Jump to content

Matizul Meu - Kitsch Sau Simpatic


Recommended Posts

Cutele de la colturi incearca sa le scoti ca da de gol munca depusa.

 

Apoi un efect frumos care il avea tapiteria veche era compozitia din 3 fasii. Poate daca ai "delimita" vechiile imbinatii dintre fasii ar arata mai bine. Adica sa tragi doua linii cusute cam pe unde au fost celelalte. In rest nice job si felicitari pentru efortul depus, sunt sigur ca mai in colo vei progresa si toate modificarile se vor lega una de alta aratand frumos :D

 

Acuma legat de inchiderea usilor, ai incercat si cu geamul deschis? Placebo sau nu impresia pe care am avut-o eu a fost ca usa cu geamul deschis e mai usoara :-

Link to comment
  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da nu e nici o cuta vizibila cu ochiul liber cand stai in masina , doar am avut grija , ceea ce ati vazut voi acolo in coltul ala banuiesc e o cuta mica si luminata putenic de la soare , eu stiu ..oricum cand stai in masina nu se vede nimic , si da un aspect mai elegand , dar anyway mie imi place asa.

 

aaa, si "musamaua"aia e cel mai scump vinilin de pe piata...

Link to comment

Pai eu la inceput asta am vrut dar dupa cum stau mai "slabut " cu fondurile , am preferat asa . E mai trendy ;) , :) , si faza e ca fetele de SE sunt cam 3 mil , iar eu nu as da atat pe niste fete , parca e prea mult !

 

E, am facut acum poze ca sa o vedeti acum de cand este altfel . Parca e mai cu stil :P nu ?

post-4213-1156430389_thumb.jpg

post-4213-1156430799_thumb.jpg

Link to comment

Cred ca mai bine strangeai bani pt capitonaje usi SE ! Si mai cred ca cele originale erau mai OK decat ce ai facut tu acum , nu stiu dar da senzatia de ieftin sau improvizatie vinilinul ala asa simplu ,poate o combinatie de negru cu gri ar fi dat mai bine ! Incearca sa faci ceva de calitate ,cu rabdare si studiu ,nu te grabeste nimeni ! Succes in continuare ! :) >-

Link to comment

Stiu si eu ca sunt scumpe fetele de SE dar arata mult mai bine + ca iti ascunde tot metalul din portiere => iarna sau vara nu se mai racerste/incalzeste asa tare posibila portiune de metal pe care iti vei lipii cotul in timpul mersului :-

 

Arata altfel cu fete de SE si nu se poate compara cu astea cu petec in mijloc.

 

Eu as da 3 milioane pe acele fete, dar numa daca as avea si bani pentru huse negre... iar momentan modificarile la matiz care implica un cost ridicat sunt pe locul 2... am alte obiective mai importante. Poate in viitorul apropiat le voi adauga printre primele obiective pentru ca sunt o imbunatatire majora.

Edited by Apocalips
Link to comment

Arata mult mai bine fara chestiile alea cromate de pe spoilere si fara pleoape ;) Pe bune.

 

Uite ce as mai face eu in locul tau :)

 

- Mansonul de pe volan schimbat - arata sinistru :D (cel putin asa mi se pare mie)

- Cotiera schimbata cu una simpla ...

- Covorase de cauciuc tip tavita sau simple ;) ... nu stiu ce ai tu acum dar in orice caz ceva care acumuleaza mult praf ... cel putin asa se vede din poze.

 

- Fete de usi tip SE

- Spoilere vopsite in culoarea caroseriei

- Praguri

- Jante aliaj

 

Am lasat ce e mai costisitor spre sfarsit.

Multa bafta in continuare.

 

hmmm ... :-? Ce e chestia aia gri care se alimenteaza de la bricheta :D

Link to comment

Ms , o luam cu inceputul . Presurile in toata masina sunt presuri bune (vectra) numai la mine la sofer unde e murdar mai mereu am pus o panarama de pres care dupa ce se strica o arunc si tot asa. , in rest daca te uiti e bec , si asa e mereu masina curata. Husa de volan sau manson parca se numeste , nu am de ce inca sa il schimb ca nu are rost , oleaca de kitsch acolo tot tre sa mai ramana nu ? :P , nu serios acum cu ala vad eu ce fac .

 

Spoilerele nu o sa le vopsesc sub nici o forma , ca nu imi place cum arata masina cu ele vopsite ,mie imi place un matiz asa cu ele negre . (punct)

Despre ce praguri vb tu acolo ? :-? din alea care se lipesc , ? daca da pai asa o stric mai tare si m-am chinuit degeaba ... lamureste-ma

Link to comment
Acum as vrea sa imi pun bandourile alea...

 

Salut,

 

bandourile sunt cumparate de la dl. Nicu Barbu din Iasi (www.autodaewoo.ro) si au costat 75 RON.

 

Pragurile sunt din Oradea de la Horguem Tuning si au fost 200 RON + 250 RON vopsit.

 

In legatura cu prinderea CD playerului, eu l-am montat singur pe al meu si l-am aliniat perfect :D . Problema cu fixarea am rezolvat-o astfel: am prins niste urechi laterale(cele de pe casetofonul standard) cu nituri de masca culisanta de Aluminiu a mp3-ului.

 

Dupa cum spunea si steph, ornamentele acelea argintii sunt de-a dreptul kitch.

Impruvements:

- jenti Al

- amortizoare Sachs sau Kayaba (cel putin cele de pe spate)

- finite usi SE

- geamuri electrice SE POWER

- filtru aer sport + renuntat la rezonator + restrictor

- amplif de semnal pe bobina de inductie

- o izolare fonica a habitaclului

- etc.

Link to comment

Izolarea daca ai citit e rezolvata partial , la celelalte aspir dar ce inseamna amplif de semnal pe bobina de inductie ? cu ce se realizeaza aceasta amplificare?

 

aaa, si razor se vede ca nu ai avut rabdare sa citesti tot , aviz ? :o rnamentele alea argintii " ;) , gata cu ele au fost inlaturate odata pt totdeanuna :D

 

Pam pam , in seara aceasta au fost achizitionate si stikerele cu Daewooclub.ro , de abia astept sa le aplic maine , si promit ca o sa pun si poze sa se vada ce tare sunt eu :) cu abtipilde :)

Edited by Gl.06.RIU (Daniel)
Link to comment

Am citit tot topicul dar am vrut sa subliniez ce a spus steph.

 

Amplificarea semnalului de la bobina de inductie duce la o scanteie mai puternica si se realizeaza cu un amplificator de semnal. La masinile de curse se recurge la metoda mentionata.

Edited by Razor
Link to comment

Energia generata de bobina (trafo) scade cu turatia, deci, nu se pune problema la pornire. Cu bujiile, cablurile si acumulatoarele actuale, atata timp cat sunt in parametri initiali, nu se pune problema unui amplificator de tensiune. In plus, o scanteie mai mare nu este si garantia unei arderi mai bune, doar a unei uzuri mai mari la bujii.

Eu as investi mai repede in inlocuirea cablurilor de alimentare si a celor de la aprindere.

Link to comment

Daca ai pune mai putine intrebari si ai citi miile de mesaje din portiunea de probleme tehnice Matiz de pe forum, ai afla mai multe. Nu se repeta aceleasi raspunsuri pentru fiecare user inscris pe forum. La ora actuala sunt acoperite majoritatea problemelor posibile pentru o masina sub 90.000 km.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...