Mad MAX Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Hmm ... nu ai inteles problema... Nu am roata blocata sau infranata. Raman sabotii lipiti de tambur cateodata. Frana merge bine. Link to comment
Tommy Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Ai curatat sabotii cu smirghil fin? Link to comment
Mircea Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Mad max, desfa tamburul, curata foate bine tot acolo, spala cu apa, greseaza mecanismul franei de mana si cablul si apoi regleaza foarte bine. E binecunoscuta tendinta de lipire a sabotilor de frana pe tamburi in urmatoarea situatie: frane fierbinti- de regula dupa un drum lung-, frana de mana reglata foarte ferm, care preseaza la maximum sabotii pe tambur, umiditate atmosferica ridicata, sau cauzata de trecerea prin balti. Am aceiasi problema la Nubira, dar acolo cauzele sunt altele si e alta discutie Link to comment
Mad MAX Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Cred ca sunt reglate prea ferm. Frana tine bine. Link to comment
ovi_jer Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Foloseste functia pe forum . S-a discutat aici : http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=5483 Link to comment
Nu_stiu_totul Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Am fost cu " TiTi " Cielo la ITP... Si mi-au gasit frana dezechilibrata pe rotile din spate, dar totusi in limite normale... Care poate fi cauza? Ce ziceti trebuie sa fac ceva... sau sa o las in pace? In rest totul e ok cu masinuta mea ... Link to comment
alx Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Depinde cat de dezechilibrata e. Daca ITP a zis OK fara spaga e in regula. Link to comment
ovi_jer Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Nu_stiu_totul @Citeste subiectul de la inceput pentru a vedea ce ai de facut. Link to comment
Nu_stiu_totul Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 Am citit si nu sunt foarte lamurit... Ce am inteles... 0) Lichidul de frana e schimbat acum cateva luni... 1) Sa verific daca nu am valesina cursa pe sabotul din dreapta 2) Daca nu sa schimb supapele pentru repartitia franei pe spate Poate sa fie si pompa de vina... am inteles bine? ITP-ul l-am trecut fara spaga... mi-a zis ca-s dezechilibrate dar in limite acceptate... Sa-l las asa cum e? Mie frana mi se pare ok nu sunt probleme... Link to comment
ovi_jer Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Ce fel de lichid de frana ai folosit la schimbare?La cati dinti tine frana de mana? Link to comment
Nu_stiu_totul Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Nu stiu ce lichid de frana au pus la service, ca l-au schimbat la revizie... la service Daewoo... Frana de mana tine la 5 dinti. Link to comment
Ruby Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 regret ca trebuie sa contrazic , dar am avut un Cielo GLE ,1995, primele modele aduse din Coreea care au avut discuri de frana neventilate, iar cand am vrut sa montez ventilate , nu se potriveau. referitor la schimbarea lichidului de frana e BINE sa respecti ce spune cartea , la...km sau la ...ani . am vandut masina dupa 11 ani fara sa fac un schimb sau sa am probleme cu frana , deci , cred ca depinde si de calitatea lichidului. Link to comment
ovi_jer Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 Sau de inconstienta celor care se joaca cu siguranta lor si a celorlalti participanti la trafic.Indiferent de calitatea lichidului de frana acesta este hidrostatic si acumuleaza apa in el la variatiile mari de temperatura. Neschimbarea acestuia la termen inseamna intr-un cuvant inconstienta. Nu stiu pe cine vrei sa contrazici dar s-a specificat in primele posturi ale acestui subiect ca primele modele de cielo koreene importatate au avut discuri neventilate. P.S. Incearca sa scrii in limba romana nu in limbaj IRC si completeaza profilul corect! Link to comment
Tommy Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Am schimbat azi discurile de frana - ATE 256*24 ventilate Germania, si placute ATE Danemarca. Dupa vreo 50 km as zice ca franeaza vizibil mai bine, raspuns mult mai prompt la pedala, dar pericol mare pe ud (am gasit o banda uda, si am incercat si acolo) ingheata instant, si directie pauza cu rotile fata blocate . Nu sunt ca la Reno dar e bine, ma declar multumit. Discurile precedente aveau 44k si placutele 14k km. Multam Sherpishoru de ajutor Link to comment
Moshu Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Nu sunt probleme din partea RAR sau ITP pentru ca ai adus modificari ale sistemului de franare? Intreb ca eu sunt patit de la Dacia... Intrebarea are ca scop sa stiu daca ma incumet la asa ceva, ma bate gandul de mult. Nu spun ca franeaza rau, dar se putea si mai bine. Singurul avantaj acum mi se pare faptul ca se blocheaza rotile mai greu, nu trage deloc si cam atat. Link to comment
Tommy Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 (edited) Pai nu e nici o modificare de dimensiune, la fel erau si cele originale, si chiar daca ai aduce.. tot nu ai probleme. Singura cerinta e sa tina egal pe atat pe fata cat si pe spate Later edit: raspund tot aici, sa nu mai scriu un post nou. 265 discurile si 120 placutele. Edited August 23, 2006 by Tommy Link to comment
Moshu Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 (edited) Ok, o sa te mai bat la cap pe mess. Edited August 23, 2006 by Moshu Link to comment
silviustel Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 @Tommy> din cate am vazut discurile de frana sunt de diametru 256 mm, deci, conform manualului se potrivesc si la Nubira II. As vrea sa imi spui daca se poate de unde le-ai luat si daca am inteles eu bine ca pretul este de 265 de RON. Multumesc. Link to comment
Tommy Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Da, sunt aceleasi pe Nubira si Espero, pe cutie chiar scrie, pretul e cum ti-am zis, si .. pentru comanda iti scriu desera un pm, sa intreb si eu. Link to comment
ovi_jer Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Tommy @Sistemul de franare la cielo a fost gandit ca pentru o masina fara ABS si un coeficient bine echilibrat pentru franare pe suprafete cu aderenta scazuta.Ce faci pe apa,zapada sau gheata? Link to comment
Tommy Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Am scris si eu mai sus, e pericol pe ploaie.. ingheata instant, si daca te pierzi.. pauza directie. Ai dreptate si am si patit-o.. e bine ca ai punctat, daca tenteaza si pe altii, sa stie la ce sa se astepte. Insa pe uscat e misto Link to comment
Sharpe Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Tommy nu a facut nici o modificare constructiva a franelor.Sunt discuri si placute produse de cei de la ATE pt modelele Cielo Exe,Espero ,Nubira, Leganza.Singura diferenta e ca nu sunt cele "de origine" ci after market.Alt producator,alt material,alta tehnologie.Nu va asteptati sa franeze ca si cand ar avea ABS,insa diferenta este notabila. P.S. preturile sunt:discuri -260 ron placute -125 ron Link to comment
ovi_jer Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 Sharpe nu prea ai inteles ideea ) Link to comment
dobrescucris Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Tocmai am schimbat placutele frana (ca asa mi s-a spus data trecuta la service, ca mai tine cca 2000km). Din cate am vazut eu, erau cam jumate uzate (fata de cele noi), mai erau 2-3 mm max din shantzul acela de pe mijloc. Cam cat mai tineau? Acum cele noi cam cat tin (koreene, HI-TEC)? Aceeasi problema la frana pe spate: i-am spus sa verifice uzura placutelor, a spus ca sunt "normale", cam jumate zice. Astea cam cat mai tin? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now