ticolino Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Se pare ca dupa schimbul de bujii motorul merge mai prost,intrerupe... Le-ai "setat" distanta dintre electrozi inainte sa le montezi, sau le-ai lasat cum erau? Link to comment
vasiledintomis Posted September 11, 2006 Author Share Posted September 11, 2006 (edited) Le-am lasat asa cum erau...Nu e normal sa fie reglate din fabrica? Spune-mi te rog la cat ar trebui sa fie reglate.Are ceva daca sunt RNYC4 in loc de RNYC? De bagat bag benzina cu plumb. Edited September 11, 2006 by vasiledintomis Link to comment
dreaQ Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Ia uta-te tu aici la bujii. Sa vezi discutii despre dânsele. Link to comment
ticolino Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 In cartea tehnica si e in fata mea scrie clar asa:Fara plumb RNIIYC-4, BPR5EY-II Distanta 1,0 ~ 1,1 mm Cu plumb RNIIYC, BPR5E , distanta 0,7 ~ 0,8 mm Link to comment
vasiledintomis Posted September 13, 2006 Author Share Posted September 13, 2006 Damn it!Alta belea! Imi curge uleiul din cutie pe la un semering sau mai multe.Azi dimineata cand am fost la RAR am gasit balta sub ea... Incep sa cred ca masina asta e rupta tare de tot... Prea numai belele am avut cu ea... Link to comment
dreaQ Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Om bun, pune-o la punct si dupa aceea sa vezi ca nu o sa mai faca figuri. Semeringuri...un fleac. Cazuta spuneai daca aveai altele...puntea spate de schimbat cum am avut eu.. > Link to comment
vasiledintomis Posted September 13, 2006 Author Share Posted September 13, 2006 Sa nu mai spun de nimicuri...ca de exemplu oalele de pe spate cu santuri si discurile ovalizate pe fata...dar astea se rezolva la un strug Link to comment
CARABUSU Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Vasile,la problema cu suieratul cred ca am eu o rezolvare,verifica chederul care vine pe marginea portierei,dintre portiera si caroserie,ca daca e desprins in dreptul portierei sau a parbrizului suiera de naiba il ia,aceiasi problem am avut-o si eu dupa ce am schimbat parbrizul. Bafta! Ai mai fi putut negocia cu pretul,eu am dat 2750 pe un sl,dar era de la o ruda si eu nu aveam in acel moment masina proprie,asa ca am fost strans cu usa,pe a ta puteai sa o aduci pana la 2000 daca-i baga sub nas problemele observate. Link to comment
ticolino Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Sa nu mai spun de nimicuri...ca de exemplu oalele de pe spate cu santuri si discurile ovalizate pe fata...dar astea se rezolva la un strug Nu sunt nimicuri, ca muncesti ceva sa dai jos discurile. Semeringul e intr-adevar un nimic, dar costa si ala (manopera). PS. Masina ta sigur nu are 60k km. Link to comment
vasiledintomis Posted September 18, 2006 Author Share Posted September 18, 2006 Acum alta belea...Nu pot s-o inmatriculez pana nu fac rost de dovada de achitare integrala de la fostul proprietar sau Daewoo...Deja m-am saturat de troaca asta... Link to comment
dreaQ Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Dovada de achitare integrala? Nu e suficient contract de vanzare-cumparare?? Link to comment
ticolino Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Cred ca fostul proprietar o avea in rate sau in leasing . Nu? Link to comment
dreaQ Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Si la mine scria pe CI ca nu se poate instraina decat dupa achitarea ultimei rate sau cam asa ceva dar nu mi-a cerut nimeni nimic. Ca omul avea deja toate actele pe numele lui nu pe ale unei societati de leasing... Link to comment
adostar Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 @vasiledintomis - Cu dovada de achitare integrala trebuie sa mearga proprietarul la tribunal ca sa ai puna stampila pe cartea de identitate, adica sa scoata masina de sub gaj. Se plateste taxa de timbru! Spor! Link to comment
vasiledintomis Posted September 20, 2006 Author Share Posted September 20, 2006 Da..masina a fost cumparata in rate de catre fostul proprietar...azi am primit si dovada de achitare integrala de la Daewoo Craiova...daca si acum o sa am belele la inmatriculare o sa ma vedeti la stirile de la ora 5. ps entru toti cei care cumpara masini ce au fost luate in rate sau leasing...Cereti dovada de achitare integrala altfel patiti ca mine! Link to comment
tarzy Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 mda ... am uita sa-*ti spun asta, asa a fost si la mnasina mea, norocum meu ca eu nu am dat bani decat dupa ce tipul a radiat-o Link to comment
dreaQ Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Vasile ti-am zis si la mine scria pe CI ca nu poate fi instrainata decat dupa ce s-a achitat integral masina. Probabil ca la radiere (stampila-circa financiara) proprietarul a facut dovada. Nu inteleg tu unde ai intampinat probleme. Sau mai bine discutam la inmatriculare SH. Link to comment
adostar Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 @vasiledintomis - Ai mers cu proprietarul la tribunal? La Galati ca sa radiezi un gaj la tribunal trebuie sa mergi doar marti intre orele 9.00 - 10.00. Link to comment
vasiledintomis Posted September 21, 2006 Author Share Posted September 21, 2006 (edited) Imi trebuia dovada pe care Daewoo a inmanat-o proprietarului cand a terminat de platit ratele...Din fericire conducerea Daewoo Craiova a fost prompta si in 3 zile am primit dovada...Am intampinat greutari la sediul Inmatriculari a politiei Constanta unde un geniu al actelor n-a vrut sa-mi primeasca dosarul pentru ca nu aveam respectiva foaie. Masina am luat-o de la un bijnitar ...era deja radiata si cu numere rosii Edited September 21, 2006 by vasiledintomis Link to comment
adostar Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Eu stiam ca la politie nu-ti trebuie dovada precum ca proprieterul si-a achitat ratele. Stiam ca trebuie scoasa masina de sub gaj la tribunal. Ia vezi pe ultima foaie din cartea de identitate, eventual pune o scanare aici. Link to comment
vasiledintomis Posted September 23, 2006 Author Share Posted September 23, 2006 Am identificat de unde curge ulei pe la cutie...Un mecanic mi-a spus ca s-ar putea sa fie un simering dus la intrarea planetarei stanga in cutie..si ca trebuie data planetara jos ca sa schimbe simeringul...Treaba asta are grad de dificultate mare?Am niste prieteni care se pricep mai bine si am vrea sa ne bagam nasul personal Daca sunt colegi care s-au confruntat cu asa ceva rog sa postati niste etape ...ceva Link to comment
vasiledintomis Posted September 27, 2006 Author Share Posted September 27, 2006 Am reusit sa schimb semeringul...am descoperit si burduful de la tripoda rupt...dar o sa-l schimb odata cu 'gogosile' din capul amortizoarelor...in afara de piulita planetarei la care m-am chinuit 30 min cu sarituri pe cheie wd40 si toate metodele conventionale n-au fost mari probleme...totusi ...daca aveti problema asta si gasiti un service unde va ia 20-30 ron duceti-va acolo Link to comment
AZH Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Nu intarzia foarte mult cu burduful de la tripoda, pentru ca mie imi bate o planetara acum, tot din acelasi motiv "o schimb ceva mai tarziu ca mai merge". Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now