hitman Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 Si in acest caz inseamna ca la Cielo ar trebui cumparate niste jante mai mici ca sa o faci sport, dar totushi sa nu mai razuie anvelopele? Link to comment
hellcat Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 sunt jante sport de toate tipurile.daca alegi varianta cu niste jante sport mai "hard" adica mai iesite in exterior, trebuie sa faci si un compromis: adica nu mai cari saci de ciment cu ea sau sa bagi vreo 3 soacre in spate. Link to comment
hitman Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 Nu e vorba numai de greutate. In Bucuresti sint multe gropi si tot timpul se va atinge de caroserie. Ma gindeam daca potzi eventual sa combini niste gentzi hard cu un diametreu mai mic al gentzii. In final vei obtzine efectul sport combinat cu soacre si ciment , adica nu se mai atinge, diam. final al rotzii fiind mai mic. Link to comment
dj_sorin Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 In primul rand vreau sa intreb posesorii de Cielo ce fel de anvelope au pe masina. Eu mi-am schimbat in mai toate incaltarile si mi-am luat de 175/70 R13, ca asa am avut inainte, de la fostul proprietar. Necazul este ca daca incarc masina putintel (adica daca am 4-5 oameni in masina), aripile spate freaca pe exteriorul cauciucurilor. Chestia asta ma scoate din minti, ma gandeam ca ar trebui sa indoi putin profilul interior al aripii cu vreo cativa mm, poate scap, dar apoi m-am gandit ca or fi prea late cauciucurile. Aveti vreo idee? Daca nu e clar am sa pun si o poza. La tine problema este talonul rotilor.poti pune si 185 lejer dar lasa talonul rotilor la 65 daca poti.este cel mai bine asa.PS. si asa nu o sa te mai minta nici kilometrajul Link to comment
SCC Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 Vbocan, de unde ai luat jantele? Cine vinde jante de aliaj usor sau otel poarta o responsabilitate destul de mare pentru ca janta este parte in miscare (evident) si nu poate sa vanda o janta care nu se potriveste pe masina. La cielo, ca sa nu aveti probleme limitati-va la o latime a jantei de 6 inch (nu sunt sigur dar cred ca merge si de 6,5 cu ET 38 (poate varia intre 35 si 40). Din cate imi amintesc, pe jantele 6x14 de la cielo este marcat ET40. Ce am spus mai sus este valabil in cazul in care nu se fac si alte modificari de natura sa permita montarea unor roti mai mari. In concluzie documentati-va bine inainte de a arunca banii pe ceva mai ales asa scump cum sunt niste jante sau anvelope noi (daca nu sunt second hand sau sunt de proasta calitate) Link to comment
hellcat Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 vreau sa intreb si eu: daca la espero dimensiunea standard la cauciuc este 185/65R14 si eu mi-am pus 195/60R14, ceea ce ii scade inaltimea rotii cu 6mm, cum imi afecteaza vitezometru? imi va arata mai mult sau mai putin decat viteza reala? Link to comment
VAXXi Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 http://www.chris-longhurst.com/carbibles/t...tyre_bible.html Dacă ţi-e lene So when your speedo reads 70mph, you're actually travelling at 69.24 mph. Deci îţi indică mai puţin, dar practic nu contează diferenţa. Link to comment
hellcat Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 mersi! un link bun, care ar trebui citit de toata lumea. eu nu eram sigur pe principiu. adica daca scade diametrul rotii scade si viteza reala fata de cea aratata de vitezometru. la mine era clar ca pt 6 mm nu poate sa fie o diferenta semnificativa. Link to comment
VAXXi Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Pai, şi gândind niţel logic, e simplu. Dacă vitezometrul e calibrat pentru mărimea A de anvelopă, tu scăzând diametrul roţii prin micşorarea razei, corespunzător montării mărimii B, vitezometrul crede că o învârtire completă a roţii corespunde unei distanţe parcurse egală cu diametrul roţii de mărime A. Iar cum distanţa asta e mai mică în cazul mărimii B, vitezometrul va arăta mai mult. Not rocket science Link to comment
body Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 Salve ! Caucioacele la cielo 95 sunt 175/70/13 mi-am cump acum 1 sapt cauciucuri BF Goodrich cica ar fi o firma a lui Goodyear si mi se par excelente . Problema cu arcurile nu este ca initial (adica masina goala) nu "tin" . La arcuri in general deformabilitatea este mai naspa in momentul in care masina are greutate ( ex 3 pasageri in spate) . Asa pateam si eu la Dacie . Cand era goala arata ok , cum uracm 2 sau 3 in spate era dezastru. Asta e parerea mea! Bafta Link to comment
ovi_jer Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 body cere la un dealer daewoo sa iti aduca de la uzina arcuri pt sarcina grea ,adica cele care sant montate pe modelele noi de cielo. Link to comment
body Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 Sal ov_jer. Pe mine nu ma intereseaza la cielo arcuri din acelea pt ca nu o prea incarc niciodata . Am spus doar parerea mea si ce pateam cand aveam dacie break. Pb la break s-a rez prin montarea de arcuri de fata din care s-a taiat 1/2 spira pe spate . Nici acum respectiva dacie nu a mai avut pb cu arcurile pe spate ! Bafta Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now