mai_76 Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 (edited) A aparut la erori si. De asemenea, pe circuitul electronic aparea incercuit cu rosu. Daca e cel de pe cutia filtrului de aer, nu ar trebui sa mearga si fara el, cu CHECK aprins? SENZORUL TEMPERATURA AER si SENZORUL TEMPERATURA AER ADMISIE sunt acelasi lucru? Cat despre operator...nu stiu ce sa zic. Mi-a zis ca din cauza astuia nu se deschid injectoarele. De fapt cam astea sunt simptomele - masina isi face treaba pana la injectoare, care se pare ca nu se dechid. Edited April 17, 2011 by mai_76 Link to comment
tolin Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Pana acum ti-a zis doar prostii operatorul acela. Daca vrei sa te ajute cineva, posteaza codurille de eroare gasite la scanare sau raspunde la intrebarile suplimentare, de ex. senzorul de pe cutia filtrului de aer este conectat la un cablu si ce rezistenta electrica se vede (cu un ohmmetru) la bornele lui ? Link to comment
argon Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 MAsina merge si fara legatura la senzorul respectiv, cu niste valori implicite, dar nu se pune problema de oprit motor, sau sa nu porneasca. Link to comment
mai_76 Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Mecanicul mi-a spus ca de vina e delcoul!!! IAR??? Abia l-am schimbat, are 700 de km. Adica o piesa de 5-600 RON se strica in 700 de km? E vina mea ca n-am luat piesa cu garantie. Totusi, poate sa fie vreun scurt, ceva care sa duca la defectarea piesei respective? Revin dupa ce o probez cu un alt delco. Link to comment
argon Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Care mecanic, ala care a zis si ca injectoarele nu deschid din cauza senzorului din filtrul de aer? Link to comment
mai_76 Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Nu, nu ala e nenea cu laptopul. Cert e ca pusai alt delco si masina merge. De data asta am avut grija sa aiba si garantie. Noua distractie m-a costat 350 RON. Cat despre senzor, il cumparai si p-ala (19 RON). Sarbatori fericite! Link to comment
lucianskyes Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 Salut, am si eu o nelamurire legata de un matiz din 2006 cu 65.000 km pe bord (nu stiu daca sunt reali) este euro III. Am mers cu un prieten sa-i facem un test de compresie la service (fiindca nu tragea f. bn motorul) a iesit 10 pe fiecare cilindru la 2 si 3 a fost nevoie de mentinerea mai indelungata a demarorului pana la valoare, dar nu a apasat acceleratia la fund. Mecanicul a zis ca este buna compresia... Din cate stiu eu de la euro 2 standard are 12,2 iar limita 11,1 . Mai exact intrebarea este daca a fost corect testul fara apasarea acc. si daca valoare de 10 bar per cilindru este in regula. Link to comment
tomis Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 Cu motorul care nu (mai) trage ca lumea e poveste lunga... Teste.pdf Link to comment
argon Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 (edited) Nu e poveste lunga deloc, e foarte scurta, limita la Matiz este 11,8, optim 12,2, 10 = rau. Pasul urmator e repetarea testului cu ulei introdus in cilindrii, pentru a se determina daca pierderea de compresie e pe la segmenti, sau pe la supape. Edited May 6, 2011 by argon Link to comment
Salex Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 Mai exact intrebarea este daca a fost corect testul fara apasarea acc. Nu a fost corect. Link to comment
tomis Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 repetarea testului cu ulei introdus in cilindrii... Cine se arunca in service la asa test ? Poate trece testul la repetare, zice ca are compresiile egale... Povestea lunga este cu 'jde motive pentru care motorul nu trage bine, cred ca e o chestie recenta. Link to comment
argon Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 Da' poate cu clapeta deschisa complet ii da valori bune, oricum trebuie refacut. Treaba cu uleiul in cilindrii se face in service, daca cu ulei introdus, compresia e cum trebuie, e pe la segmenti, daca nu se schimba valorile, e de la supape/scaune. Link to comment
jorky1987 Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 Cine stie cum se regleza clapeta de acceleratie, din cate am observat arcul ramane blocat pe inchis? Mi se intampla de multe ori sa ramana blocata pedala dupa ce schimb viteza sau la plecarea de pe loc. Trebuia mai inainte sa apas acceleratia pentru deblocare si dupa sa ridic ambreiajul. Se poate regla asa ceva???? Link to comment
lucianskyes Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 (edited) Luni va merge la alt service, iar de problema a cumparat-o de 2 sapt. si lipsa de putere a intervenit subit, eu i-am zis sa faca un test de compresie, am uitat sa mentionez ca pe scan100 nu are nici o cod eroare stocat si nu se aprinde MIL dupa pornire, doar mici probleme de timp injectie-injectoare partial infundate. Sincer chiar sunt curios cat de mare poate fi diferenta in compresie cu acceleratia apasata. * Legat de blocare acceleratie ai umblat la surubul de reglaj? Daca da NU TREBUIA !!! Cauze probabile blocare: 1. sbilturi iesite in camasa cablului de acc-cablu uzat 2. reglaj defectuos intindere cablu acc. - trebuie sa stea usor relaxat nu foarte strans In cazul in care ai umblat la surubul de reglaj mai strangel 1-2 ture, vezi daca mai blocheaza cablul. Edited May 6, 2011 by lucianskyes Link to comment
argon Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 Sincer chiar sunt curios cat de mare poate fi diferenta in compresie cu acceleratia apasata. Cu clapeta inchisa, umplerea cilindrilor nu se face complet, si comprima mai putin aer, deci presiunea mai mica, ar fi o explicatie. Link to comment
lucianskyes Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 (edited) Salutare inca nu a facut testul de compresie dar fac o lista cu ce am gasit eu ... senzor aer admisie naclait- curatat cu WD 40 si re-montat termostat blocat pe inchis testat pe aragaz cu termotetru - nici in ruptul capului nu se deschide - inlocuit cu unul nou filtru benzina colmatat- benzina de fapt era o substanta neagra reziduala ... inlocuit filtru aer imbacsit- inlocuit... Recomandat sa schimbe distributia si pompa de apita...in caz de Doamne fereste Masina trage foarte bine... dar spre surprinderea mea nu trage la fel de bine ca E2-ul meu ---caluti mai putinei da totusi Maine face test compresie cum trebuie. Revin cu amanunte Ciudat faptul ca pe scanner nu a dat eroare senzorul de temp. aer... de termostat banuiesc ca nu avea cum. Edited May 9, 2011 by lucianskyes Link to comment
pictat Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Salut, am sters si eu exact cum ai explicat (nu mai statea la relanti ... se accelera singura si revenea la relanti ... acum e ok vad ... dar problema este ca la tine vad 2 furtunele care pleaca de jos din gaurele, la mine e doar 1 singur furtun !) E bine ? e rau ? am matiz de 1 luna si deja can am luat`o era terminata ... am schimbat placute pe fata, rulmenti, amortizoare, bujii, vreau sa schimb si ceva pe la directie ca in momentul cand ma dau la ea, sa zic cu a 3`a ... si apoi apas ambreajul sa dau a 4`a ... tinde sa se duca in stanga ... defapt se infige spre stanga daca nu tine de ea ... in rest ... consuma ceva ceva, ulei mananca ... saraca a fost terminata ! Link to comment
lucianskyes Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Scuze de intarziere. Test compresie motor temp. optima cu clapeta acc. la fund 11.7 11.8 11.7 uimitor de la 10 10 10 fara acc .. Final tragic placa de presiune ambreiaj a cedat- vinovatul principal pt. lipsa de forta a motorului. Cam atat cu buburuza asta. La a mea tocmai a iesit la pensie bobina de inductie - inlocuit cu cea de Tico datorita costului Link to comment
Dorin88 Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 Salut o nelamurire am si eu..AM schimbat delcoul cu totul la matiz an 2004 si era DAC si eu am facut comanda tot de DAC dar distribuitorul mi.a adus MANDO aveam nevoie urgenr sa.mi fac masina si am acceptat pe acela,,problema am rezolvat.o, masina e in stare perfecta de functionare dar sunt cam in dubii am inteles ca DAC sunt de mai buna calitate...vreau sa.mi spuneti daca am facut bine si ce trebuie sa fac... PS m.a costat delcoul 590 ron Link to comment
tolin Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 ... am inteles ca DAC sunt de mai buna calitate... Ai avut DAC si ti s-a "ars" ... Link to comment
lucianskyes Posted May 19, 2011 Share Posted May 19, 2011 Dorin88 Salut. din curiozitate verifica sub delcou cu mana daca ai urma de ulei . Eu m-am "distrat" cu ambele tipuri DAC si MANDO, ca regula sunt interschimbile, dar ca , concluzie axul nu are aceeasi cota... sublerul din dotare nu minte. simerigul etanseaza dupa noroc Link to comment
duduu Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Si eu am schimbat ansamblul delco DAC...nu etansa destul simeringul dar l`am pus cel de pe delcoul vechi si acum nu mai curge deloc. Link to comment
gratian Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 salut am si eu o problema matiz euro 2 . nu funtioneaza pistonul 2... . buji noi fise noi .schimbate si nimic scot fisa o bag la loc motoru merge la fel in 2 pistoane ("> (((( motoru trage foarte greu aveti idee ce poate fi ? Link to comment
bear Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 salut am si eu o problema matiz euro 2 . nu funtioneaza pistonul 2... . buji noi fise noi .schimbate si nimic scot fisa o bag la loc motoru merge la fel in 2 pistoane ("> (((( motoru trage foarte greu aveti idee ce poate fi ? Aceeasi problema am avut-o eu si am rezolvat-o inlocuind injectorul de la pistonul nr. 2. Link to comment
jorky1987 Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Arunca un ochi si la delco: capac + rotor distribuitor Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now