CMG Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Felicitari pentru achizitie! Multi km fara incidente. E o masina placuta, spatioasa si eleganta. E o alegere excelenta si poti spune ca ai o masina putin intalnita la noi. Eu m-am gandit mult pana am optat pentru un Audi, ce e drept second (17.200 euro) dar sunt multumit. Am dorit o tenta mai sportiva, dar in acelasi timp sa fie prezentabila. Daca banii ar fi fost suficienti mi-as fi dorit un S4 curat, nu un A4 cu pachet S4 dar preturile sareau foarte mult. Un S4 4,2 depasea cu mult limita celor 20.000 alocati masinii... Inca o data felicitari. Toate cele bune! Link to comment
hawkeye Posted August 31, 2006 Author Share Posted August 31, 2006 Putin intalnita? E prima Epica vanduta catre client in Bucuresti si a 4-a sau a 5-a in tara. ) Cica undeva in tara cineva a facut un drive-test cu o epica si cand a ajuns la dealer a facut actele s-o cumpere. Pe cea de drive-test, nu a vrut sa astepte pentru alta. Link to comment
BAD_MF Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Faza e ca abia s-a lansat, nu se stie cate modele se vor vinde si cat de des o vom intalni pe strazi. Link to comment
perfidus Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Daca nu ma insel nici macar nu a avut parte de "lansare" oficiala. Asa cum a avut spre exemplu modelul Aveo. Oare nu au de gand sa-i faca si putina publicitate? Link to comment
hawkeye Posted August 31, 2006 Author Share Posted August 31, 2006 Se lanseaza oficial luna viitoare, odata cu Captiva. Link to comment
hawkeye Posted September 1, 2006 Author Share Posted September 1, 2006 Am observat ca sunt luminate butoanele de pe usa pentru geamuri. Nu stiu de ce joi erau stinse Link to comment
Mircea Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Pai daca l-ai lasat pe Satori sa butoneze p-acolo normal ca nimic nu mai mergea ca lumea ) PS Eu tot neagra as fi luat-o )"> Link to comment
Satori Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Am observat ca sunt luminate butoanele de pe usa pentru geamuri. Nu stiu de ce joi erau stinse E lumina slaba si probabil din cauza asta nu am observat noi atunci. Satori a descoperit chestii bre, Mirceo... tu saliveaza acolo Link to comment
perfidus Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 O fi ca pe Lacetti, cu butonul de blocare de la sofer apasat becurile de la celelalte portiere se sting. Si mi se pare ca cele de la sofer se aprind numai cu cheia in contact. PS: ceva poze cat de mici de la interior vreau si eu, hai nu fiti zgarciti! Link to comment
hawkeye Posted September 2, 2006 Author Share Posted September 2, 2006 (edited) Deocamdata doar cu consola centrala. PS: consumul ala mediu e bullshit total, l-am resetat cand am facut plinul, a facut o prima medie undeva la 12 si ceva si de atunci tot scade. Am 90km facuti si a scazut la 10,ceva. Astept sa se faca vreo 200-300km in oras si fac plinul sa vedem ce zice kilometrajul. Edited September 2, 2006 by hawkeye Link to comment
VAXXi Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Ce-i cutia aia deasupra displayului cu temperaturi ? Link to comment
Mircea Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Ce sa fie, un compartiment de depozitare. Hawkeye, zgarcit esti bre! Bine ca am apucat s-o vad PS Eu tot neagra as fi luat-o Link to comment
hawkeye Posted September 2, 2006 Author Share Posted September 2, 2006 (edited) Spatiu de depozitare. Probabil e spatiul destinat GPS-ului. O sa vina si mai multe poze, faceti request-uri cu ce vreti sa vedeti si se rezolva. @Mircea: Edited September 2, 2006 by hawkeye Link to comment
ovi_jer Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Sa o stapanesti sanatos multi km fara evenimente. Jumperul CO l-ai gasit la ea ? Link to comment
Englishman Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Orice fel de poze, numai poze cu EA sa fie ! si repede! Link to comment
hawkeye Posted September 3, 2006 Author Share Posted September 3, 2006 Sa o stapanesti sanatos multi km fara evenimente.Jumperul CO l-ai gasit la ea ? Thanks Nici nu l-am cautat, la 2.0L nu cred sa mai fie probleme cu "trage greu" sau "nu trage". Singura chestie observata ieri si alaltaieri dimineata a fost o pornire mai ciudata, respectiv o ia la relanti, scade pana la vreo 5-600rpm dupa care accelereaza pana la 1500-1800. Dupa vreo 2-3 secunde scade din nou la relanti si sta acolo. O vrea un reset la ECM? Link to comment
ovi_jer Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Da trebuie reset la ecm si initializare . Link to comment
hawkeye Posted September 3, 2006 Author Share Posted September 3, 2006 O sa incerc sa caut siguranta de la ECM, deocamdata nu am "user manual" deoarece nu au ajuns inca. Or veni odata cu apa calda. Banuiesc ca metoda de initializare e identica cu cea daewoo. Link to comment
ovi_jer Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Turn the ignition ON for 5 seconds. Turn the ignition OFF for 5 seconds. Turn the ignition ON for 5 seconds. Start the engine in park/neutral. Allow the engine to run until the engine coolant is above 185° F (85°C ). Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped. If the vehicle is equipped with an automatic transaxle, apply the parking brake. While pressing the brake pedal, place the transaxle in D (drive). Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped. Turn the ignition OFF. The idle learn procedure is complete. Link to comment
hawkeye Posted September 3, 2006 Author Share Posted September 3, 2006 La final nu se concluzionase cu "Mergeti 20 minute cu 60-70km/h constant" ? Link to comment
ovi_jer Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Oarecum.Important este sa dai resetul dimineata cu motorul rece. Link to comment
hawkeye Posted September 3, 2006 Author Share Posted September 3, 2006 Hopa, asta e ceva nou. Eu tot timpul dadeam resetul cu motorul cald ca sa nu astept ca bezmeticul 10 minute sa se incalzeasca. Link to comment
Abram Burel Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Aşa am zis şi eu la începuturi, dar a pus tolin undeva-cândva o întrebare şi de atunci mi-am schimbat opinia. Cât de rece trebuie să fie motorul şi mai ales de ce, poate ne zice Ovi Link to comment
ovi_jer Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Cat mai rece posibil.Am specificat : dimineata inainte de a porni motorul. Link to comment
hawkeye Posted September 3, 2006 Author Share Posted September 3, 2006 Ultima intrebare: Cat inseamna acele 85 de grade? Cumva acolo unde ramane in regim normal de mers? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now