Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cu pornirea.Nu porneste,adica nu invarte deloc motorul daca este prea cald afara.Dimineata si seara porneste fara probleme.Va rog sa.mi zice.ti si mie daca v.ati confruntat cu asa ceva si care ar fi problema.Cu respect

Link to comment

Ce norma de poluare are masina si cati km?

 

De verificat:

 

Starea bateriei.

Firele de masa ale masinii.

Pompa de benzina se aude amorsand?

Veifica sigurantele ( comp. motor si sofer in partea stanga sub bord)

Ai scanteie pe fisa centrala? sau pe fiecare fisa in parte?

 

Mai asteapta si alte pareri.

 

O zi buna.

 

 

Link to comment

Ce norma de poluare are masina si cati km?

 

De verificat:

 

Starea bateriei.

Firele de masa ale masinii.

Pompa de benzina se aude amorsand?

Veifica sigurantele ( comp. motor si sofer in partea stanga sub bord)

Ai scanteie pe fisa centrala? sau pe fiecare fisa in parte?

 

Mai asteapta si alte pareri.

 

O zi buna.

 

 

 

 

Am si eu o problema cu pornirea.Nu porneste,adica nu invarte deloc motorul daca este prea cald afara.Dimineata si seara porneste fara probleme.Va rog sa.mi zice.ti si mie daca v.ati confruntat cu asa ceva si care ar fi problema.Cu respect

Am rezolvat problema.Era de la contactul electric,am dat 20 de lei si mi l.am montat singur.Va multumesc pt sfaturi.O zi buna!!!!

Link to comment

"Can someone help me understand "Long-term fuel trim"? One bank on my V6 Explorer has gradually been increasing to a current value a little above 9%."

"Long Term is just like it sounds. The computer gradually adjusts how much fuel to inject to keep things stoich and for the car to operate the boundries in which the engine operates. Short term is quicker for real time adjustments. I suspect if it is clmbing gradually their may be some problem with the injector(s) in that bank causing the computer to fight off a leaning condition in one or more of the cylinders."

 

Gasit pe 'net, daca te ajuta cu ceva.

Link to comment
  • 2 weeks later...

salut,am un matiz 2008 euro4 se aprinde check sta aprins cite 2-3zile apoi se stinge 1-2 zile (se apinde dimineata la rece acu vara) si intermitent uneori.Motorul se sguduie tare se aude urat/tacanit,dupa ce se incalzeste merge mai binisor.am fost la test si mia dat cod P0300.Scot fisele pe rand iar la piston nr3 nu prea se simte diferenta.citiva senzori au fost verificati cu schimb de pe o masina fara probleme.(bobina fise-iac,tsp) a mai patit cineva asa?

 

Edit modertor: chiar ti se pare interesanta scrierea cu caractere ... taiate ???

Edited by Salex
Link to comment

Trebuie schimbate ? face intermitent doar cind o fortez mai tare.am schimbat bujii acu 2 sapt.am desfacut prima sonda cu 2 fire de la galerie ii curata,se vedea o sita in bomba ceea si era ca noua nici un pic de funingine, la fel si cea cu 4 fire .da in nas cind jocu culbutorilor ii mare sau mic?

are 42mii km,Cu orice treapta daca accelerez mai tare se aude un tacanit constant

multumesc

Link to comment

cit trebuie sa fie distanta la bujii?multumesc de sfaturi



am citit in manual service ca rezistenta injectorului trebuie sa fie 11,6-12,4 ohmi si sa creasca usor daca are o temperatura mai mare de 20*C.Eu am masurat pe toti 3 si au 15.3 .mai spunea tot in manual ca daca nu au valorile 11,6-12,4 ohmi trebuiesc schimbati , ii adevarat?

Link to comment

E mai greu de dibuit ce are, pentru ca se manifesta intermitent. Ai putea sa schimbi bujiile intre ele, sa vezi daca cilindrul 3 tot mort este. In poveste intra si bobinele de aprindere, si comanda lor de la ECM

post-3919-0-67037700-1374132003_thumb.jpg

Edited by tomis
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...