Moshu Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Cum sa le bruiem? Nu stiu, dar pot fi ametite. Scrie chiar in articolul din primul post, trecand rapid de pe o banda pe alta. Problema e cat de rapid, iar miscarea trebuie facuta intre cele doua bucle, deci depinde mult de distanta dintre ele. Cu alte cuvinte: activezi bucla 1 de pa banda 1, treci rapid pe banda 2, bucla 2 de pe banda 2 nu stie ca trebuie sa citeasca deoarece nu a fost activata de bucla 1 de pe banda 2. Iar bucla 2 de pe banda 1 asteapta degeaba, ca n-are ce citi. Clar? Stai nene, nu ma ameti Daca citesti cu atentie, ai sa vezi ca am dreptate. >- Link to comment
paul_marines Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 (edited) PRECIZARE de dragul acuratetii stiintifice "> Ca sa o scurtam: Contor Geiger, Cu stima, Costel Costele, contorul Geiger se adreseaza particulelor nucleare. Sunt convins ca masinile vor deveni tiny sometimes, dar nu cred ca vor avea masa subatomica. >- Cu si mai multa stima Paul Vaxxxi, cred ca senzorii din carosabil, daca este asa, pot da cel mult intensitatea traficului ( numar de vehicule pe unitate de timp). Uneori garciosii isi aroga mai multe realizari decat NASA. Asa se facea acum vreo 9 ani cand ne amenintau cu "robineta" lui .. aici sunt banii nostri, iar pentru armonizarea bazei de date a Politiei cu cea a CEC erau necesari 4 ani din momentul iesirii porumbelului pe gura. Hai sa fim de acord si sa o votam la intentii de-ale lui Gepeto. Edited August 29, 2006 by safari hunter Link to comment
pavcostel Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 fftopic: @Zmeu din Spania functioneaza doar daca apesi pe un buton, fiind activ nu pasiv Ce am avut eu pe masina era automat. Era pornit tot timpul, iar cand statiile de intrare/iesire de pe autostrazi emiteau magic" care esti ba?", Telepassul raspundea... Plus ca la ei este folosit la diverse alte chestii, parca in Florenta era interfatat cu sistemul de GPS/localizare/dirijare al transportului in comun. Nu sunt 100% sigur, dar parca asa era, bipaia cand intram pe Bulevarde. La fel procedeaza si polizia, cu radarele alea... Pur si simplu emit la limita de receptie intrebarea "Care esti ba?!" iar Micul spion raspunde. Mai intreaba odata dupa X secunde si te-ai facut de 30 euroi. @Safari Da Geiger, frate! Cum crezi ca lupta astia contra traficului de materiale radioactive? Pentru asta e pus acolo, pe mine m-a luat cu fiori cand am realizat ca masina de pe banda de alaturi poate avea asa ceva in ea, pluto**u sau altceva. Sau "lumineaza" radioactiv... La americani erau trei de la New York pana in Florida, dar cred ca le-au suplimentat anul asta. La rusi e pe fiecare sosea/autostrada la fiecare 200km. Aveau in plan "snifere" fixe pentru arme chimice... Ce a ajuns lumea asta... On-Topic. De regula, distanta dintre bucle e cam de 10-12 m. Daca sunt scalate pe benzi, e corect, teoretic se pot evita prin trecere rapida intre ele. Dar, in practica, daca ai 120km/h, cum poti fi sigur ca treci stabil de pe o banda pe alta in conditii de stabilitate? Strict in intervalul ala, iar daca sunt trei benzi trebuie sa treci inapoi, ca altfel te ia a treia grupa de senzori... Cu stima, Costel Link to comment
paul_marines Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 (edited) @SafariDa Geiger, frate! Cum crezi ca lupta astia contra traficului de materiale radioactive? Cu stima,Costel fftopic: Costel, m-ai convins ca astia cu radiatia nu-s deloc hazlii, ce ma roade pe mine este cum sa transporti material radioactiv imbogatit U 238 / U 239 pe strada si sa astepti sa te prinda astia cu Geigerul. Daca un roentgenometru detector cum este cel uzual ar prinde un astfel de impuls, cei care-l transporta ar fi iradiati pe veci. Sa nu mai spun de inertia fantastica a detectoarelor Geiger - Muller si care la trecerea pe langa o sursa ar avea o mica variatie de camp radioactiv datorita timpului relativ mic de expunere. Din aceasta cauza se folosesc detectoare cu sistem de vizualizare a scintilatiilor atunci cand nivelul este mic. Cam incomod nu? Sa nu mai adaugam de ionizarea remanenta a detectorului care nu poate functiona permanent fiind expus sursei doar pentru ceva timp suficient sa masoare inainte sa devina saturat. Si atunci masuratorile sunt corectate prin calcule matematice. Cu si mai multa stima Paul Edited August 29, 2006 by safari hunter Link to comment
Moshu Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 De regula, distanta dintre bucle e cam de 10-12 m. Daca sunt scalate pe benzi, e corect, teoretic se pot evita prin trecere rapida intre ele. Dar, in practica, daca ai 120km/h, cum poti fi sigur ca treci stabil de pe o banda pe alta in conditii de stabilitate? Strict in intervalul ala, iar daca sunt trei benzi trebuie sa treci inapoi, ca altfel te ia a treia grupa de senzori... Cu stima, Costel Aici ai perfecta dreptate. Tot in articol scrie ca la viteza suficient de mare nu are rost sa faci manevra, pentru ca nu ai timpul necesar trecerii de pe o banda pe alta. Iar la viteza suficient de mica iar nu are rost sa faci manevra, e clar de ce. Ideea era pur teoretica. Link to comment
mr_ Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 offtopic Uraniul imbogatit e 235 238 si 239 sunt izotopii mai pacaliti Link to comment
Moshu Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Nu va enervati, ca va "ia" bucla inductiva. Da-l naibii de uraniu. >- Link to comment
paul_marines Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 (edited) Da-l naibii de uraniu. >- Ce-i Moshule ai fost anti-fizica nucleara in liceu ? facultate uite ca un amator sa intre in discutie cu mine care-s nebun dupa fizica si matematica. Pavcostel keep going!!! >- Edited August 30, 2006 by alx Link to comment
Moshu Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 fftopic: Habar nu mai am de fizica nucleara. Dar cand lucram la foraj aveam unelte care determinau stratele geologice citind radiatia sau inducand radiatie si apoi citind rezultatul, in gaura de sonda. Le calibram in "aer", adica aduceam aparatul de masura la 0 cu sonda pe bena masinii, la oarecare distanta de pamant. Nu spun cat am citit pe aparat cand cu Cernobilul... Revenind, cred ca buclele inductive nu au legatura cu radiatia nucleara Altfel pana acum crestea cocoasa pe masina...(Mutanta ii ziceam) ) Link to comment
Abram Burel Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 Vaxxi, trecand peste "degenerarea" ideii initiale pe parcurs, e oare frumos sa ne indemni la chestii... ilegale? Inteleg ca discutia e totusi... pur teoretica (avand mai ales in vedere discutiile despre fizica cuantica ) Link to comment
pavcostel Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 fftopic: @safari Scuze de intarziere, negrii trebuie sa munceasca... ("> Mie Geiger mi-au spus, asta va spun. Ca o fia alta chestie, "nuclearii" pot despica firul in cat vor ei. Problema era din ce am inteles din discutiile cu baietii ca se transporta materialul radioactiv furat de regula fara nici o protectie. Dezinhibarea curierului parca se cheama. Insa asta are doua rezultate: dupa trei zile curierul pierde parul, dintii si altele, in final viata, iar cel de-al doilea e ca pot detecta cam 80% din trafic in felul asta. Lumea e un circ sangeros, savana pare o societate civilizata totusi... Cu stima, Costel Link to comment
cstroie Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 In legatura cu subiectul original: senzorii magnetici sunt doua bucle dreptunghiulare, ingropate in astfalt, distantate la cativa metri. Sunt dificil de ocolit si, la viteza mare, este periculos de jonglat printre bucle. Semnatura magnetica nu are legatura cu nici un cod de bare, serie, radiatii sau alte chestii. Este, sa zicem, asemanatoare timbrului unui instrument muzical si este produsa de toata masa magnetica a masinii (fero, dia sau paramagnetic). Teoretic se schimba semnificativ daca transporti in plus ceva feros (roata de rezerva, spre exemplu, intr-o pozitie non-standard) sau, nesemnificativ, daca nevasta are pantofi cu toc sau ai prea multe lanturi, inele, bratari, etc. Poate ca o analiza Fourier ar putea identifica tipul masinii, dar nu masina. Intre cele 2 masuratori configuratia magnetica a masinii nu se schimba. Oricum, ideea e buna. Poate ca tocmai asta e vulnerabilitatea sistemului: un electromagnet care sa altereze continuu semnatura. Link to comment
VAXXi Posted November 8, 2008 Author Share Posted November 8, 2008 Hehe, deci nu sunt singurul nebun pe lume: http://www.plan-bravo.com/docs/7432827.pdf (si pagina de unde am preluat linkul). Link to comment
gustibus Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 dar un dispozitiv pentru a arde radarele de pe masinile politiei poate face cineva? mai nou cele cu bucla inductiva nu mai sunt folosite ca nu a platit politia proprietarului(Columbeanu)aceste servicii si pe raza comunelor Barcanesti si Pucheni toata ziua circula doua radare auto care iau din mers.Ar fi bun un asemenea dispozitiv sai altoiesti din mers sa se mai sature Link to comment
augustinionut Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Ar merge un tun electronic... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now