Leutzu Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Nu am timp sa dau detalii dar bag discutia de pe YM cu mama mea despre masina...habar nu am ce are, il astept acum pe alezz sa vina sa vedem ce are. Liviu Cherbis: cand am ajuns acasa azi noapte iar mergea electroventilarul Liviu Cherbis: dupa ce am plecat la servici cand am ajuns pe trafic greu a inceput sa pacane ceva pe la motor Liviu Cherbis: si acum cand am ajuns la ciuly a inceput sa scoata fum pe sub capota vali_cherbis: ma sperii, vezi ce faci sa nu patesti ceva Liviu Cherbis: eu nu patesc nimic Liviu Cherbis: dar masina mea vali_cherbis: poate a umblat cel care a schimbat uleiul Liviu Cherbis: nu a umblat ca am stat langa el si stiu ce a facut Liviu Cherbis: nu e de la el... vali_cherbis: dar? de la cine Liviu Cherbis: am senzatia ca s-a blocat termocupla in motor Liviu Cherbis: si a ramas pe pozitia inchis vali_cherbis: si cum mai vii acasa Liviu Cherbis: si nu a mai intrat apa sa raceasca motorul Liviu Cherbis: si... Liviu Cherbis: s-a stricat Liviu Cherbis: sa vad poate vin pe roti cu ea Liviu Cherbis: nush Liviu Cherbis: gasesc pe careva sa ma traga vali_cherbis: pune-i apa Liviu Cherbis: are... Need help...idei, ceva...please... Link to comment
mike.omega Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Il cheama termostat, se blocheaza, nu mai raceste motoru, cel din urma se supraincalzeste, da pe afara apa din borcan, trebuie scos sau schimbat Sa vezi ce misto e cand patesti asta prin creierul muntilor si nu e urma de om in jur Link to comment
Leutzu Posted August 17, 2006 Author Share Posted August 17, 2006 Precizez ca se aude un zgomot cand accelezer de metal pe metal si mi-a scos si un fum relativ alb (ulei) pe evacuare. Masina porneste la cheie dar imediat porneste si ventilatorul. Din discutiile purtate cu alx si sato am dedus ca este posibil sa se fi dus garnitura de la chiuloasa si sa fi intrat apa in motor...care sunt sansele? Link to comment
mike.omega Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Deja ma depaseste situatia Din cate stiu eu se desface si se observa cat si cum a afectat blocul motor, pistoanele si ce mai e pe acolo. Binenteles stricaciunile depind mult de cat a rulat masina fara sistem de racire Link to comment
zalmoxis Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Daca motorul a fiert si a si fost utilizat la temp asta sunt sanse mari sa se fi produs ceea ce spun colegii de forum !!..Cred ca te paste un service!!!.. Link to comment
adostar Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 (edited) E clar ! S-a dus garnitura de la chiuloasa. Totusi nu inteleg, nu ai indicator de temperatura la bord ? Edited August 17, 2006 by adostar Link to comment
Leutzu Posted August 17, 2006 Author Share Posted August 17, 2006 Update...s-a impuscat furtunul de retur de la apa si am ramas fara. acum il schimb si vad restul de defectiuni. Link to comment
Mircea Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Leule, n-o mai porni! Verifica asa: Apa -in vas si la unul din furtunele care intra in chiuloasa. Verifici daca mai ai, daca ajunge la chiuloasa si daca e contaminata cu ulei (pelicula de ulei la suprafata in vasul de expansiune). Ulei - daca mai ai sau daca e contaminat cu apa (daca are spuma albicioasa la suprafata e contaminat cu apa). Da bujiile afara si vezi daca e vreuna umeda sau are alta culoare decat cea normala. In principiu, daca gasesti apa contaminata cu ulei sau ulei cu apa e dusa garnitura de chiuloasa. In orice caz, n-o mai porni. Link to comment
Leutzu Posted August 17, 2006 Author Share Posted August 17, 2006 Gata, m-a rezolvat Alezz (mi-a rezolvat masina nu pe mine )...mi-a iesit acum morcovul din dos. Masina merge normal, nu mai scoate fum, si merge termostatul si toate cele... Link to comment
Mircea Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Iti recomand sa schimbi uleiul, pentru ca dupa asa un regim termic ala numai ulei nu mai este. In plus, sa de-a Dumnezeu sa nu fi vatamat cuzinetii si segmentii, gratie tratamentului termic extrem la care au fost supusi. Sper ca ai avut un ulei bun si nu foarte vechi in motor. Link to comment
Leutzu Posted August 17, 2006 Author Share Posted August 17, 2006 Uleiul fusese schimbat ieri si nu mare absolut nimic (avea 20km cand s-a intamplat "fericirea", nu are apa nu are nimic, si greseaza foarte bine si este curat. Norocul meu a fost ca nu am mers mult cu ea ~5km (a calculat Alezzu acum de langa mine). Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now