Jump to content

Dati-mi Motive Sa Nu Iau Matiz


Satori

Recommended Posts

Nu vreau sa imi bat capul cu aceasta masina si mie se pare innaceptabil sa nu fie lipit parbrizul unei masini de 10kEUR. Mai am si alte exemple, dar sa ramanem aici.

 

Tolin, mare dreptate ai. De servo eu nu am nevoie... masina nu este pentru mine. Ce naiba sa fac eu cu stergator luneta cand eu folosesc oglinda accea doar sa privesc apusul de soare cand ma indrept spre mare? :D

Link to comment
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

La o masina de transport urban, geamuri electrice si stergator luneta sunt mofturi. Singurul lucru care mi-a lipsit (aveam pe masina anterioara) era trapa.

Nici de alarma n-ai nevoie, iti descarca inutil bateria, doar inchidere centralizata sa montezi pe ea.

Link to comment

Eu destul de des am incarcat matizul pana la plafon de imi cadeau in cap tot felul de ciurucuri, asa ca oglinda interioara a devenit inutila si nici nu ma mai oboseam sa o reglez. Nici acum nu prea o folosesc gratie deformatiei profesionale.

Matiz all the way, nu mai gasesti nimic cu un raport pret/performanta/fiabilitate atat de bun.

Nu mai zic ce placere e sa conduci un Matiz in oras fata de Symbol, sau sa te bagi in gaura de sarpe. Ahh, ce vremuri. :X

Link to comment

Pe partea de finante, daca te ajuta, eu am luat Matizul cu avans zero, si o rata lunara de 520 de lei, pe 4 ani. Suma finantata 6100E (E cu a/c si metalizata). Am mai platit un comision la inceput in valoare de vreo 500 de lei, asa ca dupa trei luni eu am dat pe masina abia 20 de milioane. Cam tot atat am dat si pe benzina in intervalul asta (e drept, pt 2 masini) :) )

Link to comment

Dacă ţi se dau banii ăia şi pentru condiţiile pe care le spui, există un singur răspuns:

 

Matiz full options

 

Da' full, nene!

 

Şi îl facem şi mascota clubului :)

 

P.S. Zic că se poate închide :D

Edited by Abram Burel
Link to comment

Hai să vedem!

Renunţăm la comisioane şi alte taxe, care pot diferi pe ici pe colo.

Matiz SE Power Plus ABS (asta pentru că am zis cel mai cel)

7799 EUR

Aveo Plus 3 uşi

6093 EUR CIP

1158 EUR TVA

609 EUR taxe vamale

7860 EUR

Ceea ce înseamnă că ai dreptate.

Acum, dacă vrei strict echivalent ca dotări, ieşi cu mai mult de o mie mai bine pe Matiz.

Pe de altă parte, Aveo e o idee din altă "clasă", ceea ce înseamnă confort sporit.

În fine, pe toate feţele Matiz e mai economic în exploatare.

Mie însă mi-a plăcut mereu ideea de şef la grupa mică. D-aia nu mi-am luat Merţan :D

În concluzie:

dacă plafonul ăla de buget e bătut în cuie: Matiz

altfel, mai "subliniază" şi tu nişte avantaje... economice pentru care ar fi nevoie de o maşină ceva mai dotată, cum ar fi un Aveo Plus 5 uşi şi obţine un bonus, că nu-i mare diferenţa la achiziţie.

Edited by Abram Burel
Link to comment

Am inteles eu bine ca te intereseaza motive pentru a nu lua un matiz, Sato, in conditiile in care vrei o masina de oras ieftina si fiabila?

Ei bine, nu pot sa-ti dau nici un motiv. Pot insa sa-ti recomand sa nu sari mai sus de matiz E/AC pentru ca nu merita banii (servo, geamuri electrice si alte gadgeturi costa si - cum bine zicea cineva - sunt mofturi pentru o masina de serviciu pentru oras).

Edited by dreamlike
Link to comment
...Matiz E A/C, nou (nu se poate altfel, masina va fi cumparata pe firma si nu se accepta SH)...

 

Woulfy, nu ai citit chiar tot, nu?

 

Satori, cred ca e important şi cât eşti dispus să plăteşti în timp pentru întreţinerea maşinii. O întreţinere mai ieftină decât la Matiz nu cred că o să găseşti.

E adevărat, nu indeplineşte chiar toate condiţiile tale (mai ales cele facultative, dar unele se pot adăuga fără mare bătaie de cap - oglinzi încălzite, închidere centralizată).

Poate un alt aspect ce trebuie luat în considerare este cel al consumului.

Link to comment

Oglinzile incalzite si inchiderea centralizata se pot monta si dupa aceea fara mari probleme.

Inchiderea centralizata mi se pare la fel de obligatorie ca si AC-ul.

oglinzile incalzite mi se par un fel de moft, tin mai mult de conditiile climatice in care folosesti masina. In Iasi de exemplu stateam undeva in capatul orasului, pe unde intra vantul iarna, masina dimineata era ca scoasa din congelator si trebuia sa frec bine gheata de pe ea, si de pe oglinzi.

In Galati insa, nu stiu daca am folosit de 2 ori oglinzile incalzite de la Clio.

Link to comment

Mofturile acelea sunt acolo pentru ca vreau sa mananc seara. E A/C ar fi optiunea mea.

Deocamdata raman la Matiz... nu de alta, dar peste 2 ani, cand o sa vand aceasta masina, cred ca o sa scap mai usor si mai bine de el.

 

Later: Dar oamenii nu ma lasa in pace. Asa ca am gasit Sparkul asta, Star, cu motor de 0.8i 6V 52CP. CIP ar fi, se pare, 6124E ca e oferta (fata de 5965 Matizul). Ok, mai sunt si 6% aia... dar masina arata mai bine facuta, nu sufera de toate bolile Matizului... Deci iar am probleme.

Link to comment
Mofturile acelea sunt acolo pentru ca vreau sa mananc seara.

 

In cazul asta, cel mai bun ar fi Matiz Van :) Pui in spate un mini-aragaz, un mini-frigider, o mini-hota, si mananci pe saturate :D

Edited by guru
Link to comment

De-abia-l astept, manca-l-ar mama > :)

 

Nu de alta, dar sunt curios sa vad cu ce au cronometrat "giemdatii" urmatoarea chestie:

 

Chevrolet Spark Tipul motorului SOHC 1.0 ... 0-100 km/h (s) 14.1

 

In conditiile in care:

 

Ford Fiesta 1.4 Duratorq TDCi (68 HP) Euro IV ... 0-60 mph (secs) 14.4 @-)

 

Oricum, in alta ordine de idei, :thumbl: pentru Spark.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...