smailmiami Posted September 8, 2006 Author Share Posted September 8, 2006 (edited) Nu. L-am luat pentru Leganza pentru completare, dar nu intentionat. L-am trimis pe frate-meu sa ia, eu alimentam cu GPL, el, care nu prea are treaba cu "w"-urile, m-a intrebat de care, si eu i-am zis sa ia "Syn Com" ( ca de citit stie (e baiat foarte destept de altfel)) cu 250de mii litru. S-a intors omu, eu n-am mai verificat si am completat vreo 300ml(trebuie sa fac schimbu oricum). Era 5 dimineata. Pe drum, nush ce mi-a venit si m-am uitat pe bidon si am vazut ca era 10w. L-am balacarit ca nu e atent, ca l-au tapit aia, si la intoarcere ne-am oprit sa verificam pretul. Intr-adevar, era 240 de mii litrul de 10w40. Benzinaria nu era din Slatina (in Slatina m-am oprit sa iau o sticla de Cola) cum gresit am scris in postul anterior, ci era benzinaria de la iesirea dinspre Pitesti, pe cand eu iau ulei de obicei de la benzinaria de la celalt cap al orasului, de la iesirea dinspre Timisoara. De asta am ramas despre ce preturi aiurea au la 2 benzinarii OMV din acelasi oras. Edited September 8, 2006 by smailmiami Link to comment
smailmiami Posted September 17, 2006 Author Share Posted September 17, 2006 Am schimbat cuzinetii de biela si degeaba. Tot asa face. Acu "croncane" si daca o las o jumatate de ora. Astazi s-a intamplat o chestie ciudata a 2-a oara in 3 zile. Martorul de ulei a palpait discret (fff usor vizibil) o jumatate de secunda in mers, pe liber, dupa ce masina fusese turata (coboram un panta). Sa fie pompa de ulei ? Daca ar fi uleiul, care ar fi o explicatie tehnica pentru ceea ce se intampla ? (As intelege dimineata, sa zicem ca este uleiul mai gros, dar ziua, cand motorul este incins, si deci uleiul f subtire, parca nu vad de ce s-ar pierde presiunea ...) Link to comment
ovi_jer Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Inca nu ai schimbat uleiul si filtrul? Link to comment
tolin Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Nu filtrul, tipul filtrului. Link to comment
smailmiami Posted September 18, 2006 Author Share Posted September 18, 2006 Offf. Ulei sa pun Syn Com 5w40, iar filtru de care ? Link to comment
ticolino Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 As intelege dimineata, sa zicem ca este uleiul mai gros, dar ziua, cand motorul este incins, si deci uleiul f subtire, parca nu vad de ce s-ar pierde presiunea ... E exact invers. Ulei gros = presiune mare, subtire = mica. Link to comment
gelumitu Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Mai bine schimbai pompa de ulei de prima dată, si apoi vedeai ce mai e de făcut dacă mai aveai probleme, asa te-a costat mai mult si eu unul cred ca pompa nu-ţi bagă suficient ulei din cauza uzurii sau poate sorbul pompei e infundat. E decizia ta dar începe cu pompa si apoi cu altele dacă nu merge. Link to comment
ticolino Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 In mod sigur se poate masura presiunea de ulei. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now