CMG Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 Buna seara, Dati-mi voie sa va prezint noua achizitie - este o masina pe care am preferat-o intr-un sfarsit dupa multe teste ca fiind masina care ma reprezinta momentan cel mai bine. Este vorba despre Audi A4 cu elemente de S4 Motor 1.9 TDI 130 HP Suspensii sport Cutie manuala 6+1 Franare discuri fata/spate ABS+ASR ESP 8 airbags Punte independenta fata/spate Imobilizator electronic motor Interior: - Scaune sport cu reglaje 8-way - Incalzire in scaune - Geamuri atermice cu tenta de culoare - Geamuri electrice fata/spate - Perdeluta electrica luneta - Perdelute mecanice geamuri spate - Cotiera reglabila fata - Cotiera spate - Trapa fotoelectrica (6 pozitii de reglare) - Clima bizonala automata - Audi Concert Radio-CD - Sistem audio BOSE (10 difuzoare incluzand subwoofer -215 watti reali) - Lumina cu fader si temporizator fata-spate - Suport pahar - Computer de bord - Reglaje electrice faruri - Diverse spatii de stocare - Torpedou si cotiera fata iluminate - Suport stilou si agenda in torpedou - Scrumiera fata/spate - Ventilatie/clima si pentru locurile din spate - Centuri de siguranta reglabile pe inaltime - Volan reglabil pe inaltime/adancime - Pachet CROM (cadrane bord,cadran schimbator, deschidere usi interior, etc) - Bord alb cu cadrane rosii - Becuri iluminat sub bord, sub scaune sofer si pasager, in lateralul si dedesubtul usilor. - Oglinda interioara heliomata si cu efect antiorbire - Car Kit SonyEricsson - Torpedou cu posibilitate de inchidere cu cheia - Posibilitate blocare/deblocare usi din interior. - Reglaje electrice pentru oglinzile exterioare - Semnalizare tip autobanda - Stergatoare cu viteza reglabila - Rezerva aliaj Exterior: - Culoare negru sidefat metalizat - Faruri ceata - Oglinzi electrice si incalzite - Jate aliaj 15" Audi, anvelope DUNLOP Sport 195/65/R15(am renuntat la cele de 17" ca nu se merita la drumurile noastre). - rezervor 68l si rezerva 5l (motorina) - inchidere centralizata si alarma - deschidere portbagaj din telecomanda Cateva cuvinte despre ea. Am apucat sa fac un drum spre Bacau si am putut sa ma "dau" cu 215 km/h destul de lejer. Cuplul este excelent, motorul toarce silentios si misca destul de puternic masina care la randul ei este foarte, foarte bine inchegata. O sa mai revin cu detalii daca va intereseaza topicul.Va multumesc! Toate cele bune! Link to comment
Moshu Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 Astept sa fac o tura, sa va prezint masina si daca o sa mai pot pune ceva pe ea cu siguranta va aparea aici pe forum Sper ca ai glumit... La masina asta nu cred ca mai trebuie sa pui ceva Sa te dai cu ea sanatos si ma bucur ca ti-ai indeplinit visul Link to comment
guru Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Felicitari pentru noua achizitie, dar cred ca nu-si are locul aici, ar trebui sa descizi un alt topic despre nemtoaica Link to comment
Tommy Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Congratulatione! Km, pret se poate? Link to comment
Mircea Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 S-a mutat aici. Daca vrei alt titlu, te rog PM la mine. Link to comment
CMG Posted August 19, 2006 Author Share Posted August 19, 2006 @Moshu - multumesc frumos! Intr-adevar la prima "inspectie" greu se poate strecura ceva pe masina. Oricum, daca vor aparea modificari aici le veti vedea cu siguranta. @guru - multumesc frumos de asemenea. Topicul a fost mutat @Tommy - masina este adusa de la reprezentanta AUDI din germania - in sistem buy-back (fostul si primul proprietar preferand de aceasta data noul A4). Masina a trecut cu brio toate testele posibile atat la reprezentanta cat si pe cele facute de mine (tot pe calculator). Avea ~ 131.000 km la momentul cand am luat-o de acolo, stare impecabila estetica si exceptionala tehnica. Pretul cu toate taxele incluse (si vama noua mai mare -calculata la valoarea dupa factura) - 17.200 Euro. Garantie pana in 2007. Link to comment
Englishman Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Nu-i cam mult 17.200 ? un bun prieten si-a luat acum o saptamana un A6 cu 150.000km cu 14.000... tot de la un Autohaus si arata impecabil. Dar ma rog, fiecare cu ce "prinde" Link to comment
CMG Posted August 21, 2006 Author Share Posted August 21, 2006 @radux Radu, cum spuneai fiecare cu ce prinde. Insa 1) Eu am luat masina de la reprezentanta AUDI si nu de la autohaus cu garantie 1 an de zile. 2) Reprezentanta nu "umbla" in acte - adica nu poti negocia nici verbal nici pe factura nici 1 euro. De aici am platit vama mai mare. 3) Si eu am gasit acolo A6 2,5 full options (navigatie si piele) la 12.500 cu tva returnabil - deci scade 16% si afli pretul de achizitie. Din pacate era la autohaus si patronul era turc. 4) Cartile de service la zi se "editeaza" la noi pentru 25 euro. Km se "rezolva" lejer cu 50-100 Euro. Insa nu trebuie trecut in patima ca tot ce e ieftin e "umblat" Poate a fost norocul prietenului tau. A testat masina la testerul electronic VAG? Are istoric masina? A confirmat reviziile de pe cartea service cu centrele de service din Germania? A verificat etichetele si abtipildurile de pe curele, usi, motor, turbina, etc? La cat a fost schimbata distributia? Uleiul, filtrele? 5) Vazut cu ochii mei acolo masina a6 2,5 aproape full cu 327.000 si probleme cu turbina la pretul de 10.700 fara TVA, de vanzare in romania cu 140.000 km "reali"+carte service, fara nici o problema si cu 17.000 Euro negociabil. Revenind la topic: A6 nu mi-a placut. Acelasi model din 2000 fara nici o schimbare. In plus o masina mai mare, mai pentru varsta a treia (opinia mea), mai slaba la capitolul putere motor/masa masina pentru motorizarea de 1,9 130 HP. In schimb A4 cu pachetul S4 m-a incantat foarte mult si mai ales ca am gasit o masina sigura. Doua teste Vag + test caroserie, etc - unul facut gratuit de reprezentanta Audi si unul facut de mine intr-o alta locatie au dovedit ca masina este impecabila. Apoi in acesti bani intra schimbul de ulei si filtre in germania - toate originale, cazarea la hotel si drumul. Pretul este excelent in conditiile in care masina costa cam 38.000 (aici am ajuns eu cu calculele) daca ar fi sa o cumperi de noua. Toate cele bune! Link to comment
remix Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 Sincere felicitari pentru achizitie. Urmeaza un update la profil, la avatar si o multime de poze detaliate din interior, motor, roti, dedesubt etc. Suntem foarte curiosi sa aflam tot ce se poate despre A4-ul tau. Link to comment
Immortal Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 Buna seara[...] Motor 1.9 TDI 130 HP [...] motorul toarce silentios [...] Glumesti, NU? Eu da S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea sute de mii de km fara probleme. Eu unul n-as incerca sa modific asemenea masina, poate doar niste jante mai mari si cauciucuri subtiri (si sport) Link to comment
Satori Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Asta doar daca nu traiesti in Romania. Altfel nu faci decat sa transformi o masina facuta sa pape kilometri fara probleme intr-o cutie pe patru cuburi. Link to comment
CMG Posted August 24, 2006 Author Share Posted August 24, 2006 (edited) Buna ziua, Imi cer scuze pentru intarzierea cu care raspund, sunt foarte ocupat la munca. @remix - Multumesc frumos. Urmeaza intr-adevar toate cele enumerate de tine imediat ce voi avea timp. @Immortal - Multumesc frumos de asemenea. Si eu sper sa fac multi km- e o masina din care iti vine greu sa te dai jos... Motorul este piesa de rezistenta a masinii. Sincer nu ma asteptam sa traga asa de bine. Sunetul sau este superb mai ales la 4000 de ture unde e cuplu maxim. Cred ca spuneam cand am inceput topicul ca sunt foarte bucuros de rotile de 15 cu anvelope "plinute" - le-am cerut special in locul jantelor de 17" cu care venise masina din fabrica. Cum spune Satori nu faci altceva decat sa iti "patratesti" jantele daca le pui mai mari. Masina suporta si jante de 18" ceea ce ar facea superba insa cum inca suntem in Romania mai asteptam. @Satori - sunt perfect de acord cu tine. Cat despre schimbatul masinii, destul de greu-nu prea am ce. Urmeaza sper in doua saptamani o navigatie AUDI plus cu dvd si tv-tunner ca sa fie completa. Va voi tine la curent. Toate cele bune! Edited August 24, 2006 by CMG Link to comment
laurentziu83 Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Ce pot sa zic: sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. Ca utilizator de Passat TDI de 100 si ocazional TDI 4 motion 130 CP pot sa-ti confirm ca motorul este piesa de rezistenta a masinii. Sa ai grija insa sa verifici destul de des nivelul la ulei, tdi-ul de 100 mi-a papat vreo 4 litri de ulei in 40 de mii de kilometri. In rest e un motor care isi face bine treaba si nu cere prea multe. Tine-l intre 2000 si 3000 de ture si n-o sa ai probleme cu el. Nu incerca sa rulezi sub 2000 de ture sau sa apesi pedala la fund in acest regim, deoarece masina va raspunde greu si in timp vei uza turbina, piesa foarte scumpa. La injectoare nu prea au probleme, ai grija insa de unde cumperi motorina si schimba obligatoriu filtru de motorina la fiecare 15 mii de km. Injectoarele sunt foarte scumpe. Cutia de viteze, daca este cea pe care am condus eu, este etajata putin mai "ciudat" in sensul ca poti sa mergi cu 80 la ora intr-a 5-a fara sa subturezi motorul. Nu stiu daca e aceeasi cutie, dar oricum are alte etajari fata de o cutie de 5 trepte, ceea ce necesita ceva acomodare. Per total sunt masini bune, ce se preteaza la utilizari dure, Passat-ul TDI de 130 de cp merge zilnic din 2001, fara menajamente in toate conditiile de drum, deci la Audi oricum trebuie sa primesti mai mult. Am uitat, cu sistemul ala audio faci discoteca in masina. Link to comment
Wolfman Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Si mie mi se pare scumpa, un amic de-al meu si-a luat in februarie cu 12k euri un A4 Quattro din 2002 cu 2.5 TDi de 180 CP, 144k km, tapiserie piele plus toate optionalele care le-ai enumerat (ce-i drept are un prieten in .de care i l-a gasit)... Link to comment
CMG Posted August 25, 2006 Author Share Posted August 25, 2006 (edited) @Laurentziu83 Multumesc frumos! A primit filtru de motorina nou la intrarea in Romania- de fapt inainte de prima alimentare- ca sa se adapteze cu combustibilul de la noi. Ulei, filtru de ulei, filtru de motorina si de aer - le voi schimba la fiecare 10.000 km cel mult. Filtrul de polen la fiecare 5.000 km. Toate consumabilele le-am cumparat din germania pentru a fi cat de cat sigur ca sunt originale si de calitate. (am luat cate 4 din fiecare ). Motorul merge bine - si eu merg destul de relaxat in oras cel putin si acelasi lucru l-am simtit si eu - nu se subtureaza desi merg cu treapta 4 la 60 la ora. In schimb in afara masina este indrazneata. Ce imi place cel mai mult este ca se duce bine, si ca la 150 este loc de calcat pedala suficient. Abia pe la 200 se mai pierde putin din tarie dar isi revine de la 210 si merge pana la 240 km (pe ceas) (atat i-am dat pe autostrada). Motorina pun de la OMV - cat de cat mai de incredere - la care adaug un aditiv adus din germania la fiecare plin. Presiunea la roti saptamanal si inainte de fiecare drum lung. Despre ulei - normal este sa consume maxim un litru intre schimburi (adica din 15.000 in 15.000 sau din 30.000 in 30.000 km daca e long life). Deocamdata am facut ~ 5.500 km si nu s-a vazut vreo tendinta de acest fel. Sistemul audio este superb - plus ca am impresia ca nici nu prea a fost folosit prea mult de fostul proprietar. Se aude impecabil - nu sunt nici cei mai mici "paraziti" , nu sunt "deranjate" difuzoarele deloc, etc Sunt foarte multumit momentan de masina. Sper sa dureze senzatia cat mai mult ! @Wolfman - nu te pot contrazice deoarece nu stiu ce a cumparat prietenul tau si ce prieten a avut in germania. Eu insa stiu ce am cumparat si sunt foarte multumit de fiecare banut pe care l-am dat (motivele sunt mai sus enumerate). Depinde de la caz la caz cum se face aceasta apreciere. In plus, cum spuneam si mai sus, am avut (ne)norocul sa o iau de la reprezentanta AUDI si nu am putut negocia nimic pe factura, motiv pentru care am platit vama mai mare (tva+accize). Poate reusesc mai diseara sau in week-end sa pun cateva fotografii cu masina. Toate cele bune! Edited August 25, 2006 by CMG Link to comment
ovi_jer Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Sfatul meu este sa schimbi urgent distributia la service autorizat cu garantie la lucrare. Link to comment
CMG Posted August 25, 2006 Author Share Posted August 25, 2006 Multumesc frumos! Distributia a fost schimbata la 88.729 km cu garantie 2 ani de zile. Am cartea de service, certificatul de garantie, etc. Am intrebat chiar la ei la Audi si mi-au spus la 180.000 km urmatoarea dar cum nu mergem pe sosele nemtesti o sa o schimb la 160.000 km. Multumesc inca o data. Toate cele bune! Link to comment
CMG Posted August 26, 2006 Author Share Posted August 26, 2006 Buna ziua, Am reusit sa fac si cateva fotografii cu masina. Sper sa va placa. Toate cele bune. Link to comment
sebian Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 Trebuie sa ma departez de tastatura ca salivez cam abundent Superba "jucaria"!!! La cat mai multi km impreuna Link to comment
Alinutz Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 frumoasa foc, sa aveti grija unul de altul dar mi se pare mie, sau e al naiba de putin loc in spate pt picioare ? si ce e acolo pe scaunele de pe spate ? centura de pe mijloc ? Link to comment
BAD_MF Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 (edited) Foarte faina masina! Insa pacat ca ai renuntat la jantele de 17 . Macar pe 16 daca pui, si nici nu trebuie talon foarte mic, daca nu ma insel marimea este 205/55 R16. Abia astept sa vad ce sistem audio/video ii pui . Edited August 26, 2006 by BAD_MF Link to comment
laurentziu83 Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 A mai explicat de ce a vrut anvelope mai mici. Si oricum in tara noastra nu prea ai unde sa mergi cu viteze foarte mari, iar viteza maxima, daca nu ma insel e de 210 km/h. Deci un regim de 180 km/h e chiar prea mare si nici pe ala nu ai unde sa-l aplici. Diferenta de anvelope se simte la viraje stranse, cand anvelopele cu balonul mai mare au tendinta sa se desfaca de pe janta. La raliurile de indemanare, jaloane etc, se poate observa cum, in viraje, anvelopele stau sa se rupa de pe janta din cauza fortei centrifuge. Dar, oricum, masina banuiesc ca ai cumparat-o pentru confort si mai putin pentru sportivitate. Plasticele motorului sunt absolut identice cu cele de pe Passat TDI de 130 CP, chiar si decupatura pentru EGR, difera doar emblemele. Motorul e identic. A, si pozele sunt facute in zona industriala si pot ghici de unde pui motorina. Link to comment
BAD_MF Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 Dimensiunea 205/55 R16 este chiar ok pentru RO, iar diferenta de look este clara! Dar fiecare face ce vrea cu masina lui. Oricum masina e faina si asa dar.. Link to comment
CMG Posted August 26, 2006 Author Share Posted August 26, 2006 (edited) Motorina pun de la OMV - cat de cat mai de incredere - la care adaug un aditiv adus din germania la fiecare plin. @Laurentziu83 - despre motorina nu trebuie sa ghicesti @Bad_mf - multumesc frumos. La partea de audio nu voi umbla. La video voi incepe prin navigatie cu dvd,tv-tunner si ecran mare. Dupa aceea mai vedem. Cum spunea si Laurentiu am explicat cu jantele. Insa astea le voi lasa de iarna. Pentru vara viitoare voi cauta un model poate de 16... @Alinutz - in spate sunt foarte multumit de spatiu. Aceea este centura. Multumesc frumos pentru urare. @Sebian - multumesc frumos. Toate cele bune! PS - asta e o masina care mi-a placut foarte mult... Edited August 26, 2006 by CMG Link to comment
andreib Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Dimensiunea 205/55 R16 este chiar ok pentru RO, iar diferenta de look este clara! Sa stii ca nu e tocmai OK. Eu am avut pe passat roti 205/55r16 si dupa dat prin cateva gropi (masina f grea, gropi multe) deja aveam doua jante ovale. Oricum daca ai casco sunt bune asa, daca nu e un stress in plus (ce-i drept, arata foarte bine...) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now