Wasp Posted December 1, 2004 Share Posted December 1, 2004 Am mai vorbit cu mecanicul meu si el insista ca(virgula) caseta de directie(cremaliera) este cea busita.Intrebare catre Expero; tu simti(simteai) in volan acele trancaneli, zgomote etc?? La mine din pacate se simt si se pare ca asta este primul semn ca cremaliera este vinovata. Link to comment
CT_ZDB Posted December 1, 2004 Share Posted December 1, 2004 Quote Cum iti dai seama daca s-au rupt sarmele din ele ? Ma intereseaza pentru ca eu am Hankook-urile originale, care inca mai au viata in ele si pe care intentionez sa le mai pastrez o perioada. Simplu: apar basici )... de ce cedeaza sarma din cauciuc -> ca structura de rezistenta este afectata si atunci apar basicile ...un pneu cu sarma rupta in el e bun doar de aruncat... sau pus pe foc, caz in care o sa ai ecologistii pe cap... si de ce am fi in EU.. nu doar pe ei Link to comment
expero 16V Posted December 1, 2004 Author Share Posted December 1, 2004 Quote Am mai vorbit cu mecanicul meu si el insista ca(virgula) caseta de directie(cremaliera) este cea busita.Intrebare catre Expero; tu simti(simteai) in volan acele trancaneli, zgomote etc??La mine din pacate se simt si se pare ca asta este primul semn ca cremaliera este vinovata. Se simteau mai mult auditiv decat in volan.Oricum caseta de directie la Espero este ciudata si simte unele lucruri in volan, insa ca sa schimbi ce zici tu trebuie schimbata caseta cu totul.Si ca sa schimbi caseta, inseamna ca e stramba ca altfel nu se justifica.Si ca sa strambi caseta de directie trebuie sa pici cu masina intr-=un canal... La mine zgomotul cu pricina e de cauciuc si de aici s-a ajuns la bucsele de la bara stabilizatoare( de torsiune)...in conditiile in care n-am nici un joc la roti. Link to comment
expero 16V Posted December 1, 2004 Author Share Posted December 1, 2004 Quote Quote Te bucuri la cumparare ca dai mai putin pe Debica dar in 4 ani cand profilul e mancat la jumate' si te gandesti ca mai merg cel putin 2 ani o sa ai surpriza sa constati ca s-au rupt sarmele in el pt. ca au imbatranit.Credeti-ma ca am niste Kumho din 1996 (masina a fost fabricata in 96 si pusa in circulatie in 98 ) care sunt slick-uri dar nu exista sa se fi rupt sarma in ele.Deasemenea am mai avut niste Firestone care la fel le-am tocit dar nu s-a intamplat sa imbatraneasca. Cum iti dai seama daca s-au rupt sarmele din ele ? Ma intereseaza pentru ca eu am Hankook-urile originale, care inca mai au viata in ele si pe care intentionez sa le mai pastrez o perioada. Roata o sa fuleze ca si cand ai avea janta stramba( dar ea va fula din cauciuc) si isi vor da seama flacaii de la vulcanizare cand te duci din cand in cand sa-ti echilibrezi rotile.. Link to comment
matryx_16 Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 cielo este conceput din fabrica prost...se stramba bascula dreapta foarte repede.schimba bascula cu unu de opel astra sau kadett si gata.si cauciucurile pot fi o cauza,si jantele,dar problema principala:BASCULA DREAPTA...eu cred ca nu exista nici un Cielo care sa nu aiba peste 100000 km rulati si sa nu aiba roata din dreapta cracanata.Cu ochiul liber nu este vezibila,dar la masuratori se schimba problema... Link to comment
thanandar Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Am un Espero 1,8 care trage un pic dreapta. Cauciucurile sint bune (Continental). M-ar interesa sa stiu niste locuri serioase unde se face unghiul de fuga. Imi aduc aminte cind aveam dacia am fost la un service pe trafic greu si m-au pus aia sa schimb o gramada de bucse si alte piese care nu aveau nimic argumentand ca nu pot face unghiul de fuga pina nu e totul ok, asa ca in astia nu mai am incredere. Link to comment
khhamsin Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 Pe Basarabia, cam la 500 de metri dupa ce intri pe bulevard dinspre Muncii, pe dreapta. Nu arata ca Marriott-ul dar se pricep. Daca ai lista cu unghiurile sa o iei cu tine... Link to comment
khhamsin Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 (edited) Sau la Shama Service Rotzi parca, sunt cei mai buni dar si cei mai scumpi. Uite ca ti-am facut rost, in caz ca nu ai: Edited December 21, 2004 by khhamsin Link to comment
thanandar Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 Mersi mult pt lista. Link to comment
khhamsin Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 expero 16V said: Gata l-am localizat pe nenorocit.E vorba de bucsele de la bara de torsiune( stabilizatoare).Sunt doua kkturi de cauciuc si costa 35.000/buc.Si fac un zgomot al dracu' de mare cand sunt stricate.. <{POST_SNAPBACK}> Sunt cel mai prost om. I-am zapacit pe aia din service cu telefoanele, nu stiam ce naiba-mi troncane. Daca aveam putin cap ma uitam intai pe forum: erau glumele de bucse de mai sus. Tks Expero ! (Doamne, ce rushinika. Asta o sa-mi fie invatatura de minte...) Link to comment
smart_ass Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Si pe unde ar fi bara asta de torsiune? Ca vreau sa verific daca ale mele sunt bune? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now