hitman Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Din experienta voastra, merita sa ai un sun-roof care nu a fost facut din fabrica? Par exemplu la un Cielo, merita sa faci? Eu unul nu am vazut nici un Cielo cu sun-roof. Matizuri mai sint din fabrica facute. Daca faci sun-rooful la o firma specializata o fi bine? Adica iese o treaba profesionala (sa nu intre apa, sa arate bine, dupa un an sa nu sara din roof, etc.). Alta chestie, la Cielo are vreo treaba cu micsorarea rigidizarii caroseriei? O sa ai un gauroi mare in roof, poate nu o fi bine. Si in final, care e utilitatea lui? Link to comment
cpop Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Acum vreo 10 ani era o adevarata moda sa-ti montezi trapa la Dacie, un amic al meu a facut bani grei din montare de trape. Avantaje: caldura iese mai repede din interiorul unei masini care a stat la soare. Ventilatie in interior fara sa "traga" la urechi (pentru locurile din fata). Dezavantaje la greu: apa isi face loc, oricat de bine ar fi montata, rugina pe langa, mai infloreste vopseaua. De remarcat ca in ultimii doi ani amicul meu cu trape s-a reprofilat. Link to comment
hitman Posted September 15, 2004 Author Share Posted September 15, 2004 La dacie cred ca e mai problematic, avind in vedere ca tabla e mai subtire iar caroseria se torsoneaza mai usor :arrow: sun-roof-ul avind probabilitatea mare sa se miste din locul lui. Link to comment
Shenck Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 La dacie cred ca e mai problematic, avind in vedere ca tabla e mai subtire iar caroseria se torsoneaza mai usor Oare e mai subtite ca la Matiz? Link to comment
hitman Posted September 15, 2004 Author Share Posted September 15, 2004 Chiar daca ar fi la fel de subtire sau groasa dacia fiind mai mare genereaza momente de torsiune mecanica mai mari, care in timp pot sa deplaseze sun-rooful (insesizabil) :arrow: apa :arrow: rugina. Asta e o presupunere dea mea, sper sa nu ma duc prin balarii. Link to comment
NFS Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Teoretic ai dreptate. Dar eu ma intreb Matizurile alea cu "coviltir", nu cu trapa, alea cum or sta pe strada, ca-ti dai seama ca rezistentza e micsorata la greu, n-are doar o gaura in mijloc, are doar muchiile! Si nu cred ca i-au bagat ceva de rezistentza in plus pe acolo! Link to comment
zalmoxis Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Pai si ce crezi ca acoperisul e de rezistentza !?!? Nu mai daor muchiile alea sunt de rezistentza nu mai are nimic in tavanul ala "absolut nimic"!(citata din Dl. Voiculescu ratzoindu-se la ziaristi care nu avea docuimente sa ateste apartenentza sa la fosta secu!!....Mersi dupa ce ai 15 ani la dispozitie si o palarie de bani cred si eu ca ai umplut documentele cu pic )))) Link to comment
FLEX Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 O trapa simpla (asemanatoare cu cea de fabrica) pentru Matiz de la Webasto, montata la Radacini costa cam 300E, iar un coviltir din frunte pina in coada tot de la Webasto e vreo 800E. Daca e de firma si daca e montata profi, trapa adaugata ulterior e la fel de buna cu cea de fabrica; despre rezistenta, trebuie inteles faptul ca o masina moderna rezista prin STRUCTURA, nu prin diversele panouri de tabla ce inchid caroseria. Link to comment
hitman Posted September 15, 2004 Author Share Posted September 15, 2004 FLEX, mersi pt. info am gasit situl: http://www.webasto.ro/start.htm Arata profesional dar trebuie gasit si aia care le monteaza bine, altfel anuleaza investitia. Deci zici ca numai la radacini se monteaza Webasto? Link to comment
undoz Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 am pe dacie montata o trapa acum multi multi ani .. tin minte ca a costat in jur de 700k nu a plouat niciodata prin ea Link to comment
john Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 eu am matiz sun roof (cred ca se vede si in avatar). deocamdata nu am avut nici o problema cu trapa si sper sa nici nu am, dar am masina doar de 2 luni. stiu cateva persoane care au trapa de mult timp (de ex. pe vectra de 10 ani, din fabrica) si nici ei nu au probleme, deci nu cred ca scade rezistenta caroseriei in timp sau se deplaseaza ceva pe acolo. probabil depinde f. mult si de trapa si cel care o monteaza. am vazut intr-o revista un mercedes a klasse cu tot plafonul din geam pliant (vreo 4-5 bucati care intra unele sub altele). minunea costa vreo 3-4.000 eur Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Taica-miu avea inainte un Rekord de prin 83 cu trapa din fabrica ( de aia cu doua moduri de deschidere, se ridica in sus sau culisa in spate in plafon) si pana sa duca masina la vopsit nu a avut nici o problema cu ea. Dupa ce a pus muncitorul roman mâna curgea apa la fiecare ploaie de ajunsese sa puna taica-miu scoci' pe deasupra (evident ca nu o mai deschidea). grrrrrr... :scaunlacap: Link to comment
hitman Posted September 15, 2004 Author Share Posted September 15, 2004 eu am matiz sun roof (cred ca se vede si in avatar). deocamdata nu am avut nici o problema cu trapa si sper sa nici nu am, dar am masina doar de 2 luni. Si e practic? Adicatelea merita sa ai unul? Intreb, ca pina acum nu m-am urcat in nici o mashina cu sun-roof. Link to comment
VAXXi Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Am mers eu cu un Cobra cu trapă, şi îmbunătăţea mult senzaţia: văzând cerul, te simţi mai în libertate, aşa ca într-o minidecapotabilă ce mai, eram hotărât să îmi pun şi eu. După aia am văzut cum se fură maşinile prin metoda "puradelul": se forţează trapa, se bagă un puradel în maşină prin trapă, puradelul desface uşile şi maşina face picioare "> Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 După aia am văzut cum se fură maşinile prin metoda "puradelul": se forţează trapa, se bagă un puradel în maşină prin trapă, puradelul desface uşile şi maşina face picioare "> Ca asta o fi problema! Poate nu trebuia sa zic dar espero se deschide cu propriul nr de inmatriculare bagat pe langa geam "> asa ca... Link to comment
john Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Si e practic? Adicatelea merita sa ai unul? Intreb, ca pina acum nu m-am urcat in nici o mashina cu sun-roof. pai mie imi pare destul de practica : pe langa ventilarea suplimentara (eu nu am AC) se vede si mai frumos. acum sa nu crezi ca ma uit mai mult la trapa decat la parbriz...cand conduc Link to comment
hitman Posted September 16, 2004 Author Share Posted September 16, 2004 Am mers eu cu un Cobra cu trapă, şi îmbunătăţea mult senzaţia: văzând cerul, te simţi mai în libertate, aşa ca într-o minidecapotabilă ce mai, eram hotărât să îmi pun şi eu. După aia am văzut cum se fură maşinile prin metoda "puradelul": se forţează trapa, se bagă un puradel în maşină prin trapă, puradelul desface uşile şi maşina face picioare "> Antidotul se cheama senzor de perimetru cu MW. Din pacate costa 1 mil. Dar aici a fost o problema. Si la dacie si la matiz am actualmente asa ceva. Piuiau cind trecea cineva pe linga ele. Senzorul are doua cutzometre. Exteriorul si interiorul. Am dat cutzometrul de exterior la min, ca n-am oglinzi de BMW . Acuma merge brici. Piuie numai cind bagi mina in spatiul interior. Link to comment
ignatius Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 e foarte interasanta discutia pentru ca si eu intentionam sa deschid un topic nou referitor la sun roof pana cand am vazut ca exista deja unul. Eu am o Nubira 2 Wagon si ma gandeam ce super ar arata cu un sun-roof montat, ar fi ca masinile ale cu care faci safari sau ca in fimele alea din Beverly-Hills parca sa stai in picioare pe locurile din spate si sa ai jumate de corp afara. La un wagon cred ca s-ar preta mult mai bine pentru ca plafonul este foarte lung, ce parere aveti???? cam cat ar costa un sun-roof profesional? Va multumesc Link to comment
ToPser Posted December 31, 2007 Share Posted December 31, 2007 Am avut trapa pe doua din Daciile care mi-au trecut prin mana. Pot sa spun ca avantajele sunt cele enumerate mai sus in plus plafonul se rigidizeaza ,pt.ca rama trapei este armata cu metal . Montajul l-am facut personal si daca se lucreaza ingrijit nu apar efecte secundare . Am folosit vaselina siliconica pentru a preveni imbatranirea chederului. Singurul lucru care ma deranja este lumina prea puternica care invada masina la un moment dat , dar una din trape am capitonat-o interior la cealanta am folosit folie fumurie . Link to comment
fklco Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 Salut tuturor Vreau sa imi iau un Matiz si ma interesa cel cu Sun-roof , problema e ca nu am vazut in viata mea un matiz cu Sun Roof se poate sa posteze cineva o poza sau un link unde pot vedea si eu unul cum arate (cum arata Sun-Roof-ul). Link to comment
micutu Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 (edited) E matizul normal numai ca are trapa de sticla putin fumurie, cu deschidere la labuta din interior - asa este sun roof la matiz... Edited May 13, 2008 by Wolfman Citare integrala INUTILA a mesajului anterior... Link to comment
EFZ Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 Eu am gaura-n plafon din fabrica. Revin cu poze. Nu-i nimic deosebit. E o trapa manuala cu trei pozitii, o singura directie de deschidere, adica e fixa in fata si se ridica numai spatele. Trapa, scrie pe ea ca e facuta in Germania. Link to comment
closchkutza Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 Mai mai mai...ce matiz rosu..ti-e dor de el, nu-i asa? Cine stie pe unde o fi acum.. Chiar, ati vazut ce insemna Matiz Sunroof in afara? Link to comment
john Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 NU prea imi e, sa fiu sincer. Din cate stiu e prin Pitesti / Bucuresti, poate inca mai are autocolant. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now