smailmiami Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Problema Matiz : Busonul de la capacul de chiulasa se umple de spuma ca de altfel si culbutorii si ce mai e pe acolo, dar uleiul din baie absolut deloc. Pistonul unu se umple de ulei, iar pistonul 2 de apa. Toate supapele sunt pline de ulei de asemenea. Asta s-a putut observa cand am dat chiulasa jos. Chiulasa nu are probleme de planeitate si am schimbat deja o garnitura de chiulasa. Concluzia la care s-a ajuns este ca ar fi crapata pe undeva pe interior, desi n-am mers niciodata fara antigel iarna si nici n-am ramas vreodata fara. Am gasit chiulasa cu 800RON si nu prea as da ... Link to comment
Moshu Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Poate sa aiba defect de turnare. De mult face asa? Link to comment
smailmiami Posted August 5, 2006 Author Share Posted August 5, 2006 Din pacate, astazi intru la disperare. @Moshu: Masina are 200kkm. In viata ei n-a mers fara antigel sau sa ramana fara. @I_unit : Racorduri flexibile se gasesc cu 100RON bucata originali. Chiulasa am cumparat completa nou-nouta cu 800RON. Ieri a fost montata chiulasa noua, in prealabil cand am dat-o pe cea veche jos am observat ca pistonul 3 era plin de APA. Azi de dimineata pe o ploiae torentiala m-am dus cu uleiul, l-am pus, am pornit-o si surpriza ... fum la greu ca si cea dinainte. Am uitat sa spun de asemenea ca scotea fum ca de tractor. N-am mai stat sa verific daca trece/nu trece uleiul in apa, dar ma duc dupa amiaza ... nici mecanicul nu mai are nici o idee ... Link to comment
Mircea Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Smailmiami, sa nu ai vreo camasa sparta! Si atunci apa care raceste intra in pistonul respectiv. Link to comment
smailmiami Posted August 5, 2006 Author Share Posted August 5, 2006 (edited) Matizul nu are camasi, e blocul dintr-o bucata, toti mecanicii au zis ca e imposibil sa se fisureze ... dreaq mai stie ... Edited August 5, 2006 by smailmiami Link to comment
roberth Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Asta imi aduce aminte de Fiatul 850 al meu de acum 2000 de ani. A mers, fara ulei = bloc motor fisurat... Imposibil... din pacate, aproape nimic nu este imposibil. Oricum, daca mecanicii aia te-au pus sa iei chiuloasa degeaba, e clar, "e bengosi " ! Multa, multa bafta ! Link to comment
smailmiami Posted August 7, 2006 Author Share Posted August 7, 2006 (edited) Verdict: Bloc motor fisurat ... Mai exact, la pistonul 2 ... Edited August 7, 2006 by smailmiami Link to comment
Mircea Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Verdict: Bloc motor fisurat ... Mai exact, la pistonul 2 ... I rest my case! PS tot camasi sunt si alea, dar alezate in bloc nu amovibile. Sunt tot din otel presat in bloc si alezat. Cauta un motor SH pe care sa faci grefa de organe cu ce ai bun pe asta. Link to comment
ovi_jer Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Care camasi?unde-s pantalonii? ) Link to comment
Mircea Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Ete nah si tu acum! Stii prea bine ca cilindrii mai sunt numiti si camasi Link to comment
smailmiami Posted August 7, 2006 Author Share Posted August 7, 2006 (edited) Pai totul in motorul meu e bun. Am gasit bloc cu 500RON ... partea proasta e ca nu are acte si trebuie facuta putina echilibristica pentru a fi trecut in carte ... Unul nou e (cica) 1400RON ... Edited August 7, 2006 by smailmiami Link to comment
Mircea Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 De-aia am si zis sa iei un motor complet SH. Pentru ca-l poti lua cu acte. Echilibristica aia e ciudata rau... Iti trebuie factura la bloc, si te duci la RAR cu blocul vechi dupa tine, iti poansoaneaza aia serie nou pe motor si o sterg pe cea de blocul vechi. Daca nu ai acte e nasol insa... Link to comment
smailmiami Posted August 8, 2006 Author Share Posted August 8, 2006 (edited) Motor SH era 400E cu chiulasa dezechipata, fara delcou ... prea mare diferenta ... echilibristica la care ma refeream o face ala care imi vinde motorul (adica el are relatiile, pe mine ma costa doar ITP-ul care oricum trebuie facut la schimbare de bloc), iar ca sa zicem ca pastrez piesele de rezerva ... hm ... pot sa ma duc la el la orice ora sa cumpar ce imi trebuie ... oricum, am cumparat deja blocul dezechipat ... La RAR nu trebuie sa te duci cu blocul vechi dupa tine si nici nu-ti mai pansoneaza alta serie pe blocul motor ... Cel putin la noi la RAR nu iti trebuie factura, iti trebuie o declaratie la notar pe propria raspundere ca nu e furat si ca e cumparat de la Gica din targ, problema e la politie care iti cere factura SAU copia C.Identitate + C.Inmatriculare a vehiculului care a avut respectibul motor pe el + act de vanzare de mana ... Edited August 8, 2006 by smailmiami Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now