aiptek Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 eu sunt client fidel? S"> Link to comment
SMS Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 (edited) SMS, acelasi sunet il aud sieu la motor cand e rece dimineata, dupa ce il pornesc si accelerez putin.Am gasit la mine care era sursa bolborositului, antigelul in borcanul de racire face zgomotul ala. Asta daca e de bine sau de rau nu stiu, poate face parte din categoria asa FACE TOATE Esti un client fidel al rubricii "Probleme motor Matiz"... Daca nivelul la ulei este bun si nu ai spuma pe joja, problema ta s-ar putea incadra la "pareri" ... Cam de 1 luna e frig iar sunetul ala a aparut de cateva zile. NU este sunetul de la borcanu' cu antigel. Se aude si ala, dar nu la ala ma refer. Si mai face si ala de la directie, dar nici ala nu e. AM ceva detalii despre sunet (am fost pe afara): S-ar putea sa fie si de la esapament... am lovit cu burta pe o strada in constructie si poate am miscat vreo teava... iar sunetul PROBABIL sa fie de la gazele de esapament care es pe acolo. Si a doua ipoteza: o curea care se invarte si s'a rupt o mica fasie din ea. La relanti loveste mai rar, cand accelerez loveste mai des. Deci se incadreaza in descrierea sunetului... GARANTAT nu sunt pareri. Iar dupa un schimb de chiulasa ca nu am fost atent nu prea mai am chef de alte cheltuieli... E un sunet aparut de cateva zile! Care din voi e din bucuresti? Dau gratis o demonstratie. Edited December 9, 2006 by SMS Link to comment
smailmiami Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 (edited) Daca ar fi de la tobe atunci mai mult ca sigur ai spart articulatia metalica de pe saxofon. Ca sa verifici asta, pornesti motorul si incerci sa astupi teava de esapament cat mai bine. Daca nu se face presiune pe evacuare atunci clar ca e o spartura pe undeva. A doua ipoteza nu poate avea vinovat decat cureaua de alternator ... Edited December 9, 2006 by smailmiami Link to comment
ADDY Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 (edited) Am inlocuit termostatul, lucru care nu este deloc usor apropos, este foarte dificil sa umbli la cele 2 suruburi de la masca termostatului, nu ai spatiu aproape deloc... In momentul de fata totul este ok, intr-adevar asta era problema. Termostatul vechi era blocat pe deschis, se strambase tija pe care culisa... Va multumesc pentru ajutor, sper ca patania mea sa ii ajute si pe altii. Bafta! Edited December 10, 2006 by tolin Link to comment
ADDY Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 (edited) Am atasat imaginea lui, este cel indicat de litera f. Se pot observa si suruburile cu pricina... Din acest termostat pleaca furtunul de la motor catre partea superioara a radiatorului. termostat.doc Edited December 10, 2006 by ADDY Link to comment
smailmiami Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Am inlocuit termostatul, lucru care nu este deloc usor apropos, este foarte dificil sa umbli la cele 2 suruburi de la masca termostatului, nu ai spatiu aproape deloc... Nu e chiar asa de greu de inlocuit. Daca dai bateria jos e chiar destul de simplu. Sa vezi la Cielo ce "usor" e ... Link to comment
ADDY Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Am dat cam tot ce se putea da jos...mai aveam un pic si o demontam de tot... Link to comment
SMS Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Esti un client fidel al rubricii "Probleme motor Matiz"... Daca nivelul la ulei este bun si nu ai spuma pe joja, problema ta s-ar putea incadra la "pareri" ... Si iata ca parerea mea fuse o ditamai curea de alternator cu juma' din dinti lipsa. Mai tacanea si ea cand agata cate un dinte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cand zic ca se aude ceva de la motor, crede-ma ca se aude. Dupa chiulasa de 2.200 CREDE_MA CA ASCULT TOT! Link to comment
tolin Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Cred ca era un dinte de la eleron, cureaua de antrenare alternator este trapezoidala ! Link to comment
zalmoxis Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 (edited) O fi din aia cu dinti (am mai vazut am avut si eu pe dacie) ca doar nu vorbeste de "dintii" de distributie !...Ca nu mai "tacanea" deloc daca era asa "stirba".... "> Edited December 28, 2006 by zalmoxis Link to comment
SMS Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Cred ca era un dinte de la eleron, cureaua de antrenare alternator este trapezoidala ! Si trapezul ala are si niste dinti... Vrei poza? Link to comment
SMS Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Daca pun poza de la curea de alternator de matiz CU DINTI imi scade cineva din warn? Contribui la knowledgeul forumului. (si cureaua aia veche, si asta noua sunt trapezoidale si cu dinti. si scrie GM Daewoo pe ele...) Link to comment
tolin Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Daca pun poza de la curea de alternator de matiz CU DINTI imi scade cineva din warn? Nu, il cresc eu, pentru individualism. Link to comment
smailmiami Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 (edited) Sunt si curele de alternator cu dinti, eu astazi am vazut-o pe prima trapezoidala, chiar am intrebat ce fel de curea e. Asa ca SMS are dreptate. Edited December 11, 2006 by smailmiami Link to comment
SMS Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 (edited) Voi faceti misto? Sau ce? (smailmiami si tolin) Despre unii dintre membrii forumului (destul de activi) am auzit ca nu au vazut un motor desfacut in viata lor. Eu l-am vazut pe al meu! (mai putin cutia de viteze...) Nu stiu la leganza sau nubira, dar matizul are trapez+dinti (la cureaua de alternator). CLAR! Edited December 11, 2006 by SMS Link to comment
smailmiami Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 (edited) Explic un pic. Cand spun cu dinti, ma refer ca (,) cureaua este trapezoidala in sectiune, dar are si dinti ca o curea de distributie. Ma refer aici la Matiz. Pana astazi si pentru Tico credeam acelasi lucru, dar astazi am vazut o curea (de fapt 10) care nu aveau dinti, arata cam ca una de Dacie. Imi mentin afirmatia pentru Tico, acu mi-am dat seama, dar m-as mira ca cei care fac astfel de curele sa nu faca si pentru Matiz la fel. In concluzie, nu inteleg de ce spui ca fac misto de tine. Edited December 11, 2006 by smailmiami Link to comment
Mircea Posted December 11, 2006 Author Share Posted December 11, 2006 E curea dintata. Link to comment
SMS Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 (edited) Cred ca era un dinte de la eleron, cureaua de antrenare alternator este trapezoidala ! E curea dintata. Ma bucur ca ne-am inteles. "> Ma duc sa-i fac un reset de ecm... e taman dupa schimbarea filtrelor, valvei pcv si a curelelor. si e si motorul rece. apoi plec acasa... (sunt la serv.) Edited December 11, 2006 by SMS Link to comment
tolin Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Ai inteles nimic. O fi la tine curea dintata, dar la multi altii e doar trapezoidala. Si inca ceva: multi au vazut un motor desfacut, dar degeaba. Link to comment
andy_nr10 Posted December 15, 2006 Share Posted December 15, 2006 Sper sa nu postez gresit... Am fost la ITP astazi si din pacate am fost respins. Problema, "noxele" Raspunsul a fost simplu...citez: "refaceti motorul (care e un euro 2 prabusit)" Intrebarea mea este urmatoarea: Ce inseamna refacerea motorului? ce ar trebuii schimbat si la cat ma duce aceasta reparatie...? Motorul merge relativ bine...nu prea stiu ce sa zic... parca nu prea are putere...in panta cel putin trebuie sa o turez mult, la fel si in treapta I la plecarea dupa loc dar in rest e ok... aaa...uitasem, scoate fum alb. La ultima revizie i-am schimbat : Filtru aer Filtru Benzina Filtru ulei Bujii Bosch Curea Alternator Curea AC Ulei Agip 3 litri 10W40 Placute frana Koreea Kit Burduf EKG planetara stg Antigel Curea distributie Koreea Rola intinzator distributie Lichid frana DOT4 Ce ziceti? merita sa mai bag bani in ea sau?? MULTAM MULT! Link to comment
hitman Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 Citi km ai in total cu masina? Link to comment
smailmiami Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 Si daca nu bagi, ce faci ? Ca sa raspund la intrebarea ta, fa-i o segmentare, neaparat sa-i schimbi semeringurile la supape si baga alt ulei, dintre cele recomandate ... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now