Jump to content

Chevrolet Epica 2006


hawkeye

Recommended Posts

Felicitari pentru achizitie! Multi km fara incidente. E o masina placuta, spatioasa si eleganta. E o alegere excelenta si poti spune ca ai o masina putin intalnita la noi. Eu m-am gandit mult pana am optat pentru un Audi, ce e drept second (17.200 euro) dar sunt multumit. Am dorit o tenta mai sportiva, dar in acelasi timp sa fie prezentabila. Daca banii ar fi fost suficienti mi-as fi dorit un S4 curat, nu un A4 cu pachet S4 dar preturile sareau foarte mult. Un S4 4,2 depasea cu mult limita celor 20.000 alocati masinii... Inca o data felicitari.

 

Toate cele bune!

Link to comment
  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Putin intalnita? E prima Epica vanduta catre client in Bucuresti si a 4-a sau a 5-a in tara. :) )

Cica undeva in tara cineva a facut un drive-test cu o epica si cand a ajuns la dealer a facut actele s-o cumpere. Pe cea de drive-test, nu a vrut sa astepte pentru alta.

Link to comment
Am observat ca sunt luminate butoanele de pe usa pentru geamuri. Nu stiu de ce joi erau stinse :)

 

E lumina slaba si probabil din cauza asta nu am observat noi atunci.

Satori a descoperit chestii bre, Mirceo... tu saliveaza acolo :P

Link to comment

O fi ca pe Lacetti, cu butonul de blocare de la sofer apasat becurile de la celelalte portiere se sting. Si mi se pare ca cele de la sofer se aprind numai cu cheia in contact.

PS: ceva poze cat de mici de la interior vreau si eu, hai nu fiti zgarciti!

Link to comment

Deocamdata doar cu consola centrala.

 

 

PS: consumul ala mediu e bullshit total, l-am resetat cand am facut plinul, a facut o prima medie undeva la 12 si ceva si de atunci tot scade. Am 90km facuti si a scazut la 10,ceva. Astept sa se faca vreo 200-300km in oras si fac plinul sa vedem ce zice kilometrajul.

post-556-1157222701_thumb.jpg

post-556-1157222708_thumb.jpg

Edited by hawkeye
Link to comment

Spatiu de depozitare. Probabil e spatiul destinat GPS-ului.

 

O sa vina si mai multe poze, faceti request-uri cu ce vreti sa vedeti si se rezolva.

 

@Mircea: :mda:

Edited by hawkeye
Link to comment
Sa o stapanesti sanatos multi km fara evenimente.

Jumperul CO l-ai gasit la ea ? :)

 

Thanks :)

 

Nici nu l-am cautat, la 2.0L nu cred sa mai fie probleme cu "trage greu" sau "nu trage". Singura chestie observata ieri si alaltaieri dimineata a fost o pornire mai ciudata, respectiv o ia la relanti, scade pana la vreo 5-600rpm dupa care accelereaza pana la 1500-1800. Dupa vreo 2-3 secunde scade din nou la relanti si sta acolo. O vrea un reset la ECM? :-?

Link to comment

O sa incerc sa caut siguranta de la ECM, deocamdata nu am "user manual" deoarece nu au ajuns inca. Or veni odata cu apa calda.

 

Banuiesc ca metoda de initializare e identica cu cea daewoo.

Link to comment

Turn the ignition ON for 5 seconds.

Turn the ignition OFF for 5 seconds.

Turn the ignition ON for 5 seconds.

Start the engine in park/neutral.

Allow the engine to run until the engine coolant is above 185° F (85°C ).

Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped.

Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped.

If the vehicle is equipped with an automatic transaxle, apply the parking brake. While pressing the brake pedal, place the transaxle in D (drive).

Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped.

Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped.

Turn the ignition OFF. The idle learn procedure is complete.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...