cchrism Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 PACAT! sa-i ia draq cu costurile lor ... in prostia mea ma leganam cu iluzia ca variantele superioare au Pai, cred ca am mai zis pe aici, configuratia default a fost SE (doar asta se vinde afara), pe care au ieftinit-o cum au putut, lipsa imobilizator, facut planseta din PFL, and so on. Dupa care a zis lumea ca stati asa, ca vrem masina si mai ieftina. Asa a aparut versiunea E care exista doar in RO, dupa care au venit firmele de distributie si au zis wow, ieftin, misto doar ca vrem si A/C ca sa nu se sufoce agentii de vanzari (se vede ca lucreaza cu straini). Si asa a aparut versiunea E cu A/C. Pe astia de la distributie ii intereseaza o masina ieftina fara briz-briz-uri care sa mearga calarita. Cam asta a fost istoria Matizului in RO. Daca mai tine minte cineva il rog sa posteze aici cat a fost pretul original cand s-a vandut prima data SE-ul la noi, ca nu ma interesa masina pe vremea aia. Chiar asa, in RO s-au vandut Matizuri facute in afara Romaniei (Korea/Polonia/etc.)? Eu cand am luat masina mea era 7940 EUR la care a fost 300EUR discount, acuma e 7640EUR cu 600EUR discount. Cum credeti ca au reusit, ca nu le-au scazut salariile la muncitori? S-au integrat si mai multi producatori romani. Daca pana acum cam tot venea din Korea, acum din ce in ce mai mult vine din RO. Asadar nu-mi pare rau ca am luat-o inainte de ieftinire (care a avut loc la vreo 2 luni dupa ce am luat-o). Link to comment
expero 16V Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Domnu' Espero in gustu omului te rog sa nu te ****. Maty e foarte frumos rosu cu bari negre care au o caruta de avantaje Domle' nu am dreptul la parerile mele, sau ce?Pur si simplu nu-mi place.Arata mai bine cu bari vopsite in culoarea caroseriei.Alalaltul zici ca-i taxi. ia uite nene zici ca ai vreun Yaris si vin eu gica contra sa spun ca nu-mi place... Link to comment
keluboss Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 toti avem dreptul la opiniile noastre, dar asta nu inseamna ca sunt adevarate de unde si zicala Nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie! :spume: Pe de alta parte cu prima ocazi propun sa discutam conceptele despre frumusete auto numai la In aceste conditii orice argument se ineaca in alcool si neintelegerile dispar Link to comment
expero 16V Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 De acord cu tine.dar ce ma fac ca nu prea mai tin la bautura si o sa incep sa vorbesc prostii mai repede ca voi?? Link to comment
keluboss Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 atunci vom ajunge la un acord mai repede, shi mai ieftin Link to comment
Nokian Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 PACAT! sa-i ia draq cu costurile lor ... in prostia mea ma leganam cu iluzia ca variantele superioare au Pai, cred ca am mai zis pe aici, configuratia default a fost SE (doar asta se vinde afara), pe care au ieftinit-o cum au putut, lipsa imobilizator, facut planseta din PFL, and so on. Dupa care a zis lumea ca stati asa, ca vrem masina si mai ieftina. Asa a aparut versiunea E care exista doar in RO, dupa care au venit firmele de distributie si au zis wow, ieftin, misto doar ca vrem si A/C ca sa nu se sufoce agentii de vanzari (se vede ca lucreaza cu straini). Si asa a aparut versiunea E cu A/C. Pe astia de la distributie ii intereseaza o masina ieftina fara briz-briz-uri care sa mearga calarita. Cam asta a fost istoria Matizului in RO. Daca mai tine minte cineva il rog sa posteze aici cat a fost pretul original cand s-a vandut prima data SE-ul la noi, ca nu ma interesa masina pe vremea aia. Chiar asa, in RO s-au vandut Matizuri facute in afara Romaniei (Korea/Polonia/etc.)? Eu cand am luat masina mea era 7940 EUR la care a fost 300EUR discount, acuma e 7640EUR cu 600EUR discount. Cum credeti ca au reusit, ca nu le-au scazut salariile la muncitori? S-au integrat si mai multi producatori romani. Daca pana acum cam tot venea din Korea, acum din ce in ce mai mult vine din RO. Asadar nu-mi pare rau ca am luat-o inainte de ieftinire (care a avut loc la vreo 2 luni dupa ce am luat-o). Matizuri E(conomice) sunt produse si in afara (cred ca in Polonia). De exemplu in Grecia am vazut multe Matizuri E dar care aveau facelift deci nu puteau fi produse la noi. Legat de pretul diferit, Uzina de la Craiova in ultimul timp s-a ocupat mai mult de marketing asa ca ajustarile de preturi dintr-o simpla taietura de pix sunt de inteles. Oricum 2004, a fost cel mai bun dpdv a preturilor pt cumparatorul Daewoo. In Cluj, este un Matiz rosu cu facelift (semnalizatoare rotunde, stopuri misto) dar singura explicatie e importul individual... In ce priveste comparatia E cu SE, mie mi s-a parut (si acum cred la fel) ca cel mai bun compromis e modelul E/AC. Bine ca acum vara e sfarsita dar de AC ai nevoie in fiecare an (si chiar iarna la dezaburirea geamurilor). Singura lipsa care am simtit-o a fost antena exterioara si tableta portbagaj. N-am vrut sa gaurim plafonul si am cumparat o antena de interior cu amplificare electronica (nu e la fel de eficienta ca una externa). Si daca ma gandesc bine era bun si un stergator la luneta...in fine... Se-ul la origine era in jur de 8200-8400 de USD. Link to comment
NFS Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 N-am vrut sa gaurim plafonul si am cumparat o antena de interior cu amplificare electronica (nu e la fel de eficienta ca una externa). Cu antena de interior n-am nici o problema prin oras, indiferent de postul de radio de la Europa FM si ProFM pina la Fun Radio si ActivFM (asa-i ca nici nu mai stiati de astea?). In afara daca cu o antena externa prinzi un post pina pe la 30-35 km departare... cu a mea il pierzi pe la 25! Nu-i mare brinza! Asa ca renteaza 5-10 km, ca sa nu-ti ploua in masina! Link to comment
expero 16V Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 Nene se poate pune servodirectie pe Matiz ca am condus ieri unul...proprietara are vreo 50 de kg.dar n-am crezut ca are asa multa fibra pe ea de la volan ...il misca cu podul palmei.Iar eu il tineam cu doua maini :-D . Link to comment
strumfuadi Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 in mers il mishti cu degetul mic. pe loc tragi un pic de volan, dar nu mori din asta.. in schimb cu renoul, am sala de fitness personala.. (cauciucuri de 185, no servosteering, volan momo mic... o sa ma intorc la volanul original.. :-D ) Link to comment
florinbad Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Deoarece micutul Porsche a cam intrat prin noroaie in ultima perioada si cum tot a sosit primavara am purces la o spalare mai atenta a rotilor si a tuturor draciilor care se afla in spatele lor. Tot spalând si tot spalând ghici ciuperca peste ce-am dat: amortizoarele au sigla Daewoo pe ele!!! Deci, SE-urile au amortizoare coreene... Link to comment
andreib Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Ba NU. Eu am SE si tot amortizoare infecte romanesti are. Am schimbat de nustiu cate ori amortizoarele spate pana am pus Sachs. Cele fata nu sunt sigur de origine dar au murit si ele(am 24kkm). Link to comment
fm Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 Cu antena de interior n-am nici o problema prin oras, indiferent de postul de radio de la Europa FM si ProFM pina la Fun Radio si ActivFM (asa-i ca nici nu mai stiati de astea?).In afara daca cu o antena externa prinzi un post pina pe la 30-35 km departare... cu a mea il pierzi pe la 25! Nu-i mare brinza! Asa ca renteaza 5-10 km, ca sa nu-ti ploua in masina! <{POST_SNAPBACK}> Te contrazic un pic in privinta antenei de exterior de la Matiz. Eu am un SE, si prind posturile FM pe frecventele din bucuresti pe DN 1 pana la intrarea in Ploiesti, iar PROFM il prind in Ploiesti pe frecventa din Bucuresti! Pe drumul spre Buzau, le prind pana in apropiere de intrarea in orasul Buzau, iar pe drumul spre Constanta pana aproape de Lehliu. Link to comment
NFS Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 Da' zi-mi si mie, ai casetofonul original pe masina, nu? Adica asa a venit ea, de la mama ei, nu? Daca asta e cazul... atunci posibil sa ai perfecta dreptate... e calculat la meserie, acu citiva ani am fost la munte cu un prieten care avea un tico de firma cu radio original, iar eu cu oltcitul (din intamplare aveam chiar un cass daewoo pe oltcit). Ei bine , eu nu prindeam nimic, iar el prindea posturile bucurestene pe frecventele obisnuite. Era sa uit, muntele ala e la 180 km de Bucuresti!!! In cazul in care nu ai cassul original... atunci hai sa zicem ca de invidie am mai taiat eu din distantza aia si am zis ceva mai putin... Totusi, ideea cu plouatul ramane... later edit: btw, eu zisesem distantele alea, din ce remarcasem pe autostrada... Spre alte destinatii n-am experimentat... Link to comment
fm Posted January 13, 2005 Share Posted January 13, 2005 Cei drept, am casetofonul original pe masina. Dar cred ca ai dreptate in privinta reglajului. Inainte aveam pe o Nova casetofon cumparat de mine si nici pe departe nu prindeam posturile de radio cum le prind cu asta pus de fabrica. Cu plouatul sunt de aceeasi parere cu tine. N-as da gaura in masina ca sa imi pun antena, nici daca m-i l-ar da cineva gratis. Link to comment
Gerula Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 Radio cas-urile de la Daewoo au, cred, cea mai buna selectivitate. Al meu prinde Total-ul pana la Comarnic. Link to comment
florinbad Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 Ba NU. Eu am SE si tot amortizoare infecte romanesti are. Am schimbat de nustiu cate ori amortizoarele spate pana am pus Sachs. Cele fata nu sunt sigur de origine dar au murit si ele(am 24kkm). <{POST_SNAPBACK}> AndreiB, iarta-ma ! Spalând si poponeata lui Bobita, am vazut scris Bilstein pe amortizoarele din spate ("> ! Deci SE-ul are amortizoare Daewoo NUMAI pe fata ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now