buburuza vesela Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Pompa de benzina este noua. Link to comment
ionzisu Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Am si eu o problema cu pornirea.Nu porneste,adica nu invarte deloc motorul daca este prea cald afara.Dimineata si seara porneste fara probleme.Va rog sa.mi zice.ti si mie daca v.ati confruntat cu asa ceva si care ar fi problema.Cu respect Link to comment
buburuza vesela Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Ce norma de poluare are masina si cati km? De verificat: Starea bateriei. Firele de masa ale masinii. Pompa de benzina se aude amorsand? Veifica sigurantele ( comp. motor si sofer in partea stanga sub bord) Ai scanteie pe fisa centrala? sau pe fiecare fisa in parte? Mai asteapta si alte pareri. O zi buna. Link to comment
tomis Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Cum adica, mai precis, nu invarte deloc... Vorbesti de electromotorul demaror ? Link to comment
ionzisu Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Nu invarte deloc,asta numai cand e cald afara Link to comment
vrazvanc Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Verifica bornele bateriei, si starea ei, cum a spus colegul. Si cablul de minus sa faca bine contact la masa caroseriei. Masina are Euro III (2006), daca e corect completat profilul. Link to comment
liviu7 Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Salut, Sunt nou inregistrat pe acest forum. As vrea si eu sa stiu cum pot posta un mesaj cu o problema pe forum. Va multumesc! Link to comment
Dr.L Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Tocmai ai postat un mesaj in forum Intai cauta daca s-a mai discutat despre problema ta si posteaza in subiectul respectiv Link to comment
ionzisu Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 On 6/25/2013 at 6:14 AM, buburuza vesela said: Ce norma de poluare are masina si cati km? De verificat: Starea bateriei. Firele de masa ale masinii. Pompa de benzina se aude amorsand? Veifica sigurantele ( comp. motor si sofer in partea stanga sub bord) Ai scanteie pe fisa centrala? sau pe fiecare fisa in parte? Mai asteapta si alte pareri. O zi buna. On 6/25/2013 at 12:08 AM, ionzisu said: Am si eu o problema cu pornirea.Nu porneste,adica nu invarte deloc motorul daca este prea cald afara.Dimineata si seara porneste fara probleme.Va rog sa.mi zice.ti si mie daca v.ati confruntat cu asa ceva si care ar fi problema.Cu respect Am rezolvat problema.Era de la contactul electric,am dat 20 de lei si mi l.am montat singur.Va multumesc pt sfaturi.O zi buna!!!! Link to comment
augustinionut Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Ce intelegeti voi prin : LFT (long fuel trim) a atins procentul de -100% ? Link to comment
vrazvanc Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 "Can someone help me understand "Long-term fuel trim"? One bank on my V6 Explorer has gradually been increasing to a current value a little above 9%." "Long Term is just like it sounds. The computer gradually adjusts how much fuel to inject to keep things stoich and for the car to operate the boundries in which the engine operates. Short term is quicker for real time adjustments. I suspect if it is clmbing gradually their may be some problem with the injector(s) in that bank causing the computer to fight off a leaning condition in one or more of the cylinders." Gasit pe 'net, daca te ajuta cu ceva. Link to comment
augustinionut Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Adica pe termen lung computeru' nu baga benzina? Link to comment
vrazvanc Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Esti sigur ca-ti merge bine matocaria aia? Link to comment
augustinionut Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Nush daca merge, intrebarea era despre LFT in genere. Link to comment
euro4 Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 (edited) salut,am un matiz 2008 euro4 se aprinde check sta aprins cite 2-3zile apoi se stinge 1-2 zile (se apinde dimineata la rece acu vara) si intermitent uneori.Motorul se sguduie tare se aude urat/tacanit,dupa ce se incalzeste merge mai binisor.am fost la test si mia dat cod P0300.Scot fisele pe rand iar la piston nr3 nu prea se simte diferenta.citiva senzori au fost verificati cu schimb de pe o masina fara probleme.(bobina fise-iac,tsp) a mai patit cineva asa? Edit modertor: chiar ti se pare interesanta scrierea cu caractere ... taiate ??? Edited July 15, 2013 by Salex Link to comment
vrazvanc Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Bujiile..? Daca se aprinde "CHECK" intermitent, vai de catalizatoare. Link to comment
euro4 Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Trebuie schimbate ? face intermitent doar cind o fortez mai tare.am schimbat bujii acu 2 sapt.am desfacut prima sonda cu 2 fire de la galerie ii curata,se vedea o sita in bomba ceea si era ca noua nici un pic de funingine, la fel si cea cu 4 fire .da in nas cind jocu culbutorilor ii mare sau mic? are 42mii km,Cu orice treapta daca accelerez mai tare se aude un tacanit constant multumesc Link to comment
vrazvanc Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Sa o luam cu inceputul. Ce bujii ai pus? Link to comment
euro4 Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 asa am scos asa am pus NGK BPR5EY11.Fise masurate 2,70-2.80-2,90 khomi. sa fie injectoru 3 blocat?sau culbutori dereglati? Link to comment
vrazvanc Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 La 42k km nu cred sa fie ceva de la culbutori. Bujiile sunt bune, era bine sa verifici inainte si distanta intre electrozi, indiferent de... Fisele sunt brici. http://www.obd-codes.com/p0300 - Despre codul de eroare pe care il ai. Link to comment
adrian_r5 Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 On 7/17/2013 at 6:19 PM, vrazvanc said: Despre codul de eroare pe care il ai. Sau exact pt. Matiz ... in limba romana: Matiz - P0300.pdfFetching info... Link to comment
euro4 Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 cit trebuie sa fie distanta la bujii?multumesc de sfaturi am citit in manual service ca rezistenta injectorului trebuie sa fie 11,6-12,4 ohmi si sa creasca usor daca are o temperatura mai mare de 20*C.Eu am masurat pe toti 3 si au 15.3 .mai spunea tot in manual ca daca nu au valorile 11,6-12,4 ohmi trebuiesc schimbati , ii adevarat? Link to comment
euro4 Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 cum pot verifica supapa EGR? iam scos mufa cu mototul pornit si nici o modificare.is disperat Link to comment
tomis Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 (edited) E mai greu de dibuit ce are, pentru ca se manifesta intermitent. Ai putea sa schimbi bujiile intre ele, sa vezi daca cilindrul 3 tot mort este. In poveste intra si bobinele de aprindere, si comanda lor de la ECM Edited July 18, 2013 by tomis Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now