hawkeye Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 (edited) A venit si prima Epica pe forum, impropriu spus a venit, o sa vina saptamana viitoare in carne si oase (tabla si cabluri). Modelul este cel cu toate dotarile, cutie automata, culoare argintiu metalizat. Dotari suplimentare n-o sa fie cazul deoarece vine din fabrica cu alarma si senzori de parcare. Deocamdata atat, pozele o sa vina saptamana viitoare. EDIT: De asemenea, solicit (cu respect bineinteles) adaugarea Epica la categoriile Chevrolet, altfel o sa ma simt exclus Edited August 23, 2006 by hawkeye Link to comment
Satori Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Chiar si cu goarna? Baga lista de dotari asa, pentru comoditatea noastra. EDIT: De asemenea, solicit (cu respect bineinteles) adaugarea Epica la categoriile Chevrolet, altfel o sa ma simt exclus Se poate?! Biensur. Link to comment
hawkeye Posted August 23, 2006 Author Share Posted August 23, 2006 Don't get me started cu goarna, ca ma enervez ) (dar imi place ca poti sa claxonezi oriunde pe laterala volanului). Din comoditatea mea, link cu dotarile: http://www.chevroletgtt.ro/nou/epica_dotari.html Ce nu se mentioneaza, la introducerea in reverse oglinzile laterale se lasa in jos si putin interior pentru a vedea bordura la parcarea laterala. De asemenea si oglinzile heliomate. Cheia arata super nasol, chiar putin mai prost ca la kalos, n-am inteles de ce fac rabat la anumite chestii. Are tot 2 butoane, unul pentru deschis/inchis si al doilea pentru deschis portbagajul. Link to comment
Satori Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Ce nu se mentioneaza, la introducerea in reverse oglinzile laterale se lasa in jos si putin interior pentru a vedea bordura la parcarea laterala. De asemenea si oglinzile heliomate. "Eram precissaaaa" ca are chestii bune nescrise ca dotari si alte asemenea. Asa stiu ca am patit si la Kalos. Link to comment
dinoc Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 (edited) Sa fie intr-un ceas bun si felicitari pt noua limuzina ! Ce motorizare ai ales si care a fost pretul CIP (daca se poate) ? Edited August 23, 2006 by dinoc Link to comment
hawkeye Posted August 23, 2006 Author Share Posted August 23, 2006 Pai, n-am scris sus? 2.0L, 24V, 144CP, A/T. Thanks pt. urari. Link to comment
Wolfman Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Sa-ti traiasca! Eu sunt curios de varianta de echipare, este R4CR57X? A, si te asteptam la intalnirile nationale. Link to comment
hawkeye Posted August 23, 2006 Author Share Posted August 23, 2006 (edited) Nu am retinut cifrele, desi am dat click pe link-ul de la GTT. Pe scurt, e varianta cu toate dotarile. Oricum, exista 2 variante: Cu dotari si fara dotari . La evanda mi-a placut faptul ca nu venea decat in varianta full-option. Edited August 23, 2006 by hawkeye Link to comment
pixelconscious Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Si Kalosul ? L-ai vandut deja ? Link to comment
hawkeye Posted August 23, 2006 Author Share Posted August 23, 2006 Da, cu regret dar asta e. Oricum a mai ramas inca un kalos in familie. Link to comment
hawkeye Posted August 30, 2006 Author Share Posted August 30, 2006 O poza cu interiorul si una vazuta de sus alaturi langa un golf 2 cred. (scuze pentru calitatea pozelor, o sa fac daca e cazul si cu aparatul foto) Link to comment
BAD_MF Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 S-o stapanesti sanatos! LA cat mai multi km fara probleme! Si detaliiii si impresii Link to comment
hawkeye Posted August 30, 2006 Author Share Posted August 30, 2006 Pai am luat-o ieri dimineata la prima ora si la ultima ora aveam pe bord 900 km ) Tinuta de drum excelenta, relaxant chiar si la viteze mari, fara nici o problema la vant lateral puternic. Cutia de viteze automata face toti banii, pana la ultimul cent. Cand intri intr-o depasire in afara orasului si apesi pedala pana la fund, retrogradeaza pana ajunge aproape de 6000rpm si se duce. Zgomotul interior aproape inexistent iar zgomotul produs de instalatia audio este tipic GM. Ramane de vazut consumul, in afara a fost o medie de 7.5 - 8.0 (destul de vaga aproximarea, deoarece nu stiu cat de relevant e CB-ul) iar in oras o sa vedem ce se intampla. Link to comment
Mircea Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 O poza cu interiorul si una vazuta de sus alaturi langa un golf 2 cred. (scuze pentru calitatea pozelor, o sa fac daca e cazul si cu aparatul foto) Zgarcit esti! Baga poze! Multe! Interior, exterior, fata, profil, locuri de depozitare, motor, portbagaj si in general tot ce poate fi pozat . Link to comment
hawkeye Posted August 30, 2006 Author Share Posted August 30, 2006 Ia-ti aparatul foto cu tine maine seara Link to comment
Mircea Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 Ma lasi sa fac si o tura? Eu stiu sa merg cu automate, satori nu stie Link to comment
Mircea Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 ("> Eu vreau behind the wheel ("> Link to comment
hawkeye Posted August 30, 2006 Author Share Posted August 30, 2006 Atunci pe bancheta din spate in partea stanga. Good enough? Link to comment
Mircea Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 Experienta pe asa ceva conteaza? Am peste 10.000 pe el in tara si afara. Si cand zic tara zic Bucuresti in principal. Link to comment
balanel Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 Asteptam cu nerabdare poze. De asemenea, cred ca ar fi interesant de facut un filmulet cu motorul, care sa aiba si sunet. Ce zici? Link to comment
Satori Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 Iti spun eu ce zice: realitatea bate filmul. Vino la intalnire sa auzi masina. Test driveurile sunt la dealeri. Inca e virgina fata lui hawkeye si cred ca i-ar placea sa fie el primul. Link to comment
Mircea Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 Aha, si tu ii ti-i partea da? Bineee, mai pupi tu hummer? Link to comment
hawkeye Posted August 30, 2006 Author Share Posted August 30, 2006 Fara misto acuma, pot sa fac film cu motorul in mers sau pot sa fac un jpeg . In afara de cureaua de transmisie nu prea se misca nimic acolo, iar zgomotul se aude doar la 4000rpm. PS. In mers m-am dezobisnuit sa calc ambreajul dar la pornire e ciudat rau sa dau la cheie fara sa stau cu piciorul stang pe pedala. Mai ales cu cheia bagata perpendicular pe bord. Link to comment
Mircea Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 Sa vezi la prima franare de urgenta ce dai cu ambele picioare in frana ) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now