindri, adica o bobina... sau gandesc gresit?

Ma duc acum sa verific.

 

LE: Am facut-o si p-asta. Am infipt un imbus intr-una dintre fisele vechi si am luat fiecare iesire a modului de aprindere in parte. Pentru #4 nu vine scanteie nici in ruptul capului...

 

 

Este posibil sa fie intrerupt ceva pana la modulul de aprindere? Sau sa existe orice altceva ce ar putea supara modulul provocandu-l sa nu scanteiasca pentru #4?

Edited by R19/16v
Link to comment

Mda...sa zicem ca daca o schimb o data la 255k km e totusi acceptabil :)

 

Oricum va multumesc tuturor pentru rabdare si promptitudine, cat si pentru sfaturi!

 

Modulul de pe Nubira se regaseste pe alte modele de masini?

 

Mai ramane intrebarea: daca o schimb, scap de probleme?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...