Jump to content

Fum Si Zgomote


Recommended Posts

Nu am timp sa dau detalii dar bag discutia de pe YM cu mama mea despre masina...habar nu am ce are, il astept acum pe alezz sa vina sa vedem ce are.

 

Liviu Cherbis: cand am ajuns acasa azi noapte iar mergea electroventilarul

Liviu Cherbis: dupa ce am plecat la servici cand am ajuns pe trafic greu a inceput sa pacane ceva pe la motor

Liviu Cherbis: si acum cand am ajuns la ciuly a inceput sa scoata fum pe sub capota

vali_cherbis: ma sperii, vezi ce faci sa nu patesti ceva

Liviu Cherbis: eu nu patesc nimic

Liviu Cherbis: dar masina mea

vali_cherbis: poate a umblat cel care a schimbat uleiul

Liviu Cherbis: nu a umblat ca am stat langa el si stiu ce a facut

Liviu Cherbis: nu e de la el...

vali_cherbis: dar? de la cine

Liviu Cherbis: am senzatia ca s-a blocat termocupla in motor

Liviu Cherbis: si a ramas pe pozitia inchis

vali_cherbis: si cum mai vii acasa

Liviu Cherbis: si nu a mai intrat apa sa raceasca motorul

Liviu Cherbis: si...

Liviu Cherbis: s-a stricat

Liviu Cherbis: sa vad poate vin pe roti cu ea

Liviu Cherbis: nush

Liviu Cherbis: gasesc pe careva sa ma traga

vali_cherbis: pune-i apa

Liviu Cherbis: are...

 

 

Need help...idei, ceva...please...

Link to comment

Il cheama termostat, se blocheaza, nu mai raceste motoru, cel din urma se supraincalzeste, da pe afara apa din borcan, trebuie scos sau schimbat ;)

 

Sa vezi ce misto e cand patesti asta prin creierul muntilor si nu e urma de om in jur :)

Link to comment

Precizez ca se aude un zgomot cand accelezer de metal pe metal si mi-a scos si un fum relativ alb (ulei) pe evacuare. Masina porneste la cheie dar imediat porneste si ventilatorul.

Din discutiile purtate cu alx si sato am dedus ca este posibil sa se fi dus garnitura de la chiuloasa si sa fi intrat apa in motor...care sunt sansele?

Link to comment

Deja ma depaseste situatia :(

Din cate stiu eu se desface si se observa cat si cum a afectat blocul motor, pistoanele si ce mai e pe acolo. Binenteles stricaciunile depind mult de cat a rulat masina fara sistem de racire ;)

Link to comment

Leule, n-o mai porni!

Verifica asa:

Apa -in vas si la unul din furtunele care intra in chiuloasa. Verifici daca mai ai, daca ajunge la chiuloasa si daca e contaminata cu ulei (pelicula de ulei la suprafata in vasul de expansiune).

Ulei - daca mai ai sau daca e contaminat cu apa (daca are spuma albicioasa la suprafata e contaminat cu apa).

Da bujiile afara si vezi daca e vreuna umeda sau are alta culoare decat cea normala.

In principiu, daca gasesti apa contaminata cu ulei sau ulei cu apa e dusa garnitura de chiuloasa. In orice caz, n-o mai porni.

Link to comment

Gata, m-a rezolvat Alezz (mi-a rezolvat masina nu pe mine :D )...mi-a iesit acum morcovul din dos. Masina merge normal, nu mai scoate fum, si merge termostatul si toate cele...

Link to comment

Iti recomand sa schimbi uleiul, pentru ca dupa asa un regim termic ala numai ulei nu mai este. In plus, sa de-a Dumnezeu sa nu fi vatamat cuzinetii si segmentii, gratie tratamentului termic extrem la care au fost supusi. Sper ca ai avut un ulei bun si nu foarte vechi in motor.

Link to comment

Uleiul fusese schimbat ieri si nu mare absolut nimic (avea 20km cand s-a intamplat "fericirea", nu are apa nu are nimic, si greseaza foarte bine si este curat. Norocul meu a fost ca nu am mers mult cu ea ~5km (a calculat Alezzu acum de langa mine). :D :D :D

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...