Jump to content

Recommended Posts

Undeva in dreapta este crapata partea metalica. Daca ma-nsel, cu atat mai bine! Oricum, am facut o mica improvizatie si am pornit-o. A mers foarte bine vreo 3 min. si...s-a oprit.

Intr-adevar siguranta se numeste IP FUSE BOX, cea de la ECM e de 15Asi e OK.

Simptomele s-au schimbat oarecum - acum porneste cu motorul rece, si se opreste cand motorul se-ncalzeste un pic.

 

Siguranta la care ma refeream e cea mare, portocalie (40A) post-19853-061552100 1298549194_thumb.jpg

 

Aceeasi treaba - porneste la rece, merge 2-3 minute dupa care se opreste.headbang2.gif

Edited by mai_76
Link to comment

salut, am o intrebare - am un Matiz Euro2, din 2004, 89.000km

 

Am cumparat capac de delco DAC dar aveam delco MANDO, am observat dupa ce mi l-au schimbat baietii la service... eu cred ca ei nici macar nu au observat ca sunt diferite...

 

Masina merge exact ca inainte, tot nu imi porneste din telecomanda (am alarma eaglemaster e8 cu pornire motor) desi asta este motivul pentru care am inceput sa "umblu" la aprindere

 

ce sa fac - sa merg cu el asa, sau sa il dau jos de pe masina si sa il schimb cu unul MANDO?

Edited by florian.ardelean
Link to comment

Stiu ca se poate repara, dar...Mi-e sa nu confirm zicala ”Zgarcitul mai mult plateste!” Voi vedea luni cum fac. Oricum, va multumesc pentru sfaturi!

 

Pune degetul pe piesa care se strica !

Banuiesc ca eu sunt vizat! L-am desfacut deja si cred ca piesa stricata este modulul ala cu electromagnetii. Probabil a intrat apa si...poc! Si de asemenea, tot probabil as reduce la jumatate costurile daca as cumpara doar acea piesa. Daca bat campii, anuntati-ma!

Imi cer scuze, dar nu stapanesc denumirile tehnice

Edited by mai_76
Link to comment

Nu era adresata tie, celui care a pus un desen inutil.

 

Nu exista electromagneti acolo. Senzorii optici dinauntru sunt optocuploare (pereche LED/BEC + fototranzistor). Penru asa ceva n-as da $100-200.

 

PS n-are cum sa patrunda apa acolo, a cedat una dintre piese (lucru slab).

Edited by tolin
  • Like 1
Link to comment

Salutare, din nou! Am o curiozitate - exista vreo diferenta (calitativa) intre delcourile DAC si MANDO? Este unul mai indicat decat celalalt? Am inteles ca daca schimbi tot ansamblul, se poate pune oricare dintre cele doua?

Edited by mai_76
Link to comment

Salutare, din nou! Am o curiozitate - exista vreo diferenta (calitativa) intre delcourile DAC si MANDO? Este unul mai indicat decat celalalt? Am inteles ca daca schimbi tot ansamblul, se poate pune oricare dintre cele doua?

 

DAC are alt tip de lulea si capac mai inalt cu carbune mobil. Conform pretului si faptului ca sunt mult mai multe Matizuri echipate cu DAC, logica spune ca e mai bun calitativ.

 

Mai mult de atat nu pot sa te ajut.

 

Nici eu nu am primit raspunsurile pe care le-am cautat pe forum, iti recomand sa dai telefon la cat mai multe magazine de piese daewoo si afli de la vanzatori - unii chiar se pricep. Nici macar unii mecanici care nu sunt din service-uri Daewoo nu-ti vor putea raspunde la intrebarea asta, deci... bafta!

Edited by florian.ardelean
Link to comment

Multumesc pentru ajutor. Am schimbat iac-ul si acum merge mai bine :banana: dar numai ca la relanti este putin cam turata. Am incercat sa-i reglez eu relantiul dar nu am reusit cine stie ce.

Link to comment

=)) Noi ne batem gura degeaba!

La masinile pe injectie relantiul este generat de ECM si nu ai ce cauta cu surubelnita acolo. Era suficient un idle learn. Daca ai bagat surubelnita acolo ai bulibasit tot...

Link to comment

=)) Noi ne batem gura degeaba!

La masinile pe injectie relantiul este generat de ECM si nu ai ce cauta cu surubelnita acolo. Era suficient un idle learn. Daca ai bagat surubelnita acolo ai bulibasit tot...

 

 

 

 

daca a bagat cineva surubelnita acolo cum se poate regla?? :) o poti face tu? ca eu am fost la niste baieti destepti care s-au apucat sa umble cu o surubelnita la clapeta acceleratie...i-am facut eu apoi idle learn dar nu ma incanta faptul ca cineva a dereglat(mai mult ca sigur) clapeta...

 

 

 

Link to comment

Oricine a inteles rolul acelui surub (ce previne el), il desface la maxim, cand sigur clapeta se sprijina pe corpul clapetei si apoi il strange pana cand clapeta nu mai face contact cu corpul ei.

Acel surub n-are vreo legatura cu reglajul turatie de ralanti si nici cu reglajul valorii minime la TPS, in schimb le poate afecta pe ambele. In plus, o clapeta deschisa prea mult cand pedala nu este apasata afecteaza frana de motor.

  • Like 3
Link to comment

Adica trebuie sa-l desfac? Ma gandeam ca scrie undeva, sau e o statistica pe anii de fabricatie.

 

scrie pe capac, de regula. Mai bine il desfaci ca e foarte simplu. MANDO are carbune fix, DAC are carbune "mobil" adica e pe un arc.

 

Din ce am vazut eu, nu stiu daca e universal valabil, MANDO are evaporatorul (cred ca asa ii spune) din cauciuc, DAC are o tija

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...