Jump to content

Recommended Posts

La scaner am fost si mi-a zis ca de la benzina a dat o eroare la un cilindru,eroare pe care calculatoru a retinuto dar pe care el o sterge(mecanicul) si totul o sa fie bine.Azi o sa schimb fisele.Eu am mai facut reset dar nu dimineata cand e rece rece.Maine ii fac iar.Care clapeta trebuie curatata?Am incercat si cu IAC-ul de la alt Matiz si tot asa face.Hai ca incet incet o rezolvam noi!

Link to comment

Eu zic una si tu faci alta, Reset-ul n-are nicio legatura cu Idle Learn (procedura de invatare a turatiei de ralanti). Iar eroarea pe care ti-a gasit-o este cea pe care ti-am zis-o: misfire.

 

Care clapeta ? Exista una singura, cea de acceleratie.

Tot asa o sa-ti faca si cu mama IAC-elor, daca nu faci Idle Learn.

Edited by tolin
Link to comment

Cand motorul este rece, la plecare, deci dupa cuplarea in viteza I exact in momentul in care se pune in miscare se aude un suierat care se amplifica pana in momentul cand schimb in treapta a doua dupa care nu se mai aude. Precizez ca suieratul nu se mai aude in momentul in care am mers cu masina, opresc si pornesc din nou.

Are cineva vreo idee... ca nu stiu care ar putea fii cauza. O fi oare placa de presiune???drive.gif

Link to comment

Placa de presiune nu am auzit sa suiere, poate rulmentul de la placa, insa suieratul rulmentului ar trebuii sa inceteze atunci cand ai ambreiajul apasat.

 

Eu ma gandesc ca acest suierat de care zici tu sa nu provina de la cureaua de la alternator...

Link to comment
Placa de presiune nu am auzit sa suiere, poate rulmentul de la placa, insa suieratul rulmentului ar trebuii sa inceteze atunci cand ai ambreiajul apasat.

 

Eu ma gandesc ca acest suierat de care zici tu sa nu provina de la cureaua de la alternator...

 

Scuze, rulmentul, merci de corectie.

O sa vedemgreenguy.gif

Link to comment

Am avut si eu aceasi problema cand aveam matizul..si era cureaua de la alternator,insa la mine se auzea si in mers daca treceam prin apa/balta,defapt asta m-a alarmat prima data,si apoi a inceput sa se auda si la pornirea de pe loc.

Link to comment
  • 2 weeks later...

De 2 sapt tatal meu si-a luat un matiz din 2002 cu 58K km .La pornirea la rece merge neregulat ,mai sa se opresca.Am banuit ca e de la IAC ,asa ca l-am curatit si verificat.Am observat ca nu se misca in momentul cand pun contactul.L-am cuplat pe mufa de la IAC la cielo meu si se misc in momentul in care pun contactul.L-am pus pe cel de pe cielo pe mufa la matiz si nici acesta nu functioneaza.Oare unde este problema?Are IAC-ul siguranta si o fi arsa?

Link to comment

Nu sunt identice , dar nu am montat IAC pe masina, doar am cuplat mufa electrica si l-am tinut in mana ,asa am procedat cu ambele.O sa incerc un idle learn ,daca nu merge mai fac sapaturi.

Link to comment

Salutare si La Multi Ani...sper ca mai arunca cineva un ochi pe aici. Astazi dimineata am pornit matizu (SE din 2000) l-am lasat sa se incalzeasca si am plecat; la un moment dat intre drumurile mele s-a oprit in mers; de atunci si pana acum face urmatoarea problema: porneste merge cam 4-5 secunde si se opreste iar daca accelerezi cand porneste se balbaie motorul si se opreste...poate ma ajutati cu niste sfaturi...am vb si cu 2 mecanici care au avut pareri diferite; primul a spus ca a facut condens capacul de delcou, celalat ca "este posibil de la injectoare"...acum dati si voi cu parerea...multumesc si va doresc un an calduros si plin de succese

Link to comment
... de atunci si pana acum face urmatoarea problema: porneste merge cam 4-5 secunde si se opreste iar daca accelerezi cand porneste se balbaie motorul si se opreste ...

Din ce ai scris se intelege ca nu mai tine turatia de ralanti. Ai simtit vreo diferenta dupa Idle Learn ? Cum stii ca ai intrat in procedura ?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...