ovi_jer Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 E foarte bine ca le-ai schimbat.Deja aveau o grosime in care coeficientul de franare scazuse si incepea uzura si la discuri. In mod normal trebuie sa te tina 40-50k km. Sabotii pe spate tin cam 200k km. Link to comment
xix1319 Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Salut , De dimineata cand veneam la munca , chiar cand sa intru pe poarta pun frana si incepe dracia sa huruie ca toti dracii. Am dat jos roata , si surpriza , pe partea dreapta fata , era tocita placuta de pe exterior(doar aia) De ce doar aia? Ce este de facut? Mentionez ca de ceva timp mergea cateodata infranata. Multumesc pentru rabdare ) Link to comment
Tommy Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 (edited) Daca huruia, era clar ca prindea metal pe metal. Trebuie schimbate placutele, vezi ce e si cu discurile, si curatat/inlocuit cilindrul etrierului, garniturile, iar in cel mai rau caz.. etrier nou. Daca mergi asa strici si discul. Probabil nici lichidul de frana nu e .. ca nou. Edited August 31, 2006 by Tommy Link to comment
Mad MAX Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Ai axele glisoare blocate. E buba frecventa la etrierii aia. Link to comment
xix1319 Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 (edited) S-a rezolvat , era de la pistonas . Nu stiu ce i-a facut ca nici nu l-a scos de acolo , dar nu s-a mai blocat deloc. Si ma chinui de cateva luni bune sa-i dau de cap. Edited September 4, 2006 by xix1319 Link to comment
vlivius1 Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Salut In week-end vreau sa schimb placutele de frana la masina. Rotile nu se incing (deci pistonasele nu sunt blocate), frana tine bine dar vreau sa stiu daca trebui sa scot pistonasele sa le curat, ca sa fie mai bine si daca procedura este ca la dacie. Am auzit de la cineva ca exista o vaselina cu care trebui sa dau pistonasele cand le montez este asa, sau este vrajeala? Merci Link to comment
sorin77 Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Daca pistonasele nu sunt blocate, atunci le-as lasa in pace. Ceea ce as face in schimb ar fi sa cumpar 2 seturi de garnituri pentru reconditionare pistonase si as schimba garniturile montate pe capatul pistonasului. In mod normal la masina ta ca si la a mea dealtfel tot din 96, garniturile alea s-au cam imbatranit si daca se gauresc ajunge apa, sare si mizerie la buza pistonasului si acesta va ruginii, cu efecte destul de nasoale. Daca ajunge rugina la pistonas nu mai ai ce sa faci dacat sa cumperi pistonas nou si sa inlocuiesti complet garniturile din etrier. Link to comment
vlivius1 Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Merci petru raspuns O sa verific inca odata cand schimb placutele daca pistonasele functioneaza bine si schimb doar garniturile care le acopera. Thx Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Am si eu vreo doua probleme: Am schimbat lichidul de frana de vreun an de zile si cand m-am uitat ieri era negru. Bine, la fel s-a intamplat si cu ala din ambreiaj iar ala era nu are decat vreo 2 luni. De la ce poate fi? Frana de mana se regleaza si de sub cotiera, ca la Nubira? Link to comment
huck Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 salut, e prima data cand scriu pe acest forum,...Problema mea este ca dupa ce am schimbat placutele de frana mi se aprinde becul de la ABS dar asta numai dupa ce ating viteza de 70 la ora si dupa aia ramane aprins tot timpul pana la urmatoarea pornire.Cine s-a mai l,ovit de asta sa-mi dea si mie un mesaj.Merci frumos Link to comment
ovi_jer Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Zmeul cel rau@ Ce fel de lichid de frana ai folosit si cum s-a facut schimbarea? Cu seringa din pahar? huck@ Ai rupt vreu cablu de la senzorii fata sau ai scos vreo mufa cand ai schimbat placutele. Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Dot3 de la Petrom, parca. Schimarea au facut-o cu aerisire. La fel am facut si la ambreiaj si e la fel de negru. Am dat drumul sa curga pe la surubul ala si am completat pe sus pana cand am golit tot bidonul de lichid de frana. Link to comment
ovi_jer Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Schimba lichidul si pune omv dot 5.1. Link to comment
pavcostel Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Cat intra exact la DOHC de 1,5 fara ABS? Cu stima, Costel Link to comment
vlivius1 Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Baieti cine nu a schimbat lichidul de frana nici o data sa o faca pentru ca este diferenta mare, eu am schimbat doar lichidul cu un mobil DOT 4 ( schimbarea s-a facut doar prin aerisire ) daca scoteam si pistonasele si le curatam cred ca era diferenata si mai mare. Oricum am ramas uimit si asa. Succes Link to comment
ovi_jer Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 pavcostel in mod normal 0,5l dar daca lichidul are mai mult de 20k km de la ultima schimbare atunci e nevoie de mai mult pentru a se curata bine instalatia. Link to comment
huck Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 (edited) am verificat si rasverificat,sunt toti acolo unde trebuiesc sa fie,probabil altfel nu mergea pana in 70 de km pe ora.am dat si cu spray anticoroziv din ala...degeaba.exista vreun senzor - viteza la care masina percepe pericol la ABS...? nu inteleg.Va rog cateva sfaturi...mergea asa bine inainte ABS-ul...dar farana ioc.Acum merge frana boboc dar ABS-ul canci...cu stima HUCK Foloseste cu incredere majuscula la inceput de fraza/propozitie. Edited October 1, 2006 by Mircea Link to comment
Mircea Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Da o eroare la unul din senzori. Nu cred ca-ti poti da seama de la care pana nu o pui pe scaner. Nu conteaza ca sunt fizic acolo, daca ai lovit vreunul si ala nu-si mai face treaba bine, e suficient. Link to comment
huck Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Sal,alta chestie...azi am fost sa-mi aerissesc franele...poate asa merge si abs-ul meu...dar asa am constatat ca franele mele de pe spate sunt egale cu 0 (zero), chiar si atunci cand merge abs-ul.Ce poate sa fie...m-am uitat pe acolo...nu prea am ce sa vad ca sunt capsulati... Link to comment
ovi_jer Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Pentru aflarea erorii mergi la service si pune masina pe scaner. Lichidul de frana cand a fost schimbat ultima data? Link to comment
huck Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 acum cateva ore l-am schimbat...dar cu frana pe spate ma sperie acum... Link to comment
ovi_jer Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Ce marca/tip de lichid s-a folosit?Sabotii pe spate in ce stare sunt?Autoreglabilul de la saboti mai lucreaza? Link to comment
daniel21 Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 Salutare Vreau sa va intreb daca la masinile voastre se intampla ca atunci cand ploua si asfaltul este ud sa apara un scarzait la frane (zgomot de frecare) si frana sa tina mai sus (la pedala). La mine asa se intampla la fiecare ploaie, zgomotul apare la rotile din spate si am senzatia ca frana actioneaza mai repede, imi da senzatia cum ca s-ar umfla sabotii. Este normal sa faca asa pe ploaie? Link to comment
ovi_jer Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 Oxideaza foarte repede discurile si tamburii si e normal sa apara fenomenul acesta. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now